Kopterit.net
Helikopterit => Kopterivalmistajat => Synergy => Aiheen aloitti: jkkmobile - 31 Heinäkuu, 2015, 11:17:03
-
Specs:
Main Blades: 716-806mm
Main Gear Ratio: 9.27-11.58
Tail Gear Ratios: 4.5 / 4.7 / 5.1
Boom sizes: 716 / 766 / 806
Tail blades: 106-116mm
Battery Configuration: 12s-14s
64mm frame width
Features:
Machined helical mod 1.0 main and auto gears
Monster-mod 1.25 24T front and rear TT gears
Torque tube tail drive for high efficiency
Ultra-wide head system for rigid, precise control
Tunable blade grip pitch arm geometry
12mm Main Shaft / 10mm Spindle with rocker support
Dual main shaft thrust bearings
Serviceable dual-bearing swash plate system
Quad progressive and adjustable head dampening
Turnbuckle linkage adjustments
Low disk loading
Multiple tail drive ratios
6mm and 8mm pinions available
Locking battery tray with CG adjustment
Optimized tail arm geometry
Optimum boom sizes options for each blade size
Triple panel canopy system with high visibility paint
Grease ports for all 6 thrust bearings
Delrin gears, links, and components throughout
Designed and supported in the U.S.
http://helifreak.com/showthread.php?p=6590123#post6590123
-
Nice :D (On noilla omatki sivut http://synergyrchelicopters.com/)
(http://www.compeaus.com/images/ski-doo/models/summit/summit-x-compeaus.png)
-
Tää näyttää hyvältä ja kalliilta. Veikkaan 1199e kitti hintaa ja paksu peräputki 80e.
-
Kiukkisen näkönen peli ::)
Tykkää !!
-
Hieno....
-
Uusi kuva rakenteesta
-
Koppa näyttää isommta blade sr yms. viritykseltä. Noh kaikkien pitää vaan keksiä uusia ratkaisuja, että pärjää markkinoilta. Toi 2 osianen ratkaisu vähän outo.
-
Mikähä tosa o runkolevyjen väli, näyttää mosan paikka vähä ahtaan oloselta?
-
Mikähä tosa o runkolevyjen väli, näyttää mosan paikka vähä ahtaan oloselta?
64mm
-
Hieno on. Tuo putkiperäinen varsinkin. Sopiva sekoitus uutta ja vanhaa tyyliä.
-
mitähän tolla 2 osasella kopalla nyt saavutetaan? Ruma. näyttää tosiaan isolta MCPX lelulta :D
-
Toi kaksi-osainen keula just näyttääkin kätevältä. Ei välttämättä tartte kaksin käsin repiä koppaa irti. Tietty lukituksien pitää kanssa toimia.
-
Kai se nykymuodin mukaan on haluttu isompi koppa ympärille, mutta ei tarvi ku se etuosa nypätä pois akun vaihdossa. Taaemmat palat saa olla paikollaan.
-
Tuolta (https://www.facebook.com/Whatis766?fref=ts) facesta näyttäs löytyvän tästä enemmän tietoa. Lupasivat joka päivälle uutta tietoa.
-
https://www.youtube.com/watch?v=h66Pw6XbUDM
Kohdassa 1:35 laittaa nuppiin 1950rpm niin aika mukavastihan tuo liikkuu 766 lavoilla.
-
Ski-doon ja mCPX risteytyshän lentää kevyen näkösesti. Perä ei pidä kauheesti ääntä joten onkohan melko matala välityssuhde?
Ruma on kyllä phyi :D
E. Tuolla speksissä lukee 4.5 4.7 5.1 onkohan toi niinku valittavissa vai. Ei toi nyt kovin matala ole
-
E. Tuolla speksissä lukee 4.5 4.7 5.1 onkohan toi niinku valittavissa vai. Ei toi nyt kovin matala ole
Eiköhän sitä voi vaihdella, onnistuu muissakin Synergyn malleissa.
-
On kyllä erittäin ruma. Mutta näyttää toimivan
-
Kyl on ruma vekotin
-
Ei o ainakaa ruottin väreis ;)
-
Oliskohan tästä pykälää pienempää mallia tulossa mallinumerolla Synergy 666 :D
-
En tiedä lieneekö lääkityksessä vika vai missä, mutta mun mielestä toi on jotenkin hieno....
-
Samaa muuten mietin kanssa että kyllä mä voisin tuommosen ottaa ja kyllä tossa ihan mielenkiintosia ominaisuuksiakin on. Eikö nuo synergyt pitäs olla ihan laatupelejä.
-
Ite kattelin tuota videota ja vaimo vilkas olan yli tuota ja sano "Jahas, lentääkö joku sun kopteria siellä". En olis ite tuota nyt jotenkin arvannu ollenkaan erityisesti Synergyn näköiseksi, minusta tuo on vaan ihan tavallisen kopterin näköinen :D
-
Varmasti hyvä kone teknisesti, mutta canopy on ruma ja miksi ihmeessä sen pitää olla 2 osainen?
-
Varmasti hyvä kone teknisesti, mutta canopy on ruma ja miksi ihmeessä sen pitää olla 2 osainen?
Tuollaisia isoja canopyja kun laittaa paikoilleen esim. Goblinissa niin se on aikamoista taiteilua, joten ei ollenkaan kuulosta huonolta idealta toi kaksiosaisuus.
Tuossa vielä vihreenä:
-
Kyllä tuo kans omaan mieleen on ulkonäön puolesta, varsinkin vihreä väritys.
Vähän menee ot mutta pohdin jossain kohtaa säästyiskö canopy kustannuksissa jos nuo kopat olis useammasta palasta jolloin menis vaan pari palasta vaihtoon vs koko koppa.
-
Toi vihree mulle. On nätti. Viiatti ei mun silmään oo kovin nätti mut chevy kyllä
-
Varmasti hyvä kone teknisesti, mutta canopy on ruma ja miksi ihmeessä sen pitää olla 2 osainen?
Tarkemmin ottaen se on kolme osainen. Pelkästään "naamataulu" täytyy irroittaa akun vaihtoa varten. Vaikuttaa ainakin kuvan perusteella järkevältä ratkaisulta. Kauneushan on katsojan silmässä, ainakin se on erilainen.
-
Mikä vaiva on otta magneeteilla oleva koppa irti kokonaan? Tuossakin joutuu kuitenkin irroittaa osan, mitä väliä sillä on onko se pieni pala vai iso, kun anyway joutuu irrottamaan?
-
Ainaki mitä nähny yleensä noissa kokovartalo koppa koneissa niin se koppa venyttämällä väännellään pois päältä. Tuossa vissiin selviää vaan nyppäämällä nokka pois. Pieniä helpotuksia joita on mietitty ja kehitetty pykälän eteenpäin. Mitätön vaivahan molemmissa on ku pitää koppaa nyppiä. Tekisivät jo enemmän takaa täytettäviä niin ois seki vaiva pois. Se kuitenki kuluu ja murenee pois tuossa vääntelyssä tuo koppa. Omaan silmään tuo kopu kyllä näyttää hyvältä.
-
Muutosvastarinta yhdistettynä "näin se pn ennen ollu"-periaatteeseen on aina jees ;D
Katotaan ollaanko jossain modulirakenteessa pian kaikkien kanssa. Kolome-reessä ei toi virtaviivasuus o oikeen primääri juttu ni en ihmettelis yhtään vaikka ton tyyppisiä ratkasuja tulos lisääki.
-
Sivuprofiili hyvä, mutta muuten kopan muotoilu on sanotaan nyt vaikka "erikoinen".
Synergyjä on tai on ollut täällä Suomessa ainakin Maikolla ja toisella Mikolla eli Kehnolla.
Muistikuvana se, että olen nähnyt niitä leirillä muillakin. Tai ainakin yhden.