Kopterit.net

UUSI HARRASTAJA, aloita tästä => Kopterit - Aloittelijan kysymykset ja vastaukset => Aiheen aloitti: Torppi_Timo - 28 Helmikuu, 2015, 17:46:25

Otsikko: Amig 450 ja Aurora 9
Kirjoitti: Torppi_Timo - 28 Helmikuu, 2015, 17:46:25
Tarttis hyviä vinkkejä miten sais tuon Aurora 9 radion toimimaan Amig 450 kanssa. Kytkin Auroran vastarin Amigiin ja muuten näyttää radion kanssa keskustelevan, paitsi ettei lähde pyörittämään moottoria. Kaasu näyttäisi muuttavan päämoottorin kulmia, mutta ei pyöri, niin ei pyöri.

//Timo S
Otsikko: Vs: Amig 450 ja Aurora 9
Kirjoitti: Koippa - 28 Helmikuu, 2015, 18:34:25
ookkos kalibroinu noparin uudestaan?
Otsikko: Vs: Amig 450 ja Aurora 9
Kirjoitti: Torppi_Timo - 28 Helmikuu, 2015, 20:36:28
Hei ! No en... Oon saanut vastarin ja radion kytkettyä toisiinsa, että alkoi nuo muut säädöt toimia.

Onko vinkkejä miten kalibroidaan ?
Otsikko: Vs: Amig 450 ja Aurora 9
Kirjoitti: Eispii - 28 Helmikuu, 2015, 21:18:50
Eli kaikki muut toimii paitsi mosa ei lähe pyöriin?
Voisko kaasu olla reversellä?

Kalibroint(ota lavat eka pois) --> Mankkaan virrat, kaasutikku ylös, kopuun virrat, tilulilulei juttu sit luultavasti 1 piiip(yläpiste ok), tikku alas tilulei kuittaus(alapiste ok) sit voit kokeilla pyöriikö mosa jos ei sit vika muual(vaikka toi rev juttu)
Kato että ei mee sit ohjelmointitilaan tua yläasennos(tulee pitkä tilulei juttu ni sit on ohjelmointilas ja pitää nopari ohjelmoida eli iskee paniikki ;D )
Otsikko: Vs: Amig 450 ja Aurora 9
Kirjoitti: Korppi - 28 Helmikuu, 2015, 21:44:38
Tuossa pitää sitten huomioida että on normaali kaasukäyrä käytössä (eikä holdi päällä).
Otsikko: Vs: Amig 450 ja Aurora 9
Kirjoitti: Eispii - 28 Helmikuu, 2015, 22:21:05
Tuossa pitää sitten huomioida että on normaali kaasukäyrä käytössä (eikä holdi päällä).
Aivan, hyvä ku huomasit :) (eli lineaarinen kaasukäyrä-->0,25,50,75,100 )
Otsikko: Vs: Amig 450 ja Aurora 9
Kirjoitti: Jerkku - 01 Maaliskuu, 2015, 08:12:25
Ja muista ottaa ne lavat pois ensin, muuten voipi käydä hassusti... (kokemusta on, 2 viikon mustelmat)