Kopterit.net
Tekniikka => Radio-ohjaimet, servot, gyrot ja lisävarusteet => Aiheen aloitti: Hayabusa - 22 Marraskuu, 2014, 18:32:14
-
No niin nyt yhdistellään , gobliniin radiot , gyrot noparit ja vastarit
1 jos kopterissa ei ole ppm vastaria
- kuinka johdot servot ja gyro nopari
Nyt on radiona devo kymppi ja vastarina
Devo rx 1002
Olen käsittänyt että jos mulla olis devo 2,4 ghz 10 ch
Rx 703
http://www.verticalhobby.com/kauppa/radiolaitteet-vastaanottimet-c-40_39.html (http://www.verticalhobby.com/kauppa/radiolaitteet-vastaanottimet-c-40_39.html)
Yllä siis molempien spexit
Niin multa tulisi vastarille vain yksi piuha
(Ppm vastarin kanssa)
Nyt siis en tajua miten kaikki piuhat tulee
Noparina on kontronik jive josta siis master ja slave kolo
Minne ne menee meneekö molemmat tuonne bavarialle
Gyro bavaria demon 3 sx
Eli jos ilman tuota uutta vastaria laittaisin nuo niin
Bavariasta menee valmis johtonippu vastarille
Ja servot tulee bavarialle
Minnes ne master ja slave ,,
Ja jos taasen on se ppm vastari menee servot ja nopari bavarialle ja vain yksi piuha vastariin
????? Häh ???
-
Siis mitä sä nyt haet? Kytkentää? Mille setupille?
-
Jos siis yrität tota johonkin muuhun kuin QR-X350 PRo, niin varmaankin olet ongelmissa. En nyt oo varma tukeeko väylää, mutta epäilen. Jos tukkisi niin tulisi vastarilta yksi piuha bavariaan, jos sekin tukee väylää. Luultavasti tarvit normi vastarin niin pääset helpolla.
Rx703:
10 Channel 2,4 Ghz receiver for Walkera Devention radios. Weight 10g Size : 41.5 (L) X 27mm (W) X 15mm (H). QR-X350 PRo mallille tehty versio, jossa kanavat 1-8 PPM (Data) portista ja kanavat 7-10 normaalisti. Yhteensopiva kaikkien Devo radioiden kanssa.
-
Kontronik 100 jive , bavaria demon 3sx, devo rx 1002
Radio devo 10
Ja siis helpottuuko homma olennaisesti tuolla toisella vastarilla ?
-
Kyllähän toi normaalilta näyttää. http://www.helipal.com/walkera-devo-rx1002-2-4ghz-10ch-receiver.html (http://www.helipal.com/walkera-devo-rx1002-2-4ghz-10ch-receiver.html)
Jos on vastaava.Pitää lukea devo kympin ohjeista oikea järjestys piuhoille, lähinnä mille kanavalle menee kaasukäyrä ja gyron herkkyys.
-
jiveltä master->kaasun kanavaan vastariin ja slave->vapaaseen kanavaan tai batt. Lukee ohjeissa selkeesti. Sivu 16.
http://www.kontronik.com/images/stories/dmdocuments/anleitung_jive_2009_10_14.pdf (http://www.kontronik.com/images/stories/dmdocuments/anleitung_jive_2009_10_14.pdf)
-
Kas englanniksi , mulla vain saksa , ja en siinä "kikkeli"
Otsassa löytänyt englannin kielistä , kiitos
-
Kaiken maailman säätämisen ja vääntämisen jälkeen
Alkoi kopun säädöt viltsu tuli jeesaamaan ja saatiin bavarian
Perussäädöt alkuun ja nuppi säätöihin ,ongelmia on matkalle tuoneet väärä nopari
Väärä vastari ,Todella vaikea termistö ja älyttömän laaja säätö alue koska tuossa bavariassa
On fail safe ja horisontti mode . Sekä viime hetkellä huomattu rikkinäinen peräservo
Kyllä täytyy rehellisesti sanoa että ei kukaan noviisi voi saada tuollaista
Set uppia toimimaan , tai tarvitsee miljoona manuaalia ja täydellisen englannin kielen sekä kaikki termistö tulisi olla hanskassa.
No kun äly loppuu niin viesti tohtorille, ja hyvin yksinkertaisten juttujen kautta
Sekä kaiken eilisen tekemisen tarkastus ja muutama tarkennus maahantuojalta ni kopterin kaikki perus toiminnot on jees. Sitten johdotusten tekoa
Ja sitten tarttis opiskella noiden " apu" asetusten ja lentotilojen asetusten laitto
Onneksi tulee tuo koulutus , ku kaikki kaasukäyrät ja lentotila ja muut
On ihan kädessä
Yhtä tuttua kun lukijalle seuraava lause
Kronotransistorisen viivästimen velosyptrinen aenosentri ja sen säätö