Kopterit.net
Yleiset => Yleinen keskustelu => Aiheen aloitti: Aki T - 06 Elokuu, 2014, 13:56:24
-
Lomailevatko vaiko miksi ei viestiin vastata tahi tavara lähde liikkeelle??
-
2vkoa nyt tilauksesta eikä tavaraa taikka rahoja ole näkyny. Tosiaan tämän viikon maanantaina peruin tilauksen mutta ei ole mitään kuulunu.
Tilattu tuote on nyt tulossa muualta mutta voisin ottaa tämän toisenki servon jos vain sen lähettäisivät.
Kukaan tietoisia tästä lafkasta? Taitavat kirjotella täällä foorumillakin?
-
Piti sanoo et tän vois laittaa sinne kauppiaitten osioon,mut huomasin ettei siä ookkaan Helipeople/Helistore olenkaan :o
Muistin et olis ollu
Joo tuntuu kyl oudolta ettei mitään viestiä oo tullu,sentään kotimainen lafka joten vois palvelua oottaa :) :-[
Ite kans muistelisin et olis ollu täälä foorumillakin kirjottelemas tai ainakin joku sinne päin kytköksissä ja laittais infoo kauppaan päin :)
Toivotaan et saat homman rokkaan ja rahat/servon takas tietenkin "pienen" hyvityksen kans :)
-
Ainaki jossai vaiheessaa Jussi. oli toiminnassa jotenki mukana. En nyt uskalla varmaks sanoa että miten ja milloin, mutta ainaki hänen kauttaan tuolta Prôtoksen tilasin pari vuotta sitten. Luulisin että sitä kautta voi YV:nä tiedustella.
-
Imani sanoin Helipeoplen omistajalle sun tilanteesta heti silloin ku valitit ensimmäisen kerran. Varastolla ei tällähetkellä ole kuin yksi kaveri joka postittelee paketteja muun työnsä ohessa eli nyt kesä kaudella siellä on ollu viivästyksiä. Sun tilanteesi on heillä tiedossa, mutta lomat/matkat jne. jutut vissiin sotkevat. En tiedä ;D Mutta koita jaksaa odotella vielä hetki niin eiköhän he suhun ota yhteyttä.
-
Imani sanoin Helipeoplen omistajalle sun tilanteesta heti silloin ku valitit ensimmäisen kerran. Varastolla ei tällähetkellä ole kuin yksi kaveri joka postittelee paketteja muun työnsä ohessa eli nyt kesä kaudella siellä on ollu viivästyksiä. Sun tilanteesi on heillä tiedossa, mutta lomat/matkat jne. jutut vissiin sotkevat. En tiedä ;D Mutta koita jaksaa odotella vielä hetki niin eiköhän he suhun ota yhteyttä.
Olen lukenut joskus tuosta että tekevät muun työn ohessa, mutta pitkäaika se on 2vkoa odottaa yhtä osaa joka on varasto tuote. Ehkä sitä on tottunu liian hyvälle kotimaisista puljuista joista tavara lähtee samana päivänä ku tilaus laitettu sisään, esim. Eurorc, trexstore yms.
Vaikka muun ohella tekevätkin tätä arvokasta työtä niin onko se oikein että maksava asiakas joutuu siitä sitte kärsiin? Ymmärrystä voisi tulla enemmän jos edes viesteihin vastattaisiin. Tai voishan sitä sivuille laittaa vaikka näin kesä kaudella, että mahdollisia viivästyksiä voi tulla. Näin vois ostaja ehdokas miettiä ostopaikkaa uudelleen.
Mitään hyvityksiä en kaipaa, vaan itse tilattua tavaraa tai rahaa takaisin. Mieluummin näistä kahesta vaihtoehosta tuon tavaran vaikkakin on jo tuloillaan toisesta paikkaa. :D
-
Juu en tiedä tarkkaan miksi homma ei nyt toimi ja suomessahan ei voi muulla kilpailla ulkomaan kauppojen kanssa kuin nopeilla posteilla ja hyvällä asiakaspalvelulla.
Kyllä mäkin olisin kahden viikon jälkeen melko hiilenä.
-
2vk ilman vastausta, tavaraa tai rahoja. Poliisi?
-
2vk ilman vastausta, tavaraa tai rahoja. Poliisi?
Ei taida Poliisille hirveästi nämä asiat kuulua mutta kuluttajaviranomaiselle kylläkin joka neuvoo pyrkimään saada ensin yhteys myyjään. Jos yhteyttä tai maksettua tavaraa ei saada, voi kuluttajaviranomaiselle täyttää lomakkeen jonka jälkeen he hoitavat asiaa eteenpäin.
Toivottavasti saat tilaamasi tuotteet, ikävää jos myyjäkään ei mitään vastaa.
-
Hieman kieltämättä leväperäinen kuva tuosta Helipeoplen touhosta välittyy. Jos hommaa tehdään talkoohengessä tms muiden hommien ohella kun ehditään, niin tuosta olisi hyvä jotenkin viestiä verkkosivuilla. Näitä valituksia on saanut foorumilta lukea vähän väliä. En ainakaan itse tuolta mitään ole uskaltanut juuri tästä syystä tilata.
-
Ei taida Poliisille hirveästi nämä asiat kuulua mutta kuluttajaviranomaiselle kylläkin joka neuvoo pyrkimään saada ensin yhteys myyjään. Jos yhteyttä tai maksettua tavaraa ei saada, voi kuluttajaviranomaiselle täyttää lomakkeen jonka jälkeen he hoitavat asiaa eteenpäin.
Toivottavasti saat tilaamasi tuotteet, ikävää jos myyjäkään ei mitään vastaa.
Näin juuri. Yritin sohia hieman:)
-
Tänään tuli viestinä pahoittelut ja seurantanumero. Eli minun puolesta tämä juttu on taputeltu.
-
Tänään tuli viestinä pahoittelut ja seurantanumero. Eli minun puolesta tämä juttu on taputeltu.
Jos suoraan sanon niin tämä oli tavoite, koska lukevat foorumia. Tarkkuutta!
-
Täällä on kanssa viikon verran odoteltu palautetta helipeoplesta. Tilattu tuote eli mini protos tuli alle viikossa eli siinä suhteessa ei mitään valittamista, mutta paketista puuttui sitten nopari. Erehdyksiä sattuu kaikille eikä tämäkään varmaan ollut tahallista eli sähköpostilla ilmoitus asiasta. Muutaman kerran olen viikon aikana viestitellyt asiasta mutta mitään vastausta ei ole tullut.
Jos nyt joku helipeoplen porukasta lukee tämän niin voisiko tiedottaa asiaa eteenpäin, olisi ihan mukava saada edes jotain tietoa onko asia edennyt tai tullut yleensäkään perille.
-
Juu voin ilmoittaa senkin eteenpäin.
-
Helipeoplesta otettiin yhteyttä ja homma etenee :). Kopunetistä löytyy näköjään apua melkein mihin vaan ;D
-
Mutta kyllä silti ala-arvosta toimintaa jos tarvii foorumia välikätenä et homma toimii :P
-
Prkle!!!!!
Tämä firma on selkeästi tiensä valinnut. Ei vastata puhelimeen, ei lukuisiin sähköposteihin.
Raha kyllä kelpaa, mutta tilauksen mukaista tavaraa ei osata lähettää.
1½ viikkoa olen yrittänyt saada yhteyttä ja sopia miten väärä ei tilauksen mukainen materiaali saadaan vaihdettua siihen, mitä olen aikanaan puljusta tilannut.
Täytynee olla yhteyksissä kuluttaja-asiamieheen, kun muu ei näytä auttavan ... >:(
-
Tilasin Proottosiin varaosia 11.09.2014(kaikkia oli sivujen mukaan varastossa) arvakkaa onko niitä lähetetty vai onko ne edelleen tilassa Prosessoidaan? ;D ;D ;D
Laitoin niille tänään taas kyselyn että josko ehtis lähettään ;)
-
Älkää nyt v pistäkö rahoja enää tonne. .?
-
Onhan tää nyt kyllä vähän surullista :(
Eikös jäbien kannattaisi pistää sivuille (vaikka checkouttiin) joku disclaimeri, että johtuen kaupan pitäjien henkilökohtaisista kiireistä, toimitusajat saattavat olla tosi pitkiä. Tilaus omalla vastuulla. tms?
Ei ainakaan kellään olisi enään varaa valittaa pitkistä toimitusajoista, jos silti tilaavat...
-
Joo kyllähän tästä kaupasta oli syysleirilläkin puhetta, että ostais multikopterit.fi tai Trex-Store noi Protoksen osat tuolta pois ja alkaisivat myymään. Heillä kun tuo homma toimii mallikkaasti.
Ajattelin kuitenkin tilata kun tavaraa oli ja noitten kanssa ei niin kauhee kiire oo. Huvittaa vaan vähään toi poikien "kaupankäynti" :o ;D
No toivotaan että ne tavarat sieltä vielä saapuu.
Niin tai voishan toi EuroRCkin ottaa jonku oikeen kopterin myyntiin(Protos) ;)
Kyllähän näihin olis mukava suomesta osia saada.
-
No niin 11.09.2014 tilatut Protoksen osat kotona 20.10.2014.Eihän nää olis täällä vieläkään, mutta laitoin Jussille viestiä vaikka mies ei enään kaupan touhuissa oikeestaan pyörikkään.No Jussi kävi varastolla ja laitto tavarat matkaan(ISO KIITOS JUSSILLE että vielä viitti).Olivat kyllä kuulemma tavaroita keränneet tiskille mutta kun ei kaikkia ollut niin eivät lähettäneet mitään.
Toivotaan että äijät saa kaupan kuosiin että pääsis taas suomesta tilaamaan. ;)
-
Miksi tilata tuolta mitään? Kun mikään ei toimi.
Jos jätkät ei viitsi ees vastata sähköposteihin, niin pitäköön tunkkis.
Pellejä koko jengi.
-
Jos nyt ton tyyliset kommentit kuitenki jätettäis pois.
Ite mietin että tosta on kaks tietä, ryhdistäytyä tai lappu luukulle.
-
Hetkinen.. Jos ei poikia kiinnosta niin lappu luukulle.
Naurettavaa että siellä ei herätä 3 kuukauden ruikutukseen jälkeen.