Kopterit.net
Helikopterit => Kopterivalmistajat => MSH Protos => Aiheen aloitti: heikkit - 27 Joulukuu, 2013, 10:53:24
-
Mitä menee rikki?
* Lavan pitimet - eikös nuo ole muoviset sulakeosat
* lavanpitimien linkkipalloja - ainakin normiprotoksessa taipuvat helpolla
Mitä muuta?
* peräputkea?
* tail fin?
* landareita?
Ajattelin vaan tilata suorilta kunnon satsin varaosia... Alennusmyyntejäkin olisi vielä tämän päivän.
Ison protoksen pohjalta saatan pystyä veikkaamaan, mutta toivottavasti mini olisi pienemmän massan kautta vähemmän torppirikkoontuva.
Ja näin varmasti on - maine on ainakin sellainen.
Kiitokset etukäteen!
-
- Canopy ja canopy grommets (kumirinkulat).
- Kumilenkit millä akku pysyy kiinni.
- Perälavat
- Päälavat
- Moottorin päällä olevan kolmiotuen laakereita muutama (menee useimmiten)
- hihnan ohjuri rullien laakereita (mulla kesti noin 450 lentoa ja sitten rupes pitään meteliä)
- suosittelen matalaa FBL nuppia ja metallisia hihnan ohjurirullia ellei niitä sulla jo ole (Nuppi näön ja ketteryyden vuoksi ja rullat tais olla Dr. suosittelmat kestävyyden takia)
-
Tail finejä, noita kolmiotuen laakereita, lavanpitimiä, lavanpitimen palloja ja sitte normaalit akselit, lavat ja laakereita ja vaikka peräputki. Noi landarit on täysin tuhoutumattomat. Mulla ne on orkkikset ja torpattu on varmaan 100 kertaa ;D noi metalliset hihnapyörät mulla on yhtä lukuunottamatta vaihtunu pois eikä niistä tunnu hyötyvän juurikaan mitään ulkonäköä lukuunottamatta. Matala nuppi ja venytys kitti 6s setupin ohella on hyviä juttuja joilla paras vaan paranee entisestään
-
Kolmiotuen laakereita, lavanpitimiä, lavanpitimen palloja, akselit, canopy ja päälavat. Perälavat eikä putki oo mennyt kertaakaan(torppaan aina pystyyn ;D) eikä finit eikä ne kumilenkit.Pidennys sarjan otin kans heti mutta en oo viä vaihtanut kun on pysynyt ehjänä.Ja tosiaan heti 6s niin pääset fiilikseen.Eli näköjään melkein samat kun muillakin.
-
Tämä säie tulee hyvään väliin minun kannaltani. On tuo mini-p saanut olla ihan rauhassa hyllyssä, mutta se asia muuttuu kun kusti polkee uuden swashplaten tänne. Tietää etukäteen mitä vähintään tarvitaan sen jossain vaiheessa väistämättömän torpin jälkeen. Ainakin yleisimmät.
-
Ehdottomasti yleisin vaurio on päälavanpidin ja sen pallolinkki, näitä kannattaa olla enemmän. Muita osia oman maun mukaan.