Kopterit.net
Helikopterit => Kopterivalmistajat => Align Sähkökopterit => Aiheen aloitti: TeroS - 01 Kesäkuu, 2013, 18:56:03
-
Töttöröö
Laitoin 500EFL-vispilään 550:n lavat (85mm) ja tänään kentällä koitettiin sitten porukallakin saada perää kuosiin.
Eli, 3GX:n torgue comppia säätämällä kun saatiin perä paikalleen leijunnassa niin perä vägää vauhdissa, kun taas lasketaan mankasta gainia niin että pystyy lentämään ei se sitten pysykään enää leijunnassa.
Eli minkälaisilla 3GX:n softan rudder-arvoilla tuota lähtisi koittamaan?
Lennossa kaasukäyränä flätti 80% joka on just mun makuun ja riittävä. Turha sitä on vääntää ylöspäin ja akkua syödä nopeammin tyhjäksi. Kai.
500:n lvaoilla taas tuo pitää nätisti, hiukan räväkkyyttä vaan haluaisi lisää.
-
Itse itselleni vastaten:
Nyt kun gyro vaihtui sinisen sähkökuoleman takia 3GX -> Biisti niin ajattelin että kokeilenpa noita lapoja uudestaan, ja voe poijjaat notta on väkevä perä nyt! Mihinkään säätöihin ei tarvinut koskea, laakista aivan loistava. Jämäkkä just eikä melkein joka suuntaan, kyllä kannatti :)