Kopterit.net
Helikopterit => Kopterivalmistajat => Compass Helikopterit => Aiheen aloitti: Timo Huhtamäki - 04 Kesäkuu, 2008, 16:45:48
-
tässäpä pari kuwatusta mun sporttisesta ritarista...
Uusilla landareilla (Century Raven 50:n TUF strutit ja 10mm putket). Ovatten n.10mm matalammat ja 50mm leveämmät ku originaalit. Olisin halunnut vielä toisen 10mm korkeudesta pois, muttei löytynynnä soppelin korkuisia tellareita niin piti tyytyä näihin. Hivenen pehmeämmät ovat ku compassin telineet ja materiaali vahvuudet ovat suuremmat.
Myös Century Predatorissa on käsittääkseni samat strutit mutta pidemmillä putkilla..
-
Landarit näyttävät hyviltä. Mä en itte oikein tykkää noista vakiolandareista, jotenkin rimpulan tuntuset/näköset. Tuo uusi koppakin on paljon nätimpi kuin oma vanha :)
IhQpinkkejä yksityiskohtia löytyy myös riittävästi!
-
Siisti "low rider"-look tosiaan... Nuppi näyttää jotenkin luonnottoman korkeelta kun ite kone on noin matala.
-
Landarit näyttävät hyviltä. Mä en itte oikein tykkää noista vakiolandareista, jotenkin rimpulan tuntuset/näköset. Tuo uusi koppakin on paljon nätimpi kuin oma vanha :)
IhQpinkkejä yksityiskohtia löytyy myös riittävästi!
Ei oo mitään pinkkejä osia.... vain violetteja... kokoalunuppi tulee sitte jos ilmestyy violetti nuppi ritariin... :P
-
Siisti "low rider"-look tosiaan... Nuppi näyttää jotenkin luonnottoman korkeelta kun ite kone on noin matala.
3D Knihti ois sopivissa mittasuhteissa näille telineille kun siinon about 2cm lyhkäsempi pääakseli...
-
Siisti "low rider"-look tosiaan... Nuppi näyttää jotenkin luonnottoman korkeelta kun ite kone on noin matala.
3D Knihti ois sopivissa mittasuhteissa näille telineille kun siinon about 2cm lyhkäsempi pääakseli...
Ohoh! :o Aina oppii uutta... onkos siinä kuitenkin ihan samanlainen linkistö kuin sportissa? Liikealueethan muuttuu hieman kun tila rungon ja lavanpitimien välissä vähenee...
-
3D:n runko on matalampi ja nuppi on lähempänä kabiinia.... selvinnee seuraavista kuvista...
-
Rovaniemellekin ratsasti yksi ritari.
paketissa olleet ruuvit eivät kyllä kaikki ole ihan passeleita.
jostain täytyy hommata hienoja ja kiiltäviä ruuveja niiden tilalle :-*
-
Juuh, huomaa kyllä eroa alignin ja compassin ohjeiden välillä, ainakin tämän vanhemman ritarin ;) Sekä tuossa oli laskutelineiden kiinnitysruuvit mm 5mm liian lyhkäset ja sillattis :)
-
Ainoa ruuvi joka mun (uusin sporttiversio) ritarissa i ollut ihan sopiva oli se jolla perävedon ratas kiinnitetään pääakseliin. Oli 5mm pitempi ku ohjeessa sanotaan ja tämän ylimääräisen 5mm matkalta kierre oli huonoa...
-
Mulla on kans tollai vanhemman mallinen sportti ritari,eikä siinä ollut mitään ongelmia ruuvien kanssa.
Ainoastaan niitä tavallisia muttereita olen vaihtanut nyloc mallisiksi
-
Ainii ja semmonen vielä että sallittakoon Knighti Sportissa pieniä puutteita/viaskoja osia verrattuna esim. Aligniin, onhan hinnassaki eroa jo satoja euroja ;)
-
Ainii ja semmonen vielä että sallittakoon Knighti Sportissa pieniä puutteita/viaskoja osia verrattuna esim. Aligniin, onhan hinnassaki eroa jo satoja euroja ;)
Just näin ;) Eikä tässäkään mitään isompia vikoja/puutteita ole, nuo lyhyemmätkin ruuvit käy tuohon paikkaan, tosin jotuu vähä ruuvilukitetta laittaa varmistamaan. Täytyy nyt tsekata vielä kerran kaikki pussit läpi, itse en kyllä löytänyt noita ruuveja, eikä tainnut olla anssikaan löytänyt, kai? ::)
-
Ainii ja semmonen vielä että sallittakoon Knighti Sportissa pieniä puutteita/viaskoja osia verrattuna esim. Aligniin, onhan hinnassaki eroa jo satoja euroja ;)
OHO!!!!
ALIKX0160NOA T-REX600 Nitro KIT(Plastic canopy) 290,00
Saako siis vähän rahaa takaisin jos ottaa ritarin???? ;D
-
OT
eräässä kotimaisessa kaupassa Knight Sport 129€ = toista sataa vieläkin ;)
/OT
-
OK Timo!
Voitit! >:(
Pysyn silti Aligneissa... Sähkösellaisissa. ;D
-
OK Timo!
Voitit! >:(
Pysyn silti Aligneissa... Sähkösellaisissa. ;D
Ei kun Seppo nitroo tankkiin.. ;D
-
Ei kun Seppo nitroo tankkiin.. ;D
Ja PALJON... vähintään 30 prosaa...;)
-
Ei kun Seppo nitroo tankkiin.. ;D
Ja PALJON... vähintään 30 prosaa...;)
Tuollahan lähtis lentoon jo tällainen tukevampikin s... Kopteri! ;D
-
Rovaniemellekin ratsasti yksi ritari.
paketissa olleet ruuvit eivät kyllä kaikki ole ihan passeleita.
jostain täytyy hommata hienoja ja kiiltäviä ruuveja niiden tilalle :-*
Tänne Kylmäkoskelle ratsastaneessa Ritarissa (se vanhempi malli, 129€), ainoa puute oli yksi linkkipallon kiinnitysruuvi liian vähän, palloja ja linkkejä olikin sitten reilusti yli tarpeen ja mukaan oli pakattu jopa alumiininen perävedon rataskin, jonka laitoin heti paikoilleen muovirillukan tilalle. Mutta onneksi vastaavia ruuveja löytyi varastosta ennestäänkin... Eli puute ei mikään katastrofi, etenkin kun ottaa huomioon vispilän hinnan :D
-
Tänne Kylmäkoskelle ratsastaneessa Ritarissa (se vanhempi malli, 129€), ainoa puute oli yksi linkkipallon kiinnitysruuvi liian vähän, palloja ja linkkejä olikin sitten reilusti yli tarpeen ja mukaan oli pakattu jopa alumiininen perävedon rataskin, jonka laitoin heti paikoilleen muovirillukan tilalle. Mutta onneksi vastaavia ruuveja löytyi varastosta ennestäänkin... Eli puute ei mikään katastrofi, etenkin kun ottaa huomioon vispilän hinnan :D
Kuules, se alumiinin perävedon rataski on kohtuu susi, eli suosiolla HobbyJP:ltä deltrininen ratas tilalle, tuo alumiininen alkaa ilmeisesti täristää, tai jotain siihen suuntaan?
Edit: Ei se ilmeisesti tärinään liittynyt, mutta kuluu kuulemma nopeasti.
-
Eilen Elimäen holiday open tapahtumassa pääsin ensimmäisen kerran kunnolla kokeilemaan sporttiani.
Olen todella positiivisesti yllättynyt ja ensimmäinen ajatus oli että ei näin halpa voi lentää näin hyvin :D
Nuppiin olen vaihtanut punaiset lepatuskumit ja 3d:n stabbarilavat joilla kopu kääntyy todella agressiivisesti.
Mulla on vielä se musta peräveto ratas paikallaan eikä siinä näy vielä minkäänlaisia kulumisen merkkejä,
pakissa odottaa kyllä se delrin ratas jonka vaihdan sitten kun tarvis on.
Samoin tuo TT redline 53+hatori 523 combo vaikuttaa hyvältä,käy nätisti ja tehoa tuntuu olevan
vaikken ole vielä paljoa neuloihin koskenut.
-
Mulla on vielä se musta peräveto ratas paikallaan eikä siinä näy vielä minkäänlaisia kulumisen merkkejä,
pakissa odottaa kyllä se delrin ratas jonka vaihdan sitten kun tarvis on.
Ongelma tuossa ei ole kuluminen vaan, että se saattaa haljeta. Suosiolla vaihtoon! Sama koskee myös alumiinistä. Muutaman euron osalla ei kannata riskeerata.
-
Mulla on vielä se musta peräveto ratas paikallaan eikä siinä näy vielä minkäänlaisia kulumisen merkkejä,
pakissa odottaa kyllä se delrin ratas jonka vaihdan sitten kun tarvis on.
Ongelma tuossa ei ole kuluminen vaan, että se saattaa haljeta. Suosiolla vaihtoon! Sama koskee myös alumiinistä. Muutaman euron osalla ei kannata riskeerata.
Ok! vaihdan rattaan samantien
-
Kuinkas Timppa on ritarin lennot sujunu?
-
Muuten hienosti mutta ny on remontissa.... Ilmeisesti rikkoutuneen lavanpitimenkuulalinkin vuoksi... Muuta selitystä ei löytynyt sille että sen naarmuttoman lavan linkin lenkki oli poikki ja sen päreiksi menneen lavan linkki oli vain irti touchdownista johtuen... Ehdin vetää Holdin päälle ja havaittuani ettei ohjaudu kuten tikkuja vääntelin, sammutin moottorin ja katsoin kuinka kepakko tippuu taiwaalta... Mutta takaisin rebuildin pariin... :)
-
Joo noin se yleensä alkaa mutta knightiin osat on halpoja.
-
joo halpojahan ne.... rikkoutuneiden osien hinta n. 26€ + lavat... Edes peräputki ei saanut naarmuakaan... eliks: spindle oli suora mutta vaihdoiin kuitenki, pääakseli kiero, stabbaritanko, se yksi kuulalinkki, servovipuja 2kpl (onneks oli rimpulat vivut nii ei menny rattaat servosta), ja pääratas (rikki vaikka moottori ehti sammua ennen maadoittumista), ja ne mun sikahienot? LowRider landarit meni rikki :'( ... nooh huomenna pääsee taas säätämään ja ehkä ylihuomenna jos säät sallii nii hieromaan taas käyrät kohdilleen...
Ahistaa vaan ku SABit ei mahdu kääntymään lavanpitimissä kuljetusasentoon vaa ne pitää aina ruuvata irti...
-
Noniin taasen ois Knighti iskussa käyrien viilaamista varten... Samalla vaihtui syklikki servot kun ei äkkiseltään löytyny yhtä 9252:sta nii laitoin sitte kolme 9255:sta (yksi servoista [uusin, käyttämätön] oli jo alunperin oma yksilönsä, se kun liikkui keskialueella hitaammin kuin kaksi muuta)...
-
Vanha sportti ritari+delrin peräveto ratas= jäykkä voimansiirto!
Eli onkos muilla vanhemman mallin sportti ritarin omistajilla käynyt näin, että kun vaihtaa sen mustan peräveto rattaan
delrin versioon niin voimansiirrosta tulee selvästi jäykempi? ratasvälys ei ole säädettävissä niin herkistyykö tuo ajossa
vai pitäiskö mun päivittää myös se "second gear"?
-
Mulla ainaki tuossa uudenmallin sportissa irtosi delrinisestä countergearista melkoisesti pölyä ensimmäisten parinkymmenen lennon aikana... eli luulis herkistyvän ajanmittaan... Kuinka tiukalla sulla muuten se remmi on?
-
Ok! eli eiköhän se siitä herkisty,kovaa ajoa vaan. Hihna on sen verran kireellä että kun otan peräroottorista kiinni
ja toisella kädellä yritän nupista kääntää niin hihna ei helposti hyppää.
-
Kun mulle ei iso A kelpaa nii piti löytää muun merkkinen ja löytyihän se, ja paljon halvemmalla ku ison A:n vastaava... ;D
http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6696&Product_Name=iMAX_iBEC_6A_Linear_Regulator_&_Glow_Drv.
-
Sain Sportti ritarin alkuperäisestä muovisesta elevaattoriarmista kuulalinkin irtoamaan antamalla täydet negatiiviset kulmat ja täyden työnnön. Siitä sitten kattelemaan ratkaisua onkelmaan ja sehän löytyi, Proo version elevaattoriarmissa kuulalinkki on "kyljellään" eli EI voi irrota samalla tavalla. Noh semmosen tilasin ja tulipa samalla laitettua ne L-armitki alumiiniset ku osia ulkomailta tilasin...
BTW. onneks tapahtu huoltopöydällä eikä ilmassa.... :o
[edittiä]
-
mun mielestä sopi tänne nii en tehnyt uutta aihetta ;D
eli , minkä kokoinen on knihtin tankki? , kun rexässä on 440cc.
-
Sain Sportti ritarin alkuperäisestä muovisesta elevaattoriarmista kuulalinkin irtoamaan antamalla täydet negatiiviset kulmat ja täyden työnnön. Siitä sitten kattelemaan ratkaisua onkelmaan ja sehän löytyi, Proo version elevaattoriarmissa kuulalinkki on "kyljellään" eli EI voi irrota samalla tavalla. Noh semmosen tilasin ja tulipa samalla laitettua ne L-armitki alumiiniset ku osia ulkomailta tilasin...
BTW. onneks tapahtu huoltopöydällä eikä ilmassa.... :o
[edittiä]
Paljos sulla on kulmia nupissa jos noin pääsi käymään? mulla +12 -12 ja cyclic 7 astetta eikä oo lähteny elevaattoriarmi irti
-
Tuossa tilanteessa oli +/- 11,5 ja cyclik n. +/-8 astetta. Mutta mulla ei ole lennättäessä ku +/-10,5 ja n. +/- 7 cyclickiä... Tuohan siis tapahtui pöydällä ku testasin paljon saa irti kulmia tuosta...
-
Oletteko saaneet Ritarin tasapainoon ilman lisäpainoja? Jouduin laittamaan 30g rengaspainon tarralla kiinni korin kärkeen sisäpuolelle. Gyro on edessä. Akku niin edessä, kun saa. Peräservo rungossa kiinni. Laitoin jopa perään autoista jääneitä alumuttereita ja titaaniruuvejakin (=tuninkia).
Toinen kysymys? Startatessa etenkin kylmänä "kurahtaa", eli jostain antaa periksi. Olisiko se yksisuuntalaakeri, joka ääntelee. Olen sen pari kertaa putsannut ja rasvannut ilman tulosta. Vai olisiko kone vielä hiukka rikkaalla seoksella ja polttoainetta koneessa liikaa. Nykäisen kyllä sammutuksen jälkeen aina paineletkun irti heti, kun vain lavat pysähtyy.
-
Aiempaan omaan startin kurahtelu kysymykseeni vastaten. Kurahtelu loppui startatessa, kun vaihdoin starttiakselin ja yksisuuntalaakerin. Kyllä taas kelpaa käynnistellä hymyssä suin. Leikö noissa jo jotain vikaa uutuukseltaan, kun jo viiden gallonan jälkeen alkoi käynnistys olemaan toivotonta. Näin hyvin ei uutenakaan pyörittänyt.
-
onko sulla vanhan vai uuden mallinen sport? uudemmassa tuo onkelma pitäis olla korjattu.
Kai muistit myös liimata pinionin kunnolla kiinni siihen laakeriin
-
Nyt on tainnut jäädä läksyt lukematta. En ole varma, onko tämä uutta vai vanhaa mallia? Heinäkuuta taisi olla kun tämän ostin. Laakeri on kuitenkin kovin tiukalla sovitteella prässätty paikolleen kytkimeen, joten en voi oikein uskoa, että se sieltä ihan ensin antaisi periksi. Ainakin ruuvipenkissä kokeillessa loppui Jumbo-startterista/ranteesta vääntö ennemmin.
-
No jos se on ostettu jp:ltä niin se on varmasti uudempi malli. Jos koppa on samanlainen kuin 3d mallissa
niin kyseessä on se uudempi malli. Ja tällä laakerin liimaamisella tarkoitin että se pinioni pitää liimata
kunnolla siihen yläpuolella rungossa olevaan laakeriin.
-
Joo, kyllä se taitaa uutta mallia olla pikaisen opiskelun jälkeen. Hoksasin sen pinjonin liimaamisen jo aiemmin. Pääsi aukeamaan kierteistä, niitä onneksi rikkomatta.
-
Oletteko saaneet Ritarin tasapainoon ilman lisäpainoja? Jouduin laittamaan 30g rengaspainon tarralla kiinni korin kärkeen sisäpuolelle. Gyro on edessä. Akku niin edessä, kun saa. Peräservo rungossa kiinni. Laitoin jopa perään autoista jääneitä alumuttereita ja titaaniruuvejakin (=tuninkia).
Morientes!
Mulla kans n. 30g lisäpainoa keulassa ja akku niin edessä kun saa. Ja vielä pitää himppusen trimmaa nenää alas et ei lähde kaatuu taakse. Onko ne 3D peräevät muuten yhtään kevyemmät, kun orkkikset? Milläköhän ihmeellä sitä sais painoo pois persuuksista? Vielä jos vaihtaa tuon NiCd:n lipoihin, niin nenä kevenee entisestään hieman (kai?)
Pitää tässä samalla hieman mainostaa, että viime su oli ensilennot.. siis eka kerta kopterilla yleensä, ja toka oli äsken tuossa takapihan futiskentällä. Melkein jo väittäsin, että kylmyys aiheutti pelkokerrointa pahemmat tärinät :)
(tais muuten olla eka messu tänne kopunettiin)
-
Oli reilusti painoeroa 3D peräevillä. 3D evät siis kevyemmät ja pienemmät muutenkin. Harmi, kun ei tullut punnittua. Vaakalennossakin lentää minusta paremmin, kun se yläevä ei ilmavirrasta paina perää alaspäin niin paljon.
Mulla tänään irtosi se starttiakselin holkki ja meni päärattaan väliin kesken lennon. Lavat lakkasi pyörimästä ja kops. Ihme kyllä vain laskutelineet meni poikki. Vain pieniä kosmeettisia vaurioita. Pitää varmaan tänään lotota.
-
Huh! Onneksi olkoon. Eikö rattaat ottanu kipiää?
Pitää varmaan laittaa nuo 3D-evät tilaukseen.. vaan mistäköhän löytyy? HobbyJP:lla ei ainakaan sattunut silmään.
-
Koelennon tuossa pihassa tein ja toimi hyvin. J-P:ltä 3D siivet tilasin.
-
Tossa... löytyy osiosta varaosat -> 3D
http://www.hobbyjp.com/product_info.php?cPath=22_43&products_id=244&osCsid=gnp5hg5s3vibavp74rbec4q3e3 (http://www.hobbyjp.com/product_info.php?cPath=22_43&products_id=244&osCsid=gnp5hg5s3vibavp74rbec4q3e3)
http://www.hobbyjp.com/product_info.php?cPath=22_43&products_id=245&osCsid=gnp5hg5s3vibavp74rbec4q3e3 (http://www.hobbyjp.com/product_info.php?cPath=22_43&products_id=245&osCsid=gnp5hg5s3vibavp74rbec4q3e3)
Koikkis
-
Nonniiin.. siellähän ne oli. Pistin tilaukseen: evät, varalandarit (kai sitä autorotaatioo pitää alkaa reenaa) ja hiilari-perälavat.. Mitäs ihmeen eroa muuten on, onko perälavat nuo 3€ muoviläpyskät vai über-kalliit hiilikuituiset läpyskät?
-
ööö.... se että yyberkallis hiililapa katkeaa heinänkorren kosketuksesta ja muovilapanen ei ?!?
-
ääh.. niimpä tietysti!
mutta eikös niillä jokin placebo-vaikutus ole kans, eli "huomaa" kopterin lentävän "huomattavasti" hienommin/hallitummin/nopeemmin :P
noh.. ehdin jo tilata, joten pitää edes hetki hiplata ja ihastella niitä ennen kun laskee sinne heinikkoon
-
Perään tulee enemmän voimaa hiililavoilla. Ne on juuri siinä kulmassa kuin käsketään, toisin kuin muoviset jotka menee kierteille kun potkaisee kunnolla kulmia. Kun vaihtaa muovit hiileen joutuu gyron gainia yleensä tiputtamaan hieman.
-
Oli ihan pakko ostaa tuommonen Fusuno koppa Sporttiin.... On se hieno... Eikä ollut hinnan kirous... 42€
-
Tuli laitettua vähän lisää tuuningi osia Knight Super Sporttiin....
Hiiliperäputki, Compassin uusi alumiininen peräboxi, hiilikuituinen perän työntötanko, K3D:n G10 evät ja alu kuoret 401:een
[edit]
Unohtu mainita se upgrade startershaft assembly, jonka laakerit ja pinionin (pinioni kiinnittyy mutterilla laakeriin) väsäsin Sportin rungon kiinteään laakeripukkiin...
-
:P Hyvältä näyttää! Oliko tuo koppa valmiiksi maalattuna tuohon hintaan?
-
jes... valmiiksi maalattuna... Lasikuitukoppa... puoli ilmainen...
-
Tänään saapui ys ja 3152:set nuppiin. Sit puuttuukin kaikki muut, gyrosta ei vielä haisuukaan että minkä laitan... ::)
-
Tänään saapui ys ja 3152:set nuppiin. Sit puuttuukin kaikki muut, gyrosta ei vielä haisuukaan että minkä laitan... ::)
Spartanihan se kannattaa laittaa :). Mikäs Knihdin versio sulla olikaan, sport?
-op-
-
Sporttihan se mulla, vielä se kärsyn sportti eli ruma canopy ;D
-
En voinut vastustaa kiusausta. Fusuno-tuninkia laitoin minäkin omaan Sporttiin.
-
Nnoniin ny on minun Super Sportti valmis kesän odotteluun... Sain vihdoin ja viimein viimeisetki "tuuninki" osat ja nyt sporttia koristaa täydellinen 3D:een nuppi :P ja SWE rotorsin 620mm päälavat ja 95mm perälavat, hiiltä, hiiltä, hiiltä :P
Ja tietysti alumiinikuorinen GY401... Joka tullee vaihtumaan GY520:een jahka saavat kauppoihin tuon uuden übergyron Futabalta...
-
Nuo 95mm perälavat ainakin mulla otti maahan aikaisemmin, kuin pystyevä. Lähtee nurkat lavoista helposti.
-
ööö... ei ota mulla.... Mulla on normaalia pidempi G10 lasikuituinen pystyevä (n. 2cm pidempi ku alkup. muovievä)....
Ja en oo vielä kertaakaan (koputtelee puuta) onnistunut osumaan pystyevän nokalla maahan 8)
-
Hoi! Mistäs ootte tilaillut noita tuning-osia? Esim. tuon Fusunon kopan ja hiilari-peräputken. Taidan itekin tuunata ritaria hieman :P
Eikös tuo hiilariputki ole sitä orkkista hieman kevyempi? Mulla kopu on vieläkin snadisti peräpainoinen, vaikka keulilla on 3000mAh NiCd:it. Ne kun vaihtaa LiFe-kennoihin, niin nokka kevenee entisestään.
-
Mää tilasin Blink Helicoptersilta englannista tuon kopan... Sieltä se hiilipersputkikin taisi tulla (Knightin hiiliputki maksaa muuten jotain £14). Hiiliputki on muistaakseni jotain luokkaa 10g kevyempi...
-
Mulle tuli koppa Fast Lad Performancelta. Näköjään noita pystyeviä on kahta pituutta. Ilmankos ne 95mm pyrstölavat pääsi raapimaan maata, kun on lyhyempi evä.
Edit: Ensimmäinen koppa tosin kesti vain kaksi viikkoa. Oli ns. omat kädet/Vatasen jalat ja lähti Ritari lapasesta :-[. Taas lennellään vähän aikaa ihan rauhallisesti.
-
Moi !
Kesä lennetty rikkinäisellä yksisuuntalaakerilla.
Pitää hienoa ääntä kun laittaa idlen päälle , (laakeri jumissa).
Mistä saa sporttiin varaosia kun Suomesta ei niitä pysty ostamaan.
Onneksi tämä vahvisti seuraavan kopterin ostopäätöstä että sieltä ostetaan mikä toimittaa varaosiakin .
Laittakaa linkkejä mistä saan tällaisen osan 62-142016 one way bearing.
Kiitos jo etukäteen !
-
http://lmgtfy.com/?q=62-142016+knight (http://lmgtfy.com/?q=62-142016+knight) ;D
Suomesta, tilapäisesti loppu.. aina voi kysyä tuleeko ja koska tulee?
http://www.hobbyjp.com/product_info.php?products_id=647&osCsid=b8u2ki5c0jlmqp5acsi76plna6 (http://www.hobbyjp.com/product_info.php?products_id=647&osCsid=b8u2ki5c0jlmqp5acsi76plna6)
Tässä usasta luotettava kauppa, joka näyttää myyvän.
http://www.heliproz.com/products.asp?dept=152&val=6 (http://www.heliproz.com/products.asp?dept=152&val=6)
-
Kannattaa tipi ostaa sitte läjä niitä laakereita, neon kulutustavaraa. Vaihtoon heti ku alkaa vähänkään jumittaan. Mulla on menny kolme niitä tässä kahen kesän aikana...
Ite ostin toisen kokonaisen autoroto hubin ja muutaman irtolaakerin. Aina ku menee laakeri pskaks vaihan toisen hubin ja korjaan rikkonaisen takaisin hyllyyn oottamaan vaihtoa.