Kopterit.net
		Helikopterit => Bensakopterit => Aiheen aloitti: Tucho -  19 Tammikuu, 2012, 06:38:35
		
			
			- 
				http://www.youtube.com/watch?v=fyTk8MddTL4#ws (http://www.youtube.com/watch?v=fyTk8MddTL4#ws)
Itselleni oli uutta tietoa. Toki näitä kai ollut jo kauankin mutta ilmeisesti eivät ole oikein yleistyneet. Liekö syynä kestämättömyys 3d hommeleissa :)
			 
			
			- 
				Eiköhän se oo vielä 2-tahtiakin heikompi teho syynä, kun ei nekään mitään smäkkäys vehkeitä oo :)
			
 
			
			- 
				4-tahtinen myös painaa 2-tahtista enemmän. 
			
 
			
			- 
				Löytyykö nelarista enemmän vääntöä?
Varmaan ei ainakaa korkeilla kierroksilla mainittavasti?
			 
			
			- 
				Tuossa Helibug-äijän versio aiheesta: http://www.helifreak.com/showthread.php?t=319762 (http://www.helifreak.com/showthread.php?t=319762) Käyttää vähän pienempää nelitahtia.
			
 
			
			- 
				
Tuossa Helibug-äijän versio aiheesta: http://www.helifreak.com/showthread.php?t=319762 (http://www.helifreak.com/showthread.php?t=319762) Käyttää vähän pienempää nelitahtia.
Nousi vaan inertian avulla tuolla videossa ilmaan :) vielä vähän kehittämistä.. Nätisti nuo kyllä ääntää, kuuluu roottoriki sieltä seasta. Turboa kehiin :P
			 
			
			- 
				Aika makeet "saundit" !
Tossa mahtanee olla mukavaa säätää esim. venttiileitä.  ::)
(OT: Viimeisessä omassa 1100 prätkässä kun säädin venat aina itse (16 kpl), niin välys oli 0.08-0.13mm. Oli mukavaa hommaa parix tunnix (tarkistin just noi arvot manuskasta)).