Kopterit.net
Helikopterit => Thunder Tiger => Kopterivalmistajat => Thunder Tiger Sähkö => Aiheen aloitti: ropellihattu - 16 Huhtikuu, 2008, 20:04:51
-
Millä ootte moisen operatsijoonin tehneet?
-
Kun on holdi päällä ja sorvaa swashplatea ylös alas kaasusauvalla ja samalla säätää servojen liikeratoja radioista. Kattoo et pysyykö
stabbarinlavat vaakasuorassa edestä ja sivuilta katsottuna ja säätää niitä kolmea
servoa, niin että swash on alhaalla ja ylhäällä vaakasuorassa.
Paras on tietenkin ottaa nopeudensäätimen johto vastarista irti ja laittaa siihen kiinni erillinen akku, joten moottori ei pääse vahingossakaan pyörimään sisällä (kopteri hajonnu itellä sen takia) ja voi säätää kaikki modet erikseen.
Näin olen itse ainakin tehnyt. :D
-
Tuohonhan on ihan työkalukin, TRexin säätötyökalu käy ainakin, ja sabessa oli joku vesivaalla varustettu malli myynnissä...
-
Jos reksin käy niin sitten ok. Tätä mä vähän hainkin että onko sentapaisella suoristeltu... 600 nitron vastaava on hieman liian iso... ::)
-
k-rauta, motonet, biltema monesta paikasta löytyy helkutin hyviä pikkusia vesivaakoja.
Itse just hain biltemasta vesivaaan joka on tarkoitettu luotilangalle, päistä pari milliä pois ja mahtuu roikkumaan nästisti flybarille.
Itse flybarin paddlejen pikkuriikkisen epälineaarisuuden tarkistan iskemällä 3cm pitkän vesivaaka putkilon sinitarralla kiinni paddleen ja sitten tarkistan min-mid-max kulmien heilahdukset ja korjaan niitä ail, pitch ja ele endpointtien säädöillä.
--jp