Kopterit.net
Tekniikka => Polttomoottorit, turbiinit, äänenvaimentimet ja polttoaineet => Aiheen aloitti: Maikko - 20 Lokakuu, 2011, 23:06:15
-
http://www.os-engines.co.jp/105hz/ (http://www.os-engines.co.jp/105hz/)
Myös OS on kasvattanut isoimpien helimottien kuutiotilavuutta.
(http://www.os-engines.co.jp/105hz/img/04.jpg)
Hieno kaasari:
(http://www.os-engines.co.jp/105hz/img/02.jpg)
-
Tuollainenkin 110 on tulossa: http://www.kmeengines.com/ (http://www.kmeengines.com/)
(http://www.kmeengines.com/images/dsc021651.jpg)
Tämmöinen KME:ltä löytyisi jo 50-kokoluokkaan:
Stock Number: KME1241-60
Displacement: 0.59 cu in (9.66 cc)
Bore: 0.945 in (24 mm)
Stroke: 0.847 in (21.5 mm)
Exhaust Port: 42mm spacing 4mm screws
Recommended RPM: 17,500 - 18,500
Output: 2.48 hp @ 18,000 rpm
Weight: 16.8 oz (478 g)
-
Hienon näköinen, kun on koneistamalla tehty.
Eikä sen pikkuveli ainakaan ole ihan mahdottoman hintainenkaan, Heliproz:illa toi .60 KME näkyy olevan vain 33 taalaa kalliimpi kuin 56 YSsi.
Kuka on rohkea, ja tilaa ensimmäisen.....
-
Kuka on rohkea, ja tilaa ensimmäisen.....
KME kaipaa sivujen mukaan myös jälleenmyyjiä. Kuka on rohkea ja ryhtyy kauppaamaan näitä Suomessa? ;)
-
Kyllähän tuolla OS-105:llakin pääsee näköjään.
Tässä vähän "sisäänajoa"
http://www.youtube.com/watch?v=uZOZDAsTopI#ws (http://www.youtube.com/watch?v=uZOZDAsTopI#ws)