Kopterit.net
Yleiset => Yleinen keskustelu => Yleinen keskustelu sähkökoptereista => Aiheen aloitti: Vasarah - 27 Tammikuu, 2011, 22:33:09
-
Onkos teillä miten paljon kopuissa upgrade osaa ja muuten pimpattua osaa? Mikä osa kannattaa vaihtaa ja mitä ei? Kaikki ns upgrade osat eivät mielestäni ole oikeasti parannusta, vaan jopa "kehitystä" taaksepäin.
Tilasin 450 sporttiin Tarotin metallisen control armin, kokeilin sitä ja vaihdoin takaisin orkkis muovisen. Ei vaan ollut toimiva eikä kylläkään katu-uskottava. Puolestaan Tarotin metallinen akku teline on aivan loistava, jopa pakko ostos, jäykistää, hieno ja ainakin minulle sopivia kiinnitys koloja/kevennys reikiä. Hommasin myös Microhelin metallisen pohjalevyn, jäykistää, saa/voi käyttää m2 pultteja, kiiltää, mutta kehnoa työstö jälkeä, muuten kaikin puolin cool. Myös Microhelin perä slideri, klapit hävis, herkän oloinen, mutta en tiedä onko suurta hyötyä siltikkään. Tästä jatketaan päivittelyä kohti mieleistä kopua...
-
Mä vaihdan osia mieluiten kiiltäviin, sinisiin tai johonkin muuhun pervoväriin. En osaa sanoa onko osilla menty pakkia, mutta jos joku tuuninki-osa omasta mielestä sopii mun kopteriin, niin sitte painetaan entteriä.. ;D
700:seen bensaan tilasin ensin tuuningit, sitten vasta kopterin. Huomenna saapuvaan 500:seen kävi sama juttu..
-
Tohon Gaui 425 carbon kopteriin vaihdoin kaikki muoviset levelerit sun muut kilkkeet metallisiin ihan vaan ulkonäön takia.
Tilasin myös TT perän metalliperällä ja lavanpitimillä :D Ei mitään ideaa, mutta kauniilta se näyttää :D Eipä näitä ostoja järjellä selitetä.
Kuka yleensäkkään tarvitsee lentävän sirkkelin? :D
-
Houkuttas hommata tollanen Gorilla:n setti
http://www.fast-lad.co.uk/store/msh51306_super_strong_gorilla_landing_gear_profile_yellow-p-4485.html (http://www.fast-lad.co.uk/store/msh51306_super_strong_gorilla_landing_gear_profile_yellow-p-4485.html)
http://www.fast-lad.co.uk/store/msh51303_gorilla_programmable_paddles_yellow-p-4488.html (http://www.fast-lad.co.uk/store/msh51303_gorilla_programmable_paddles_yellow-p-4488.html)
http://www.fast-lad.co.uk/store/msh51305_gorilla_tail_blades_yellow-p-4489.html (http://www.fast-lad.co.uk/store/msh51305_gorilla_tail_blades_yellow-p-4489.html)
Eihän noi mopon ohjaukseen vaikuta, mutta... saispahan rahaa palamaan ;D
-
Moro tässäpä muutamia tuningi osia joita ilmestyy mun kopuun jossain vaiheessa, kuhan saan sen eka kasaan. ja lentämään.
http://www.hkpartsds.com/compatible-450-pro-tail-blade-61mm-white.html (http://www.hkpartsds.com/compatible-450-pro-tail-blade-61mm-white.html)
http://www.hkpartsds.com/compatible-t-rex-450-pro-sport-metal-bearing-mount.html (http://www.hkpartsds.com/compatible-t-rex-450-pro-sport-metal-bearing-mount.html)
http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-battery-mount.html (http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-battery-mount.html)
http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-anti-rotation-bracket.html (http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-anti-rotation-bracket.html)
http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-tail-servo-mount.html (http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-tail-servo-mount.html)
http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-canopy-clip.html (http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-canopy-clip.html)
http://www.fast-lad.co.uk/store/325mm_radix_blades-p-939.html (http://www.fast-lad.co.uk/store/325mm_radix_blades-p-939.html)
Tuo taas oli pakko ostaa jo samassa tilauksessa kopun kans, hieno. http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-fg-canopy-series-r.html (http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-fg-canopy-series-r.html)
No eiköhän noilla jo pääse alkuun ;D
-
...tilaa sit samaan pääakselille uus "laakeripukki" http://cgi.ebay.com/Tarot-CNC-Main-Bearing-Block-450-SE-GF-V2-SPORT-/270689833687?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item3f065f12d7 (http://cgi.ebay.com/Tarot-CNC-Main-Bearing-Block-450-SE-GF-V2-SPORT-/270689833687?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item3f065f12d7) itsellä tollanen, hieno, hyvä, toimii ja loistaa ;)
Moro tässäpä muutamia tuningi osia joita ilmestyy mun kopuun jossain vaiheessa, kuhan saan sen eka kasaan. ja lentämään.
http://www.hkpartsds.com/compatible-450-pro-tail-blade-61mm-white.html (http://www.hkpartsds.com/compatible-450-pro-tail-blade-61mm-white.html)
http://www.hkpartsds.com/compatible-t-rex-450-pro-sport-metal-bearing-mount.html (http://www.hkpartsds.com/compatible-t-rex-450-pro-sport-metal-bearing-mount.html)
http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-battery-mount.html (http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-battery-mount.html)
http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-anti-rotation-bracket.html (http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-anti-rotation-bracket.html)
http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-tail-servo-mount.html (http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-tail-servo-mount.html)
http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-canopy-clip.html (http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-canopy-clip.html)
http://www.fast-lad.co.uk/store/325mm_radix_blades-p-939.html (http://www.fast-lad.co.uk/store/325mm_radix_blades-p-939.html)
Tuo taas oli pakko ostaa jo samassa tilauksessa kopun kans, hieno. http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-fg-canopy-series-r.html (http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-fg-canopy-series-r.html)
No eiköhän noilla jo pääse alkuun ;D
-
...tilaa sit samaan pääakselille uus "laakeripukki" http://cgi.ebay.com/Tarot-CNC-Main-Bearing-Block-450-SE-GF-V2-SPORT-/270689833687?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item3f065f12d7 (http://cgi.ebay.com/Tarot-CNC-Main-Bearing-Block-450-SE-GF-V2-SPORT-/270689833687?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item3f065f12d7) itsellä tollanen, hieno, hyvä, toimii ja loistaa ;)
Moro tässäpä muutamia tuningi osia joita ilmestyy mun kopuun jossain vaiheessa, kuhan saan sen eka kasaan. ja lentämään.
http://www.hkpartsds.com/compatible-450-pro-tail-blade-61mm-white.html (http://www.hkpartsds.com/compatible-450-pro-tail-blade-61mm-white.html)
http://www.hkpartsds.com/compatible-t-rex-450-pro-sport-metal-bearing-mount.html (http://www.hkpartsds.com/compatible-t-rex-450-pro-sport-metal-bearing-mount.html)
http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-battery-mount.html (http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-battery-mount.html)
http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-anti-rotation-bracket.html (http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-anti-rotation-bracket.html)
http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-tail-servo-mount.html (http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-tail-servo-mount.html)
http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-canopy-clip.html (http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-canopy-clip.html)
http://www.fast-lad.co.uk/store/325mm_radix_blades-p-939.html (http://www.fast-lad.co.uk/store/325mm_radix_blades-p-939.html)
Tuo taas oli pakko ostaa jo samassa tilauksessa kopun kans, hieno. http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-fg-canopy-series-r.html (http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-fg-canopy-series-r.html)
No eiköhän noilla jo pääse alkuun ;D
Ei sovi PRO;n katsos erillainen runko. PRO;n laakeri pukki johon myös servot tulee kiinni. http://www.hkpartsds.com/align-trex-450-pro-parts/t-rex-450-pro-metal-main-shaft-bearing-block-ezo-bearing.html (http://www.hkpartsds.com/align-trex-450-pro-parts/t-rex-450-pro-metal-main-shaft-bearing-block-ezo-bearing.html)
-
...tilaa sit samaan pääakselille uus "laakeripukki" http://cgi.ebay.com/Tarot-CNC-Main-Bearing-Block-450-SE-GF-V2-SPORT-/270689833687?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item3f065f12d7 (http://cgi.ebay.com/Tarot-CNC-Main-Bearing-Block-450-SE-GF-V2-SPORT-/270689833687?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item3f065f12d7) itsellä tollanen, hieno, hyvä, toimii ja loistaa ;)
Moro tässäpä muutamia tuningi osia joita ilmestyy mun kopuun jossain vaiheessa, kuhan saan sen eka kasaan. ja lentämään.
http://www.hkpartsds.com/compatible-450-pro-tail-blade-61mm-white.html (http://www.hkpartsds.com/compatible-450-pro-tail-blade-61mm-white.html)
http://www.hkpartsds.com/compatible-t-rex-450-pro-sport-metal-bearing-mount.html (http://www.hkpartsds.com/compatible-t-rex-450-pro-sport-metal-bearing-mount.html)
http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-battery-mount.html (http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-battery-mount.html)
http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-anti-rotation-bracket.html (http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-anti-rotation-bracket.html)
http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-tail-servo-mount.html (http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-tail-servo-mount.html)
http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-canopy-clip.html (http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-aluminum-canopy-clip.html)
http://www.fast-lad.co.uk/store/325mm_radix_blades-p-939.html (http://www.fast-lad.co.uk/store/325mm_radix_blades-p-939.html)
Tuo taas oli pakko ostaa jo samassa tilauksessa kopun kans, hieno. http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-fg-canopy-series-r.html (http://www.hkpartsds.com/alzrc-trex-450-pro-fg-canopy-series-r.html)
No eiköhän noilla jo pääse alkuun ;D
Ei sovi PRO;n katsos erillainen runko. PRO;n laakeri pukki johon myös servot tulee kiinni. http://www.hkpartsds.com/align-trex-450-pro-parts/t-rex-450-pro-metal-main-shaft-bearing-block-ezo-bearing.html (http://www.hkpartsds.com/align-trex-450-pro-parts/t-rex-450-pro-metal-main-shaft-bearing-block-ezo-bearing.html)
no niinpä onkin...
-
Houkuttas hommata tollanen Gorilla:n setti
http://www.fast-lad.co.uk/store/msh51306_super_strong_gorilla_landing_gear_profile_yellow-p-4485.html (http://www.fast-lad.co.uk/store/msh51306_super_strong_gorilla_landing_gear_profile_yellow-p-4485.html)
http://www.fast-lad.co.uk/store/msh51303_gorilla_programmable_paddles_yellow-p-4488.html (http://www.fast-lad.co.uk/store/msh51303_gorilla_programmable_paddles_yellow-p-4488.html)
http://www.fast-lad.co.uk/store/msh51305_gorilla_tail_blades_yellow-p-4489.html (http://www.fast-lad.co.uk/store/msh51305_gorilla_tail_blades_yellow-p-4489.html)
Eihän noi mopon ohjaukseen vaikuta, mutta... saispahan rahaa palamaan ;D
Kyllä nuo paddlet saattapi vaikuttaa ohjaukseen paljonkin, ainakin kbdd:n paddlet antaa pirusti lisää cyclic-nopeutta mun pro:ssa.
-
Jollei paska lennä niin kromaa se :D
-
Kyllähän sitä vähän pitää päivittää aina välillä.
Logoon ruuvasin eilen hiilarisen peräputken.
30g painonsäästöä alkuperäiseen tuskin huomaa lennossa, mutta on se kivan näköinen eikä pitäisi kutistua pakkasella (alumiininen putki kai lyhenee huimat 0.5mm 30°C lämpötilamuutoksella..)
Perän (hubi, lavanpitimet, pitch fork) vaihdoin quickUK:n osiin kun kirjoittelivat maailmalla että alkuperäinen saattaa hajota jos on pitkät perälavat ja paljon kierroksia.
Tuskin on ongelma mun kohdalla, mutta eipä tarvi sitä enää miettiä.
Protosissa (425) on vakiokitistä poiketen FBL- konversio. Onko tuo nyt oikeastaan tuningia tai blingiä..
Vakiomoottori vaihdettu Hyperioniin, vaakaevä jätetty pois ja pystyevä hiilaria (ihan itte tein) Uusi pinjonin tukipukki tarttis kans tehdä joku päivä.
Quark SG:ssä on virimoottori (enempi tehoa toivottavasti) ja halpisakut alkuperäisen sijaan. Halpisakuissa tehoa selkeästi enemmän.
Vakioservot on ihan hyvät, vaikkakin vähän tyyriit.. Kopussa tällä hetkellä $6 metallirattaiset digiservot - ihan kokeeksi.
miniProtos ihan vakio vielä.
Joskus muinoin mulla oli Trex450SE ja TT miniTitan e325 joissa ei montaa alkuperäistä kitin osaa ollut, mutta nykyisellään kopujen tuunaamiseen ei paljoa rahaa pala.
-
Tänään olen kasanut Align 500 2011 Spec esp:tä, jonka muutin hihnaksi, niin metalliseksi muutettu tailrotor control-arm oli liian tiivis ilman extra shimmiprikkaa. Aina näköjään alkuperäinenkään tuuninki-osa ei olekkaan sopivaa.. :)
Toisaalta nyt on eka kopteri, josta ei ole tarvinnut avartaa linkkejä!!
-
Tänään olen kasanut Align 500 2011 Spec esp:tä, jonka muutin hihnaksi, niin metalliseksi muutettu tailrotor control-arm oli liian tiivis ilman extra shimmiprikkaa. Aina näköjään alkuperäinenkään tuuninki-osa ei olekkaan sopivaa.. :)
Toisaalta nyt on eka kopteri, josta ei ole tarvinnut avartaa linkkejä!!
ihan pakko kysyä että miksi ihmeessä joku haluaa muuttaa TTn hihnaksi? ???
-
Tänään olen kasanut Align 500 2011 Spec esp:tä, jonka muutin hihnaksi, niin metalliseksi muutettu tailrotor control-arm oli liian tiivis ilman extra shimmiprikkaa. Aina näköjään alkuperäinenkään tuuninki-osa ei olekkaan sopivaa.. :)
Toisaalta nyt on eka kopteri, josta ei ole tarvinnut avartaa linkkejä!!
ihan pakko kysyä että miksi ihmeessä joku haluaa muuttaa TTn hihnaksi? ???
Olisko vaikka huoltovapaampi hyvä syy? ei laakereita ym. myöskään jos perälapaset koskettavat maata niin ei mene rattaita. [spoiler]Ja logokin käyttää hihnaa :)[/spoiler]
-
Tänään olen kasanut Align 500 2011 Spec esp:tä, jonka muutin hihnaksi, niin metalliseksi muutettu tailrotor control-arm oli liian tiivis ilman extra shimmiprikkaa. Aina näköjään alkuperäinenkään tuuninki-osa ei olekkaan sopivaa.. :)
Toisaalta nyt on eka kopteri, josta ei ole tarvinnut avartaa linkkejä!!
ihan pakko kysyä että miksi ihmeessä joku haluaa muuttaa TTn hihnaksi? ???
Muistelempa kun teikäläisen näköinen lennättäjä tuuppasi kopterinsa viime kesänä perä edellä rypsiin..
Lähetin kopteristasi kuvan torpin jälkeen kaverilleni, jossa oli torguetubet aika huonona 90 asteen kulmassa sivulle. Taisi olla jortaanit ja kaikki muukin siihen liittyvää huonona, Hammaspeikkokin oli käynyt kostoksi järsimässä kaikki rattaat edestä ja takaanta. Kaveri luuli kuvasta olevan mun 700:sen kyseessä.. :)
Ehkä hihnalla olisi päässyt vähemmällä?
Olenkin sen verran huono lennättäjä, että välillä kun perälavat ottaa kontaktia maahan, niin ainakaan hihna ei ole ollut moksiskaan.., esp:stä onkin jo sitten mennyt hampaat. Kokemusta on tuohonkin.
-
Tänään olen kasanut Align 500 2011 Spec esp:tä, jonka muutin hihnaksi, niin metalliseksi muutettu tailrotor control-arm oli liian tiivis ilman extra shimmiprikkaa. Aina näköjään alkuperäinenkään tuuninki-osa ei olekkaan sopivaa.. :)
Toisaalta nyt on eka kopteri, josta ei ole tarvinnut avartaa linkkejä!!
ihan pakko kysyä että miksi ihmeessä joku haluaa muuttaa TTn hihnaksi? ???
Muistelempa kun teikäläisen näköinen lennättäjä tuuppasi kopterinsa viime kesänä perä edellä rypsiin..
Lähetin kopteristasi kuvan torpin jälkeen kaverilleni, jossa oli torguetubet aika huonona 90 asteen kulmassa sivulle. Taisi olla jortaanit ja kaikki muukin siihen liittyvää huonona, Hammaspeikkokin oli käynyt kostoksi järsimässä kaikki rattaat edestä ja takaanta. Kaveri luuli kuvasta olevan mun 700:sen kyseessä.. :)
Ehkä hihnalla olisi päässyt vähemmällä?
Olenkin sen verran huono lennättäjä, että välillä kun perälavat ottaa kontaktia maahan, niin ainakaan hihna ei ole ollut moksiskaan.., esp:stä onkin jo sitten mennyt hampaat. Kokemusta on tuohonkin.
Hmmm, mielestäni en ole tohtorin näköinen jos sitä tarkoitit!! (ellei sitten hänkin ole rypsipellossa käynyt) >:( Itsekkin meinasin vaihtaa hihnaan joskus aloitellessani, mutta päätin ostaa pidemmän ja kiiltävämmän peräevän :)
-
Tänään olen kasanut Align 500 2011 Spec esp:tä, jonka muutin hihnaksi, niin metalliseksi muutettu tailrotor control-arm oli liian tiivis ilman extra shimmiprikkaa. Aina näköjään alkuperäinenkään tuuninki-osa ei olekkaan sopivaa.. :)
Toisaalta nyt on eka kopteri, josta ei ole tarvinnut avartaa linkkejä!!
ihan pakko kysyä että miksi ihmeessä joku haluaa muuttaa TTn hihnaksi? ???
Muistelempa kun teikäläisen näköinen lennättäjä tuuppasi kopterinsa viime kesänä perä edellä rypsiin..
Lähetin kopteristasi kuvan torpin jälkeen kaverilleni, jossa oli torguetubet aika huonona 90 asteen kulmassa sivulle. Taisi olla jortaanit ja kaikki muukin siihen liittyvää huonona, Hammaspeikkokin oli käynyt kostoksi järsimässä kaikki rattaat edestä ja takaanta. Kaveri luuli kuvasta olevan mun 700:sen kyseessä.. :)
Ehkä hihnalla olisi päässyt vähemmällä?
Olenkin sen verran huono lennättäjä, että välillä kun perälavat ottaa kontaktia maahan, niin ainakaan hihna ei ole ollut moksiskaan.., esp:stä onkin jo sitten mennyt hampaat. Kokemusta on tuohonkin.
mitäh? :D nyt mä en ymmärtäny jotain... en oo rypsiin töötänny koskaan kopteria :D
mutta joo onhan se tietty kalliimpi ja herkempi rakenne toi TT...
Falconille kuitenkin pakko sanoa että on niitä kiviä paiskittu parit perälavan kulmat ruvelle ja yksikään ratas ei ole pettäny!
ja huoltovapaudesta se että mua ahistaa tossa 250 kopterissa just toi hihna ku sitä pitää valvoa että on kunnossa, oikeella
kireydella jnejne ja on sielläkin laakerit ja rattaat jotka voi hajota :D mun mielestä keppi on vaan yksinkertasesti huoltovapaampi...
tosin 250 rekkulan torppitaajuudella myönnettäköön ettei siinä olis mitään järkeä :-\
-
Joo, ei ollu Tohtori sun kopukkas, sekoitin. On nuo TT:n rattaat ollu kovilla ainakin maskussa. Itse olen havainnut TT-systeemin mulle herkäksi. Siksi hihna. Sorry Falconi, että sekoitin..
-
Falconille kuitenkin pakko sanoa että on niitä kiviä paiskittu parit perälavan kulmat ruvelle ja yksikään ratas ei ole pettäny!
ja huoltovapaudesta se että mua ahistaa tossa 250 kopterissa just toi hihna ku sitä pitää valvoa että on kunnossa, oikeella
kireydella jnejne ja on sielläkin laakerit ja rattaat jotka voi hajota :D mun mielestä keppi on vaan yksinkertasesti huoltovapaampi...
tosin 250 rekkulan torppitaajuudella myönnettäköön ettei siinä olis mitään järkeä :-\
Kulmat nyt menee ruvelle vaikka nurmikolla lentäis. Ja kuten täälläkin foorumilla yksi kopteristien kovimmista kaljupäistä on maininnut, että hän on laittanut hihnavehkeen perän kerran paikoileen ja lentänyt kelissä kuin kelissä hihnaan koskematta. Joten edelleen uskon, että hihna on huoltovapaampi vaikka itselläni on noita tt vehkeitä molemmat.
-
Mun mielestä TTon varmasti parempi osaavalle pilotille. Siltikin äänestäisin hihnaa.... :D Myönnän olevani konservatiivinen tyyppi.. :D
-
joo kyllähän se niin on että nää vehkeet pitää sovittaa käyttötarkotuksiin ja mieltymyksiin sopiviksi...
kyselin vaan ku itsellä mielikuva noista vähä toisinpäin ja ne hihnapalikat kuitenki maksaakin jotain että mikä idea... :)
eikä se sää enää juurikaan vaikuta tohon mun 250 rekkulaankaan ku on hiilarinen peräpilli... ennen sitä oli kyllä melkosta säätämistä ja puljaamista jokakerta ku lennätteli...
-
joo kyllähän se niin on että nää vehkeet pitää sovittaa käyttötarkotuksiin ja mieltymyksiin sopiviksi...
kyselin vaan ku itsellä mielikuva noista vähä toisinpäin ja ne hihnapalikat kuitenki maksaakin jotain että mikä idea... :
Oisinkin ottanut hihnaversion jos olisi löytynyt hihnallinen spec 2011 versio super combona. Eipä tuollaista löytynyt. Jos on jokin perverssi fetissi hihnaan, niin se on sitten pakko saada.. ;D
Mikä myös hihnan vaihtoon vaikutti, niin mulla on iso läjä hihnoihin sopivaa varaosaa, mutta taasen TT:hen olisi tarvinut ostaa läjä rattaita varmuudenvuoksi..
-
Pientä bling bling tuunki osaa piti pultata tr500 espiin..
EDIT: Evät oli alunperin mustaa hiilikuitua, näkyvyyden paratamiseksi piti maalata.
-
Komean häijyä :D
kuitusia?
-
Komean häijyä :D
kuitusia?
Kyllä, hiilikuitua.
-
voe elämän kevät!!! ::) :D
-
Pientä bling bling tuunki osaa piti pultata tr500 espiin..
EDIT: Evät oli alunperin mustaa hiilikuitua, näkyvyyden paratamiseksi piti maalata.
No toi peräevä voi jäädä kivasti kiinni pehmeään nurmikenttään ja on kyllä erikoinen. ;D
-
Blingata voi (eri asia saako konetta lentää paremmin) mut ite en laittas ku yhden valmistajan osia yhteen koneeseen. Oli joskus rapukka QUK nupilla ja HDX trexi ja semmosen kun vetää ketoon niin niitä sit sitä joutuu oottelee ja pähkäilee kun pitää monesta eri paikasta pitää tehdä tilauksia.
Trexeissä en oo vielä löytäny tarvetta käyttää muita kuin stock osia.