Kopterit.net
Tekniikka => Sähkömoottorit, noparit, akut, laturit ja becit => Aiheen aloitti: jsuominen - 15 Tammikuu, 2011, 19:47:36
-
Onkos jollain ollut tämmöinen, itelä otti usb: tikulla aluksi yhteyden mutta moottori ei lähtenyt piippailemaan. Nyt ei enää ota edes koneeseen yhteyttä onko vehje pelkkää paskaa vai mitä häh.
-
Mulla oli, myin pekalle kun ei ollu käyttöä. Hyvin se toimi sen kerran kun kokeilin, koskaan en yrittänyt sitä kylläkään ohjelmoida.
-
Mulla on kans. Koitin tapella aikana Vistan yms. kanssa ja hermot meni. Molemmat hyllyssä jäähyllä.
-
Taitaa jäädä itelle hyllyyn kanssa. Tilasin kyllä itelle 80A samanlaisen jos se vaikka toimeis.
-
40:nen on toiminut tosi hyvin.
80:sen kanssa on ongelmia, kun tuntuu, että governor on jumiutunut päälle. Ei ole kaasukäyrällä juuri merkitystä. Tai sitten siinä on jotain muuta vikaa. Käyttäytyy samalla lailla oli governor asetus missä pykälässä tahansa.
Kuitenkaan noiden loggausominaisuudet eivät ole maksamisen arvoisia. Joko toimii tai sitten ei toimi, useimmiten ei toimi.
-
Oliko jollain ollut samaa vikaa ettei saanut moottoria pelittämään tällä esc:llä, jos oli niin vois kertoa pystyykö tuolle tekemään mitään. onko noilla gear rate ja pole number jutuilla mitään merkitystä ja mitkä ne ovat jos on tuo leluja netin amigin kokoonpanohttp://www.leluja.net/amig-full-metal-edition-24ghz-rchelikopteri-p-1680.html?
-
Oliko jollain ollut samaa vikaa ettei saanut moottoria pelittämään tällä esc:llä, jos oli niin vois kertoa pystyykö tuolle tekemään mitään. onko noilla gear rate ja pole number jutuilla mitään merkitystä ja mitkä ne ovat jos on tuo leluja netin amigin kokoonpanohttp://www.leluja.net/amig-full-metal-edition-24ghz-rchelikopteri-p-1680.html?
gear rate:lla ja pole number:lla on merkitystä siinä vaiheessa kun lataa loggerista dataa ulos, mikäli nuissa on oikeat arvot niin saa suoraan grafiikoihin nupin kierrokset. Tietty lyömällä motin oikean pole-määrän ja raten yhdeksi saa moottorin kierrokset grafiikoihin.
Mulla on hyvin pelannut tuo 40A versio hk:n 450TT-Pro:ssa. Governoriahan tuosta ei saa pois päältä ollenkaan joten kaasukäyrä pitäisikin olla suhteellisen suora. mulla taitaa olla 0-75-75-75-75 ja hyvin on pelannut. Loggerinkaan kanssa ei ole ollu mitään ongelmaa, kunhan vaan ensin huomas, että joka virtakatkos vaihtaa logia ja ladatessa vain viimesin aukee tuohon softaan, loput löytyy .dat:na ohjelman install-polusta. Mikäli samalle päivää laitailee uusia logeja koneelle niin vanhat menee sileeks jos ei huomaa vaihtaa niille nimeä tai siirtää muualle tuolta install-pathista ;)
-
joo niinpä niin ei vaan ruppee tuo moottori toimimaan pitäiskö tilata muutama uus ja testata sitten, vai olisko jollain jotain ideoita mitä tehä?
-
Osta seuraavaksi sitten joku laatumerkki jos ei hyvän sään aikana rupea toimimaan. Joku castle creationsin tuote vaikkapa. Autopuolella ne on ollu hyviä kamppeita ainakin minulla :)
-
Joku castle creationsin tuote vaikkapa.
Ainakin isommissa koptereissa nuo castlet syttyvät kaikki tuleen. Siis jos Helifreakia on uskominen.
-
Miten ton verticalhobbyn elogger sitten onko toimiva? Hinta ei oo kovin paha ainakaan.