Kopterit.net
Helikopterit => Bensakopterit => Aiheen aloitti: Dutchman - 11 Marraskuu, 2010, 20:58:13
-
Tuollaisen filtterin http://www.quickuk.eu/products/546/engines___accessories/fuel_supply/omi_-_fuel_magnet_omi-fm1.html "vaahtomuovi" on uinut pienkonebensassa 17.8 2010 lähtien.
Tänään sitä vaahtomuovia on tökitty ja hypistelty, mutta omasta mielestä materiaali ei ole muuttanut ominaisuuttaan. Lisätty bensaa suljettuun kuppiin lisää.
Kerron testistä lisää myöhemmin....
-
Tänään tuota varaosa-foamia tuli taas hipelöityä, ekä foamin koostumus ollut muuttunut omasta mielestä mihinkään. Ei siitä ainakaan irronnut mitään hitusia eikä muutakaan repeytymiä yms. foamia venytettäessä tapahtunut. Lisäsin kippoon lisää bensaa, eli testi jatkuu..
-
Tänään repäisin purnukasta kannen auki, ja koitin venytellä sitä foamia. Foami tuntui täysin kiinteältä, eikä siitä irronnut, tai ollut irronnut mitään edellisen tutkinnan jälkeen... Bensaa lisäsin purkkiin. Jatketaan pähkäilyä...
-
Tuli repästyä purkki pitkästä aikaa auki ja tutkittu filtteriä, ja lisättyä samalla bensaa. En huomannut foamissa mitään ihmeellistä. Olisi jo kuvitellut että jotain muutoksia olisi havaittavissa.
-
Hitsi että mulla nousi jo verenpaine topikin luettuna, että onko täälläkin kuuminta hottia asentaa makneetti pensaletkuun mikä järjestää bensan mölekyylit oikeaan järjestykseen ja täten pensankulutus puoliintuu ja teho kolminkertaistuu.
-
Tänään taas tuli noukittua tuo vaahtomuovi esille, sekä venuttelin sitä kahdella hammastikulla. Ei sen alkuperäinen koostumus ainakaan mun mielestä ole mihinkään muuttunut, joten en aio Gasserin tankissakaan olevaa Fuel Magnet:ia mitenkään huoltaa.
Heitin vaahtomuovin testirasioineen roskiin. Eiköhän tuo kahden vuoden lioittaminen jo riittänyt... :)