Kirjoittaja Aihe: Normikeskustelu kentällä Tohtori R:n ja TeroS:n välillä  (Luettu 2496 kertaa)

Poissa Pekka

  • Seniori torppari
  • *****
  • TeroS & Tohtori R wannabe
Näitä nyt syntyy ::)    
   
Ei jutussa (jossa on valitettavasti myös vanhan toistoa :'() ole sen kummempaa viestiä kuin se, että niin sanotulla perusjantterilla saattaisi olla vaikeuksia ymmärtää, mistä oikein puhutaan:   
   
Tero: - Kyä oli hyvä päivä eile. Jetii julkaistii uusi softa, jolla sä voit skanssaa filet idleihi samalla, ku haet setappia zippien inverttitiloihi logeja bugaamalla. Toimii kaikissa moduuleissa. Ja pakkoha se oli asentaa, hyräilin samalla ”jos sä haluut lentää, sun on pakko konffaa”, heh heh.   
   
Tohtori: - Toi on hyvä juttu vaikkei mul Jetii ookkaa. Mä oon ite täs kokeillu, meneekö piroflipit aile-/elesuunnassa idlenelosella sillon, kun VBC:n logit hakee isointa jänöä ja virtaa.   
   
- No menikö?   
   
- Meni. Ainoo vaan, että noparin konkat tykkää tykkyrää, ku motti huutaa liian pienellä KV:lla.   
   
- Joo, oha toi arvattavissa. Sen takii mä oon konffannu omii kopuihi kaikki setapit ilman jänöjen hakemista. Logi ei kato valita turhasta sillon.   
   
- Muutenha tää on menny nätisti, tein tossa ennen ku tulit 500 tuplafunnelia nose-in -suunnassa ja samalla vähän pitchpumppia rollaamalla.   
   
- Jumaliste, toi o kova, todella kova juttu!   
   
- Mut kyl mä siihen vielä invert-tictocit lisään.   
   
- No sitte vaan maailmalle kisoihi! Mä voin säätää sun noparin sitä varte nii, että kaikki virrat menee inee ilman konkkibugeja. Ei lopu tehot!   
   
- Jos viittit, niin tee se!   
   
Taustalla, kentän toisella laidalla, Punahupparinen Pallero lilluttaa nitrokopteriaan itku kurkussa kateudesta vihreänä.....   
Goblin 700 Black Thunder / Futaba T8FG / Real Flight 7 / EEKk - Etelä-Espoon Kopteriklubi

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: Normikeskustelu kentällä Tohtori R:n ja TeroS:n välillä
« Vastaus #1 : 03 Maaliskuu, 2016, 12:18:17 »
;D

Tää kertoo karulla tavalla sen että lingo on nyypälle tylyä!

Aivan hiton hukassa mä olin itekki viä ihan hetki sitte, en kyä vieläkään mitää tiedä :)

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
22 Vastauksia
9929 Lukukerrat
Uusin viesti 18 Syyskuu, 2016, 21:23:52
kirjoittanut Pekka
5 Vastauksia
2957 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Joulukuu, 2015, 20:46:38
kirjoittanut Matti Häkkinen
2 Vastauksia
2654 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Syyskuu, 2016, 10:20:07
kirjoittanut Tohtori R
2 Vastauksia
3108 Lukukerrat
Uusin viesti 21 Marraskuu, 2016, 11:41:31
kirjoittanut rane78
0 Vastauksia
1697 Lukukerrat
Uusin viesti 09 Joulukuu, 2016, 06:54:19
kirjoittanut Pekka