Kirjoittaja Aihe: MSH miniProtos  (Luettu 192562 kertaa)

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #200 : 26 Helmikuu, 2014, 09:07:06 »
Tuli Align 360 lavat tilattua, mutta eipä nuo oikein mahdu pyörii.



Sääli meinaan noi on todella hyvän tuntuiset puikot  :(
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #201 : 26 Helmikuu, 2014, 09:07:43 »
Jos tollai teet ni ota videoo ensilennosta ;D

Poissa pah

  • Pro torppari
  • ****
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #202 : 16 Maaliskuu, 2014, 21:49:23 »
noi on just ne paketit mitä on kaivattukkin. nyt on paljo helpompi ehdottaa uudelle kopteristin alulle ekaa oikeasti hyvää kopteria. vielä ku tiputtaisivan aivon pois paketista ni avot. tosin onhan se varmasti hyvä sekin. en vaan ymmärrä se tarkotusta ku veepaari on keksitty :D

Seuraava ostos olisi tämä miniprotos, 6s setupilla. Mutta se braini tulisi siinä mukana, mikä siitä tekee niin paljon huonomman?
Goblinit G380 & G630    Futaba T8J
Bantam BC820

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #203 : 16 Maaliskuu, 2014, 21:51:49 »
Ei kai se nyt mitenkään huono olekkaan. Ite en oo koittanu ni en osaa verrata tuntumaa mutta veepaarissa on hyviä toimintoja ja tuntuma kohillaan. Siksi sitä rummutetaan :)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa pah

  • Pro torppari
  • ****
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #204 : 16 Maaliskuu, 2014, 21:56:09 »
Ok, en löydä vastaavaa settiä ilman brainia, joten kai sen uskaltaa otta brainillakin. Jospa joku sen sitten ostaa pois :)
Goblinit G380 & G630    Futaba T8J
Bantam BC820

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #205 : 16 Maaliskuu, 2014, 22:01:58 »
hyvä se varmasti on
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa JuhoV

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC- Kopterit Ry #278
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #206 : 17 Maaliskuu, 2014, 15:37:58 »
Ok, en löydä vastaavaa settiä ilman brainia, joten kai sen uskaltaa otta brainillakin. Jospa joku sen sitten ostaa pois :)
Jos mini v-barin hinta ei olis laskenut niin lähelle brainia (yksittäin ostettuna) niin suosittelisin sitä oman kokemuksen pohjalta toimivana purkkina. Nyt hinta on kuitenkin sen verran lähellä että joutuu harkitsemaan vähän tarkemmin.

Mulla on lentotunteja noin 40 brainilla, ei yhtään purkista johtuvaa torppia, ei tärinän kaatamaa kopteria eikä muuta vastaavaa. Tärinäonglmia oli yhdessä välissä, kopteri sheikkasi tosi pahan näköisesti, mutta oli silti ohjattavissa maahan. Syyksi paljastui lopulta kierroksiin nähden liian kovat leparin kumit.

Säätö tapahtuu samaan tyyliin kuin v-barissakin, govi toimii ilman värkkäämistä, anturin tarvii ja se maksaa muutama euron. Tuki spektrumin satelliiteille jos spektrumia haluaa käyttää, futaban s-bussille ja parille muulle systemille + tietysti se perinteinen käärmeenpesäratkaisu toimii. Säätö usb:llä tietsikan kautta tai sitten BT yhteydellä, taitaa olla myös android softa.

Jos oikein hakemalla haen tuosta huonoja puolia niin liittimet on sijoiteltu typerästi eli joka reunalla on jotain, takana servoliittimet, toisella sivulla govin anturiliitin, toisella reunalla spektrumin satelliittiportit ja viimeisellä sivulla usb-liitin. Päällä ei ole liittimiä, mutta sen valoista näkee mikä pankki on käytössä.

Asennus onnistuu mihin asentoon hyvänsä kunhan se on pääakseliin nähden suorassa kulmassa. Osan asennoista saa suoraan wisardista, osan joutuu itse määrittelemään, mutta toimii.

Sanoisin että jos se tulee paketin mukana ja vielä pitäis pistää rahaa lisää 150 euroa jotta sen saa vaihdettua v-barin niin en maksais.

Logit sitten puuttuu ja tärinäanalysaattori, nuo löytyis v-barista.
Trex 450 pro (Brain)
Gaui X5 (Brain)
Futaba T8FG Super

Poissa SJo1

  • Tittelintuure
  • Seniori torppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry #20
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #207 : 17 Maaliskuu, 2014, 15:51:44 »
Kyllä tuo brain on ihan kokeilemisen arvoinen ja android softa löytyy ja valmistaja on jopa ohjeet antanut bluetooth mokkulan tekoon. Bt:n kautta saa hoidettua kaiken. Ainoa mikä puuttuu on nuo jo Juhon mainitsemat featuret ja nekin vai pro softassa joka on normi vbarin päälle se noin 50eur lisää. Aloittelijalle Brain riittää ihan hyvin, kuin myös kokeneemmallekkin. Itsellä molemmat Protokset Brainilla ja 7 muuta vbarilla kokoluokissa .50-.90 &700 sähköjä.
-Samppa
Henseleit TDR 2011 | JR Vibe 50 | G-Speed | G-700 KSE | G-Urukay | G-380 | Jeti DS-16 | TBS Disco Quad + CC3D | QAV400 + Revo

Fleet

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #208 : 17 Maaliskuu, 2014, 17:00:30 »
Ainoa mikä puuttuu on nuo jo Juhon mainitsemat featuret ja nekin vai pro softassa joka on normi vbarin päälle se noin 50eur lisää.

itseasiassa 35euroa ;)

http://shop.mikado-heli.de/VBar-Mini-VBar/VBar-Software.htm?shop=k_mikado_e&SessionId=&a=catalog&t=2663&c=5303&p=5303
« Viimeksi muokattu: 17 Maaliskuu, 2014, 17:02:17 kirjoittanut Tohtori R »
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa JuhoV

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC- Kopterit Ry #278
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #209 : 17 Maaliskuu, 2014, 17:34:09 »
Ei kai se nyt mitenkään huono olekkaan. Ite en oo koittanu ni en osaa verrata tuntumaa mutta veepaarissa on hyviä toimintoja ja tuntuma kohillaan. Siksi sitä rummutetaan :)

Olis mukava kuulla jonkun mielipiteitä jolla on molemmat olleet aktiivikäytösssä pidemmän aikaa. Mielellään vielä niin että ne olis tulleet taloon suurin piirtein samaan aikaan. Muuten taitaa äkkiä käydä niin että toinen yritetään säätää toisen kanssa samalaiseksi ja mahdollisesti toisen potentiaaliset hyvät jutut jää hyödyntämättä.

Nuo kummatkin kuitenkin saa säätämällä tuntumaan todella erilaiselta samassa kopterissa. Riippuu sitten käyttäjästä minkälaista haluaa ja mikä on kenenkin mielestä paras.

En missään nimessä väitä että brain olis parempi kuin v-bar, mutta en nyt suoraan sanoa että v-bar olis merkittävästi parempi. Etenkään kun en ole v-barilla lentänyt. Jos nyt hommaisin v-barin, vois hyvinkin olla että yrittäisin säätää sitä samalaiseksi kuin mun brain on nyt. Viime keväänä meni puoli vuotta virittelyyn, tosin mulla tuo virittely karkaa joskus vähän lapasesta ja vähemmälläkin pärjäis. Olis parempi keskittyä enemmän lentämiseen ja vähemmän hifistelyyn.
Trex 450 pro (Brain)
Gaui X5 (Brain)
Futaba T8FG Super

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #210 : 17 Maaliskuu, 2014, 17:51:58 »
Minun mielestä vbar voittaa beastx. Ei beast ole huono mutta vbar on pikkasen nopeampi. Mulla vbareista asetukset päin persettä mutta kun ei paremmasta tiedä kun siinä on niin paljon eri säätöjä. Jos pääsiäisenä nää hifi oululaiset testais mun 450 niin vois antaa vinkkejä. Tais mennä vähäsen off topic.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa Zack

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • RC-Kopterit Ry #157, RC-Nummela Ry, SIL
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #211 : 17 Maaliskuu, 2014, 18:05:06 »
Omasta noviisin näkökulmasta subjektiivinen ja mahdollisesti paljoltikin tsägään perustuva kokemus on, että (mini) vbar toimii suoraan paketista kopuun heitettynä erinomaisesti, kunhan tekee edes perussetupin suunnilleen asianmukaisesti ja muistaa kytkeä johdot oikein, kun taas Brainin kanssa joutuu hieromaan gaineja, rateja, symmetria-asetuksia ja precomppeja huomattavasti enemmän, jotta saa "vägäykset" jne. kuriin ja ohjauksesta loogista. Itsestä tuli kyllä kerralla vbar-uskovainen pari viikkoa sitten, kun sillä varustetun Logon nosti neitsytlennolleen; toimi niin häkellyttävän hyvin. Tietty kun koput on keskenään muutenkin erilaisia koon/geometrian, käytettyjen palikoiden kuten servojen jne. osalta, eivät tämmöiset amatöörin perstuntumavertailut ole kaiken kaikkiaan kovin arvokkaita, mutta mulla meni näin ja jos pitäisi jotain suositella, valinta olisi helppo. Sen verran mukavasti Braininkin kanssa sentään nykyisellään pärjätään Protoksessa, etten raaski poiskaan vaihtaa vbarin eduksi.
Beam 600 Avantgarde * Logo 550 SX * Beam 450 SE * Hornet 460 fpv * Solopro 126

Poissa pah

  • Pro torppari
  • ****
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #212 : 17 Maaliskuu, 2014, 18:27:44 »
Onkohan toi MSH:n itsemyymä paketti muovirungolla?
Goblinit G380 & G630    Futaba T8J
Bantam BC820

Poissa Jussi.

  • Jäsen 2023
  • *****
  • Sekakäyttäjä (FPV/CP). Vuoden torppari 2013
    • Torppari 2013
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #213 : 17 Maaliskuu, 2014, 18:29:44 »
Onkohan toi MSH:n itsemyymä paketti muovirungolla?
Mini on aina hiilirungolla.

Poissa Jussi.

  • Jäsen 2023
  • *****
  • Sekakäyttäjä (FPV/CP). Vuoden torppari 2013
    • Torppari 2013
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #214 : 17 Maaliskuu, 2014, 18:31:34 »
Täytyy vielä kommentoida tähän vbar brain keskusteluun että jonkun pitäis ottaa ja testata oletussetuppia samassa laitteessa. Eli koitas zack heittää vbar protokseen ihan kurillasi ja braini logoon. Molemmissa wizrdi läpi ja taivaalle...

Poissa pah

  • Pro torppari
  • ****
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #215 : 17 Maaliskuu, 2014, 18:32:42 »
Hyvä, ei muovi kestä mulla :)
Jotkut vaan myyvät näitä muovisinakin.
Goblinit G380 & G630    Futaba T8J
Bantam BC820

Poissa Jussi.

  • Jäsen 2023
  • *****
  • Sekakäyttäjä (FPV/CP). Vuoden torppari 2013
    • Torppari 2013
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #216 : 17 Maaliskuu, 2014, 18:34:16 »
Hyvä, ei muovi kestä mulla :)
Jotkut vaan myyvät näitä muovisinakin.
500 Protosta (tai pelkkä Protos) saa molempina. Protos MAX on sekasikiö tuossa mielessä: rungon alapuoli on muovia ja yläosa hiiltä.

Poissa pah

  • Pro torppari
  • ****
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #217 : 17 Maaliskuu, 2014, 18:37:36 »
Joo, huomasin just. Moka.
Tulipahan varmistettua kuitenkin.
Goblinit G380 & G630    Futaba T8J
Bantam BC820

Poissa JuhoV

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC- Kopterit Ry #278
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #218 : 17 Maaliskuu, 2014, 18:50:24 »
Olen kuullut tuosta toisenlaisenkin tapauksen eli v-bar ei suostu toimimaan oikein millään perän suhteen kun brain meni heittämällä.

v-barin wisardi taitaa olla kehittyneempi eli kaikkea ei tarvi eikä voi säätää erikseen. Brainissa taas säädetään useampaa parametriä yksitellen kun haetaan hyvää lopputulosta. Kummallakin saa toimivan, brain on kuitenkin ehkä vähän enemmän insinöörivetoinen systeemi.

Mini v-bariin pitää rakentaa himmeli jotta govi ei käräytä purkkia, Brainiin menee anturi suoraan ilman himmeliä. Ei tuo oikeasti iso juttu ole, pari vastusta ja se on siinä.  ;)

Oma kokemus oli että brain lensi wisardin jäljiltä kohtuullisen hyvin, oma moka oli etten tajunnut että mulla on sekä mankassa että purkissa expoa, se teki aika ihmeellisen. Lisäksi sitä expoa oli purkissa mun makuun valtavasti liikaa. Kun nuo korjasi, alkoi tuntua jo enemmän omalta, mutta tankolaitteen jälkeen vaati ainakin mun kohdalla paljon totuttelua.
Trex 450 pro (Brain)
Gaui X5 (Brain)
Futaba T8FG Super

Poissa Picofly

  • Seniori torppari
  • *****
  • FPV rocks!
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #219 : 17 Maaliskuu, 2014, 21:51:39 »
Sääli meinaan noi on todella hyvän tuntuiset puikot  :(

Olen lentänyt stretchiä samoilla Alignin 360 lavoilla nyt 2-3 kuukautta. Ovat Toistaiseksi pysyneet ehjinä, kuten myös perälavat.

Poissa Xen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #220 : 17 Maaliskuu, 2014, 22:15:20 »
Kannattaa muistaa että ilman pro-softaa ei vbarista saa niitä kohtuullisen reippaita expoja pois. Eli käytännössä se 35 euron lisähinta on maksettava. Logissa näkyy erinäisiä vibrations-ilmoituksia ja satunnaisesti jotain aivan mystistä (esim mini-vbarissa sain "tail sensor missing"-ilmoituksen  :P). Jos ei becin jännite kyykkäile ja käyttää oikeaa vastaria, niin en kyllä keksi mitä iloa tuosta logista on. Tärinäanalyysista olisi enemmän iloa jos sen saisi ilmasta (joo, saahan sen nytki, mutta aika viritys), tosin Mikadon mankassa ilmeisesti tulee tämä fiitseri.

Jotta ketjun aiheessaki pysytään, niin mulla minissä on mini-vbar. Ja ei se ala toimimaan kunnolla. Tykkää heiluttaa häntää ja Toni sitä koetti säätää, mutta ei se loppunut. Mekaanista vikaa? Voi olla, paketista otettu ja uus vehje. On herkistelty linkkejä, vaihdettu perälapoja ja laakereita. Peräservo peruskuraa, mutta 450pro+brain samalla servolla ja vastaavalla servoliikkeellä toimii ku junan vessa. Allun 700E lentää myös brainilla, suoraan wizardista ulos ja eipä ole tarvinut säätöihin kajota vaikka on ollut 700+ f3c-lapaa ja nyt 690fbl-radixia. Logoon tulee mini-vbar, lennot vielä tekemättä, odotukset tietysti kovat.

Molempia voi säätää, aivan riittävästi. Wizardit kummassakin ajavat asiansa, kyllä niillä asetukset saa laitettua ja kopun lentokuntoon. Softien käytettävyys ja selkeys ei kaksista kummassakaan, korkeintaa tyydyttävää ja nykyisten softien mittapuulla aika surkeaa suoraan sanottuna. Advanced-säätöjen osalta pitää tietää mitä hakee ja tekee, ohjetekstit ei paljo lämmitä, kummassakaan.

Brainin osalta plussaksi laskisin kiinteät liikealueet eli mankalta saatava resoluutio on suurempi mitä vbarissa. Vbarin etuna taas advanced-arvojen helpompi ymmärrettävyys ja säädettävyys, mutta taas bank-asetusten kanssa pystyy vbarin kanssa sohlaamaan ihan kunnolla. Eikä ihan pienin miinus ole että vbarissa pitää valita joko bankit tai perän gaini, sbussista tulis kanavia tuplasti. Tätä sitte kierretään laittamalla bankit idle-kytkimeen ja gainit bankkeihin oikeiksi. Tai ei käytetä vbarin bankkeja. Sitteku homma on hierottu nii eihä tota tarvi niinkää mutta mukavampi brainilla on esim testailla miten eri bankkien asetukset toimivat eri kierroksilla ja etsiä sopivia gaineja idlestä ja bankista riippumatta. Ja vbarin usb ajurin asennus on kyllä melko muinaismuisto. Brainin alkupäässä oli muuten vaan ongelmaa saada yhteys toimimaan, mutta lienee jo historiaa nuo ongelmat.

Luottamus omiin vehkeisiin on kuitenki se kaikkein tärkein ja kovalla uskollaha siirtää jo vuoriakin  ;D  Brain tai vbar, kumpikin toimii ja ajaa asiansa. Mutta ei siltikään täydellisiä. Kannattaa ottaa se jossa on vähemmän huonoja puolia omiin tarkoituksiinsa nähden. Ja opetella tuntemaan ja säätämään se.

Poissa pah

  • Pro torppari
  • ****
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #221 : 17 Maaliskuu, 2014, 22:29:42 »
No huh. On mun tulevassa minissä mitkä tahansa brainit tai baarit, niin opettelua riittää. Hyvä niinkin. Ilmeisesti molemmat toimivat.
Kopterisanakirja taitaa tulla tutuksi, ennekuin kopu lentää. Kunhan eläkeikään mennessä edes. Se on tavoite :)

Tämä ei ole enää rakettitiedettä, tämä on kopteritiedettä :)
« Viimeksi muokattu: 17 Maaliskuu, 2014, 22:41:03 kirjoittanut pah »
Goblinit G380 & G630    Futaba T8J
Bantam BC820

Poissa Xen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #222 : 17 Maaliskuu, 2014, 23:16:48 »
No huh. On mun tulevassa minissä mitkä tahansa brainit tai baarit, niin opettelua riittää. Hyvä niinkin. Ilmeisesti molemmat toimivat.
Toimivat, molemmat. Nuo wizardit ovat kuitenki se paras anti mitä noilla kahdella on tarjota kun verrataan muihin. Ohjeet ja kuvat auttavat kummasti tekemään oikeat asiat oikeassa järjestyksessä. Ja kopu kuitenkin lentää pelkillä wizardin säädöilläki kunhan perän gainit saa oikealle hehtaarille. Sitten jos/kun haluaa hifistellä säätöjen kanssa, niin täytyy asiaan perehtyä aivan eri tavalla. Ja aina kannattaa kysyä jos mieltä askarruttaa jokin asia.

Tohtori nyt vauhkoo ton vbarin kanssa kun ei ole brainia edes kokeillut(?)  ;)  Omahan se aina on paras ja pysyykin kunhan ei mene kokeilemaan muita, aika monessa asiassa. Tosin, jos yhden purkin on opetellut säätämään, niin miksi aloittaa alusta uuden purkin/ohjelman kanssa. Ja allu on myynyt iät ja ajat omaa gyroaan kittien mukana eikä se mikään ongelma ole ollut. Jos ei tykkää niin ostaa jonku muun.

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #223 : 18 Maaliskuu, 2014, 01:01:34 »
Heh. Oon mä sentään omistanu brainin. Myin heti pois kokeilematta.

En mä sitä ole haukkunutkaan. Sanonu vaan että maailmalla sitä on kehuttu tuntumaltaa mutta on ilmeisesti kuitenkin erituntunen perusluonteeltaan ku verrataan siihen veepaariin. toiminnoissa se ei vaan pärjää.

Mä käytin viimeksi tänään sitä veepaarin tärinäanalysaattoria ku korjasin miniroottoksen torpin jäljiltä.

Huudatin ilman lapoja lattialla ja totesin että peräroottorin taajuusalueella on spektrissä reilu piikki. Sielläkin on jotain solmussa. Eli en lähteny ajamaan rikkinäisellä kopterilla kun oli työkalu millä pystyy toteemaan sen rikkinäiseksi eikä niin että mennään koittamaan kaatuuko tms. Jos kopteri tärisee ni onhan se kivempi kattoa kännykän/läppärin näytöltä että mikä tärisee jos vaihtoehtona on vaihtaa eka moottoria ja sitte perän osia ja sitte nupin osia jajaja... :)

Mä yritän kyllä olla kehumatta omia sen takia koska mulla ne on. Pitää olla jotain pohjaa mitä puhuu.
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: MSH miniProtos
« Vastaus #224 : 18 Maaliskuu, 2014, 13:22:01 »
Molemmilla olen paljon tullut lennettyä.

Omakohtainen kokemus brainista on että sitä sain säätää huomattavasti enemmän että sain siitä hyvän tuntuisen lentää omaan makuuni. Vbari tuntuu hyvältä lentää suoraan boksista kunhan on vain ostanut pro softan ja tehnyt "wizardin" kunnolla. Puhelimella sitten twiikannut gainit ja käyttäytymiset kohdalleen. Yleensä kahdella akulla olen pärjännyt että on saanut vbarin kuntoon. :)

Vbari myös voittaa noilla logeillaan ja tärinä analyysi seteillä. Molemmat on hyviä, mutta toinen on parempi ;)

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
4 Vastauksia
4293 Lukukerrat
Uusin viesti 02 Maaliskuu, 2013, 09:43:07
kirjoittanut VilleJJR
2 Vastauksia
3573 Lukukerrat
Uusin viesti 25 Lokakuu, 2013, 17:37:07
kirjoittanut Aki T
15 Vastauksia
9614 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Tammikuu, 2014, 19:59:31
kirjoittanut jesi