Kirjoittaja Aihe: Heli-X 2.0  (Luettu 2814 kertaa)

Poissa kimce

  • Pro torppari
  • ****
  • - sähköllä olisit jo ilmassa -
Heli-X 2.0
« : 18 Heinäkuu, 2009, 16:54:17 »
http://www.heli-x.net/download_e.shtml

Olen tuolla lennellyt nyt kohtuullisen paljon. 2-versio ei ole ilmainen, mutta demona siinä on käytössä 4 kopteria ja 1 kenttä. Aika heikosti löytyy ilmaisia tai kohtuuhintaisia simuja ainakaan näille paremmille koneille (mac) eikä ole pahanhintainen, vaikka tuon rekisteröinninkin maksaisi, 49 jyyroo. Pieni bugi siinä on silloin kun tulee muistutus rekisteröinnistä, niin valikot katoavat. Valikot saa takaisin, kun painaa omppu-q ja sitten peruuttaa ohjelman sulkemisen.

Onko muut kokeilleet tätä uutta versiota? Paremmalle se tuntuu ja näyttää kuin 0.9 tai 1-versio. Mutta miten on aitouden laita? Kovasti kyllä kehuvat itse tätä realistiseksi. Mutta ei ole oikein käsitystä kun ei noita demon koptereita ole ikinä edes nähnyt. Jollain varmaan on tRex 600, kiinnostaisko koittaa ja kommentoida?

Mukava tuolla on 3d:tä lentää ja autorotaatioitakin suorittaa, mutta noinkohan se menee todellisuudessakin niin, että muutamalla yrityksellä alkaa onnistumaan. Tai sitten oon vaan niin saiiiraan hyvä *röhöttelee itekseen*  ;)

Silti, hyvää viihdykettä tuo on, kun pistää macbookin 40-tuumaiseen töllöön ja lentää mukavasti sohvalta käsin :) Ehkä pitää se rekkautuminenkin joskus tehdä, niin saa kaikki ominaisuudet käyttöön.
Walkera 4#3B V2 + 4G3
Gaui ep 200v2 fes microbeast
Formosa
Dymond Albatros
Hangar 9 - DeNight Special
Futaba 7C 2,4 GHz

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Heli-X 2.0
« Vastaus #1 : 18 Heinäkuu, 2009, 17:18:48 »
tuo v1 oli ainakin melko kuraa, kyllä sillä suuntia oppii mutta ei se kyllä realistinen ollut...
Joku yrittää nyt kopillä ampiaispesää, tuolla mäkki kehuskelulla :D
Asenna windows rinnalle ja pelaa sillä, eikö tuolle mäkkärille ole mitään windows emulaattoria niinkuin liinuksille on?
itse en tuosta 50€ maksais kun tuplat sen ja saa phoenixin..

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa kimce

  • Pro torppari
  • ****
  • - sähköllä olisit jo ilmassa -
Vs: Heli-X 2.0
« Vastaus #2 : 18 Heinäkuu, 2009, 17:39:04 »
Piti ihan sillä laittaa, kun osion nimessä on "pc-ohjelmat" :D Kyllä pc:kin talosta löytyy, mutta ei ole tullut itse käytettyä pitkään aikaan. Noh, ne on eri foorumit tällaisille kinasteluille ;) Kyllä intel-mäkeissä muuten pystyy ajamaan wintoosaa ihan natiivina ilman emulaattoreita ja töissä yhdessä mäkissä sellainenkin on, toimii kuten windowssit yleensäkin, jopa huomattavasti paremmin kuin perus-pc-raudoilla. Mutta en itse viitisi laittaa yhtään rahaa siihen, että hankkis ylimääräisen windows-lisenssin jo toimivaan koneeseen.

Toi 2.0 on muuten ainakin näin noviisin näkökulmasta aika eri maailmasta kuin se aiempi versio. Phoenixiä en ehkä näillä näkymin ostais, kun ei saa osx:lle. Eikä pc:lle saa demoa testattavaksi, tai demo on muttei se ole oikein mistään kotoisin. Pitäis sitten tehdä taas virittelyitä, että sais kuvan isolle ruudulle ja pc:n kanssa on kuitenkin aina jotain säätöö ennen kuin tellun kanssa toimii vaikka asetukset muka oliskin valmiiks tehtynä. Macci toimii kuten pitää ja lupaa ;) Ja meillä kotona se kauniimpi :-* osapuoli on yleensä siinä pc:n ääressä, jos koneella ollaan.

ps. sohitaan lisää: windows 7:n listaukset uusista ominaisuuksista yms. on ollut macissä käytössä jo pitkään :D
Walkera 4#3B V2 + 4G3
Gaui ep 200v2 fes microbeast
Formosa
Dymond Albatros
Hangar 9 - DeNight Special
Futaba 7C 2,4 GHz

Poissa sniiki

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • Hei me lennettiin
Vs: Heli-X 2.0
« Vastaus #3 : 18 Heinäkuu, 2009, 19:25:39 »
Mac.. heh, ignorance is a bless. Noniin se siitä.
T-Rex 700G Helibug
Spektrum DX7
PhoenixRC

Poissa Kallio

  • Seniori torppari
  • *****
  • :.
Vs: Heli-X 2.0
« Vastaus #4 : 19 Heinäkuu, 2009, 17:35:05 »
Pari kertaa testanneena voi ainakin sanoa että on se parempi mitä se 1. versio.
HDX-450
AMIG 450
------------------------
Spektrum DX7

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
2 Vastauksia
3585 Lukukerrat
Uusin viesti 03 Lokakuu, 2009, 21:42:50
kirjoittanut Vispilä
5 Vastauksia
14794 Lukukerrat
Uusin viesti 16 Joulukuu, 2009, 14:26:04
kirjoittanut Sammy
0 Vastauksia
2264 Lukukerrat
Uusin viesti 28 Kesäkuu, 2011, 22:09:28
kirjoittanut JCA
3 Vastauksia
13185 Lukukerrat
Uusin viesti 25 Syyskuu, 2014, 02:12:40
kirjoittanut Nurffe
24 Vastauksia
8041 Lukukerrat
Uusin viesti 15 Maaliskuu, 2016, 23:02:47
kirjoittanut Tohtori R