Kirjoittaja Aihe: Missä Maskun lennätyskenttä on?  (Luettu 3228 kertaa)

Poissa Däni

  • Aloitteleva torppari
  • *
Missä Maskun lennätyskenttä on?
« : 30 Kesäkuu, 2011, 12:26:58 »
En löytänyt näiltä sivuilta tarkkaa osoitetta, joten voisiko joku kertoa paikan osoitteen ja sijainnin?

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Missä Maskun lennätyskenttä on?
« Vastaus #1 : 30 Kesäkuu, 2011, 13:48:52 »
Tiedot kentästä löytyy näppärästi kenttää koskevasta ketjusta: RC-Kopterit ry:n Maskun lennätyspaikka


Myös säännöt löytyvät tuosta ketjusta.
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa Däni

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Missä Maskun lennätyskenttä on?
« Vastaus #2 : 30 Kesäkuu, 2011, 14:55:39 »
Kiitoksia, taitaa tuo osoite olla Akkoistentie...Itse olen Mynämäestä, ja kiinnostaisi aloittaa tällainen harrastus, ehkä saisin pojankin innostumaan. Miten usein siellä lennätetään ja mikä olisi paras aika tulla katselemaan sinne?

JCA

  • Vieras
Vs: Missä Maskun lennätyskenttä on?
« Vastaus #3 : 30 Kesäkuu, 2011, 16:06:22 »
Missähän toi Akkoistentie lukee tuolla ketjussa?
Kevätleirillä Ekin kanssa etittiin ties kuinka kauan Maskun kentän osoitetta että sais navikoitua ittesä Paattisilta sinne.

Lopulta sain osotteen Mikaelilta vai olikohan Sammylta, no enivei..

Poissa Trnquill

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Missä Maskun lennätyskenttä on?
« Vastaus #4 : 30 Kesäkuu, 2011, 16:25:59 »
Kiitoksia, taitaa tuo osoite olla Akkoistentie...Itse olen Mynämäestä, ja kiinnostaisi aloittaa tällainen harrastus, ehkä saisin pojankin innostumaan. Miten usein siellä lennätetään ja mikä olisi paras aika tulla katselemaan sinne?
Akkoistentie, kyllä. Nousiaisten Nesteen risteyksestä käännös oikealle, Lemun suuntaan. Sitä tietä muutaman kilsan yli rautatien ja keskellä aukeaa on vasemmalle viitta "Masku 3" (muistaakseni). Siitä lähtee Akkoistentie, jota köröttelet jokusen sataa metriä, kunnes vasemmalle risteää pieni hiekkatie, joka vie punaisen ladon ja punaisen mökin kupeeseen, noin sadan metrin päähän Akkoistentiestä.

Kentällä ei ole mitään vakiota lennätyspäivää, mutta kauniina iltoina siellä yleensä porukka pörrää. Maskun kentän ketjussa aina silloin tällöin ihmiset huutelevat lennätysaikeistaan, kannattaa seurata sitä.

Minäkin voin joskus pistää sulle viestiä kun olen sinne menossa, niin pääset katsotaan vispilöitä. Olen muuten itsekin Mynämäestä alunperin. :)

Poissa Däni

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Missä Maskun lennätyskenttä on?
« Vastaus #5 : 30 Kesäkuu, 2011, 19:22:09 »
Kiitos Trnquill, pistä ihmeessä viestiä kun olet menossa lennättämään, mielelläni tulisin katsomaan.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
Missä???

Aloittaja marpet Compass Helikopterit

9 Vastauksia
7870 Lukukerrat
Uusin viesti 08 Kesäkuu, 2007, 20:03:33
kirjoittanut marpet
4 Vastauksia
3384 Lukukerrat
Uusin viesti 18 Helmikuu, 2011, 23:42:29
kirjoittanut masu
15 Vastauksia
6405 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Heinäkuu, 2012, 22:17:43
kirjoittanut xXx-84
2 Vastauksia
2149 Lukukerrat
Uusin viesti 25 Tammikuu, 2015, 22:55:47
kirjoittanut oskuk
5 Vastauksia
4090 Lukukerrat
Uusin viesti 15 Syyskuu, 2015, 20:55:34
kirjoittanut Raimund