Kirjoittaja Aihe: Redline 53  (Luettu 11376 kertaa)

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Redline 53
« Vastaus #25 : 24 Kesäkuu, 2008, 22:32:03 »
Ois vaikka kuinkapaljon HD testivideota mutta pitäs keksiä miten noi kameran kortilta kopioidut .MTS tiedostot sais Avi muotoon että sais Juu Tuupiin ladattua. Vois myös laittaa jonnekkin HD videoita tukevalle sivustolle jossain vaiheessa.

Edit. löyty hyvä VoltaicHD ohjelma pitää koettaa sillä muutella.


-op-
« Viimeksi muokattu: 24 Kesäkuu, 2008, 23:31:38 kirjoittanut Vispilä »
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa Ville Erkkilä

  • Pro torppari
  • ****
    • RR-Galleria
Vs: Redline 53
« Vastaus #26 : 24 Kesäkuu, 2008, 22:55:39 »
http://vimeo.com/
Tuolla olen katsonut joitain pätkiä, ja laatu on paljon parempaa kuin Youtubessa.

juha.A

  • Vieras
Vs: Redline 53
« Vastaus #27 : 28 Kesäkuu, 2008, 10:51:36 »
TT:ltä on tullut kaksi putkea redlineen, smoothie (f3c) ja hi flow3d saas nähdä millasia ovat.

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Redline 53
« Vastaus #28 : 29 Kesäkuu, 2008, 21:07:01 »
Tässä nyt parempi testivideo.





-op-
« Viimeksi muokattu: 04 Heinäkuu, 2008, 21:48:46 kirjoittanut Vispilä »
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

juha.A

  • Vieras
Vs: Redline 53
« Vastaus #29 : 21 Heinäkuu, 2008, 12:44:04 »
Tulikos sulla Vispilä redlinen mukana shimmejä? mulla ei tullu,mutta maailmalla jotkut on saanu ton mosan mukana pari shimmiä
ja lapun että jos lennättää kuumissa/kosteissa olosuhteissa tai käyttää yli 15% nitroa niin pitäs laittaa shimmi kannen alle.

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Redline 53
« Vastaus #30 : 21 Heinäkuu, 2008, 18:21:04 »
Eipä tullut ei. Kiva olis saada jostain, eipä noita pahemmin varaosanakaan mistään löydy. Ajattelin vaihtaa 30 rossaseen.


-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

k0pter1m1es

  • Vieras
Vs: Redline 53
« Vastaus #31 : 22 Heinäkuu, 2008, 10:59:01 »
Mistäs vispilä tilasit redlinen , ei taida suomesta saada? olisi hauska tietää. :)

ja laitappa kommenttia kun oot ajellu 30 prossasella ;D

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Redline 53
« Vastaus #32 : 22 Heinäkuu, 2008, 11:32:23 »
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Redline 53
« Vastaus #33 : 07 Syyskuu, 2008, 21:05:07 »
Jaahas, nyt taisi meikällä loppua kahden viime vuoden ongelmat moottorien kanssa. CP30% pelaa unelmasti Punalinjan kanssa ja käy sopivan kylmänä vaikka täysillä kulmilla kiskoisikin. Tehoa tuli lisäksi noin 40% lisää Wildcattiin verrattuna joten helpottui huomattavasti temput!

Ja kiitos Mr J Kokkalalle säätöavusta!

Arvatkaa mitä fuilia en aio enää ikinä ostaa.


-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Redline 53
« Vastaus #34 : 15 Lokakuu, 2008, 22:11:44 »
Purkasin tuota vehjettä vähän aikaa sitten, oli CP värjännyt osia ruskehtavaksi. Lähtee pyyhkimällä pois. Mikäs ainesosa tuota aiheuttaa?


-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa Ege

  • Seniori torppari
  • *****
  • Esko Lumaja-HCTF/RC-Kopterit Ry 117
Vs: Redline 53
« Vastaus #35 : 15 Lokakuu, 2008, 22:20:05 »
Se on se suoja aine 15% se värjää vihreeks tai öljy ei ole oikeen tietoa kun coolpower fuilit on niin salasia että ei lue edes mitä öljyä käyttävät.

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Redline 53
« Vastaus #36 : 24 Helmikuu, 2009, 13:25:56 »
Hienosti on toiminut Redline nyt kesästä lähtien, vääntää kuin härkä. Wildcattia en saanut toimimaan, Coolpower toimi hyvin, Optifuel toimii tähän mennessä testaamistani fuileista ehdottomasti parhaiten. Voi kyllä suositella tuota mottia, hyvin on kestänyt osatkin ehjänä. Männässä ja sylinteriputkessa ei ole yhtään naarmua enkä ole joutunut laakereita vaihtamaan. Ainoa osa jonka olen vaihtanut on runko, koska hajotin ne kierteet mottia kasatessani. Olisko joku 8 galloonaa takana tuolla motilla. Tänä vuonna varmaan kolme kertaa enemmän tulee ajettua kun on fuilia enemmän kuin tarpeeksi.


-op-

Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa Juho

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Redline 53
« Vastaus #37 : 24 Helmikuu, 2009, 16:16:52 »
Toivottavasti kestää vielä parikymmentä gallonaa niin sitten alkaa näkymään että miten se oikeasti kestää. Nythän toi on vasta sisäänajettu :) Sähkö taitaa silti viedä voiton...
SAB Heli Team Finland - Supported by Bavarian Demon, Kontronik Drives, BK-Servos and Optipower batteries


Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Redline 53
« Vastaus #38 : 24 Helmikuu, 2009, 16:22:39 »
Joo toivotaan ettei tänä kesänä tartte vaihtaa mitään osia. Sähkö vie varmaan voiton toimivuudessa (ellei säädin pala ekalla lennolla) joten saa nähä miten paljon tulee lennettyä nitrolla  :).


-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

k0pter1m1es

  • Vieras
Vs: Redline 53
« Vastaus #39 : 09 Maaliskuu, 2009, 18:58:44 »
ilmottelehan toimivuudesta kun sen parikytä gallonaa oot vielä ajellut.

eihän se pahaksikaan oo jos tietää useammastakin moottorista
sen oikean kestävyyden.

eihän moottorinvalinnassa ikinä liikaa vaihtoehtoja ole.omasta mielestäni.

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Redline 53
« Vastaus #40 : 28 Toukokuu, 2009, 12:16:17 »
Redlinen kanssa on ollut hieman ongelmia säätöjen kanssa. Normaali lentelyssä toimii hyvin, mutta kun kuristaa konetta pidemmän aikaa yhtä mittaa niin menee hieman laihalle, ja lämpenee. Osaksi johtuu siitäkin, että headeriin pääsee jostain ilmaa lennon aikana ja se vaikuttaa säätöihin.

Purin motin ja mäntä vaikuttaa kannen puolelta hieman kuluneelta, ei mitään kolhuja vaan enemmänkin muuttunut mattapintaisemmaksi. Sama homma kannen alapinnassa, Käsittääkseni pre-ignition aiheuttaa juuri tuollaista. Lisäoireena moottori polttaa tulppia normaalia useammin. Tulppa palaa usein juuri silloin kun on rasittanut konetta kunnolla. Käynti on melko tasaista, välillä röpöttää (on aika rikkaalla). Männän sivut ja sylinteriputki on ihan uuden veroinen, laakeritkin vaikuttaa ehjiltä. Koneen mukana en saanut extra shimmejä jostain syystä, mutta luin että 30% fuilin kanssa pitäisi sellaista käyttää ehkäisemään juurikin tuota liian aikaista sytytystä. Leiriltä sain shimmejä koneeseen, laitoin nyt sinne aluksi sen ohuemman. Hommasin myös uuden version kaasarista, sekin tuntui ratkaisevan monta käyntiongelmaa. Pitää viikonloppuna testailla että auttoiko shimmaus.

Innolla odottelen uutta YS 56 mottia, voisi olla kokeilemisen arvoinen lisätehon ja laadun takia. Ossilta myös tulossa 56:nen.


-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa Hermis

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Redline 53
« Vastaus #41 : 29 Toukokuu, 2009, 23:45:54 »
Innolla odottelen uutta YS 56 mottia, voisi olla kokeilemisen arvoinen lisätehon ja laadun takia. Ossilta myös tulossa 56:nen.
-op-
Pistä suoraan 60. Se tulee kuitenkin muotiin parin vuoden päästä. Ihme hommaa kun hilaavat moottorikokoja ylöspäin, ennenhän oli 46-kokoluokka, sitten puhuttiin yleisesti 50-kokoluokasta koska moottorit oli sitä, nyt taitaa olla sähkön mukaan 600-kokoluokka? Ainakin tämä nimi jättää riittävästi tilaa iskutilvauuden kasvattamiselle....
-flybarless, sedative stabilized head-