Kirjoittaja Aihe: Goosebusters  (Luettu 2224 kertaa)

Poissa Trnquill

  • Seniori torppari
  • *****
Goosebusters
« : 23 Elokuu, 2013, 09:04:24 »
Multikopteri säikyttelemässä hanhia ja lokkeja. Olisi käyttöä täälläkin paikoin. :) Jos ei muuta, niin ainakin mukava kesätyö!

http://www.ottawasun.com/2013/08/20/goosebuster-hobby-copter-chases-nuisance-birds-off-ottawa-beach

Poissa jkaija

  • Pro torppari
  • ****
  • #0053
Vs: Goosebusters
« Vastaus #1 : 23 Elokuu, 2013, 15:52:38 »
Ei onnistu suomessa, vihreät hyppisi silmille ja haastaisivat oikeuteen...  :o
RJX; Extreme X-90Gas
ESky; -BeltCp, Smart
JR 11X Zero

Poissa Tucho

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Goosebusters
« Vastaus #2 : 23 Elokuu, 2013, 16:12:33 »
Ei kai.. Saahan lokkeja laillisesti ampuakkin, jos häiriöksi ovat  8)

Poissa mikek

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Goosebusters
« Vastaus #3 : 23 Elokuu, 2013, 17:14:08 »
Tapiolan niityt on täynnä hanhia. Mä oon ajatellu et menis treenaa vähän matalalentoa pitkin niittyjä... Terävillä hiilarilavoilla ehkä ;)
"Etkö ole koskaan lennättänyt mitään? Se ei haittaa. Voit luottaa tuotteeseen täysin. Tekniset innovaatiot ovat hetki hetkeltä tukenasi. Päästä kaikesta irti – kaikki pysähtyy. Kutsu kopteri kotiin ja pidä tauko – kopteri hakeutuu luoksesi ja laskeutuu neljän metrin päähän Sinusta – aina!"

Poissa Tucho

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Goosebusters
« Vastaus #4 : 23 Elokuu, 2013, 18:25:45 »
Tapiolan niityt on täynnä hanhia. Mä oon ajatellu et menis treenaa vähän matalalentoa pitkin niittyjä... Terävillä hiilarilavoilla ehkä ;)

Voi olla että käy pahasti. Joutuu putsaamaan kopteria sulkaroiskeista ja se on ikävämpää kun nirtoöljy :D

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Goosebusters
« Vastaus #5 : 23 Elokuu, 2013, 21:40:05 »
Joutuu putsaamaan kopteria sulkaroiskeista ja se on ikävämpää kun nirtoöljy :D

ei voi olla ikävämpää ku nitroöljy!  :P
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir