Kirjoittaja Aihe: Kaivataan T-Rex 450 Pro säätö ja ensilennätysapua Helsingissä  (Luettu 3530 kertaa)

Poissa paperilennokki

  • Aloitteleva torppari
  • *
T-Rex 450 Pro on nyt kasattu ja säädetty niin pitkälle, kuin netti yms. ohjeiden perusteella osaan. Töissä näytin tekelettä Teemulle, joka totesi, että muistuttaa hämmästyttävästi kopteria. Futaba T8FG radio. Nyt kaivattaisiin kokeneempaa tieteenharjoittajaa, joka voisi livenä katsoa onko säädöt paikallaan ja jos ei, niin ne viimeistellä. Ja auttaa aloittelijaparan ensilennolle. Phoenix simulattorilla on asiaa kuivaharjoiteltu. Olisin tosi kiitollinen avusta.

Poissa jkkmobile

  • Seniori torppari
  • *****
  • East Side #57
Vs: Kaivataan T-Rex 450 Pro säätö ja ensilennätysapua Helsingissä
« Vastaus #1 : 16 Syyskuu, 2011, 22:01:02 »
Ma oon huomenna menossa kivikkoon lentelee.

http://www.kopterit.net/index.php?topic=11160.new;topicseen#new

Mulla on paviaani mukana eli siina ei valttamatta ihan rauhassa voi hieroa mutta kurkkaa varmasti voin. En oo viela varma moneltako mutta varmaan 11 jalkeen..

Juuso
« Viimeksi muokattu: 16 Syyskuu, 2011, 23:31:49 kirjoittanut jkkmobile »

Poissa paperilennokki

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Kaivataan T-Rex 450 Pro säätö ja ensilennätysapua Helsingissä
« Vastaus #2 : 16 Syyskuu, 2011, 22:26:32 »
Kiitos Juuso

Nähdään huomenna Kivikossa
T. Pekka

Poissa paperilennokki

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Kaivataan T-Rex 450 Pro säätö ja ensilennätysapua Helsingissä
« Vastaus #3 : 17 Syyskuu, 2011, 16:26:43 »
Moi Juuso
Mikä minulla meni pieleen. Olin 11 jälkeen ja 12 jälkeen ( välillä SIL shopissa) paikassa, jota luulin Kivikon lennätyspaikaksi linkissäsi olleen kartan perusteella. Ko. paikalla ei ollut ketään, joka sai epäilemään, että olin väärässä paikassa.

Poissa jkkmobile

  • Seniori torppari
  • *****
  • East Side #57
No prkl..

Me tultiin vasta yheltä ja lähettiin pois kun alkoi sataa.. Laitoin linkin jotta näät koska ollaan siellä.. Laitetaan aina tietoa kun mennään kun tarkka aika usein vaikeeta sanoo ennenkuin pääsee lähtemään..

Mikäs tilanne sulla on nyt? Voit soittaa 045 120 5412

Poissa mnentwig

  • Elävä Legenda
  • *****
  • this sentence no verb
Moi,

if English is OK, I have time in the afternoon (well, what's left of it).
I live in Haaga, a suitable football field is close. Or I hop into the car and we meet at Hietsu, for example.
edit was a bit late... I guess there's too little time now. It's more fun if we can actually see the heli ...
« Viimeksi muokattu: 17 Syyskuu, 2011, 19:00:57 kirjoittanut mnentwig »

Poissa paperilennokki

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Kaivataan T-Rex 450 Pro säätö ja ensilennätysapua Helsingissä
« Vastaus #6 : 18 Syyskuu, 2011, 11:13:12 »
Moi kummallekin
Sorry Juuso käytin linkkiäsi vain ko. paikan löytämiseen, enkä lukenut tarpeeksi huolellisesti, jotta olisin huomannut tämän paikallaoloimoittautumis puolen.
Tarve on edelleen sama. Pitäisi saada säädöt kohdalleen. Nostin kopterin kivikossa eilen hetkeksi ilmaan, jossa yhteydessä surkeaa laatua olevat harjoittelutelineet hajosivat heti. Eli oma lennätys ei onnistu ennenkuin saan uudet.
Mutte teille kokeneemmille ei harjoittelutelineistä ole kuin haittaa:-). Tänään minulla on aika hieman kortilla ja teidän aikatauluistanne ei mitään tietoa.
Changing to the world's most popular language Bad English.
I live in Lauttasaari so Hietsu is very much closer to me than Kivikko. Today I am occupied in the morning, but if you have time in the afternoon, please give me a call 0407716166
BR Pekka

Poissa paperilennokki

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Kaivataan T-Rex 450 Pro säätö ja ensilennätysapua Helsingissä
« Vastaus #7 : 18 Syyskuu, 2011, 21:12:16 »
We had a great 2 hour heli tuning session with Markus today. He went throughly through all the mechanics correcred the errors. He showed me how to program the transmitter. Test flied the copter and finetuned it. Showed how to practise flyning. And as a final flew his own heli in a way that I can start dreaming of.
A great session, a million thanks Markus.

Later in the evening whan I had recharged the battery I tried to hower the Heli in the nearby field and it was great. I could fly it!!!
Again thanks Markus

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
1 Vastauksia
14262 Lukukerrat
Uusin viesti 11 Huhtikuu, 2010, 18:22:39
kirjoittanut roosa
6 Vastauksia
3260 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Tammikuu, 2011, 22:34:21
kirjoittanut tuhlaajapoika
3 Vastauksia
3844 Lukukerrat
Uusin viesti 27 Elokuu, 2011, 01:41:19
kirjoittanut villehoo
5 Vastauksia
3490 Lukukerrat
Uusin viesti 05 Syyskuu, 2011, 17:49:28
kirjoittanut LoneWolf
3 Vastauksia
1704 Lukukerrat
Uusin viesti 05 Heinäkuu, 2020, 22:20:23
kirjoittanut Tomsteri