Kirjoittaja Aihe: Assembly 2010  (Luettu 41180 kertaa)

JCA

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #100 : 07 Elokuu, 2010, 09:39:41 »
Noni, ärvötin aletaanko nyt sit alakerransarvijaakko tappelemaan tästäkin!?!?
Täällä ei todellakaan ole kukaan koittanut itseään millekkään jalustalle nostaa! Yritetään vain parhaamme mukaan edustaa yhdistystä ja KYLLÄ ottaa pattiin kun aletaan laukomaan jotain epämäärästä kommenttia ständistä ja rumista äijistä???

Lue alakerransarvijaakko omia kirjotuksiasi!
Alkaa ärvötin kyrsimään tällänen paskanjauhanta!

Poissa masu

  • Wikiadmin
  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #101 : 07 Elokuu, 2010, 09:47:15 »
Lue s*#tana omia kirjotuksiasi!
Alkaa v*ttu kyrsimään tällänen paskanjauhanta!
Mukana oli se tarpeellinen hymiö (kts alla). Ruma äijä on hyvin yleinen nimitys siitä, että joutuu katselemaan vain oman sukupuolensa edustajia. En koe olevani itsekään kovin kaunis mies.

Missäs ne kopterit on? Tyhjä tiski ja rumia äijiä... ei kovin hyvää mainosta harrastukselle ;D.

Edit, niin joo ja mitähän sanoin aikaisemmin siitä tiskistä:
Tässä kuva 'setupista' - takana on siis meidän reilut 17min pitkä esittely video.
Hieno ständi, hyvä jätkät! Näyttää tolleen teknisesti suuntautuneelta :).
« Viimeksi muokattu: 07 Elokuu, 2010, 09:53:40 kirjoittanut masu »

JCA

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #102 : 07 Elokuu, 2010, 09:54:06 »
Jos mä menen tonne ständille aamu ysiltä, ja lähden sieltä yöllä nolla kaksi, niin arvaa jaksaako lukea YHTÄÄN tollasta?
Ei toi mua niin kyrsi että jos täällä haukutaan rumaksi tmv. kirjotelkaa mun puolesta ihan mitä jaksatte.

Mutta jos sä masu edustat koko yhdistystä tuolla kannalla, että me vain yritetään nostaa itsemme "jalustalle" ja olla enemmän kuin muut, niin oli vimonen kerta kun itse osallistun YHTEENKÄÄN yhdistyksen tapahtumaan.
Pitäkää tunkkinne!

Ei sillä, että toi "takahuoneessa rasvailu" ei kamakazelta ehkä ollut ihan paras kommentti ja sen ymmärrän. Mutta sekään ei mun mielestä mitenkään nosta meitä muita ylemmäs?
Olis ihan jees kuulla että mistä sait tollasen fiiliksen että me yritetään olla jotakin? Itse tuolla teen parhaani mihin pystyn, en yritä olla mitään muuta ku sen mihin itte kykenee.


Lainaus
itsensä jalustalle nostaminen ei palvele ketään harrastuksen parissa tai sen ulkopuolella. Menkää vähän itteenne ja palatkaa maan pinnalle.

Mutta tehkää kuin tykkäätte ja sillai..

Poissa masu

  • Wikiadmin
  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #103 : 07 Elokuu, 2010, 09:59:16 »
Minä en näillä kirjoitteluillani edusta ketään muuta kuin itseäni.

Talkootyö harrastuksen parissa on mielestäni pyyteetöntä ja siihen ei minusta kuulu niiden dissaaminen, jotka nyt syystä tai toisesta ei paikalle pääse.

Kiitos ja anteeksi. Oma kirjoitukseni oli liian provosoiva.

JCA

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #104 : 07 Elokuu, 2010, 10:04:43 »
Kiitos ja anteeksi. Oma kirjoitukseni oli liian provosoiva.

Kiitos ja anteeksi täältäkin :)
Jatketaan harjoituksia-->

Poissa ropellihattu

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #105 : 07 Elokuu, 2010, 10:59:22 »
Elkää pojat tapelko!!

Olis ollut kiva osallistua assyihin mutta kun tuo sonisfääri osui sitten samaan viikonloppuun... :-[

Ehkä ensi vuonna...
Nada

JCA

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #106 : 07 Elokuu, 2010, 11:09:34 »
Juups, tää oli kyllä sinänsä hankala viikonloppu. On aika paljon kaikenlaista äksöniä pitkin Suomea justisa samana viikonloppuna :(
Vaan omasta mielestä hyvin pärjättiin tälläkin miehityksellä, vaikka väsyttääkin ja jalat on TOSI kipeet ja kädet vieläkin kipeemmät kun noita romuja roudattu eestaas...

Tämän päivän kokoonpano vielä selvyyden vuoksi:

kamakaze
0930-0200
(Välissä tauko)

juza
0930-xxxx

Pekka
15:30-22:00

Johny
Heti kun töistä pääsee - 02:00
(kamakazen kanssa se tauko jossain välissä)

Honkiainen
Iltavuoro (esim 17 --> niin pitkään kun jaksaa)

Eli loppuenlopuksi saatiin ihan kiva miehitys lauantaillekkin! Honkiaisellekin toooosi mahtavat kiitokset kun tuut meitä jelppimään.

Saitteko kamakaze ständin rakennettua taas? Simu toimii ja mun iMac on ehjä ja videotykki on käynnissä?
« Viimeksi muokattu: 07 Elokuu, 2010, 11:11:58 kirjoittanut Johny »

Poissa kamakaze

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #0011
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #107 : 07 Elokuu, 2010, 11:11:03 »
Assy Ständi on LIVE!
http://bambuser.com/channel/kopterit.net/broadcast/935394
Missäs ne kopterit on? Tyhjä tiski ja rumia äijiä... ei kovin hyvää mainosta harrastukselle ;D.
Oli se parempaa mainosta sekin kun noshow miehet.... Masun pitää tulla ens kerralla näyttämään kauniimpaa kroppaansa sinne jos naisten mieleiset köriläät ei kelpaa :P Voit sitten rasvata vaikka takahuoneessa :P
Nyt alkaa nämä teidän jutut olemaan jo sen verran väsyneitä, että parempi kun lopetatte. Kirjoitatte kuitenkin tässä yleiselle foorumille ja kaikki lukee nämä. Osa menee huumorin piikkiin, mutta ette te siellä mitään harrastuksen kuninkaita ole. Kuinka monessa tapahtumassa Kamakaze esim. on aikaisemmin ollut "tiskillä"? Tommonen vellihousuiksi nimittely ja itsensä jalustalle nostaminen ei palvele ketään harrastuksen parissa tai sen ulkopuolella. Menkää vähän itteenne ja palatkaa maan pinnalle.

Jep tätä ei nyt kannata varmaan jatkaa yhtään lisää, mutta kommentoin tähän vain, että tosiaan itsensä mihinkään nostamisesta ei ole kyse, mutta tollanen ruudun takaa päteminen mitä se eka viesti oli alkaa vähän häiritsee kun tässä istuu kolme päivää putkeen täysiä päiviä ja on vaikeuksia saada parin tunnin tuuraajia tiskille istumaan.

Olen mä sen vähän aikaa ollut ihan aktiivinen ja tullut kaikkialle mihin on pyydetty mitä olen lajin parissa ollut (messuilla en ollut kun olin Espanjassa golffaamassa). En väitä olevani mikään lajin guru ollenkaan ja harrastan ihan marginaalista osaa tästä lajista jos se on jäänyt jollekin epäselväksi. Enkä näistä paljon tiedä lajin yleisestä perspektiivistä (3D FAI)

Vellipöksyilystä sen verran, että on se vellipöksyilyä, että tälläseen hommaan ei saada parin tunnin piipahtelijoita kun kentällä on vino pino aina seisoskelijoita, jotka tulee vain huvikseen hengaamaan kentälle, mutta sitten ei jakseta tulla yhtä suurella vaivalla hengaamaan tunniksi kahdeksi standille, joka ei ole sen kummempaa puuhaa lajin parissa. Ketään ei voi pakottaa ja luonnollisesti kaikki valitsee itse mihin vapaa aikansa käyttää, mutta kyllä se mielestäni aika selkärangatonta on, että näin vähän on porukkaa lajia edistämässä kun tosiaan vaiva olis yhden lentokerran luokkaa.

Pitää nostaa kuitenkin hattua kaikkille osallistujille. On vain vaikea ymmärtää, että kun 'kaverit' vastailee ruokataukolomitus pyyntöihin, että en mä jaksa tulla kun mulla on ehkä jotain tekemistä...

Olet oikeassa, että kirjoittelumme oli vähän asiatonta ja siitä anteeksi, mutta toivottavasti ymmärrät, että huulesi osui vähän huonoon  hetkeen kun pistettiin vasta ständiä pystyyn ja pyrittiin saamaan teille heti kuvaa mitä tapahtuu ja eka kommentti oli, että 'ärvötin tosta ei tule mitään...' Mua ketutti vielä lisää kun olit käynyt pätemässä Johnylle 'leikkimielisesti' kun vähän suuhtati ihan syystäkin...

Mutta Masu tietää lajista paljon enemmän kun minä jos se on jollekin jäänyt epäselväksi - kaikkea hyvää kaikille ja pidetään lippukorkealla! :)

Poissa kamakaze

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #0011
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #108 : 07 Elokuu, 2010, 11:12:20 »
Kaikki pelaa. Voin koittaa pistää kuvia eiliseltä jossain välissä jos ehdin.

Kopteri-eki

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #109 : 07 Elokuu, 2010, 11:13:00 »
Oho :o, olisko pientä väsymystä ilmassa.

Vitsi eilen piti vähän jopa väkisin raahautua paikalle kun en ennen ole käynyt assemblyillä niin vähän niinkuin halusin nähdä tuon tapahtuman.
Kovasti ihmisiä kiinnosti koput ja Power-Catti sai monta uutta ihailijaa taas :P.

Ihan kiva fiilis jäi käteen tapahtumasta.

JCA

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #110 : 07 Elokuu, 2010, 11:19:51 »
Hienoa että sydeemit toimii! Laittelehan kuvia ku kerkiät. Koitan tosiaan päästä asap täältä töistä sinne. Vähän on turhauttavaa kun ollu  jo 2 tuntia duunissa ja vissiin neljä asiakasta käynyt.

Eki bongaili vaan niitä nörttityttöjä siellä ja lopulta Ekistäkin tuli nörtti. Tai no ehkä vähän itestäkin, molemmilla oli Galaxy S:ät kourassa ja tahkottiin tower defenseä, vai mikä se oli? Olis pitäny saada areenalta konepaikka ja mennä sinne luurin kanssa istumaan ja jotain jouluvaloja kietoa ittensä ympärille :D

E: Eiku Robo Defensehän se oli..

Kevennystä, nähty monesti, mutta sopii Assy -meininkiin:

« Viimeksi muokattu: 07 Elokuu, 2010, 11:22:17 kirjoittanut Johny »

Poissa kamakaze

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #0011
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #111 : 07 Elokuu, 2010, 11:46:11 »
Mikäli jo ehtis niin tosiaan iltapäivällä meiltä toivottais sitä lentonäytöstä. Tila on turvallinen tossa pihalla sählykaukalon tiloissa. Ei tarvitse mitään ihmeen tempppuja tehdä - riittää jos pari flippiä kävis pyöräyttää. Itselläni ei ole normikopteri kasassa, joten en voi lentää. Johnylle voi soitella mikäli pääsis joskus iltapäivällä yhden akullisen lentelemään taivaslentoa.

JCA

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #112 : 07 Elokuu, 2010, 11:49:24 »
Jeba, tai mielellään sähköpostia johny.asikainen at kopterit.net, YV, tai sms. Duunissa en tiskillä voi vastailla luuriin..

Poissa masu

  • Wikiadmin
  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #113 : 07 Elokuu, 2010, 14:00:12 »
Jep tätä ei nyt kannata varmaan jatkaa yhtään lisää, mutta kommentoin tähän vain, että tosiaan itsensä mihinkään nostamisesta ei ole kyse, mutta tollanen ruudun takaa päteminen mitä se eka viesti oli alkaa vähän häiritsee kun tässä istuu kolme päivää putkeen täysiä päiviä ja on vaikeuksia saada parin tunnin tuuraajia tiskille istumaan.

Olen mä sen vähän aikaa ollut ihan aktiivinen ja tullut kaikkialle mihin on pyydetty mitä olen lajin parissa ollut (messuilla en ollut kun olin Espanjassa golffaamassa). En väitä olevani mikään lajin guru ollenkaan ja harrastan ihan marginaalista osaa tästä lajista jos se on jäänyt jollekin epäselväksi. Enkä näistä paljon tiedä lajin yleisestä perspektiivistä (3D FAI)

Vellipöksyilystä sen verran, että on se vellipöksyilyä, että tälläseen hommaan ei saada parin tunnin piipahtelijoita kun kentällä on vino pino aina seisoskelijoita, jotka tulee vain huvikseen hengaamaan kentälle, mutta sitten ei jakseta tulla yhtä suurella vaivalla hengaamaan tunniksi kahdeksi standille, joka ei ole sen kummempaa puuhaa lajin parissa. Ketään ei voi pakottaa ja luonnollisesti kaikki valitsee itse mihin vapaa aikansa käyttää, mutta kyllä se mielestäni aika selkärangatonta on, että näin vähän on porukkaa lajia edistämässä kun tosiaan vaiva olis yhden lentokerran luokkaa.

Pitää nostaa kuitenkin hattua kaikkille osallistujille. On vain vaikea ymmärtää, että kun 'kaverit' vastailee ruokataukolomitus pyyntöihin, että en mä jaksa tulla kun mulla on ehkä jotain tekemistä...

Olet oikeassa, että kirjoittelumme oli vähän asiatonta ja siitä anteeksi, mutta toivottavasti ymmärrät, että huulesi osui vähän huonoon  hetkeen kun pistettiin vasta ständiä pystyyn ja pyrittiin saamaan teille heti kuvaa mitä tapahtuu ja eka kommentti oli, että 'v*ttu tosta ei tule mitään...' Mua ketutti vielä lisää kun olit käynyt pätemässä Johnylle 'leikkimielisesti' kun vähän suuhtati ihan syystäkin...

Mutta Masu tietää lajista paljon enemmän kun minä jos se on jollekin jäänyt epäselväksi - kaikkea hyvää kaikille ja pidetään lippukorkealla! :)
Minusta tästä kirjoituksestasi huokuu ihan sama henki kuin muissakin kirjoituksissa, joihin viittasin ja jotka kuulostivat korvaani ikäviltä. Se että verhoilee suoran piruilun sisään näennäisen anteeksipyynnön ei muuta asiaa lainkaan.

Jos Kamakaze tarkoitat "mutta tollanen ruudun takaa päteminen mitä se eka viesti oli alkaa vähän häiritsee" lausahduksella sitä kommenttia rumista äijistä, niin ihmettelen miten se on edes mahdollista ymmärtää noin pahasti väärin varsinkin, kun aikaisemmin olin jo kirjoittanut kannustavan kommentin ja kehunut aikaansaannostanne samassa ketjussa? Kuka nyt yleensäkään kirjoittaisi tosissaan jonnekin foorumille, että paskan ständin teitte, ei tuosta mitään tule, olette luusereita?

Siinä ei myöskään puhuttu yhtään mitään "v*ttu tosta ei tule mitään..." sävyyn. Tietysti viittaus "ei kovin hyvää mainosta" koski niitä rumia äijiä ja kuului 'huulen heittoon'. Teidän tiski siellä on paljon hienompi ja viimeistellympi kuin Jämillä (josta tuli loppujen lopuksi aika askeettinen) oli ja olin itsekin innostunut hyvästä ajatuksesta laittaa se webbikamera pystyyn. Katselin sitä tovin, kun joku siinä näytti simua harjoittelevan. En ole edes varma näkyikö kuvassa ketään muuta, ehkä simuttajan vieressä olevan käsi. Harmi, että huumorintajuni taitaa olla liian piikittelevä. Ei tarvitse olla mikään ruudinkeksijä arvatakseen, että kopterit oli vielä lukkojen takana, kun ne sinne yöksi kerran kerrottiin vietävän.

Minusta nämä tapahtumat järjestetään niin, että:
1. Ilmoitetaan tulevasta tapahtumasta mahdollisimman innostavasti ja aikaisin. Koetetaan kannustaa osallistumaan ja kerätä hyvä, tapahtumaan sopiva porukka ja aikatauluttaa "vuorot".
2. Lähempänä tapahtumaa arvioidaan voidaanko osallistua vai ei. Jos on vähästä kiinni, niin yritetään vielä kerran innostaa jengiä osallistumaan.
3. Tehdään osallistumisesta päätös.
4. Junaillaan olemassa olevilla resursseilla miten saadaan tapahtumaan osallistuttua mahdollisimman "näyttävästi" ja toimivasti.
5. Vedetään hyvä show niillä korteilla, jotka on käsissä eikä tehdä omasta panoksesta suurta numeroa (tämäkin vain luo negatiivista tunnelmaa tapahtumille, koska näyttää, että on sairaan raskasta ja ikävää osallistua).
6. Kirjoitetaan tapahtumasta hyviä kokemuksia ja innostetaan näin muita osallistumaan seuraavaan vastaavaan.
7. Homma on hoidettu hyvin, jos kiitoksia ja innostavia kommentteja tulee muiltakin foorumilaisilta (assyillä nyt ei muita foorumilaisia paljon käy, mutta muissa tapahtumissa mahdollisesti) ja mahdollisesti järjestäjiltä.

Kaikki näihin vapaaehtoisiin tapahtumiin kohdistuva negatiivinen huomio saa minusta ihmiset heti varpailleen ja suhtautumaan huonommin mahdolliseen tulevaan osallistumiseen. Ihmisten valintoja täytyy kunnioittaa ja kohdistamalla heihin negatiivista palautetta saadaan varmistettua etteivät he tulekaan innostumaan.

Assyillä on toooodella pitkät päivät ja ymmärrän kyllä, että on raskasta olla ständillä noin pitkiä aikoja putkeen. Hienoa kuitenkin, että otitte haasteen vastaan noin pienillä resursseilla. Ootte kovia jätkiä! Viime tai toissa vuonna jäi tuo tapahtuma väliin resurssipulan takia vaikka osallistujia olisi ollut muistaakseni enemmän.

Poissa kamakaze

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #0011
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #114 : 07 Elokuu, 2010, 16:08:26 »
Puhut asiaa Masu. Pahoittelen jos anteeksi pyyntöni oli huonosti muotoiltu. Minulla ei ollut mitään 'taka-ajatuksia' vaan ihan oikeasti pyysin anteeksi kirjoitustani sulle (aidosti myös tarkoitin sitä, että olen aika nyyppa suhun verrattuna) - Sori kiireessä ihmisten neuvomisen välissä kirjoitettu huono anteeksi pyyntö siihen perään joka oli mahdollista ymmärtää väärin.

Asia jonka halusin vain tuoda esille (myös anteeksipyynnössäni) oli pettymys siihen miten vähän porukkaa saatiin aluksi liikkeelle (nyt saatiin lopulta just riittävästi). Itse en ottanut tätä kieliposkella vellihousuksi nimitystä kovin pahana kun tosiaan saatiin tällaisiä 'mulla on ehkä jotain...' tyylisiä vastauksia avunpyyntöihin (sana tarkka muoto hieman eri) :)

Poimit tärkeitä pointteja paremmasta onnistumistesta ensikerralla. Ennakointia ja koko homma tuli liian nopeasti. Samoin tähän viikonloppuun sattui kisoja jne jotka vaikeuttivat miehitystä. No homma alkaa olla kohta pulkassa, joten kyllä tästä jotenkin selvittiin :)

Eiköhän jätetä tämä tähän? Masulla on hyviä komentteja jos tässä nyt vähän petti arviointikyky (puolin ja toisin) ajoituksien suhteen :)




Poissa masu

  • Wikiadmin
  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #115 : 07 Elokuu, 2010, 17:55:33 »
Eiköhän jätetä tämä tähän? Masulla on hyviä komentteja jos tässä nyt vähän petti arviointikyky (puolin ja toisin) ajoituksien suhteen :)
Jep. Anteeksi vielä provosoivista ja sellaisiksi tulkittavista kommenteistani.

Toivon pääseväni ensi vuonna Assyille messiin ja että miehitys olisi muutenkin parempi. Jämin lennokit on jo kertaalleen nähty, Assyjä ei ;D.

Koettakaa jaksaa loppuun asti tänään!

JCA

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #116 : 07 Elokuu, 2010, 18:27:59 »
Assyillä lentonäytös klo 19. Riippuen palkintojen jakamisen venymisestä..
Eki lentää kovan paineen alaisena X5:sta, se oli aivan paniikissa jo kun äsken käytiin testaamassa..

Poissa Ege

  • Seniori torppari
  • *****
  • Esko Lumaja-HCTF/RC-Kopterit Ry 117
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #117 : 07 Elokuu, 2010, 19:47:45 »
Assyillä lentonäytös klo 19. Riippuen palkintojen jakamisen venymisestä..
Eki lentää kovan paineen alaisena X5:sta, se oli aivan paniikissa jo kun äsken käytiin testaamassa..
Tsemppiä teille sinne  8)  munki Reija Irmeli selvis SM kisoista naarmuuntumattomana ni kyllä se Ekiltäki onnistuu se lennätysnäytös rennosti vaan.

JCA

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #118 : 07 Elokuu, 2010, 20:11:03 »
Hienosti Eki lensi! Yleisö taputti, se oli hienoa!! :D
Eki oli aivan paniikissa, mutta lennon jälkeen se oli aivan fiiliksissä ja halusi lisää..

Poissa Miika

  • Seniori torppari
  • *****
  • Hätiköiden hyvä tulee, paniikissa paras!
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #119 : 07 Elokuu, 2010, 20:25:11 »
Hienoa toimintaa Johny, Kamakaze, Eki, zxiicci, Pekka, Juza, Honkiainen ja kaikki ketä muita paikalla oli, mutta en nyt muista.
Te teitte tärkeää PR-työtä RC-Koptereille. Varmasti moni nörtti tälläkin hetkellä miettii tietokoneensa myymistä ja kopterin ostamista!
Jollei mieti, ei ole vielä käynyt teiän ständillä! ;D

Onnea Ekillekin onnistuneesta näytöksestä.
« Viimeksi muokattu: 07 Elokuu, 2010, 20:30:31 kirjoittanut Miika »
"Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson

JCA

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #120 : 07 Elokuu, 2010, 21:13:44 »
Eki kävi heittämässä toisenkin lennon, nyt äijästä ei edes huomannut "ramppikuumetta".. Veteli kaikkea siistiä siinä.. Tosi makeeta lentoa!

Poissa masu

  • Wikiadmin
  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #121 : 07 Elokuu, 2010, 21:21:08 »
Mahtavaa, että lentonäytöksetkin järjesty!

Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #122 : 07 Elokuu, 2010, 21:22:31 »
Hyvä että saitte näytöksenkin pystyyn! Harmi kun en tänään päässyt paikalle. Onko kukaan bongannut mitään kuvia ständistä/koptereista jne. ?
Niin ja onko se Solo vielä yhtenä palana? :D

JCA

  • Vieras
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #123 : 07 Elokuu, 2010, 21:51:24 »
Solo on yhtenä palana.. Lensin sitä eilen combatissa ja voitin :D Quarkista meni lapa ja sen yhden äijän siitä pikkukopterista meni nuppi poikki.. kannatti itellä pysytellä sivummassa.


Poissa zxiicci

  • TLR-Insraktori
  • Seniori torppari
  • *****
  • Lajin helppous viehättää!
Vs: Assembly 2010
« Vastaus #124 : 07 Elokuu, 2010, 22:14:58 »
Hyvä hyvä. :D Voisin joskus ensi viikolla tulla kipasemaan sen sieltä epsoosta :D

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
8 Vastauksia
3534 Lukukerrat
Uusin viesti 21 Heinäkuu, 2009, 13:43:19
kirjoittanut kaardian
5 Vastauksia
3772 Lukukerrat
Uusin viesti 09 Tammikuu, 2010, 21:58:16
kirjoittanut jaska.t
13 Vastauksia
7313 Lukukerrat
Uusin viesti 22 Kesäkuu, 2010, 14:47:28
kirjoittanut 4D
Nummela FunFly 2010 25.9.2010

Aloittaja JCA « 1 2 ... 9 10 » Tapahtumat

241 Vastauksia
85584 Lukukerrat
Uusin viesti 07 Lokakuu, 2010, 16:17:34
kirjoittanut Iski
Assembly 2011

Aloittaja JCA « 1 2 3 » Tapahtumat

61 Vastauksia
22237 Lukukerrat
Uusin viesti 30 Kesäkuu, 2012, 10:42:56
kirjoittanut JCA