Kirjoittaja Aihe: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..  (Luettu 72760 kertaa)

Poissa kopterifriikki

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit RY #159 TreRc Ry Vice President
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #50 : 30 Syyskuu, 2010, 08:30:09 »
No hyvä että on kokeiltu jo. Beltti on ihan kelpo kopteri mutta aika epävakaa. Lepareita perustelen syylliseksi myös erään pienen torpin perusteella: Olin juuri lennellyt kesällä akun lopuilleen, hyvin meni, mutta sitten kun laskeuduin ihan samalla tavalla tasan samaan paikkaan kuin T-rexilläkin, olikin lasku Beltille mukamas niin kova, että lapa otti kiinni pyrstöputkeen. Ja leparit oli todella löysät ja ajokäytös liiankin vikkelä.

Täytyypä katsella poikavuosien lennokkipakista fuililetkua ja sitten lentää Belttikin. Hyvä homma !  ;D
« Viimeksi muokattu: 30 Syyskuu, 2010, 15:54:57 kirjoittanut kopterifriikki »
-Lentävä kone on vain huolellisen valmistelun odotettu mielenkiinnoton ja yllätyksetön seuraus-
              
T-rex Sport 450, Gaui 475 Hurricane, Pinsiön Lentävä Ahven 2 + Naza, Futaba T8FG super, Pinsiö Twin, Iso Kotka+2 x varioprop

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #51 : 30 Syyskuu, 2010, 08:52:56 »
Belttiä lennätin taannoin yhden akullisen myyntiä varten säätääkseni. Taidot ovat karttuneet sitten tuon leparikumijutun kirjoittelun jälkeen, mutta minusta beltti oli ihan helppo ja vakaa lennätellä pitkästä aikaa.

HK450v2 oli todella vakaa kun siinä oli alussa painavat kuitulavat, 190mm stabbaritanko ja stabbaripainot. Vaihdoin sitten 220mm stabbarin ilman painoja ja vähän köykäisemmät lavat ja tuntuma oli kuin olisi ekaa kertaa lennättämässä taas. Nykyisellään on ihan yhtä vikkelä kuin beltti ja ei tuota mitään ongelmaa. Leijuttelu ja peruskurvailu kun alkaa ongelmitta sujua, alkaa kaivata herkkyyttä lisää. Tuommoisella "ylivakaalla" on ihan kiva kurvailla rauhallista taivaslentoakin, mutta jossain vaiheessa hidas ohjaus alkaa kyllästyttää. Ainakin minua alkoi.

Sanottakoon nyt, että minun mielestäni säädöissään ja painopiste kohdallaan oleva beltti ei ole poikkeuksellisen epävakaa tai mitenkään erityisen huono lentää, jopa gyrokin toimii ihan hyvin kun on säädöissä. Peukaloissa on vika jos ei pysy ilmassa. Tämä siksi, että aika usein Beltti on ensimmäinen "oikea" 3D-kelpoinen kopteri säädettävillä lapakulmilla, rivakoilla liikkeillä ja voimaa aloittelijalle enemmän kuin kotitarpeiksi. beltti on kevyempi kuin trex450 ja kuitenkin paukkua motissa suunnilleen saman verran. Foorumilla sitten aloittelija vaikeroi kun on lennättäminen huomattavasti vaikeampaa kuin oli kuvitellut olevan ja juutuubista katsellut vispilän videoita. Konkari siihen vastaa, että joo kopteri on paska, osta trex, DX7, spartanin gyro ja heivaa harjoitusjalakset mäkeen, niin alkaa homma sujua kuin leikki vain. Asia ei ihan ole näin. Siinä vaiheessa kun harjoitellaan leijuttelemaan ja kaseja varovasti kokeilemaan ja siitä aika paljon eteenpäinkin, on oppimisen kannalta ihan sama onko beltti vai trex pro. Itse olen puolen vuoden sisällä homman läpi käynyt ja beltillä aloittanut. Vaikeaa oli aloittaminen itselläkin kieltämättä ja muutaman kerran torppasin ihan helkutin typeriin ohjausvirheisiin. Siitä se sitten alkoi sujua pikkuhiljaa. Mikään mestari ole lähellekään vieläkään, mutta kyllä se jo yli 50% todennäköisyydellä ilmassa alkaa pysyä.
« Viimeksi muokattu: 30 Syyskuu, 2010, 12:59:37 kirjoittanut B12 »
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

Poissa supaman

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #52 : 30 Syyskuu, 2010, 15:38:45 »
Komppaan kyllä B12, homma on vaikeeta olipa alla millanen vispilä tahansa.
Isellä alkaa pysyä beltti leijjunassa, ja korjaus liikkeetkään eivät enää ole esileikkiä torpille=), varmaan pitää ruveta kohta miettimään kaartuja..
Esky Belt cp V2(arkistoitu)
Align T-Rex 450 PRO FBL Align 3G
Aling T-Rex 600 ESP FBL with BeastX
TT Raptor 50T FBL with BeastX
Hitec Aurora 9

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #53 : 03 Lokakuu, 2010, 18:05:03 »
Noniin taas leijuttiin 3 akullista ja kyllä se rupee pysyyn jo "aika" hyvin balanssissa,eikä korjausliikkeet oo niin raisuja vaan hallittuja pikku liikkeitä ;D.
Tuntuu et kopteria on parempi lentää taaksepäin ku eteenpäin ;D toi eteenpäin meneminen on ihan ok mut sit kun täytyy kääntyä voi juku tää äijä on aika sekaisin kuvioista :D.Miten se voi olla noin vaikeaa vanhalle äijälle sen kun kääntää ja tua kopun takas mut ku ei niin ei.
Pitäis ostaa pari akkua lisää kun tuntuu et noi vanhat akut rupee oleen aika finaalissa.
Tämmösiä ajattelin  http://www.leluja.net/a112400-akku-111v-2400mah-lipo-deans-liittimilla-p-1682.html
Ens viikolla tulee imax b6 laturi postissa(kaveri tilas ebey 26.25e).Onko tossa laturissa jotain alku juttuja vai piuhat kii ja lataan?
Olisko ne latausvirrat tolle akulle  2.4A 11.1V (3s) vai kuinka noi menee?
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #54 : 03 Lokakuu, 2010, 19:26:46 »
Tilaa kiinasta/saksasta hobbykingin varastolta akkuja. tuolla hinnalla saat ~3 akkua sieltä :)
Lataus virta menee about nuin.. jos on esim 2C lataus niin 2x 2.4A eli 4.8A virralla saa ladata jne..

Saksan varastolla vähän arvokkaampia mutta silti saat 2 akkua samana hintaan täältä... suosittelisin ottamaan heti useamman :P
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14560
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8934
Alempi linkki kiinaan ~9€ kpl

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #55 : 03 Lokakuu, 2010, 19:31:09 »
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8932

Nuo pelaa ihan samalla tavalla ja hintaa reilu 6€ + postit.
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #56 : 03 Lokakuu, 2010, 19:32:22 »
Jep siinä on vielä parempia alkuun, nopeasti jotain kaivoin.
Perus lentelyyn aivan kelposia 20C akutkin.

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

mfly

  • Vieras
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #57 : 03 Lokakuu, 2010, 22:37:39 »
Niin noissahan ei ole Deans liittimiä. Tuossa imax b6 tuli mukana jotain lisäjohtoja. Voisikohan sellaisella ehkä liittää?  Onkos nuo 20c jollain lailla parempia  kuin Eskyn omat akut?

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #58 : 04 Lokakuu, 2010, 07:04:17 »
Paremmuudesta tiedä, "varmaan" samasta paikasta kaikki tulee mutta omalla kohdalla hinta ratkaisee... enemin ostan kiinasta 3x 6min ~18min lentoaikaa kuin suomesta 6min...
Tilaa tuolta hobbykingiltä samalla XT60 liittimiä, paljon parempia kuin deansit.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9572

hintakaan ei paljon päätäpakota ~3€/5paria

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #59 : 04 Lokakuu, 2010, 09:28:46 »
Tällä hetkellä täytyy käyttää näitä kotimaisia verkkokauppoja, kun en oo oikein viä "erikoistunu"noihin ulkomaalaisiin verkkokauppoihin.
Säästyishän siinä aimo kasa ekejä,mut näillä eväillä mennään nyt.
Toki jos joku on tilaamas akkuja ulkomailta niin oon kiinnostunu ostamaan niitä. ;) yv:llä vaan sopimaan 8).
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

mfly

  • Vieras
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #60 : 04 Lokakuu, 2010, 09:29:25 »
Akuista tuli vielä mieleen, että kannattaakohan tuohon CP v2 yleensä yli 1800mah akkua ottaa, ellei samalla vaihda isompaa ESC:ä . Liian pieni kuulemma noin painavaan koneeseen ja kärähtää helposti. Jossain youtubessa  kertoiltiin, että yli 5 minsaa ei kannattasi käyttää kerralla, ja sitten antaa kunnolla jäähtyä . King 3 ei pitäisi samaa ongelmaa enää olla , vaikka onkin sama ESC.. Tiedä häntä  ::)

Poissa supaman

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #61 : 04 Lokakuu, 2010, 10:26:08 »
Itselläni ei ainenkaan ole ollut mitään ongelmaa 2200Mah akuillakaan.
Esky Belt cp V2(arkistoitu)
Align T-Rex 450 PRO FBL Align 3G
Aling T-Rex 600 ESP FBL with BeastX
TT Raptor 50T FBL with BeastX
Hitec Aurora 9

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #62 : 18 Lokakuu, 2010, 19:34:06 »
NONIIN nyt se eka torppi on sit nähty n.5m rauhallisesti anoppilan pellolle kyljelleen. :D
Vahingot:
leparitanko väänty (sain suoristettua aika hyvin)
peräputki väänty (oli aika homma aloittelijalle laittaa uus ja rojut siihen mukaan)
Nyt kopu kasassa ja säädöt tehty(lapaura,lapojen tasapainotus,lapakulmat??? viä on tossa opiskeltavaa)
Kävin tos pihassa kokeillemas tuuli aika paljon mut ainakin näytti pysyvän ilmas. ;)
Pientä säätöö ja tyynemmällä säällä kokeilleen uudestaan.
Jotenkin tuntuu et ne kaikki lavanpitimien pienet prikat ei olis ihan oikeinpäin vaikka kuinka tarkastin ja kattelin(tippu muutaman kerran lattialle ;D)mut katellaan.
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa supaman

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #63 : 20 Lokakuu, 2010, 15:59:06 »
Olipas jännittäviä hetkä tänään kun ensimmäistä kertaa vetäsin leijutuksessa idleup namiskan on asentoon.... Ja jumankauta kopuhan kesti ilmassa ja loppui viimeinenkin perän vaeltaminen myötäpäivään!
Heh, vielläkin puntti tutisee, mutta huomenna on pakko ajaa lisää..
Esky Belt cp V2(arkistoitu)
Align T-Rex 450 PRO FBL Align 3G
Aling T-Rex 600 ESP FBL with BeastX
TT Raptor 50T FBL with BeastX
Hitec Aurora 9

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #64 : 20 Lokakuu, 2010, 17:23:40 »
Mikähän mahtais olla vikana kun ton torpin jälkeen on kopu ruvennu vähänniinkuin "pompottaan"eli tuntuu siltä et kopun perä menis vähän ylös ja alas hiljalleen vai liekö jotain nykimistä ylös ja alas?
Jos perä nykii tietyillä kierroksilla niin säädetäänkö radion gainiä?
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #65 : 20 Lokakuu, 2010, 17:40:54 »
Kokeile lisätä nuppiin kierroksia siitä "hov pit" nupista siinä vasemmalla. Käännä namiskaa pienemmälle. Perän pomppiminen pystysuunnassa taitaa useimmiten olla merkki liian pienistä kierroksista.

Ylipäätään kannattaa eskyn radiolla pitää se hov pit aika pienellä. Nopari ja moottorikin lämpenevät vähemmän.
« Viimeksi muokattu: 20 Lokakuu, 2010, 17:43:21 kirjoittanut B12 »
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

mfly

  • Vieras
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #66 : 20 Lokakuu, 2010, 17:52:36 »
Ite veikkaisin , että lapa-akseli on laitettu liian kireälle, siis jos menee vähän ylös-alas tai se on vääntynyt. Yleensäkin nupissa silloin vika, edestakaisin heilunnassa taas vika on perässä.

mfly

  • Vieras
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #67 : 20 Lokakuu, 2010, 17:55:41 »
siis vaakasuuntaisessa heilunnassa vika on perälläl ja kannattaa kokeilla juu sitä gain nuppia tai peräservon siirtämistä putkella, niin että keskittää 90 asteen kulmaan..

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #68 : 22 Lokakuu, 2010, 11:22:17 »
Kokeile lisätä nuppiin kierroksia siitä "hov pit" nupista siinä vasemmalla. Käännä namiskaa pienemmälle. Perän pomppiminen pystysuunnassa taitaa useimmiten olla merkki liian pienistä kierroksista.

Ylipäätään kannattaa eskyn radiolla pitää se hov pit aika pienellä. Nopari ja moottorikin lämpenevät vähemmän.

Jeps tää autto tohon pomppimiseen joten iso käsi sulle ;D

Tänään aamulla aivan mahtava ilma ihan tyyni (ainakin tampereella) leijuttelin 3 akkua ja kopu oli ihan ok,mut yks pieni asia häiritsi eli kun leijuttelin paikallaan kopu tuntu koko ajan kääntyvän vasemmalle(perä itseenpäin) vaikka trimmi on melkein oikealla.Mitähän säätöö tässä lähtis tekemään?Ideoita?

Kyllä toi beltti vaatii ihan tyynen kelin et siitä saa jotain irti ainakin mun taidoilla ;D
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa Leskentekijä

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #69 : 22 Lokakuu, 2010, 12:50:25 »
Ainakin tuo trimmin käyttö perässä ei ole suotavaa. Se tuppaa häirittee gyrön toimintaa ja jne.

Poissa domeus

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #70 : 22 Lokakuu, 2010, 14:35:07 »
Ainakin HBK3 alkaa "woblaamaan" jos hov.pitch namiska on käännettynä puoliväliin tai siitä enemmän plussaan päin. Liian isot lapakulmat ja liianvähän kierroksia nupissa. Lennättelen se lähes täysin miinuksella, on paljon rauhallisempi kopterin käytöskin. Samaa olen myös huomannut tapahtuvan jos lepatusakselin kiristää liian tiukalle, joka tuossa aiemmin jo mainittiin.

Poissa B12

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #71 : 22 Lokakuu, 2010, 15:15:55 »
Beltti ainakin vääntää "liian isolla vaihteella" omalla radiolla. Alkuperäiselläkin pääsee ihan hyvin homman makuun alkuvaiheessa, mutta parempaan radioon investoiminen kannattaa kyllä, jos vaan homma niin paljon ylipäätään kiinnostaa. Ite en tätä aluksi uskonut, mutta kyllä se vaan näin on.

Jos budjetilla haluaa mennä, niin tässä hinta-/laatusuhteeltaan maailman paras radio. Joka muuta väittää, puhuu löysiä:

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8992

Ohjelmoitavalla radiolla voi laittaa "oikeaoppiset" kaasu- ja lapakulmakäyrät ja riittävästi kierroksia roottoriin. Perä toimii paremmin ja kopterin käytöskin rauhallisempaa, koska hyrrävoimaa enemmän pitämässä vakaana, reagoi terävämmin lapakulmiin jne. samalla pääsee harrastuksen makuun kun yrittää ottaa selvää mankan miljoonasta ja muutama päälle säädöstä ja asetuksesta  ;D

Eispiin perän ryömintään voi olla syynä tää kylmennyt ilma. Halvat gyrot tykkäävät kyttyrää lämpötilan vaihtelusta kesken session. Anna kopun lämmön tasaantua ennen virtojen kytkemistä. Ja se trimmi keskelle, sitä ei ole oikeaoppista käyttää perälle. Gyro luulee sitä ohjausliikkeeksi ja tekee kaikkea epäloogista. Mekaaninen säätökin kannattaa tarkastaa rate-tilassa. Sitä en hieronut sen enempää. Kopteri toimi silloin lämpimämmällä kelillä ihan hyvin. Mekaanisen säädön jälkeen tee se gyron nollapisteen tallennus.

Tuossa ohjeet, jotka toimivat sen eskyn gyronkin kanssa.

http://www.kopterit.net/index.php?topic=9716.0

e: Ai niin, sinähän kokeilit jo torppaamistakin.  ;) Tärinä sekoittaa gyron ja aiheuttaa ryömimistä. Beltistä vääntyy oikeastaan aina pääakseli, kun hiukankin kopsahtaa. tarkkaile nupin keskiöta, ettei vipata yhtään pyörittäessä. akseli oikeaa näppivoimilla ihan kevyesti.


« Viimeksi muokattu: 22 Lokakuu, 2010, 15:21:57 kirjoittanut B12 »
HK450 GT
FMT 500 Trex upgrade *SOLD*
FlySky ER9X V1
Turnigy ER9X V2 "Two radios are no comparison. Turnigy 9X is an advanced computer radio while Spektrum DX6 is a beginner's radio" @RcGroups :)
 "It's total crap. Do yourself a favor and just buy premium electronics."@helifreak Hifistellä: Optimoida tai varustaa jokin systeemi tai laite yli reaalisen tarpeen, yleensä aikaa tai rahaa tarpeettomasti kuluttaen. (Urbaani Sanakirja)

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #72 : 22 Lokakuu, 2010, 15:38:37 »
Kattelen noita ohjeita vähän myöhemmin ja ton akselin onko kiero,nyt täytyy lähteen asioille.

PS.on toi imaxin laturi hyvä ja nopia lataan viäkun osais lentää niin A VOT ;D ;D ;D
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa Juge

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #73 : 22 Lokakuu, 2010, 16:36:29 »
Tuolta jämäkämpi pääakseli Belttiin.Precision Stainless Steel Main Shaft
- Belt CP V2
- FMT-500

Poissa domeus

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: Eka lento Belt-CP V2:lla tai ainakin melkein..
« Vastaus #74 : 22 Lokakuu, 2010, 21:54:46 »
Kattelen noita ohjeita vähän myöhemmin ja ton akselin onko kiero,nyt täytyy lähteen asioille.

PS.on toi imaxin laturi hyvä ja nopia lataan viäkun osais lentää niin A VOT ;D ;D ;D

Kyllä se siitä nopeasti ;) Älä toki silläkään yli 1C lataa  ;D

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
6 Vastauksia
4479 Lukukerrat
Uusin viesti 06 Joulukuu, 2010, 14:04:45
kirjoittanut Jänkhäkopteristi
30 Vastauksia
11529 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Syyskuu, 2012, 13:03:57
kirjoittanut Teo Mähar
303 Vastauksia
105873 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Toukokuu, 2022, 13:20:51
kirjoittanut virtakuono
2 Vastauksia
2498 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Maaliskuu, 2016, 18:26:37
kirjoittanut Korppi
3 Vastauksia
3715 Lukukerrat
Uusin viesti 25 Helmikuu, 2019, 07:34:53
kirjoittanut TeroS