Kirjoittaja Aihe: Keinot ostaa uusi kopu tai kopuun liittyvää vastakkaisen sukupuolen huomaamatta  (Luettu 20662 kertaa)

Poissa kamakaze

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #0011
sitäpaitsi, luuletteko että te tiedätte kaikki muijienne ostokset...? ...niinpä!  ;)

Aivan totta - itsekin ihmettelen mihin se vaimoke oikein tuhlaa kaikki rahansa kun ei maksa kun ruokakaupassa ja aina valittaa, että rahat on loppu (palkka kuitenkin DI perustasoa) - pakko sillä olla siis joku piilokopteri jossain, jota mä en vain pääse koskaan lennättämään :P

Hannu

  • Vieras
Mitä kenelläkään on sanomista siihen, mihin itse tienattuja rahoja laittaa.
Kait jokainen osaa pitää jonkinäköisen rajan että riittää vielä pöperöö tarjottavaks pöydässä, kopukan osien ostonkin jälkeen.

Jos nyt yhdessä eletään, ja varsinkin jos perustetaan perhe, väkisinkin siinä pitää tehdä jonkinlainen taloudellinen kompromissi. Käytännössä budjettikurin pito on monille kovin vaikeaa (nykyään on paljon esimerkiksi ylivelkaantumisongelmia), joten erimielisyydet ovat sinänsä ymmärrettäviä (vaikka periaatteessa objektiivisesti laskettavissa oleva raha onkin helpoin asia sopia). Vikaa on yhtä lailla molemmissa sukupuolissa, naisilla holtittomuus ilmenee usein niin, että he eivät myönnä harrastavansa itse, vaan ostavat "perheelle" juttuja, joista tosiasiassa saavat iloa vain itse (kalliita sisustusrojuja ym.). Sitten on hyvä mäkättää miehelle, että "minä en ole saanut mitään ja sinä sait kahden tonnin kopterin", vaikka naisen aloitteesta olisi juuri ostettu vaikkapa kahden tonnin sohva vanhan ja toimivan tilalle.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
2 Vastauksia
2599 Lukukerrat
Uusin viesti 04 Kesäkuu, 2008, 11:46:20
kirjoittanut Hermis
4 Vastauksia
2642 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Marraskuu, 2010, 20:24:40
kirjoittanut Tomkopter
0 Vastauksia
2454 Lukukerrat
Uusin viesti 09 Elokuu, 2012, 00:44:30
kirjoittanut Kossu1990
19 Vastauksia
8285 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Marraskuu, 2013, 07:41:46
kirjoittanut pilot4fn
8 Vastauksia
3037 Lukukerrat
Uusin viesti 30 Marraskuu, 2014, 23:43:26
kirjoittanut TeroS