Kirjoittaja Aihe: T-rex 500 Aloittelijan paketti  (Luettu 13768 kertaa)

MIKKELSONNI

  • Vieras
Vs: T-rex 500 Aloittelijan paketti
« Vastaus #25 : 20 Lokakuu, 2009, 14:10:21 »
Tekniikaltansa nämä ovat tulleet sen verran tutuiksi sen noin puolentoistavuoden aikana mitä olen näitten kanssa leikkinyt että sen puolesta ei tarvitse enää osista kasata. Eikä noiden ruuvien tiukkuuksia tarvitse tarkistaa siten että sen ruuvin ottaa kokonaan auki ja laittaa lukitetta vaan sen tuntee jo heti kun ottaa sen ruuvarin käteen. se että onko rahallisesti kannattavaa ostaa esim puoliksi koottu onkin sitten eri juttu ;D

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: T-rex 500 Aloittelijan paketti
« Vastaus #26 : 20 Lokakuu, 2009, 23:14:42 »
En nyt tiiä puhutaanko samasta asiasta mutta tarkoitan että ne ruuvit pystyy kyllä tarkistamaan ennen ensi lentoa ja jos tarve vaatii niin laittaa sitä lukitetta en näe mitään tarvetta kasata kopteria osista.
Jos yrität sanoa sitä, että irroittelet valmiiksi kootusta paketista ruuvit yksi kerrallaan ja tälläät väliin lukitetta, käy se toki jollain tavalla niinkin.
Ei, sitä en tarkoittanut, vaan mitä vähemmin kasattuna sen parempi.
 No kumminkin, kopukka (GF-malli) tuli tänään postissa, ja toivomani AL-laukku puuttui (siis samanlainen kuin 450 v2 mukana tulee). Saahan niitä varmaan erikseenkin... :)
Nyt se on nipussa ilman sähköjä, eukko spreijaa toista lapaa neon-keltaiseksi..., porukassa kasattiin kopu!
Nuppi oli kasattu noin 35%, ehkä aloittelijalle OK kasaus (niinkuin itse olen), mutta olisin kumminkin itse toivonut 0% tehdaskasausta.
Kiva sitä oli niputtaa, kun oli vielä kunnon työkalut, mikä onkin aloittelijalle hyvin tärkeää!!                                                                                                                                                                                                     Edellinen kasaus oli 45kymppinen, joka oli ehkä 75% kasattu jo tehtaalla. Jotenkin pienemmän kopun laatu jäi paremmin mieleen, ehkä johtui blingbling AL- matskusta, jota oli enempi mukana. Yllättävää, että mitään työkaluja ei ollut mukana..., ei senpuoleen, tuskin olisin niitä käyttänytkään... Jahka saan lisää osia, ni jatkan jutustelua.

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: T-rex 500 Aloittelijan paketti
« Vastaus #27 : 21 Lokakuu, 2009, 16:21:38 »
Nuppiin ostin futaban S9650 servot. Empä osaa sanoa onko hyvät vai huonot, mutta koloihinsa kumminkin mahtuu...

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
4 Vastauksia
2648 Lukukerrat
Uusin viesti 31 Elokuu, 2008, 14:15:32
kirjoittanut Jyri
0 Vastauksia
2079 Lukukerrat
Uusin viesti 01 Marraskuu, 2008, 02:57:50
kirjoittanut Jyri
102 Vastauksia
71231 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Marraskuu, 2010, 20:34:53
kirjoittanut B12
12 Vastauksia
5441 Lukukerrat
Uusin viesti 25 Syyskuu, 2011, 19:02:24
kirjoittanut JariN
1 Vastauksia
2830 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Heinäkuu, 2012, 17:04:11
kirjoittanut Iski