Kirjoittaja Aihe: honey bee king 2 metalli  (Luettu 3693 kertaa)

heligo

  • Vieras
honey bee king 2 metalli
« : 05 Huhtikuu, 2009, 17:10:32 »
osien päivitys sarja, kannattaako? Tuntuu että joka lennon jälkeen jotain nupin osia hajalla, johtuu tietty lentäjästä mutta kestäisikö nuo metalliset paremmin noita torppauksia? Hintaa enemmän mutta kyllä muovillekkin hintaa tulee kun saa koko ajan osia vaihdella. Miksi kopteri tuntuu pyörivän koko ajan vastapäivään säädötkö pielessä?

Jussi Savolainen

  • Vieras
Vs: honey bee king 2 metalli
« Vastaus #1 : 05 Huhtikuu, 2009, 18:00:25 »
Minä päivitin oman honey beenin metalliosilla syksyllä. Kopteri rauhoittui vähän, mutta edelleen vaatii aika ison lennätysalan (n. aarin alueen). Samalla päivitin siihen myös gyron, joka on nyt head lock -tyyppiä ja eskyn oma, mutta perä vaan pyrkii hieman vaeltamaan. Vaati siis vielä vähän hienosäätöä joka suhteessa. Olen vasta aloittelija, joten sekin on syynä tuohon rauhattomaan lentotyyliin.

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: honey bee king 2 metalli
« Vastaus #2 : 05 Huhtikuu, 2009, 18:23:03 »
Nyt tulee vain minun mielipiteeni mutta ostaa ihan uusi kopteri.. säästyy paljolta päänvaivalta, vaikka se hk450.. varmasti parempi ku mikään esky  ::)

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

heligo

  • Vieras
Vs: honey bee king 2 metalli
« Vastaus #3 : 05 Huhtikuu, 2009, 19:08:59 »
Vois ainakin olettaa että metalliset osat olisivat tarkempia kuin nuo muoviosat, mutta entä kestävyys? Tarvitseeko tuon metalli osa päivityksen lisäksi muuta tilata vai onko siinä nupin kaikki osat mukana? Tuleehan tosta koneelle jo hintaa mutta aika uusi kone on kysymyksessä ja vasta-alkajia ollaan

Poissa -DaMulQ-

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • -GG-
Vs: honey bee king 2 metalli
« Vastaus #4 : 07 Huhtikuu, 2009, 17:16:41 »
Vois ainakin olettaa että metalliset osat olisivat tarkempia kuin nuo muoviosat, mutta entä kestävyys? Tarvitseeko tuon metalli osa päivityksen lisäksi muuta tilata vai onko siinä nupin kaikki osat mukana? Tuleehan tosta koneelle jo hintaa mutta aika uusi kone on kysymyksessä ja vasta-alkajia ollaan

Suosittelen silti tilamaan/ostamaan suoraan suomesta joltain tuon HK450 kopukan, omani ainakin lensi suoraan koottuna, jopa nupin säädöt olivat paremminnkun mun 2kk säädetyssä Belt CP:ssä, sitä oikein ihmetteli kun nosti leijumaan ja ei se heti mennykkään täysillä kopun itse päättämään suuntaan  ;D J eskyn sähköillä kyllä lentää tota HK:kin, olettaen että sulla on harjattomat vehkeet käytössä.

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: honey bee king 2 metalli
« Vastaus #5 : 07 Huhtikuu, 2009, 18:10:38 »
Vois ainakin olettaa että metalliset osat olisivat tarkempia kuin nuo muoviosat

Aina ei ole näin, riippuu osien suunnittelusta miten paljon klappia nupissa on. Omien kokemusten mukaan kaikilla alumiini ja hiilariosilla päivitetetyssä HBK2:ssa on yhtä paljon välystä linkistössä kuin muoviversiossakin.

Lainaus
mutta entä kestävyys?

Tässä ne aluosat on parempia kuin muoviset. Alumiinikin kyllä vääntyy kovassa torpissa, mutta perustorpeissa alumiiniosat säilyy ehjänä. Aluosat on tosin kalliimpia kuin muoviosat joten loppujen lopuksi voi tulla kalliimmaksikin jos joku aluosa hajoaa.


-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
12 Vastauksia
5088 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Syyskuu, 2007, 20:35:11
kirjoittanut SMy
6 Vastauksia
4572 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Huhtikuu, 2008, 10:20:33
kirjoittanut skigge
14 Vastauksia
8968 Lukukerrat
Uusin viesti 16 Toukokuu, 2008, 13:58:15
kirjoittanut Hobby Max
9 Vastauksia
4781 Lukukerrat
Uusin viesti 07 Elokuu, 2008, 22:52:39
kirjoittanut XciD
131 Vastauksia
87718 Lukukerrat
Uusin viesti 03 Elokuu, 2011, 18:13:18
kirjoittanut Luigi Cravatto