Kirjoittaja Aihe: OTTAA PATTIIN!!!!!  (Luettu 1344114 kertaa)

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2375 : 21 Toukokuu, 2012, 17:44:57 »
Sama se oli mullakin, ups seisotti kamoja ensin saksassa ja sitten tanskassa.
Kiinasta kyl ehti paritkin kamat tulla siinä aikaa mitä lädin kamat valu tänne.

Ottaa pattiin tää kuume joka ei meinaa laskua plus rään määrä.
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa Iski

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry (Alkuperäinen nro #0013), nyt #0115
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2376 : 22 Toukokuu, 2012, 20:49:51 »
Huomenna täytyy jaksaa hakea Trex-storen neljä akkua himaan , postista, mut se onkin positiivista  :)!

Tänään kävin lekuris' ja antibiootit kehiin sekä vastaanvanlaiset silmiin  :o
Näin tää about 11kk:n "työstävapaan" elämä sekä siihen liittyvä työ"harjoittelu" alkoi. Puoltoista viikkoo duunissa ja heti sairiksella  ::)

Jossain vaiheessa vois lähtee taas torppaamaan 450:an, jos edes toimii........ :o

4x Blade mSR (VAIN yksi toimiva) , T-Rex 450SE V2, T-Rex 600ESP ,2x Spektrum DX7, Phoenix
The taciturn men of Finn fir forests (YK-juttu)

Poissa Iski

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry (Alkuperäinen nro #0013), nyt #0115
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2377 : 25 Toukokuu, 2012, 22:16:03 »
Ja, Johnyn ongelma renkaitten kanssa on pientä, verrattuna, mitä mun broidi otti hoitaakseen.....
En kyllä luota TURVA*IIMIIN enää ollenkaan, hälytyslaitteita koskien....!!! Broidilla on tapaaminen perjantaina toimitusjohtajan kanssa. Asia koskee heidän asentamaa hälytinlaitetta, josta yli tonnin vanhempani joutuivat maksamaan + muut kulut päälle, viallisen laitteen tms. takia.
Koska asia on vielä "keskeneräinen", niin skrivaan tänne lopputuloksen kun se "selviää" !

Broidini tapasi ko. firman Toimitusjohtajan kuten olivat sopineet. TJ, tarjosi veljelleni kahvit ja kun veljeni "halusi" esitellä ison nipun virallisia asiakirjoja, niin vastapuoli oli valmis heti ottamaan vastaan faijan tilinumeron sekä hintavaatimuksen, koskien kuluja, jotka aiheituivat ko. firman toimesta. Kaikkia puhelin - sekä matkakuluja ei veljeni edes halunnut pyytää korvaukseksi, sillä niistäkin olisi pitänyt olla tarkkaa tietoa puhelunoperaattorilta.

Kuten broidini lupasi Tj:lle, niin hän peruu lähettämänsä kirjelmän, kuluttajariitalautakunta an, josta kopio lähetetään samalla kertaa myös Yhtiön Toimitusjohtajalle tiedoksi, että asia on näillä näkymin loppuunkäsitelty.
4x Blade mSR (VAIN yksi toimiva) , T-Rex 450SE V2, T-Rex 600ESP ,2x Spektrum DX7, Phoenix
The taciturn men of Finn fir forests (YK-juttu)

Poissa TuukkaJK

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2378 : 26 Toukokuu, 2012, 15:38:55 »
Ulkona on hieno sää, kopterissa kimaltelee uusi DFC nuppi ja mulla on flunssa/kuume päällä ja voimia just ja just sen verran että jaksaa tässä tietokoneella roikkua.. >:(
- DJI Phantom 3 Professional -
        - SAB Goblin 630 -                     http://www.youtube.com/TuukkaJK
        - SPEKTRUM DX8 -

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2379 : 26 Toukokuu, 2012, 18:14:50 »
Nyt kyllä Rollea harmittaa! Chinookista on alemman runkolevyn toinen puoli poikki. Sabe tunsi varaosan, mutta miten voi olla mahdollista että sitä ei ollut hyllyssä...   :(   :)

Poissa Rami

  • Pro torppari
  • ****
    • www.rjfmotorsport.com
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2380 : 27 Toukokuu, 2012, 00:17:51 »
Mulla on vahvasti semmonen olo, että mun ja 60 rapukan suhde on kirottu.
Tänään taas kolmannella tankillisella tonttiin, ei taaskaan hajonnut kuin lapaset + kytkin jota ei käytännössä ole enää olemassakaan.

Paikallinen CSI ja FBI yhteistyössä tuli yksimieliseen lopputulokseen siitä, että vastarinakku irtosi ja virrat pois.
Lensin ilman koppaa ja mahdollisesti akku pääsi tippumaan... Tai toinen vaihtoehto, kytkimen palaset vivustoon ja siitä nurin. Merkillistä on se ettei alkanut se kuuluisa tiputanssi vaikka moottori huusi maksimillaan heti osuttuaan maahan, kytkinkelloa ei enää ole koko kopterissa  :o

Mahtoiko kykäkello hajota ilmassa, palaset vivustoon josta sitten kontrolloimaton kuperkeikka takaperin...?
Tämä on oma ajatus tapahtuneesta kun tutkin ja mietin mikä meni TAAS vikaan.


+ Plussana mainittakoon Alignin startteri, näppärän pieni ja 3S lipolla pyörii hienosti, suosittelen.
Muutamia lentäviä, radiona Spektrum DX8 ja simuna PhoenixRC

Poissa Tepaja

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2381 : 27 Toukokuu, 2012, 12:37:59 »
Jurppii pahasti, kun ei ole vieläkään tullut kuudes moottori hexaan. Kopteri on ollut testilennolle valmis jo kohta kuukauden, mutta moottoria ei näy eikä kuulu..

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2382 : 27 Toukokuu, 2012, 15:06:19 »
höms...
Mikäs kone ja mistä?

Ja mua ottaa pattiin kun lähetinkravaatteja ja tasapainojuttuja on jossain kasa, mut yhtäkää ei löydy ja tuvan kolmesti räjäyttäny.
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa Tepaja

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2383 : 27 Toukokuu, 2012, 16:14:44 »
höms...
Mikäs kone ja mistä?
DualSky XM2834EA-8T moottori Verticalista. Sain Antilta kyllä taannoin vastauksen, että kesti Kiinan päässä lähetys tuossa vapun aikoihin. Ehkä se ensi viikolla jo olisi Suomessa.

Poissa JiriK

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2384 : 27 Toukokuu, 2012, 20:52:52 »
Perin vttumaisia hileitä tulee kun häiriönpoistodonitsi hajoaa palasiksi..
Pieniä ja teräviä. Uppoavat kivasti sormiin.
Fleet: Trex 450+DFC RTF & paketti- ratio

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2385 : 27 Toukokuu, 2012, 20:55:37 »
Ajokista porsi vaihteisto, ei vaihtamisessa mitään ongelmaa mutta vi*** kun maksaa.

Poissa ak9

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2386 : 27 Toukokuu, 2012, 22:44:11 »
Kopteri killunu puussa 10m korkeudessa 2pv :-[.. ehdotuksia miten saa pois?
Blade mCPX
  DX7
Realflight G4

Poissa Nube

  • Seniori torppari
  • *****
  • Team E-P
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2387 : 27 Toukokuu, 2012, 22:50:43 »
pitkällä teleskooppimallisella mato-ongella :)

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2388 : 27 Toukokuu, 2012, 22:55:15 »
Kopteri killunu puussa 10m korkeudessa 2pv :-[.. ehdotuksia miten saa pois?
;D ;D ;D
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2389 : 28 Toukokuu, 2012, 00:38:09 »
pitkä naru ja joku kivi päähän ja murjomaan se alas sieltä ^^
toinen on kiipeäminen  ;D

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa JuhoV

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC- Kopterit Ry #278
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2390 : 28 Toukokuu, 2012, 06:23:46 »
Koivuallergia, nenä vuotaa, päätä särkee ja sitä rataa. Jospa tuo koivun kukinta loppuis ennen kesäloman alkua.
Trex 450 pro (Brain)
Gaui X5 (Brain)
Futaba T8FG Super

Poissa VERTICAL

  • Seniori torppari
  • *****
    • VERTICAL Hobby
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2391 : 28 Toukokuu, 2012, 12:03:26 »
DualSky XM2834EA-8T moottori Verticalista. Sain Antilta kyllä taannoin vastauksen, että kesti Kiinan päässä lähetys tuossa vapun aikoihin. Ehkä se ensi viikolla jo olisi Suomessa.

Saivat kyllä DualSky:lta nuo matkaan aikanaan, mutta on jämähtänyt kiinan tulliin täydellisesti. Ollut siis nyt tullissa jumissa melkein kolme viikkoa...  Hupia voi seurata Fedex:in seurantanumerolla 8763 9035 1208

Eipä ole koskaan ennen tälläistä ollut..   Ja tuossa toki paljon kaikkea muutakin mikä odottaa. DualSky:lta lupasivat viime viikolla lähettää tuon uudestaan, eli tällä viikolla pitäisi tulla..
Ilmainen toimitus yli 50 € tilauksille!.
Kopterit, Multikopterit, Lennokit, Autot, Tankit. 10 vuotta ammattitaitoista palvelua harrastajilta.

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Re: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2392 : 28 Toukokuu, 2012, 12:37:08 »
Jos lohduttaa, silloin kun toimin itse alalla maahantuojana, niin mulla oli kuorma kiinan tullissa kuusi viikkoa...
Kaikki paperit jne ok, jäi fiilis että koska me voimme.
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa JuhoV

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC- Kopterit Ry #278
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2393 : 28 Toukokuu, 2012, 20:36:57 »
Nyt teki sitten luottokunta hienon työn. Tai oikeastaan hakkerit sen aloitti.

Tuli postia luottokunnalta jossa pyydettiin mahdollisimman pikaista yhteydenottoa. Olen kuulemma asioinut liikkeessä, jonka systeemejä on hakkeroitu. Varmuuden vuoksi luottokunta haluaa sulkea mun nykyisen kortin ja avata mulle uuden. Homma pitää tietysti tehdä heti, nyt ja tässä. Mulla kun ei muita kortteja ole niin visa on sitten kiinni vähän aikaa. Olisivat sulkeneet saman tien siitä myös pankin puolen mutta sitä en antanut tehdä. En olis saanut rahaa enää kuin pankin tiskiltä.

Nyt odotellaan uutta korttia, toivottavasti ei mene kahta viikkoa.
Trex 450 pro (Brain)
Gaui X5 (Brain)
Futaba T8FG Super

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2394 : 28 Toukokuu, 2012, 20:43:29 »
Nyt teki sitten luottokunta hienon työn. Tai oikeastaan hakkerit sen aloitti.

Tuli postia luottokunnalta jossa pyydettiin mahdollisimman pikaista yhteydenottoa. Olen kuulemma asioinut liikkeessä, jonka systeemejä on hakkeroitu. Varmuuden vuoksi luottokunta haluaa sulkea mun nykyisen kortin ja avata mulle uuden. Homma pitää tietysti tehdä heti, nyt ja tässä. Mulla kun ei muita kortteja ole niin visa on sitten kiinni vähän aikaa. Olisivat sulkeneet saman tien siitä myös pankin puolen mutta sitä en antanut tehdä. En olis saanut rahaa enää kuin pankin tiskiltä.

Nyt odotellaan uutta korttia, toivottavasti ei mene kahta viikkoa.

toi on muuten totaalisen hanurista! itsekkin joskus jouduin sulkemaan kortin jonkun kusetuksen takia ennen kun olin keksinyt paypalin käytön (aika monta vuotta sitten)...

sitä tajuaa siitä visasta riippuvuuden vasta sitten kun sitä ei ole :D kaikki harrastevälineistö sun muu kun tuppaa olemaan nykyään netissä oli se sitten paypalilla tai suoraan visalla niin mitään et voi ostaa ilman sitä muoviläppää! et mitään! :D
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Tepaja

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2395 : 29 Toukokuu, 2012, 09:41:43 »
Saivat kyllä DualSky:lta nuo matkaan aikanaan, mutta on jämähtänyt kiinan tulliin täydellisesti. Ollut siis nyt tullissa jumissa melkein kolme viikkoa...  Hupia voi seurata Fedex:in seurantanumerolla 8763 9035 1208

Eipä ole koskaan ennen tälläistä ollut..   Ja tuossa toki paljon kaikkea muutakin mikä odottaa. DualSky:lta lupasivat viime viikolla lähettää tuon uudestaan, eli tällä viikolla pitäisi tulla..
Ai se ei ikinä lähtenytkään Kiinasta. Mie luulin, että se seilaa jossain Kiinan ja Suomen välimaastossa tuo tilaus. Varsin ikävää toimintaa Kiinan tullilta tuommoinen jos Jesilläkin on vastaavia kokemuksia.

Poissa JuhoV

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC- Kopterit Ry #278
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2396 : 29 Toukokuu, 2012, 11:11:57 »
toi on muuten totaalisen hanurista! itsekkin joskus jouduin sulkemaan kortin jonkun kusetuksen takia ennen kun olin keksinyt paypalin käytön (aika monta vuotta sitten)...

sitä tajuaa siitä visasta riippuvuuden vasta sitten kun sitä ei ole :D kaikki harrastevälineistö sun muu kun tuppaa olemaan nykyään netissä oli se sitten paypalilla tai suoraan visalla niin mitään et voi ostaa ilman sitä muoviläppää! et mitään! :D
Tuo paypal juttu pitäis vissiin tehä. Vaikeaahan se on kun asia ei minua kiinnosta ja on tuntunut muutenkin olevan mulle yhdentekevä, ei vissiin ole enää. Lisäksi mulla on paha asva kaikkea tuollaista säätämistä kohtaan.
Trex 450 pro (Brain)
Gaui X5 (Brain)
Futaba T8FG Super

Poissa DM

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2397 : 29 Toukokuu, 2012, 11:35:33 »
Tuo paypal juttu pitäis vissiin tehä. Vaikeaahan se on kun asia ei minua kiinnosta ja on tuntunut muutenkin olevan mulle yhdentekevä, ei vissiin ole enää. Lisäksi mulla on paha asva kaikkea tuollaista säätämistä kohtaan.

Paypal on huomattavasti helpompi käyttää kuin luottokortit, ei tarvitse säätää korttien numeroiden ja expiroitumisien kanssa. Liiankin helppoa? Ei tarvitse näpytellä kuin tunnus ja salasana, ja kazaaang, taas on paketti matkalla.

Paypalista huolimatta (koska livenä sitä korttia joutuu fyysisesti vielä käyttämään...) mun luottokortilla osteltiin joulun aikoihin kiinalaisesta itunesista, luottokunta huomasi ennen minua, ja sain rikosilmoituksen teon jälkeen rahat takaisin.
mCPX brushless | DX7

Poissa Mixe

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2398 : 29 Toukokuu, 2012, 23:27:29 »
Pitihän se tämäkin vielä nähdä lukuisten omien mokien jälkeen. 450 poron DS520 peräservo hirtti itsensä ja kopteri maahan. Matalalla oli ja vauriot jäi suunnilleen normaalitorpin tasolle; pääratas, pääakseli, fb, lavat...

Servo hirtti itsensä täysin jumiin ja oli polttavan kuuma.. Joten uusi peräservo tarttis hommata, laittasko samanlaisen vai jotain muuta? Käytetty vispilä on ja paljon lennetty joten servolla tuli ikä täyteen ilmeisesti.
t-rex 450 pro
Futaba 7c, Flysky th9x/er9x
Phoenix

Poissa Jussi.

  • Jäsen 2023
  • *****
  • Sekakäyttäjä (FPV/CP). Vuoden torppari 2013
    • Torppari 2013
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #2399 : 29 Toukokuu, 2012, 23:37:09 »
toi on muuten totaalisen hanurista! itsekkin joskus jouduin sulkemaan kortin jonkun kusetuksen takia ennen kun olin keksinyt paypalin käytön (aika monta vuotta sitten)...

sitä tajuaa siitä visasta riippuvuuden vasta sitten kun sitä ei ole :D kaikki harrastevälineistö sun muu kun tuppaa olemaan nykyään netissä oli se sitten paypalilla tai suoraan visalla niin mitään et voi ostaa ilman sitä muoviläppää! et mitään! :D
Just tän takia kannattaa pitää varalla toista luottokorttia. Oma varakorttini on diners. Jos yhtään euroopassa lentelee niin 50€ vuosimaksun saa ulosmitattua loungeissa helposti.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
11 Vastauksia
6628 Lukukerrat
Uusin viesti 16 Helmikuu, 2009, 12:20:03
kirjoittanut Viljo
12 Vastauksia
7028 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Maaliskuu, 2009, 16:57:31
kirjoittanut XciD
29 Vastauksia
15056 Lukukerrat
Uusin viesti 15 Lokakuu, 2011, 10:28:07
kirjoittanut elvis
21 Vastauksia
8749 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Huhtikuu, 2015, 23:19:32
kirjoittanut madog2mad