Kirjoittaja Aihe: Kaardianin lentopäiväkirja  (Luettu 105156 kertaa)

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #150 : 14 Toukokuu, 2011, 21:34:27 »
Hieno homma että tuntuu hyvältä.
Leirillä nähdään ja päästään pöristelemään taivaan täydeltä :)
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #151 : 02 Kesäkuu, 2011, 21:08:30 »
Pitkästä aikaa jotain kerrottavaa intternettiin...

Leiri oli ja meni. Siellä ei älytöntä määrää päässyt lennättämään, aurinko paistoi päin näköä illasta ja sillee. No reissuhan oli muuten mitä parhaimmasta päästä. Tänk juu vaan kaikille, jotka kokevat syyllistyneensä hyvän leirin tuottamiseen :)

Tänään pääs sitten lentään vähän enempi. 3 tankillista Freyaa, ja 4 akullista Eaglea. Liikkeet sujuu välillä hyvin ja välillä huonosti. Taivasliikkeet menee niin ikään varsin vaihtelevasti. Tosin olosuhteet ei ollu kovin hyvät. Tuuli pyöri miten sattuu ja silleen.

No kiva oli päästä lennättään vähän enemmän. Nyt sitte lataillaan "pattereita" ja koitetaan päästä huomenna uudestaan.
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #152 : 04 Kesäkuu, 2011, 20:29:51 »
Tämän illan suoritus: 4 akullista Eaglella eurosportti ohjelmaa tahkoten.

Älytön selän takaa tullut tuuli, ei meinannu millään riittää taito & teho. No enimmäkseen liikkeet oli tunnistettavia ja oikeassa järjestyksessä suoritettuja. Siinä se.

Ilta menee akkuja ladatessa, tai baariin pyrkiessä. Teidä sitte kumpi toteutuu.
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa jukka

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #153 : 04 Kesäkuu, 2011, 20:40:12 »
Taitaa olla akut finaalissa jos ei tehot riitä? Kokeile uudella pakalla, onko eroa. Mulla on vanhimmat akut vain leijuntakäytössä, taitaa sunkin akuilla olla jo jokunen sykli takana. Kun akku alkaa hyytymään laitan sen suosista pois taivasajokäytöstä sillä alettuaan kypsyä se prosessi etenee sitten tosi äkkiä. Leijuntaa kestävät vielä pitkään vaikka nopea lataus ei enää onnistukaan.

- Jukka
SAB Goblin 380 KSE
SAB Goblin 570 KSE
Hirobo Eagle 3 EP x4
JR forza 450
Futaba 18SZ

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #154 : 05 Kesäkuu, 2011, 00:32:50 »
Taitaa olla akut finaalissa jos ei tehot riitä? Kokeile uudella pakalla, onko eroa. Mulla on vanhimmat akut vain leijuntakäytössä, taitaa sunkin akuilla olla jo jokunen sykli takana.

Sama toistui uusilla 25C PolyQuesteilla ja niillä vanhoilla 18C. Samaten Turnigyt hyyty. Tais tuulla joku 16 - 18m/s siinä puitten yläpuolella. Laskeutuessa ei meinannu piisata negatiiviset normitilassa.
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #155 : 05 Kesäkuu, 2011, 21:06:47 »
Kävimpä tänään lennättämässä 4 akullista Eaglea, ja yllätys yllätys, hieroin eurosporttia.

Tänään riitti tehot ja kulmat ja kaikki. Alkaa koko ohjelma olemaan hallussa sen verran että osaa tehdä oikeat liikkeet oikeassa järjestyksessä. Jonkin verran alkanut hahmottua se rutiini tuohon ajamiseen, ja omasta mielestä mm. se että vaakakierteet alkaa osumaan liki keskelle on ihan hyvä juttu. Jostain syystä kuubalainen kasi oli tänään liki ylivoimanen saada nätiksi. Leijuntaliikkeet oli kamalan huonoja, en tiedä mikä iski, ei oikein keskittyminen meinannut riittää.

2. akun alussa paikalle pöhäti poliisit. Tällä kertaa ei ollu kekään soittanu niitä käymään eikä muutakaan. Kuhan vaan pysähtyivät jutteleen hetkeks. Muuta häiriötä ei ollu.
Linkki tähän edelliseen poliisi tarinaan: http://www.kopterit.net/index.php?topic=2395.0

Myöhemmin iltapäivästä käväsin perinteisen muroleen lenkin moottoripyöräilemässä työkaverin kanssa. Tarkoitus oli mennä lennättämään lisää sitten, mutta kuinkas ollakkaan, sauna ja kotiolot voitti tällä kertaa hieman turhan myöhäiseksi jääneen lähtemisen. No, huomenna sitten.
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #156 : 16 Kesäkuu, 2011, 19:15:56 »
Viikonlopun kisoista on toivuttu ja 2. sija eurosportista oli odotuksien mukainen, ehkä jopa pienoinen positiivinen yllätys.

Tänään tuli käytyä 600N FBL rekkua ulkoiluttamassa tuossa lähellä, ja on se vaan hyvä! Ai eeeeetttttä! Kunnon terapialentelyä kopteri tekee just sitä mitä sen käskee ja däts it. Parasta tässä vehkeessä on se et ei tarvi auton takapenkkejä kaataa mahduttaakseen sitä kyytiin.
Setuppi oli häipynyt mankasta jonnekkin, ja piti pikaisesti tehdä uus. No pitää jaksaa joku päivä piipittää se vähän paremmaksi, mutta kyllä sillä nytkin jo lenteli sellasta perus räimintää ja matalalla selällään leijuttelua ja muuta.

Eniten hämmästyttää tuo, että miten paljon kivemmäks tuo 600-kokonen reksä muuttuu kun siittä tekee FBL:n. Moottorissa saisi olla inasen enemmän tehoa. Tuo .50 YS ei ihan piisaa. Pistää tosissaan harkituttaan, josko tilais .56 YS:n ja sille Hatorin kaveriks.

450 Poro sai pari lentoa kans. Se on vieläkin vähän "outo". Pitänee ajatuksen kanssa säädellä tuota Beastia joku ehtoo kun on tylsää.

Ei kai täs muuta tällä kertaa. Nii paitti Sabessa tuli käytyä hankkimassa annos Turkulaista vi**uilua. Koskahan Toni pistää tuotteistaen sen... on sitte paree antaa kunnon alennukset siittä, muuten en osta. ;D
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #157 : 24 Kesäkuu, 2011, 18:46:02 »
Tättärää!

Anoppilassa tuli käytyä juhannukset toivottamassa, ja samalla löyty pari taukoa vesisateessa... pääsin räimimään 600N FBL reksää ja testaamaan uutta 56 YS + Hatori voimanlähdettä. Yhteensä 3 tankillista tuli nautittua.
Tää on kokolailla sellanen kun sen pitääkin olla. Teho tuntuu sellaselta riittävän äkäseltä, ja govi pitää todella hyvin kierrokset. Teho riittää mainiosti sellasiinkin liikkeisiin, missä 50 yssi hyyty ihan täysin. Melkeen voisi väittää että tää on nyt "kääpiö 700:nen".

JariN:n "isolohko" ajatusta lainaten tästä vois alkaa puhuun että, isolohko 600:nen.
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa JiriK

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #158 : 24 Kesäkuu, 2011, 18:54:32 »
Jos 600 nitroon haluaa reilusti tehoa niin niihin on maailmalla sovitettu .70-.90 motteja. Sopii kai suht pienillä modauksilla ja tehoa piisaa.
Toinen juttu sitten, kuinka kauan voimansiirto kestää moista..
Fleet: Trex 450+DFC RTF & paketti- ratio

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #159 : 26 Kesäkuu, 2011, 23:06:49 »
Tänään tuli käytyä pitkästä aikaa oikeen vähä pitemmän kaavan mukaan lennättämässä. Maikkokin löysi samalle pellolle, missä Anssin kanssa on kovasti reenattu. Eaglella tuli ajettua 5 akullista ja Synergyllä yksi tankillinen.

Oli kiva päästä harjoittelemaan tyynessä kelissä pitkästä aikaa. Leijuntoihinkin tuli jotain tolkkua. Nyt sitten pitäisi ehtiä reenaamaan lisää ennen ensi viikonlopun kisoja.
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #160 : 04 Heinäkuu, 2011, 11:11:02 »
Täällä sitä pöhistään reissussa...

Matka alkoi lauantaina, kun ajelin Jämsään kisoihin. Sammy voitti ekan kierroksen puolella pisteellä, ja minä voitin seuraavan kierroksen puolella pisteellä. Kolmanteen kierrokseen lähdettiin tasapisteissä. Yritin kovasti korjata lentolinjaani paremmaksi ja sitä säheltäessä taivasliikkeet menivät enemmän huonoksi. Lopputulos oli, että Sammy voitti.
Sentäs opinkin jotain! Ei ole kuulemma merkitystä miten päin perän pyöräytykset tehdään leijunnoissa. Tämä antaa helpotusta käsitykseeni, missä pitäisi pyöriä nokankautta ympäri. SM-kisat seuraavaksi.

Kisojen ja tuomarointi touhun jälkeen ajelin Joensuuhun Ranen tykö. Siinä ilta/yö turisitiin niitä näitä ja lopulta kun maltettiin nukkua vähäsen, niin olikin jo aamu ja piti jatkaa matkaa Nurmekseen. Matkaan lähtöä hieman viivästytettiin, kun oli kovasti vesisadetta ennustettu. Iltapäivä klo 3 ja 4 välillä päästiin mestoille sadetta pidätteleen...

Keli parani iltaa kohti ja lopulta pääsin lennättään sellaisen 8 lentoa. 4 nitrolla ja 4 Eaglella. Ongelmana tässä paikassa on järvi ja golfkentä. Ei oikein nappaa lennättää järven päällä, jos vaikka sattuisi jotain, ja vastaavasti ei nappaa ihmisten päälle ajaa... Muuten paikka on ihan hieno. Nukkumiseen tarkoitettuja mökkejä on likellä ja silleen.

Tänään (maanantaina) heilahdetaan takaisin Joensuuhun ja koitetaan päästä lennättämään lisää. Toki täälläkin voidaan lennätellä ensin jonkin verran.
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #161 : 06 Heinäkuu, 2011, 20:57:56 »
 :o   Ja sitte setä @ home   ;)  ;D

Tulin "yhden pysähdyksen taktiikalla" ::)  kotiin Joensuusta :)
Siittä ko starttasin sieltä ja sanoin Ranelle notta moro  :-* ni seuraava pysähdys oli (ei edes liikennevaloja välissä  8) ) kotipihassa  ;D

Lennätettyä tuli eilenkin jonkin verran ehtoolla kun oli über hyvä keli  :)

Lapoihin tarttui vähän ruohoa ja ötököitä >:( edes nitroöljyhässäkkä ei riittäny puhdistaan itsessään vaan piti ihan pyyyyhkiä ja hinkata  ::)

Kaikkee muutakin toki tuli pöljäiltyä sillä suunnalla, mutta mitäpä se sulle kuuluu ;D  Sanottakoon että oli niin mukava reissu että on likimain pakko mennä uuestaan huuattamaan vehkeitä Joensuuhu  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #162 : 10 Heinäkuu, 2011, 15:29:50 »
Tänään täällä Hämeenkyrössä on tullut lennätettyä 450 poroa tangollisella nupilla 4 akullista. Muuten olis hyvä, vaan kun ei ole. Perä vägää oikeelle kaartaessa ihan älyttömästi. Gainia on joku 30%, mikä on liian vähän perän normaaliin pitoon.
Taidan nykästä tuon ef bee el nupin takaisin tähän ja tyytyä siihen. Jotenkin tuntuu etten saanut kummallakaan nupilla tuota vehjettä kunnon säätöihin.
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #163 : 17 Heinäkuu, 2011, 22:22:06 »
Tänään oli melkosen kopteripainotteinen iltapäivä. Tuli käytyä Anssin kanssa lennättämässä ja käytännössä pelkästään F3C-reeniä. Yhteensä 5 akullista. Piruetit alko pysymään paikallaan, se oli ihan positiivista. Taivaalla ei juuri ole lennoissa tapahtunut muutosta, silmukan ajamiseen pitää hieman keskittyä ja harjoitella sitä. Leijunnoissa tuli kokeiltua pariin kertaan FAI-kuvioita, ja ainakin tälläin ihan tyynessä kelissä nekin tuntuu jokseenkin mahdollisilta.

Kotiin kun pääsin, niin piti valmistaa teline autoon. Siten että saa 4 kopteria rinnan ja takamatkustamon tilan muulle roinalle käyttöön. Kuvista selviää millainen syntyi. Käytännön koeponnistus tapahtunee tiistaina. Huomenna pitää metsästää jotain millä kiinnittää koneet landareistaan tuohon levyyn. Baukauppa ja/tai K-Rauta, Motonetti ja/tai Honkkari.
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #164 : 20 Heinäkuu, 2011, 23:23:09 »
Muutaman päivän aikana tullut lennätettyä aika paljon, etten sanoisi. Tänään käytiin Anssin kanssa reenaamassa. Ite lensin 12 lentoa ja Anssi tais lentää pari enemmän. Melkonen suoritus 5 - 6 tunnin sessioon. Kisakunto alkaa löytymään leijuntojen osalta. Nyt kun osaa niitä niin sitten ei tietenkään osaa enää taivaalla ajaa. Voi toki olla että tuntuu nuo taivasajot vaan niin kovin paljon huonommilta, kun leijunta sujuu paremmin.

Anssi on omaksunut uuden hyvän tavan suoriutua leijutusliikkeistä: piti käsiä taskussa, ja räki maahan, kun kopteri suoritti leijunta liikkeitä. Totes vaan että "monasti kopteri lentää ihan oikein, mutta pilotti menee häiritsemään". ;D

Positiivista kehitystä tuntuu tapahtuvan, mutta vielä on PALJON tekemistä ennen kuin on "valmis".
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #165 : 25 Heinäkuu, 2011, 21:30:19 »
Todella lyhyesti päivän tapahtumista:
Vesiksellä reenit. ~18 lentoa, sekosin laskuissa jossain välissä.
Poltin käsivarret. Huomenna aamusta nokka kohti Kokkolaa.

Tällälailla!
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #166 : 26 Heinäkuu, 2011, 23:34:12 »
Tänään tuli aamusta aikasin lähdettyä pyyhältään kohti Kokkolaa. Auto piti juottaa heti lähtiessä, mutta seuraava pyähdys (poislukien liikennevalot) olikin sitten Kokkolassa.

Loppuiltapäivästä (miksei alkuillasta) siirryttiin paikalliselle lennokkikentälle hyttysiä ruokkimaan. Yhteensä 8 lentoa vaihtelevalla kalustolla. 600N:stä lähti perätönärin linkki pallosta irti, ja se aiheutti hieman outoa käyttäytymistä. Landari män särki ja torguentuubin kuilmavaihteen ratas.

Poro pelaa hyvin FB:nä. Sillä tuli pari akullista kaarreltua. Gyro sai hieman säätöä USB-palikan kautta ja pienet ongelmat pienenivät entisestään.

Huomenna mennään kentälle takas ja pois pitää pakottaa, tai sitten hyttyset.
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #167 : 27 Heinäkuu, 2011, 00:02:49 »
Laitetaan vielä pari panoraamakuvaa Kokkolan kentästä.
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #168 : 27 Heinäkuu, 2011, 12:47:19 »
Lainaus
Laitetaan vielä pari panoraamakuvaa Kokkolan kentästä.

Olispa täälläkin..
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #169 : 28 Heinäkuu, 2011, 05:33:39 »
Kokkolassa toine päevvä. Jojensuun mJurre alakkee tarrtummaa tiäs. Hitto kö tiällä on kovasti hyvä keli, paetti nämä piänet kopterjit mahtoo seurata lennättjää ikävjästi vainoomalla. OP olis kuitenii osannu aatella sen kavvemmas Ranesta (pilikku) kutennii tuä Ranen mahtollisesti tulevja viteo näyttännee.

Nonni nykkyö tuä rurrre juttu murrettu, nii voe alkekkoo puhhuu tiäs noromaalisti nääs. Tännee ei tullunnu lennetettyy ihannii montaa lentovva, paetti tualla tankollisella neliviiskymppäsellä. Isolohko 600 lenttee jännästi ja savuuttaap niin mahottommasti ettetta tajjuu.

Eaklel tul lennettyy kolome akullista taevaslenttoo ja kovastihyvästi män. Ei tullunna Savolaene suppersankarj käeymään... Hyvä näe.

Ranepa päätti sitte lennättää yällä. Mie onneks kerkesin nakkaan sille muutamannii savupekonnimakkarannii rillii et ol pakko laskee alemmas notta saap kuvvii ja se kerkevvääp rillailemmaanj.
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa kaardian

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #170 : 31 Heinäkuu, 2011, 14:36:28 »
Dodii, kisat ohi ja eurosportin SM. Tätä lähdin tavoittelemaan ja sain sen mitä tavoittelin. Harmi vaan että Sammyn vehje meni särki ekassa rotaatiossa. Ei päässyt ottamaan miehestä mittaa oikein tosissaan. Tosin melkeinpä voisi kiitosta antaa kun helpotti aika paljon jännittyneisyyttäni tuo pahimman kilpailijan keskeytys. Omasta fiiliksestä ja suoriutumisesta ajattelin, että olisin kyllä Sammyn nippa nappa voittanut. Pitää lähtee ottamaan revanssia syksyllä Maskuun joku viikonloppu.

Oikeastaan on oikein mukava fiilis kun kauden tavoitteet täyttyy ja se mihin on oikeasti yrittänyt panostaa tuottaa tulosta. Ensi kesän FAI-ohjelmaakin on tullut jonkin verran jo reenattua, mutta tästä se sitten alkaa. Riippuen hieman, ketkä ensi vuonna ajaa FAIta, asettuu omat tavoitteet. Ari, Anssi ja Juho ovat ihan omassa luokassaan. Jukka pyrkii pistämään hienosti kampoihin Juholle, mutta omat taitoni tuskin riittävät tuonne kärki nelikkoon. Realistista lienee tähdätä sinne jälkimmäisen osaanottajaporukan kärkisijoille.

No, jahka sitä saa tietää tarkan ajankohdan ja sijainnin Norjan PM-kisoille, niin sinnehän sitä sitten pitää lähteä. Tarvinnee varata kaikki varsin ajoissa, niin saa töistäkin "anottua" vapaata. Nyt pidän viikon tai kaksi taukoa. Lataan akut, käyn vähän töissä, ropsin muita koptereita ja sitten aloitan FAI-ohjelman reenaamisen. Voi olla että pitää kalustoa huoltaa isommalla kädellä myös kaiken ohella. Tämä ajoittunee routa- ja rospuuttokaudelle, siittä marraskuusta ettepäi.

Syysleirille pitää lähteä tapaamaan tuttuja ja pitämään hauskaa. Voi olla hieman hiljaista tässä "plokissa" ennen sitä.
[ Futaba 18MZ | Goblin 380 KSE | Align 550L Dominator | Phoenix RC | @ Dallas TX, USA ]

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #171 : 31 Heinäkuu, 2011, 17:08:59 »
Elä huua!  ;D


ONNEA!!!!!
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -GAUI X5 (Night Gear) -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar - Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

Poissa Lauri P

  • Seniori torppari
  • *****
  • #0174
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #172 : 31 Heinäkuu, 2011, 17:57:15 »
dodih! onneks olkoon!
olihan tuo mukava kattoo ku vetelit täällä viikolla "lämmittelykeikat" :)
Pitääkö aina olla eniten,paras,isoin ja heti???
-Goblin 500-

mika a

  • Vieras
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #173 : 31 Heinäkuu, 2011, 18:07:47 »
Onnittelut.

Juu ja mukava oli kun käväisit tiääll Kokkolasaa. Oli mukava nähdä oikkeen lähemmin tota F3C toimintaa ja kalustoa. Tuuhan joskus toistekki käymään.

Poissa Sami

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Kaardianin lentopäiväkirja
« Vastaus #174 : 31 Heinäkuu, 2011, 21:20:52 »

 Realistista lienee tähdätä sinne jälkimmäisen osaanottajaporukan kärkisijoille.



Omasta puolestani lupaan tuon tavoitteen olevan helppoa ;D Nosta heti kerrasta rimaa ylemmäksi, niin tulee jotakin tavoiteltavaa. Luulempa, että ajoit tänä kesänä enemmän kuin minä ja Tero yhteensä viimeiseen viiteen vuoteen ;)
Samppa
12Z
Eagle 3 VPUS patterikone
Hämeenkyrö

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
69 Vastauksia
33195 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Kesäkuu, 2009, 23:34:06
kirjoittanut XciD
9 Vastauksia
4652 Lukukerrat
Uusin viesti 14 Maaliskuu, 2009, 22:56:16
kirjoittanut kaardian
0 Vastauksia
1587 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Helmikuu, 2009, 23:04:04
kirjoittanut kaardian
3 Vastauksia
2788 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Huhtikuu, 2013, 18:33:47
kirjoittanut kekke
21 Vastauksia
5902 Lukukerrat
Uusin viesti 18 Joulukuu, 2017, 15:57:50
kirjoittanut Wilikki