Kirjoittaja Aihe: Tekisi mieli rakentaa?  (Luettu 3337 kertaa)

Poissa japi

  • Pro torppari
  • ****
  • Valtion leipä on pitkä ja kapea tai lyhyt ja leveä
Tekisi mieli rakentaa?
« : 28 Tammikuu, 2013, 18:05:26 »
Olen yrittänyt hakea piirustuksi Cessan lennokiin! tulokset heikkoja. monen muun lentsikan kuvan olen kyllä löytänyt? Onkos kellään tietoa mistä saisi tikkusarjan cessan piirustukset?

Lisäksi olen miettinyt jos jossain vauheessa tekis ittelle tommosen kokoon taitettavan kenttäpöydän. jostain olen jo hamotellut omassa päässä. pöydän kooksi olen ajatellut jotain 550x900. Ajattelin tehdä koivuvanerista pöydän. Hitto sais ekaksi noi kenttä pakit kuntoon, lisäksi tarttis toi scaala kori saada myös eteen päin! ;D Autokin on ihan kesken eräinen.... Alkais lomat tossa kesällä ja kelit kohallaan niin vois jotain yritää tehdäkin jos säät olisivat paremmat kuin viimevuonna! :P
Nine Eagels solo pro 180 3D ja 288
Kyosho caliber 4 motti: Kyosho GX36H
Hirobo shuttle plus +2 os 32 X 2Kpl.   T-REX 100X, 250 PRO Super Combo, 450 Sport V2 Super Combo + (kaapissa Kori 500E fuselage valoineen) 600 Nitro Pro
Reflex XTR2 ja PHONIX V4 simulaattorit
Enemmän pitäisi saada kuhan oppii lentämään!!

Poissa Tepaja

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Tekisi mieli rakentaa?
« Vastaus #1 : 28 Tammikuu, 2013, 21:22:11 »
Mulla pitäisi olla tallessa Dave Blum Cessna 182 piirustukset tallessa. Kärkiväli noin 96cm.
Katson huomenna ovatko nuo tallella, pitäisi olla ulkoisella kovalevyllä. Uskoisin, että tuon jakamisessa ei ole mitään ongelmaa, kun Blum itse jakoi noita, kunhan lähetti sähköpostilla kyselyä. Tiedosto taisi olla ihan siinä muodossa muistaakseni, että sai viedä tulostusfirmaan ja sieltä ne tulivat 1:1 kokoisena. Kun nuo tulostutin, niin ei montaa euroa maksanut, mikä yllätti itseni.

Tais olla -06 kun aloin rakentamaan ja vielä löytyy luurankona varastosta. Meni muutama päivä noita balsan kiekaleita leikatessa askarteluveitsellä ;D  Meni into siinä vaiheessa, kun kalvoa laitoin siipeen ja veti siiven kieroon.

Otin pikaisesti kuvan..

Poissa jufo

  • Pro torppari
  • ****
  • Joo, mä tiedän...
Vs: Tekisi mieli rakentaa?
« Vastaus #2 : 28 Tammikuu, 2013, 22:16:08 »
Täältä löytyy. Suurin on kyllä vapaastilentäviä mutta voihan niihin radiot asentaa...

http://www.outerzone.co.uk/search/results.asp?keyword=cessna+&Submit=Go
nano cp x, protos 380, goblin 380, logot 480 & 500 ja lennokei

Poissa Tuoppi

  • Seniori torppari
  • *****
    • Kopteri blogi
Vs: Tekisi mieli rakentaa?
« Vastaus #3 : 29 Tammikuu, 2013, 00:08:02 »
Googlen ihmeellinen maailma löysi heti
tikku piirrustukset:
http://www.rcgroups.com/forums/attachment.php?attachmentid=1900931

Sekä vaahtopiirrustukset:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1190685

Iloisia rakenteluhetkiä.
Kaljakombattikone. Durafly Tundra. Spectrum DX8.
rc-kopteri.blogspot.com/

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
306 Vastauksia
141286 Lukukerrat
Uusin viesti 30 Kesäkuu, 2023, 15:13:13
kirjoittanut JasuT
13 Vastauksia
7992 Lukukerrat
Uusin viesti 16 Toukokuu, 2014, 21:14:27
kirjoittanut mikek
27 Vastauksia
24693 Lukukerrat
Uusin viesti 23 Helmikuu, 2015, 09:59:57
kirjoittanut Korppi