Kirjoittaja Aihe: T-Rex 450PRO  (Luettu 129113 kertaa)

seppomikael

  • Vieras
T-Rex 450PRO
« : 06 Huhtikuu, 2009, 09:27:41 »
Sain eilen messutuliaisiksi tuollaisen ja tuli illalla pikkasen tutkittua sitä.
Kirjoittelen kasauskokemuksia illalla mutta tässä esimakua muutaman kuvan muodossa.

No niin!
Koitetaanpas vähän muistella että mitä eilen illalla tulikaan touhuttua.

Kopteri tulee sellaisessa muovisessa esittelypakkauksessa ja siinä on jo runko ja nuppi valmiiksi kasattuna. Itse aloitin kasaamisen servoista. Otin rungosta irti laakeripukit joihin myös servot kiinnitetään. Pikkasen oli epäselvää että millaiset ruuvit ja prikat tulevat mihinkin. Niitä isoreikäisempiä prikkoja käytetään peräservon servotelineeseen asentamiseen. ;D
Sitten oli sellainen huomio että jos irroittelee rungon ruuveja niin käytettävän kuusiokoloavaimen on syytä olla sopiva. Siis ainakin tasan 1,5mm. Normaalivälyksellä varustettu (1,47-1,48mm) meisseli saattaa jo nuljata. Servot olisi voinut asentaa myös ottamalla nokkakappaleen rungosta irti ja ruuvata servot paikallaan oleviin laakeri/servopukkeihin. Elevatorin servo tarvitsee pallopäisen kuusiokoloavaimen tai kohtuullista kovempaa voimankäyttöä. Tai tietty olisi voinut käyttää myös paketin mukana tullutta L-avainta... No, joka tapauksessa ne kyllä paikalleen saa! Tuo Alignille uusi tapa asentaa servot on kyllä hyvä. Kaikki servot ovat samalla korkeudella ja samalla etäisyydellä swashista. On syytä odottaa että swashin mekaaninen lineaarisuus on hyvä koska kaikki linkit ovat saman mittaiset ja samalla etäisyydellä. Mutta se nähdään ehkä jo huomenna!
Peräservo (Align 520) asennetaan erilliseen asennustalineeseen mikä puolestaan asennetaan kopterin runkoon kiinni. Ja sitä ei kannata asentaa ennen kuin on asentanut siihen perän linkkitangon paikalleen. Linkkipallo tulee niin lähelle peräputken pidintä että linkin paikalleenasentaminen on helpompaa ennen telineen asentamista. Tosin se vaatii ensin perän kasaamisen.
Peräkasetti on sekin jo valmiiksi kasattu ja en viitsinyt sitä purkaa. Kokeilin vain että kaikki ruuvit ovat tiukalla. Eli perän kasaaminen alkoi tukilaakerin liimaamisella ja silla aikaa kun se kuivui sovittelin ja mittailin muita osia ja peräputkea paikalleen sekä kasasin nupin. Liimaamiseen käytin mukana tullutta vihreää liimaa. Puolen tunnin kuivumisen jälkeen aloin tutkimaan että millä sen laakerin saisi työnnettyä silikoonispreijattuun putkeen. Isommissa se on käynyt näppärästi kardaanin omalla suojaputkella mutta tässä kardaani tuli ilman suojaputkea. No lopulta keksin työntää sen paikalleen peräputken tuen avulla. Ja hyvin onnistui! Perä kaikkinensa on skaalattu kopio viissatasen vastaavasta kardaaniperästä. Ja miksipä toimivaa rakennetta pitäisikään lähteä muuttamaan!

Nuppia kasatessa oli pienenä ongelmana pähkiä että kuinka päin pääakseli tulee. No, kokeilemalla se selvisi. Ontto puoli alaspäin. Tässä on seiskasatasen tapaan jätetty pääakselin kollari pois ja pystysuuntainen välys säädetään shimmiprikoilla. Laittamalla molemmat 0,1mm paksut shimmiprikat sain pystysuuntaisen välyksen pois kokonaan. Nupin layouttia on vähän muutettu ja mielestäni swash liikkuu tässä suhteessa pidemmän matkaa kuin aikaisemmin. Myös control armit on tukevamman näköiset kuin ennen.
Yksi mikä kanssa kiinnitti huomiota oli lepatusakselin tiukkuus. Tuntuu kun siellä ei olisi lepatuskumeja lainkaan. Ohjeen mukaan pitäisi olla 80° kumit. Laiskuuttani en viitsinyt lepatusakselia ainakaan vielä purkaa tutkiakseni rakennetta. Eiköhän siihen tule luonnon suoma tilaisuus melko pian!
Muutenkin nuppi ainakin näin uutena on melko "timmi". Ylimääräisiä välyksiä ei pahemmin ole. Kaikki kuitenkin liikkuu jouheasti.

Yleisesti ottaen tämä on tuttua Alignia. Kaikki osat menevät paikalleen ilman ylimääräistä maanittelua ja kaikki osat ovat matkassa. Ja pikkupussillinen varaosiakin. (linkinpäitä, ruuveja linkkipalloja A- ja B- linkit) Niin, nuo kaksi ylimmäistä linkkiä ovat kaksipuolikkaan tavoin kiinteitä. Sillai saadaan nuppi helpolla lineaariseksi mutta toisaalta säätömahdollisuudet pienenee. Lapaurat täytyy säätää C-linkeillä jos eivät kasauksen jälkeen asetu kohdalleen.
Päälavat ovat 325D hiilikuitulavat ja vaikuttivat niin kevyiltä että vaihdan niiden tilalle suosiolla Radixit. Ainakin V2 lensi niiden avulla tosi makeasti! Ja vakaasti.
Stabbarin tankoon tulevia lisäpainoja ei tässä ole matkassa. Vähän pelottaa että kuinka 3D tämä on kun ilmaan pääsee!

Noparin laitan ainakin aluksi oikeaan kylkeen. Align antaa vaihtoehdoksi keulan akkutelineen alta. Mutta vastarin paikkaa tuohon ei ole kauheasti mietitty. Edes manuaalissa ei yritetä ehdotella että mihin sen saisi mahtumaan. Spektrumin AR7000 ei ainakaan saa mihinkään sillei luontevasti. Täytyy tilata AR6200 ja sovitella sitä.

Lisää aiheesta kunhan pienempi vastari ja lavat tulevat.
« Viimeksi muokattu: 06 Huhtikuu, 2009, 22:30:17 kirjoittanut seppomikael »

seppomikael

  • Vieras
Vs: T-Rex 450PRO
« Vastaus #1 : 06 Huhtikuu, 2009, 09:29:47 »
Ja tässä lisää...
« Viimeksi muokattu: 06 Huhtikuu, 2009, 09:49:30 kirjoittanut seppomikael »

Beginer

  • Vieras
Vs: T-Rex 450PRO
« Vastaus #2 : 06 Huhtikuu, 2009, 09:32:35 »
Hienolta näyttää ;D
millon on ensi lento?

Poissa nurmipora

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: T-Rex 450PRO
« Vastaus #3 : 06 Huhtikuu, 2009, 10:15:41 »
RunRyderissä ovat raportoineet TT:n katkeamisia je epäilevät materiaaliongelmia:

http://runryder.com/helicopter/t506453p1/

Miltä tuo torque tube näyttää ennen koeponnistusta?

z0tis

  • Vieras
Vs: T-Rex 450PRO
« Vastaus #4 : 06 Huhtikuu, 2009, 11:24:27 »
Onkohan seppo nukkunu viimeyönä laisinkaan, sitä tahtia tuo on valmistunu, käsittäkseni eilen illalla se oli vielä paketissa :)

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: T-Rex 450PRO
« Vastaus #5 : 06 Huhtikuu, 2009, 11:31:46 »
Eiköhän seppo ole yöunensa nukkunut pitkän kaavan mukaan.

19:00  uutiset telkkarista
19:15  pähkäilyä josko tuota hieman kokoaisi
19:45  Mcx lennättelyn lopettelu ja siirtyminen kopterinrakentamiseen
20:42  Ensimmäiset kuvat nettiin
21:36  seuraavat kuvat
23:07  Nuppi säädettynä ja koelentovalmius saavutettu


Seppo on nopeampi kokoamaan koptereita kuin pienet kiinalaiset liukuhihnan ääressä  ;D
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

seppomikael

  • Vieras
Vs: T-Rex 450PRO
« Vastaus #6 : 06 Huhtikuu, 2009, 15:41:02 »
Oikeasti joskus kahdeksan maissa illalla aloin hypistelemään osia. Piti vaan pikkasen tutkia niitä. ;D
Ja vähän ennen kahtatoista lopettelin. Juuri eilen ehdin sänkyyn.

Mutta toi on aika pitkälle kiinalaisvoimin jo valmiiksi kasattu ja oli jopa kaikki ruuvit kiristettykin. Ja lukitteet niissä ruuveissa mitkä varuiksi avasin. Paitsi yhdessä.
No, täytyy seurailla ruuvien pysyvyyttä ainakin ensialkuun.

seppomikael

  • Vieras
Vs: T-Rex 450PRO
« Vastaus #7 : 06 Huhtikuu, 2009, 22:31:10 »
Päivittelin tuonne ekaan viestiin vähän kasauskokemuksia jos jota kuta kiinnostaa.

mikael.s

  • Vieras
Vs: T-Rex 450PRO
« Vastaus #8 : 11 Huhtikuu, 2009, 21:56:39 »
Kiinostaahan toki! Hankin tuon 450pro:n ensimäiseksi kopteriksi "belt cp:n jälkeen" ja nytt on tilanne se että huomasin sen kuuskolo välljyyden, sillä seurauksena että yks ruuvi spuras tyhjää
 kun piti irroittaa toi "metal bearing holderi" rungosta! Ja minä kuin luulin että elämässä ei tarvi mitään muuta kuin 13mm räikkää!  Täytyy lähteä saunaan miettimään seuraavaa siirtoa!

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: T-Rex 450PRO
« Vastaus #9 : 11 Huhtikuu, 2009, 23:39:52 »
Itse huomasin, että pitää hankkia toinen sarja Dynamiten tuumaista kuusiokolosarjaa.
SE v1 lepatusakseliin kiinni tulevat pultit kun eivät millisillä tunnu aukeavan/kiristyvän kunnolla, mutta tuumanen on AHH! niin ihanan piukka....

kyseessä siis tuo sarja: http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=39410&grpid=3804
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

seppomikael

  • Vieras
Vs: T-Rex 450PRO
« Vastaus #10 : 12 Huhtikuu, 2009, 13:40:48 »
Joo!!!

Tuumasia ruuveja ne ovat. Minulla on joku tuumainen avain jonka mitaksi mittasin 1,54mm ja se kävi kuin nenä päähän noihin ruuveihin!

seppomikael

  • Vieras
Vs: T-Rex 450PRO
« Vastaus #11 : 12 Huhtikuu, 2009, 15:08:19 »
Tuli sitten ensileijuttelut tehtyä prolla.

Ikkunasta kun katsoin niin oli tosi upea ja tyyni keli mutta kun menin talon kulmalle leijuttelemaan niin puhalteli väliin ihan reilustikin.
Mutta hyvin tämä niillä tuulilla surffaili!

Pelkäsin sitä paljon tuuliherkemmäksi koska tässä on nyt sitten melko tiukka nuppi ja käsin ei juuri lepatuskumeja huomaa. Ja kyllähän se tuulen huomasi mutta koko ajan pysyi jopa minun hallinnassani. Ihan samanlaista vakautta siinä ei ole ainakaan vielä näillä säädöillä mitä vanhassa 450 kopterissa oli. Toisaalta se myös vaikutti vähän valmiimmalta vastaamaan osaavan kuskin pyyntöihin... ;D

Mutta aloitellaanpa alusta tämä säätöjuttu.
Aluksi säädin (yritin säätää) swashin suoraan tikku keskellä. No, ei siitä varmastikaan ihan tarkkaa tullut koska 450 swash tools on liian pieni tähän. Eli sen jalat eivät yletä kunnolla linkinpitimiin. Mutta aikani kun tihruilin niin aika hyväksi sen sain. Sitten katselemaan päälapojen kulmia... +16 - -9,5. Ja swash oli keskiellä ja kaikki armit suorassa ja linkit tehtaan mitoissa. No, C-linkkejä kumpaakin 5 kierrosta kiinni niin alkoi asettumaan... 12,5 kumpaankin suuntaan. Ja kulmabongareille tiedoksi että kumpaankin päähän jäi vielä reilusti liikealuetta...
No, loppu olikin sitten vain radion naputtelua. Lapaurat tuli täysin kohdalleen koelennon perusteella mistä olin jo säätötilanteesta varma koska kummankin lavan kulmat olivat täsmälleen identtiset. Lavoiksi olin vaihtanut alkuperäisten tilalle Radixit. Lähinnä siksi että Z0tis oli torpannut koneensa ja oli lapoja vailla kun konetta kasasin. Tosin Radixien paino on myös vähän suurempi kuin mukana tulleiden Alignin lapojen... 36g/46,2g.

Se mikä on koneen suunnittelijoilta jäänyt huomioimatta on vastarin paikka. AR7000 ei varsinkaan saa luontevasti mihinkään. Itselläni olisi sellainen ollut ylimääräisenä... Nyt jouduin tilaamaan Sabesta AR6200. Sen nyt aluksi tökkäsin laiskuuttani koneen kylkeen peräputken lähettyville. Sen paikkaa rajoitti seuraavaksi gyron (Align750) ja servojen (Align 410M) aika lyhyet johdot. Loppusijoituspaikka tuolle vastarille tulee olemaan rungon sisällä. Kunhan viitsin siirtää...

Gyron limitin säädössä oli vähän ongelmia. Align antaa ohjeen että peräservon armin mitta saisi olla 10mm. Se on kuitenkin niin pitkä että gyron limitin säätöalue ei riitä ja se jää aavistuksen toisessa reunassa pindaamaan. Lisäksi gyron gain jää 70% tietämiin spektrumin kanssa. Juttelin kohtalotoverin, Mikon, kanssa asiasta ja hän oli lukenut että vaihtaa 7-8mm armin niin limit osuu alueelle. Hän oli omassa Prossaan  niin tehnyt ja limit oli säätynyt niin kuin pitääkin. Joku Futaban pikkukiekko tai Align 610:n mukana tuleva pikkukiekko on sopiva.
Itselläni on nyt perän mekaaninen säätö vähän "heittämällä tehty" mutta HH-tilassa gyro piti kuin tauti! Niissä puuskissa mitä koelennoilla oli ei perä kääntynyt yhtään. Myöskään minkäänlaista ryömintää ei ollut. Tosin lentoni oli sellaista 1-2 metrin korkeudella tapahtuvaa leijutelua.

Tässäkin mallissa on jossain säikeessä mainittua perän klappia jonkin verran mutta se ei ainakaan tällä minun leijuttelullani menoa haitannut. Tiedä sitten miten joku 3D-taitaja kokee asian.

Kaiken kaikkiaan makea peli ja toi super Compo on mielestäni enemmän kuin hintansa väärtti. Akkua vaille valmis lentävä kone pitkälti alle 500 euron. Ei paha!

Poissa Hermis

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: T-Rex 450PRO
« Vastaus #12 : 12 Huhtikuu, 2009, 22:46:44 »
Tähän väliin kevennyksenä PRO-tason arvoitus:
Mikä seuraavista torpissa varmasti hajoavista osista ei voida toimittaa halvalla A4-kuoressa:

a) pääakseli
b) lepatusakseli
c) stabbaritanko
d) pääratas
e) yksiosaiset laskutelineet

Ei millään pahalla Alignia kohtaan, sama pulma on MiniTitanin kanssa ;D
-flybarless, sedative stabilized head-

seppomikael

  • Vieras
Vs: T-Rex 450PRO
« Vastaus #13 : 13 Huhtikuu, 2009, 08:08:34 »
Ja PRO-tason vastaus...

Siihen saa kuulemma plinginä moniosaisen laskutelineen. ;D
Tosin en ole itse asiaa tarkastanut...

http://www.align.com.tw/shop/product_info.php?cPath=22_72_78&products_id=2663

Tarkastin asian...

Tosin olen kuullut että tuon kardaanin kanssa on ollut vähän ongelmia. Niitä on mennyt poikki asennettaessa ja jopa lennossa.
Jos oikein ymmärsin niin niissä on ollut sellaista vikaa että kardaanin päät on ollut vinossa. Omani on nuo kaksi koelentoa kestänyt.

Poissa 4D

  • Pro torppari
  • ****
Vs: T-Rex 450PRO
« Vastaus #14 : 13 Huhtikuu, 2009, 09:01:18 »
Onnksi olkoon Seppo uuden kopun johdosta, näyttää tosi hyvältä ja taitaa olla melkein kaikki vanhan 450:n viat kierretty/korjattu ;). Hermiksen toteamus landareista pitää paikkaansa, ne MT:n telineet tulee postissa Maxi-kirjeeksi luokiteltavassa postilaatikon aukkoon mahtuvassa laatikossa, tosin vähän lintussa ne siellä laatikossa ovat ;).

Ja vielä: perälapojen pitää voida lepattaa aivan kuin päälapojenkin, välyksen pitää tuntua, vaikka päälavoissa se ei tunnu, koska voimat on nupissa eri luokkaa kuin perässä. Ei se paranna perän toimintaa jos välykset kiristetään akselia lyhentämällä pois, sitten pitää löysätä lapoja lavanpitimissä - parempi antaa lepatuksen olla painelaakereissa, siksi painelaakerin toisen levyn akselireikä on isompi kuin toisen. Tuo välyksettömyys voi aiheuttaa perän vipotusta, mitä gyrolla ei voi korjata.

- 4D
« Viimeksi muokattu: 13 Huhtikuu, 2009, 14:03:57 kirjoittanut 4Dee »
fourdee

Poissa Mikaelni

  • RC-Kopterit Ry/178
  • Elävä Legenda
  • *****
Vs: T-Rex 450PRO
« Vastaus #15 : 25 Huhtikuu, 2009, 08:40:07 »
Tässä on kuva Sepon 450Pro koneesta joka leijuu Rymättylässä  :)
F550 Wookong M/Datalink/IOSD

Jäpälä

  • Vieras
Vs: T-Rex 450PRO
« Vastaus #16 : 18 Kesäkuu, 2009, 17:21:22 »
Miten voi rajottaa peräservon liikealuetta silloin ku gyro on HH tilassa (gyro on align 750 ja siina palaa vihreä valo)? EPAn säätäminen ei ilmeisesti toimi tässä moodissa?

Edit: Lähetin on futaban t6ex

Poissa Kallio

  • Seniori torppari
  • *****
  • :.
Vs: T-Rex 450PRO
« Vastaus #17 : 18 Kesäkuu, 2009, 17:43:58 »
Miten voi rajottaa peräservon liikealuetta silloin ku gyro on HH tilassa (gyro on align 750 ja siina palaa vihreä valo)? EPAn säätäminen ei ilmeisesti toimi tässä moodissa?

Edit: Lähetin on futaban t6ex

Gyrosta säädät limittiä.
HDX-450
AMIG 450
------------------------
Spektrum DX7

Jäpälä

  • Vieras
Vs: T-Rex 450PRO
« Vastaus #18 : 18 Kesäkuu, 2009, 20:59:17 »
Joku tuossa limitti hommassa nyt ahistaa. Kun kääntää tikkua oikeelle homma toimii niinku pitääkin, mut vasemmalle päin servo kääntää aina liikaa sääti sen mihin kohtaan tahansa.

Poissa Kallio

  • Seniori torppari
  • *****
  • :.
Vs: T-Rex 450PRO
« Vastaus #19 : 18 Kesäkuu, 2009, 21:49:51 »
Joku tuossa limitti hommassa nyt ahistaa. Kun kääntää tikkua oikeelle homma toimii niinku pitääkin, mut vasemmalle päin servo kääntää aina liikaa sääti sen mihin kohtaan tahansa.

Servo armi suorassa? lähettimessä travel adjustia tms. veivailtu?
HDX-450
AMIG 450
------------------------
Spektrum DX7

seppomikael

  • Vieras
Vs: T-Rex 450PRO
« Vastaus #20 : 20 Kesäkuu, 2009, 13:13:06 »
Lyhennä servoarmin pituutta. Se 10mm mitä ohje sanoo on niin paljon että gyron säätöalue ei riitä.
6mm arminpituudella ei tule säätöongelmia ja perä pitää ainakin normilennossa kuin tauti....

mapa

  • Vieras
Vs: T-Rex 450PRO
« Vastaus #21 : 23 Kesäkuu, 2009, 19:27:22 »
Kuinka muut Pron omistajat ovat tulleet uutukaisen kanssa toimeen ?? Tyytyväisiä ??
Millaisella setupilla lentelette ?? Siis tuo Alignin valmispaketti vai jokin muu ? Kanada ? Akut ja niiden kesto leijuttelussa ?
Jostain kumman syystä n. viiden kuukauden tauko kopterihommista saa sormet jälleen syyhyämään  ::)

Sain kasaan kopterini toissa viikonloppuna ja 9 lennon jälkeen voin todeta, että kyllä se lentää hyvin!
Eron edelliseen T-Rex 450 SE V1:seen huomaa. Osa eroista voi tietysti johtua siitä, että tuossa
edellisessä oli nuppi saattanut mennä jo normaalia väljemmäksi. - Toisaalta SE V1:n nuppi ei uutenakaan
ollut läheskään niin tiukka kun Pro:n. Samoin edellisessä oli analogiset HS65MG servot, nykyisessä Alignin
digitaaliset.

Elektroniikkana minulla on Pro:ssa setin mukana tuleva vakioelektroniikka, toistaiseksi se on toiminut hyvin.
Rakentamisessa oli hankaluutena ahtaus - sekä servojohtojen, että vastarin suhteen. Linkkien pituuksia
jouduin myöskin säätämään manuaalista poikkeaviksi, jotta sain neutraalin 0 - asennon swashplatelle.

Akun kestosta leijutuksessa en tiedä, mutta 5 minuutin lennon jälkeen (taivasajoa, ehkä jokunen silmukka ja flippi,
sekä lyhyitä inverted hovering harjoituksia) akkuun menee ~1800 mAh. Akkuina Hyperionin 3S 2100 mAh G3:set (25C).
Tuulisella säällä kopteri tuntui siltä, että joidenkin arvostelijoiden tekemä vertaus 500 -luokkaan on vahvasti liioiteltua,
mutta kun pääsin ajamaan muutaman akullisen myös tyynemmällä säällä, ymmärrän hyvin että joku saattaa
em. vertauksen tehdä. Cyclic response on tosinopea, mutta toisaalta vähänkin vauhdikkaammin ajaessa laite tulee
kaarteisiin pikkukopteriksi todella eleettömästi. Lisäksi vaikutuksen tekee myös hiljainen ääni. Protos:ia pidetään
hiljaisena sähkökopterina, mutta ainakin minulla 450 Pro on Protosiakin hiljaisempi.

Tyytyväinen? Kyllä!

mapa


Poissa Hermis

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: T-Rex 450PRO
« Vastaus #22 : 23 Kesäkuu, 2009, 22:01:12 »
Rakentamisessa oli hankaluutena ahtaus - sekä servojohtojen, että vastarin suhteen.
Rakenna TRex 250 ja valita sitten ;) Onnea uudelle koneelle!
-flybarless, sedative stabilized head-

Jäpälä

  • Vieras
Vs: T-Rex 450PRO
« Vastaus #23 : 24 Kesäkuu, 2009, 21:59:21 »
Aika heikkoja tuntuis olevan noi TT:n rattaat, kun istumisessa tuli vähän puomi edellä maahan niin heti on rattaat sileenä.

Poissa Emty

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • RC-Kopterit Ry
Vs: T-Rex 450PRO
« Vastaus #24 : 24 Kesäkuu, 2009, 22:34:20 »
Kyllä ne ihan onnettoman heikkoja on, menee rikki ihan pienestä voikukastakin. PORO:ssa on myös pidemmät perälavat mitkä ottaa helposti peltoon kiinni, maahan laskussa.
Onneksi Align on tajunnut pistä markkinoille tuplapakkauksia rattaista ja ohan ne helppo vaihtaa.
XairCraft 650: DJI WKM, 4s 6000mAh, Olympus E-MP1
FBL T-Rex 700E: 12s 5000mAh, cc ICE HV 160, 3G
FBL T-Rex 500: 6s 2600mAh, cc ICE 75, 4 x S9257, ds760, sk360, 14T
T-Rex 250: Super Combo, 3s 850mAh

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
2 Vastauksia
2734 Lukukerrat
Uusin viesti 06 Elokuu, 2009, 21:43:33
kirjoittanut Toontza
57 Vastauksia
19145 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Huhtikuu, 2010, 18:22:05
kirjoittanut masu
26 Vastauksia
13273 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Helmikuu, 2010, 20:22:11
kirjoittanut Mick
1 Vastauksia
2437 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Heinäkuu, 2012, 12:48:19
kirjoittanut Toeh
8 Vastauksia
5026 Lukukerrat
Uusin viesti 18 Kesäkuu, 2013, 19:32:34
kirjoittanut Räpeltäjä