Kirjoittaja Aihe: Eri lapojen käyttäytyminen.  (Luettu 5476 kertaa)

Poissa sgtpepper

  • Seniori torppari
  • *****
Eri lapojen käyttäytyminen.
« : 31 Maaliskuu, 2008, 14:38:19 »
Elikkä nyt kun vihdoin postissa tuli nuo hiilarilavat nii tietenki piti heti päästä koklaan eli näin kävi: Nostin kaasua rauhallisesti pykälittäin. Yhdessä kohdassa kopteri nousi ilmaan siten, että apujalakset olivat maassa mutta kopterin jalakset ilmassa. Tässä kohtaa lopetin kaasun lisäämisen. Noin kaksi sekuntia kopteri oli tuossa asennossa ja yhtäkkiä se nousi metriin. Ja vannhoilla puulavoilla noin ei käyny elikkäs vaikuttaako se mistä aineesta lavat on tehty, lento-ominaisuuksiin yms.?
Tunsin kerran miehen joka sanoi: ''Maapallo on suuri pallo, jonka sisällä on toinen vielä suurempi pallo.''
''Olipa niin tai näin tai toisinpäin, aina on näetkös jotenkinpäin.''

RC-Kopterit Ry
SIL Protos [Ltg 2100T, AR7000, Align DS510] Minititan E325  [Gy 401] <- Myynnissä!! Spektrum DX7 Phoenix Bantam BC6-10  Nikon D300S http://tvierimaa.kuvat.fi/kuvat/  Honey Bee CP2

Poissa Vispilä

  • Seniori torppari
  • *****
    • www.virtualworx.fi
Vs: Eri lapojen käyttäytyminen.
« Vastaus #1 : 31 Maaliskuu, 2008, 14:39:51 »
Sattuko sillon tuulemaan?  ;D. Tai sit tuli radiohäikkä mutta ei hiililavat tee tollasta itekseen.


-op-
Virtual Worx / Skycat.pro

"Now it's going somewhere"

Poissa sgtpepper

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Eri lapojen käyttäytyminen.
« Vastaus #2 : 31 Maaliskuu, 2008, 15:50:23 »
Olohuoneessa on tyyntä. Mun lavoissa on edelleen se onkelma että ne ei mee samasta kohasta jota alan seuraavaks oikomaan. Voiko se johtua siitä??
Tunsin kerran miehen joka sanoi: ''Maapallo on suuri pallo, jonka sisällä on toinen vielä suurempi pallo.''
''Olipa niin tai näin tai toisinpäin, aina on näetkös jotenkinpäin.''

RC-Kopterit Ry
SIL Protos [Ltg 2100T, AR7000, Align DS510] Minititan E325  [Gy 401] <- Myynnissä!! Spektrum DX7 Phoenix Bantam BC6-10  Nikon D300S http://tvierimaa.kuvat.fi/kuvat/  Honey Bee CP2

Poissa JariN

  • Kosmonautti
  • Seniori torppari
  • *****
  • Electric Neanderthal
Vs: Eri lapojen käyttäytyminen.
« Vastaus #3 : 31 Maaliskuu, 2008, 16:05:20 »
Ettei olis lepatusakseli vähän vääntynyt, siis se mikä on lavanpitimien välissä?
"näin me on aina tehty, ja me on tää aina tehty"

Futaba, JR, YS, OS
Eagle sähkis,Freya Evo 120, Freya Evo 90, Sceadu Evo 50, Lepton EX, Henseleit TDNT  ja pari muuta...
FIN-5207

Poissa sgtpepper

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Eri lapojen käyttäytyminen.
« Vastaus #4 : 31 Maaliskuu, 2008, 18:48:57 »
Siis mitä mikä on lavanpitimen välissä??? Ja kun oon tällanen alottelija niin en tiedä mikä mikäkin on joten onko lavanpidin se mihin se lapa ruuvataan kiinni???
Tunsin kerran miehen joka sanoi: ''Maapallo on suuri pallo, jonka sisällä on toinen vielä suurempi pallo.''
''Olipa niin tai näin tai toisinpäin, aina on näetkös jotenkinpäin.''

RC-Kopterit Ry
SIL Protos [Ltg 2100T, AR7000, Align DS510] Minititan E325  [Gy 401] <- Myynnissä!! Spektrum DX7 Phoenix Bantam BC6-10  Nikon D300S http://tvierimaa.kuvat.fi/kuvat/  Honey Bee CP2

Poissa JJA

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: Eri lapojen käyttäytyminen.
« Vastaus #5 : 31 Maaliskuu, 2008, 19:02:51 »
onko lavanpidin se mihin se lapa ruuvataan kiinni???
Kyllä. Molemmat lavanpitimet taas on ruuvattu lepatusakseliin kiinni, eli se akseli löytyy lavanpitimien välistä.

Poissa Hermis

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Eri lapojen käyttäytyminen.
« Vastaus #6 : 01 Huhtikuu, 2008, 12:02:18 »
Juur tätä se teettää kun koneet myydään nykyään valmiiksi kasattuina. Kannattaa ladata jonkun ihan itse rakennettavan koneen manuska netistä ja lukea, oppii ainakin mikä on seesaw ja mistä löytyy wash-out base ::)
-flybarless, sedative stabilized head-

tare

  • Vieras
Vs: Eri lapojen käyttäytyminen.
« Vastaus #7 : 01 Huhtikuu, 2008, 14:49:14 »
Juur tätä se teettää kun koneet myydään nykyään valmiiksi kasattuina. Kannattaa ladata jonkun ihan itse rakennettavan koneen manuska netistä ja lukea, oppii ainakin mikä on seesaw ja mistä löytyy wash-out base ::)

Minusta hienointa oli kopterin rakentaminen . Ennen  MiniTitanin rakentamista, en tiennyt koptereista mitään. Ensimmäinen lentävä r.c. kopteri, minkä olen nähnyt oli omani  :)  Korkeutta tuli tosin vain senttejä pingispallojen ja maan välille.

jpheli

  • Vieras
Vs: Eri lapojen käyttäytyminen.
« Vastaus #8 : 15 Kesäkuu, 2008, 03:17:13 »
joo olen kyllä samaa mieltä. kopterit ja lennokit yms vermeet kyllä pitää itse kasata tai muuten ei tule hommasta mitään..

ja toisaalta onhan se jo pelkästään turvallisuus kysymyskin. ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun kinkkipojat kasaama RTF kopteri ottaa ensilennolla ja hajoaa tuhannen p.... päreiksi, ja en minä ainakaan uskalla yhtäkään RTFää laittaa ilmaan ennenkun on itse ruuvannu ja tarkistanu kaikki kiinnitykset.

--jp

Poissa sgtpepper

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Eri lapojen käyttäytyminen.
« Vastaus #9 : 15 Kesäkuu, 2008, 09:52:19 »
Juu oletin että se minititan tulee kit:tinä sieltä flyign hobbystä mutta ei  :(.
No toisaalta oon sen oon saanu aika paljonkin avata sitä kopua (varaosia siis vaihtaessa) että kyllä siitä jo sitä sun tätä tietää.
Tunsin kerran miehen joka sanoi: ''Maapallo on suuri pallo, jonka sisällä on toinen vielä suurempi pallo.''
''Olipa niin tai näin tai toisinpäin, aina on näetkös jotenkinpäin.''

RC-Kopterit Ry
SIL Protos [Ltg 2100T, AR7000, Align DS510] Minititan E325  [Gy 401] <- Myynnissä!! Spektrum DX7 Phoenix Bantam BC6-10  Nikon D300S http://tvierimaa.kuvat.fi/kuvat/  Honey Bee CP2

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
2 Vastauksia
2631 Lukukerrat
Uusin viesti 21 Helmikuu, 2014, 12:21:51
kirjoittanut Korppi
1 Vastauksia
10594 Lukukerrat
Uusin viesti 27 Toukokuu, 2014, 08:50:30
kirjoittanut jukka
1 Vastauksia
3331 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Helmikuu, 2015, 21:01:39
kirjoittanut Eispii
32 Vastauksia
33933 Lukukerrat
Uusin viesti 27 Joulukuu, 2015, 15:22:01
kirjoittanut Koippa
0 Vastauksia
5685 Lukukerrat
Uusin viesti 27 Marraskuu, 2017, 18:07:30
kirjoittanut Konna