Kirjoittaja Aihe: Samin Pomppivat härpäkkeet  (Luettu 181137 kertaa)

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #450 : 27 Joulukuu, 2018, 23:59:50 »
 ;D

Luitko sä etes mitä mä olen tuossa kirjoitellut aikaisemmin?  ;D

No älä nyt hassuttele. en tietenkään! ;D

Sama täällä. USB johdolla tulee useimmin simutettua, vaikka langaton simutusmahdollisuuskin olisi. Tuntuu että on pienempi paha liittää ohjain usb piuhalla läppäriin, kun ripustaa tuollainen minivbarsatelliitti -johtohässäkkä koneeseen kiinni.
telakka läppäriin ni ei tartte niitä piuhoja ja saa isot näytöt ja kunnon hiiret ja näppikset ilman spagettia. Voi olla se simumokkulakin kokoajan kytketty :)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #451 : 28 Joulukuu, 2018, 00:28:20 »
IronManilla o omppu, siihe mitää telakoita o :) Kalliita portti-hässäköitä :)

Poissa Mesihukka

  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #452 : 28 Joulukuu, 2018, 08:34:23 »
Joo ei täs paljoo telakoita tarvi miettii ku firman macilla simuttaa :D
SAB Finland Team pilot
Goblinit: Kraken 580 | Mini Comet | 420 Sport | Kraken 700 | 770 sport
Vbar Control touch

Poissa samiwhat

  • TLR-Tiimipelotti
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • Torppari #94, SIL, Valkka, Ämmässuo
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #453 : 28 Joulukuu, 2018, 11:33:20 »
Muistin, että möit mulle tuon simstickin ja vastarin nii aattelin kokeilla miltä se langattomuus tuntuu :)

Jaa jos se on minun vanha on, niin siinähän pitää olla jo tyytyväinen että ei syttynyt tuleen ja polttanut koko akt laitteistoa!  :)

Tuo tais olla tohtorin vanha. Onkohan tohtori simuttanut mimmosilla viiveillä?  :o

Team TLR on eniten Suomen pääkaupunkiseudun RC-lennokkikentille levinnein Teami.
Mikado Logo Xxxtreme 800 / Mikado Logo 690SX/ MSH Protos 380

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #454 : 28 Joulukuu, 2018, 12:27:55 »
myin kaverille jonka ajattelin olevan viiveitä hitaampi. hyvin on kuulemma pari vuotta toiminu :)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Maikko

  • Jäsen 2023
  • *****
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #455 : 28 Joulukuu, 2018, 20:15:06 »
Testasin Nextin viivettä samalla tavalla kuin Wilikakka ja mulla ei kyllä vastaavaa viivettä ollut kuin videolla. Pienen viiveen huomaan, mutta se on vaikea edes huomata. Lennätyksessä ei ole haitannut.  Toi videon viive on kyllä todella iso enkä ymmärrä mistä ero oikein johtuu?

Seuraavalla kombo:
MacBook Pro - RX2sim - Spekun DSM2 satelliitti - DX8

Poissa Wilikki

  • TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Espoon Ilmailukenttä, RC-Kopterit Ry #169, SIL
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #456 : 28 Joulukuu, 2018, 20:33:16 »
 ;D

Mää luulen, että toi mun viive johtuu tuosta kuvan kompinaatiosta :D

Liian monta epäkuranttia kiinakäikälettä peräkkäin.

Tuntuu viive lennättäessä pelkällä tuolla USB-adapterillakin ja kertautuu vielä Orangen ja SimStickin kans potenssiin kymmenen.

- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380

Poissa Wilikki

  • TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Espoon Ilmailukenttä, RC-Kopterit Ry #169, SIL
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #457 : 14 Tammikuu, 2019, 11:34:57 »
On kyllä maukkaan näkönen toi Samin uus Logo.
Vähä rupes poltteleen josko mullaki löytys fleetistä joku 700:nen jonka korvais tuommosella :D

- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380

Poissa Wilikki

  • TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Espoon Ilmailukenttä, RC-Kopterit Ry #169, SIL
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #458 : 14 Tammikuu, 2019, 11:37:02 »
Pari räpsyä tuosta mörkö Logostakin :o

- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #459 : 14 Tammikuu, 2019, 18:58:08 »
Joulukortiks :)

Poissa samiwhat

  • TLR-Tiimipelotti
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • Torppari #94, SIL, Valkka, Ämmässuo
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #460 : 14 Tammikuu, 2019, 19:34:09 »
Juu kiitos kuvista! Hienoja on.  :)

Joo muutama akullinen tuli taas logoille ja kivaa oli. Tuntuu ihan kivalle toi uus tulokas. Kevyelle ja ketterälle. Vaikka on hyvin vähän kulmia niin silti tikun keskialueella on semmosta poppia ja herkkyyttä. Kopteri tuntuu ilmassa enemmänkin 600 kokoiselta. Pieniä säätö ongelmia oli vaan ja kopu vatkas pienemmillä kiekoilla aikalailla, vaan eiköhän se nyt löytynyt syykin niille, niin rupeaa lennot taas maistumaan.

Team TLR on eniten Suomen pääkaupunkiseudun RC-lennokkikentille levinnein Teami.
Mikado Logo Xxxtreme 800 / Mikado Logo 690SX/ MSH Protos 380

Poissa TimoK

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #461 : 14 Tammikuu, 2019, 19:52:49 »
Onko tää nyt sillä 7S setupilla?
|Logo 690SX|Logo 550SX|VBC|ja pari kiinteä siipistä|

Entiset:
|Goblin BT650|G420 Sport|G 570KSE|380KSE|Mini Protos|Goblin 700|Goblin 380|T-Rex 450L|Gaui NX4|MSH Protos (carbon) R.I.P|MSH Protos (plastic)|Logo 550SX|

Poissa samiwhat

  • TLR-Tiimipelotti
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • Torppari #94, SIL, Valkka, Ämmässuo
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #462 : 14 Tammikuu, 2019, 20:22:15 »
Ei oo vielä. Osittain johtuen noista vapina ongelmista ja lisäksi pitäis hommata vielä akkulevyjä lisää.

Team TLR on eniten Suomen pääkaupunkiseudun RC-lennokkikentille levinnein Teami.
Mikado Logo Xxxtreme 800 / Mikado Logo 690SX/ MSH Protos 380

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #463 : 14 Tammikuu, 2019, 21:44:43 »
Mulla vois olla akkulevy tai pari ylimäärästä (siis logo 800?), mä käytän kiinteenä ni en tarvi. Ja yhtään en o saanu torpeissa rikki... ;D

EDIT: Ääh unoha, sähä oot jonku mikrokopun hankkinu :D

Poissa samiwhat

  • TLR-Tiimipelotti
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • Torppari #94, SIL, Valkka, Ämmässuo
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #464 : 14 Tammikuu, 2019, 21:45:43 »
Eiku tohon 690

Team TLR on eniten Suomen pääkaupunkiseudun RC-lennokkikentille levinnein Teami.
Mikado Logo Xxxtreme 800 / Mikado Logo 690SX/ MSH Protos 380

Poissa samiwhat

  • TLR-Tiimipelotti
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • Torppari #94, SIL, Valkka, Ämmässuo
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #465 : 01 Helmikuu, 2019, 20:38:38 »
Nii juu kun nyt piäsi kuvat vuotaan tonne sosiaaliseen mediaan, niin tommone tosiaan tulla tupsahti postista tiimille. Muute kiva, mutta pirun Dahlin Kyle ku menny tuhertaa hyvän logo poxin ihan piloille!  >:(

Team TLR on eniten Suomen pääkaupunkiseudun RC-lennokkikentille levinnein Teami.
Mikado Logo Xxxtreme 800 / Mikado Logo 690SX/ MSH Protos 380

Poissa Maikko

  • Jäsen 2023
  • *****
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #466 : 01 Helmikuu, 2019, 20:56:26 »


Heh, Siistiä että sait oikein nimmarilla :). Tuliko toi Jenkeistä vai onko Kyylä Saksassa?

Onko noi muut paketin muutokset tehty samalla kynällä kun nimmari? Eli eikö ole suunniteltu uutta laatikkoa ja modattu vaan kynällä noita Logon laatikoita. Edullinen ja hauska idea :). Onko muut romut ja hankittu, eli koska lentää?

Poissa virtakuono

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kapteeni Sählä, Vuoden Torppari 2018
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #467 : 01 Helmikuu, 2019, 21:11:30 »
nyt olen vähäsen vaan vihreä kateudesta :P On siinä ainaki todella komea box art :D
Kasama Srimok 90N 1kpl, Gaui NX4, Gaui X5, Henseleit TDR, Thunder Tiger Titan X50,
Spektrum DX9 black edition
Please be patient, I'm crashing my helis as fast as i can!

Poissa samiwhat

  • TLR-Tiimipelotti
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • Torppari #94, SIL, Valkka, Ämmässuo
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #468 : 01 Helmikuu, 2019, 21:26:56 »

Heh, Siistiä että sait oikein nimmarilla :). Tuliko toi Jenkeistä vai onko Kyylä Saksassa?

Onko noi muut paketin muutokset tehty samalla kynällä kun nimmari? Eli eikö ole suunniteltu uutta laatikkoa ja modattu vaan kynällä noita Logon laatikoita. Edullinen ja hauska idea :). Onko muut romut ja hankittu, eli koska lentää?

Saksasta tää tuli. Eiköhän toi paketti vaihdu oikeaan kun saavat tuotannon käyntiin. Mulla oli preorderi niin sain aikalailla ensimmäisten joukossa tämän. Tää kyseinen paketti oli yks ensimmäisestä 10 kitin erästä joka lähti viime perjantaina mikadon pajalta. Kyle oli mikadolla itse pakkailemassa ja varmistamassa että kaikki mutterit olis mukana. Mukana tuli kirje Kyleltä itse manuaalin lisäksi jossa kirjoitteli että vaikka hän itse 1.5v protoa testannut niin aina saattaa jotain löytyä ja toivoo inputtia hänelle jos jotain ongelmia on. Laitoin viime perjantaina iltapäivällä mailia että mä voisin sittenkin vaihtaa rt lavat vtx:iin nii sillä tossa on maininta että nyt on pakettiin vaihdettu vtx  lavat.

Team TLR on eniten Suomen pääkaupunkiseudun RC-lennokkikentille levinnein Teami.
Mikado Logo Xxxtreme 800 / Mikado Logo 690SX/ MSH Protos 380

Poissa Wilikki

  • TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Espoon Ilmailukenttä, RC-Kopterit Ry #169, SIL
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #469 : 01 Helmikuu, 2019, 22:12:06 »
Voi, että minä oon nii innossani meijjän uuvesta nitrosta :)
Ihan jänskättää millon päästään tesmaamaan sitä :o

- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380

Poissa samiwhat

  • TLR-Tiimipelotti
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • Torppari #94, SIL, Valkka, Ämmässuo
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #470 : 01 Helmikuu, 2019, 22:34:11 »
Joo osatki olis tohon valamiina ainakin niinku teoriassa. Jetin piirikortti on parhaillaan jossain suomen postin logistiikkakeskuksesa, yhen nuppiservon akseli luultavasti jossain saksan ja suomen välillä, fuilit on vielä belgiassa lähtökuopissaan ja sitä rataa.
Tosiaan nyt sai allun 700n toimia elinten luovuttaja josta siirtyy torq:in servot, brain optiguard ja ys 91sr hatorilla tähän.

Nii tosiaa Wilikkki oli tosi kiinostunut ostamaan ton allun 700n pro multa, mutta jos kaupat nyt jostain syystä peruuntuvat, niin tarviiko joku vanhaa allun nitro pro:ota tai osia siitä? Mulla on aika iso kasa siihe varaosiakin.

Team TLR on eniten Suomen pääkaupunkiseudun RC-lennokkikentille levinnein Teami.
Mikado Logo Xxxtreme 800 / Mikado Logo 690SX/ MSH Protos 380

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #471 : 02 Helmikuu, 2019, 00:08:29 »
Joo osatki olis tohon valamiina ainakin niinku teoriassa. Jetin piirikortti on parhaillaan jossain suomen postin logistiikkakeskuksesa, yhen nuppiservon akseli luultavasti jossain saksan ja suomen välillä, fuilit on vielä belgiassa lähtökuopissaan ja sitä rataa.
Tosiaan nyt sai allun 700n toimia elinten luovuttaja josta siirtyy torq:in servot, brain optiguard ja ys 91sr hatorilla tähän.

Nii tosiaa Wilikkki oli tosi kiinostunut ostamaan ton allun 700n pro multa, mutta jos kaupat nyt jostain syystä peruuntuvat, niin tarviiko joku vanhaa allun nitro pro:ota tai osia siitä? Mulla on aika iso kasa siihe varaosiakin.
Jos Wilkki tulee järkiinsä.
Nii voidaanhan noita osia harkita.
Ajattelin, että en veloittaisi jätemaksua siitä, että osat ja runko toimitetaan meille mikäli rungossa on ehjät lavat kiinni.
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Maikko

  • Jäsen 2023
  • *****
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #472 : 02 Helmikuu, 2019, 10:14:58 »
Mattihan pelaa kovaa peliä. Lavat pitää ilmeisesti olla noi uudet VTX:t että kelpaa  ;)

Mistä te nykyään tilaatte/sekoitatte fuilia. Onko se edelleen kimppatilausten varassa vai saako jostain ostettua nasseet hyvään hintaan? 40e pönttö on kova hinta maksaa, jos isoja kopuja lennättää. Vai onko tämä vaan köyhien ongelma?

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #473 : 02 Helmikuu, 2019, 11:44:36 »
köyhien ongelma!
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Samin Pomppivat härpäkkeet
« Vastaus #474 : 02 Helmikuu, 2019, 12:07:55 »
Mattihan pelaa kovaa peliä. Lavat pitää ilmeisesti olla noi uudet VTX:t että kelpaa  ;)
Ei kelpaa VTX Allut kelpaa.
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
13 Vastauksia
21706 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Maaliskuu, 2013, 22:05:42
kirjoittanut samiwhat
5 Vastauksia
5135 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Huhtikuu, 2014, 02:19:57
kirjoittanut varis