Kirjoittaja Aihe: Kannattaako asentaa Futaba 6ex Belt cp kopteriin?  (Luettu 3907 kertaa)

Sarekmi

  • Vieras
Kannattaako asentaa Futaba 6ex Belt cp kopteriin?
« : 25 Lokakuu, 2009, 14:45:25 »
 :oOlisko hyviä ideoita tarjolla?

Hankin juuri Belt cp kopterin. En ole vielä lentänyt kertakaan.
Ajattelin ensin laittaa headlock Gyron ja harjoitus pallot alle.

Olen lentänyt lennokeilla ja omaan Futaban 6ex radion.
Luin viestiketjun jossa 'kommunikoitiin' ko. radion asentamisesta Belt'tiin.
Keskustelu sai miettimään kannattaisko kuitenkin kokeilla ensin orkkis radiolla...(pelottava viestiketju).

Olisiko silti jotain painavia syitä miksi kannattaisi kytkeä se Futaba 6ex ennen kun edes kokeilee ekan kerran.
Tai onko syytä miksi en asentaisi omaa tuttua Futaban radiota ennen kun edes kokeilen koko kopteria?

Ottaisin mielelläni hyviä ideoita vastaan. Kiitos.

Uusi harrastaja

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Vs: Kannattaako asentaa Futaba 6ex Belt cp kopteriin?
« Vastaus #1 : 25 Lokakuu, 2009, 14:48:30 »
Oma mielipiteeni on seuraava:
Käsittääkseni uudemmat HH-gyrot eivät toimi tuon eskyn vakioradion kanssa koska gain säädetääm radion kautta.
Eli siltä osin laittaisin tuon futaban siihen, niin onnistuu sen uuden gyron kanssa pelailu.

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Ege

  • Seniori torppari
  • *****
  • Esko Lumaja-HCTF/RC-Kopterit Ry 117
Vs: Kannattaako asentaa Futaba 6ex Belt cp kopteriin?
« Vastaus #2 : 25 Lokakuu, 2009, 14:58:46 »
No outo kopteri mulle mutta luulisin että kannattas ajaa sitä tolla Futaballa jos toisessa lähettimessä ei ole Gyro valikkoa.

machmac

  • Vieras
Vs: Kannattaako asentaa Futaba 6ex Belt cp kopteriin?
« Vastaus #3 : 26 Lokakuu, 2009, 21:55:53 »
Minä sen threadin aloitin Futaban ja Beltin säätämisestä ja senkin takia oli sotkuista kun en mistään mitään tajunnut. Nyt menis jo heittämällä samat kamat vaikka eri kopteriin kun tuon Futaban sielunelämäänkin olen päässyt. Jos saat Futaban lähettimen kopteriin, niin miksei kannattaisi, rahahan siinäkin ratkaisee(vastaanotin kun maksaa jo melkein satkun) ja on se Futaba parempi kuin se eskyn oma ohjain. Saa säädettyä tarkemmin eikä tartte aina hieroo trimmien yms. kanssa. Mutta gyro siinä beltissä tärkein homma on. Jos sulla se beltin uudempi gyro(EK2-0704B) nin se suht OK, se mulla HBK3:ssa. Itellä Beltissä Futaban Gy401 ja ei pahaa sanottavaa.


tero.k

  • Vieras
Vs: Kannattaako asentaa Futaba 6ex Belt cp kopteriin?
« Vastaus #4 : 30 Lokakuu, 2009, 10:11:43 »
Itse hommasin dx7 belttiini. Ajattelin tuossa pelkästään tulevaisuudessa hankita listalle tulevaa polttiskopteria. Mutta huomasin beltin lennettävyydessä selkeän eron eskyn omaan radioon verrattuna. Joten itse suosittelen ainakin käyttämään parempaa radiota. Netti on täynnä ohjeita säädöistä joten ei muuta kuin googletteleen :)

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
13 Vastauksia
5665 Lukukerrat
Uusin viesti 31 Lokakuu, 2008, 20:01:19
kirjoittanut Juho
3 Vastauksia
3394 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Lokakuu, 2008, 19:51:53
kirjoittanut Vispilä
6 Vastauksia
3541 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Helmikuu, 2010, 20:51:40
kirjoittanut 1m4s0_
6 Vastauksia
4194 Lukukerrat
Uusin viesti 02 Syyskuu, 2010, 21:13:38
kirjoittanut WSTR
1 Vastauksia
11754 Lukukerrat
Uusin viesti 01 Syyskuu, 2016, 09:44:24
kirjoittanut VERTICAL