Kirjoittaja Aihe: Perä pyrkii sivulle kun lähtee täysillä ylöspäin... Missä voisi olla vika?  (Luettu 4297 kertaa)

Poissa xXx-84

  • Opetteleva torppari
  • **
  • Trex 500E Pro
Eli mulla on TREX 500E Pro ja lennätelly jo muutaman kerran.. (ja 3D:tä jo kokeiltu, ja on se vaan hianoo) Kun kone on ilmassa (Leijutuksessa paikallaan) ja siitä pistän hanat täysille niiin vetää ylösmenon aikana perää sivulle?!?!? Missä olisi vika?
 Paikallaan leijutuksessa perä vetää ihan pirun hiljaa oikealle et jos pistän trimmiä toiseen suuntaan niin vois varmaan auttaa, mut jos oikein muistan, kokeilin joskus pistää toiseen suuntaan niin ei hyvä, et ei parantunut koska sit menee toiseen suuntaan...



T: Pete

Trex 500E Pro (Sähkö)
Mini Saturn 3D F3A (Sähkö)

Poissa 1m4s0_

  • Seniori torppari
  • *****
  • Sami Ollonen ät Raahe
Onko suora kaasukäyrä ja tarpeeksi kierroksia nupissa?

450Pro
Futaba 12FG 35mhz

Poissa Dumle

  • Seniori torppari
  • *****
    • Pirkanmaasoft Ry
Liian suuret lapakulmat myös tekee tuota.
Outrage Fusion 50 FBL (kasaillaan kovaa vauhtia)
TwinTurpo-liukuripöhistin
MyFleet

Poissa xXx-84

  • Opetteleva torppari
  • **
  • Trex 500E Pro
No kaasu käyrä on : NORM: 0-40-65-85-100 ja STUNT: 100-90-85-90-100


Miten nupin kierroksia pystyy säätää? Olen amatööööööööri näis asioissa...
T: Pete

Trex 500E Pro (Sähkö)
Mini Saturn 3D F3A (Sähkö)

Poissa xXx-84

  • Opetteleva torppari
  • **
  • Trex 500E Pro
Lapakulmista sen verran et pistettiin kokoomis vaiheessa TREX 500E PRO:n ohje kirjan mukaan, et eikai siel heti kaikki oo tapis?!?!? Ei ainakaan tunnu hätäseltä liikkeissään
T: Pete

Trex 500E Pro (Sähkö)
Mini Saturn 3D F3A (Sähkö)

Poissa ropellihattu

  • Seniori torppari
  • *****
Liian vähän jenkaa nupissa tai liian vähän gainia gyrossa.

Nada

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Tuo Stunt käyrä sais olla vaikka 90-90-90-90-90 ja jos tuntuu nössöltä nii sitte 100 kaikkiin. Tuolla kaasukäyrällä juurikin säädät nupin kierroksia. Perän trimmiin ei muuten sais koskea hirveästi jos on HH gyro mikä todennäköisesti onkin vai mikä gyro siellä perällä on?

E: Tai noh.. Tuo kaasukäyrä on kans vähän mielipidekysymys jossain määrin mutta ite tykkään heittää 100-100-100-100-100 käyrän niin teoriassa kokoajan ajetaan vakio kierroksilla..
« Viimeksi muokattu: 09 Heinäkuu, 2012, 17:01:58 kirjoittanut Toeh »

Poissa xXx-84

  • Opetteleva torppari
  • **
  • Trex 500E Pro
Mulla on GP 900 Gyro ja voishan sitä kokeilla et miten vaikuttaa toi kaasukäyrät kun muutan niitä...


Kiitos
T: Pete

Trex 500E Pro (Sähkö)
Mini Saturn 3D F3A (Sähkö)

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Perän liikealueet, gainit ja mekaaninen set up kohdalleen niin pelannee 100% varmasti.
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa JuhoV

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC- Kopterit Ry #278
Perän liikealueet, gainit ja mekaaninen set up kohdalleen niin pelannee 100% varmasti.
vastaavan kokoinen Gaui 425 Spartan Quarkilla ja align DS650 gyrolla pitää kaikessa repaisuissa eli koppaan tuota edellistä. Jossain siinä se vika on. Leijutuksessa jos lähtee niin kokeilisin ekaksi gyron gainia isommalle.

Tai sitten sulla on mekaaniset asetukset 100% kohdallaan mutta gyro rate tilassa, tuohon en kyllä usko itekkään.  :P
« Viimeksi muokattu: 09 Heinäkuu, 2012, 20:08:12 kirjoittanut JuhoV »
Trex 450 pro (Brain)
Gaui X5 (Brain)
Futaba T8FG Super

Poissa Lauri P

  • Seniori torppari
  • *****
  • #0174
Kato ekana noi perän liikealueet,käännä lavat silleen että molemmat on eteenpäin ja sit liikuttelet peräservoa.pitäs löytyä kulmia kumpaanki suuntaan reilusti.ja se lapakulmia ohjaava slideri perä akselilla liikkuu laidasta laitaan. Ja onhan perälavat oikeenpäin?
Pitääkö aina olla eniten,paras,isoin ja heti???
-Goblin 500-

Poissa Falconi

  • se irkkihemmo
  • Seniori torppari
  • *****
  • Korsee äpterit
    • Kuvasivut
Ekana tosiaan kaasukäyrä tasaiseksi. Ainakin mulla aikoinaan 500 reksi ei tykännyt yhtään kaasukäyrän elämisestä. Normimodeen 0-85-85-85-85 ja stunt 100-100-100-100-100 tai 90-90-90-90-90 tai tuolta väliltä, pääasia kuhan on flattikäyrä.

Ja loput vinkit tullukkin esille, gainilla aluksi kokeilla hillitä, sitten katsoa tosiaan ne perän asetukset ettei oo väljää ja perän slideri liikkuu päästä päähän.

Kyllä se siitä.
#kopterit.net@IRCnet
|X5|
Whiskey Tango Foxtrot

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
8 Vastauksia
3865 Lukukerrat
Uusin viesti 15 Heinäkuu, 2008, 23:53:10
kirjoittanut Jyri
6 Vastauksia
2810 Lukukerrat
Uusin viesti 27 Marraskuu, 2008, 22:18:09
kirjoittanut 1m4s0_
7 Vastauksia
4946 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Joulukuu, 2009, 19:55:15
kirjoittanut 1m4s0_
24 Vastauksia
9058 Lukukerrat
Uusin viesti 29 Maaliskuu, 2015, 17:40:11
kirjoittanut hamatiju
7 Vastauksia
10118 Lukukerrat
Uusin viesti 27 Heinäkuu, 2016, 09:45:08
kirjoittanut Kössi