Kirjoittaja Aihe: onko kukaan ostanut sitä MicroBeast plus kloonia?  (Luettu 2197 kertaa)

Poissa kopterimies

  • Aloitteleva torppari
  • *
  • Kopterit on siistejä
onko kukaan ostanut sitä MicroBeast plus kloonia?
« : 14 Tammikuu, 2020, 00:01:02 »
https://www.banggood.com/ALIGN-VWINRC-TGZ580-3-Axis-Gyro-FBL-Altitude-Control-Smart-Flight-System-For-T-Rex-250-800-RC-Helicopter-p-1589468.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN

Eli tossa linkki. Tarkoitan tota TGZ 580. Ostajat kehuneet ja väittivät paremmaksi hankinnaksi kun K-bar. Ja varmaan onkin kun siinä on rescuet ym. Ton perus vastaliike homman lisäksi mitä nyt ne kaikki vähintään tekee. Tosin niistä kyllä tietty se aito V-bar mutta kelpaa hyvin tollaseen 450 kokoiseen ihan 30€ K-bar. En nää syytä miksi maksaisin enempää. Ellen halua jotain mitä siinä ei ole

Poissa TimoK

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: onko kukaan ostanut sitä MicroBeast plus kloonia?
« Vastaus #1 : 14 Tammikuu, 2020, 07:53:11 »
En nää syytä miksi maksaisin enempää. Ellen halua jotain mitä siinä ei ole

Jaa. Itse en nää mitään syytä ostaa yhtäkään piraatti tuotetta.
Alkuperäisillä valmistajilla ei mene kovin vahvasti, kun harrastaja määrät muutenkin laskee. Jokainen myyty piraatti on näiden alkuperäis valmistajien kassasta pois ja samalla tietysti uusien tuotteiden tuoteke kehityksestä. Tätä on jokaisen syytä miettiä ennen kuin alkaa tukemaan kaiken maailman kopioijia.
|Logo 690SX|Logo 550SX|VBC|ja pari kiinteä siipistä|

Entiset:
|Goblin BT650|G420 Sport|G 570KSE|380KSE|Mini Protos|Goblin 700|Goblin 380|T-Rex 450L|Gaui NX4|MSH Protos (carbon) R.I.P|MSH Protos (plastic)|Logo 550SX|

Poissa Iron_man

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: onko kukaan ostanut sitä MicroBeast plus kloonia?
« Vastaus #2 : 14 Tammikuu, 2020, 10:27:35 »
Kyllä näinä aikoina, kun valmistaja toisensa jälkeen lyö lapun luukulle, kannattaa ehdottomasti suosia alkuperäistä.

Lähemmäs 70 euroa kloonista tuntuu minusta aika kallillle muutenkin. Tuolla hinnalla lieneen mahdollista saada aito purkki käytettynä, jos budjetti on tiukalla, vaikka kopunetin ostoilmoituksen kautta. Uuden aidon microbeastin hinta näyttäisi olevan 150 euron luokkaa, tosin en tiedä onko siinä rescueta jne...
*** Keeping RC Helis Alive since 2014 ***

Protos Max 700, Goblin 650 Black Thunder, Synergy N5C, Gaui X3, Oxy3, Futaba 14SG

Poissa Mesihukka

  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
Vs: onko kukaan ostanut sitä MicroBeast plus kloonia?
« Vastaus #3 : 14 Tammikuu, 2020, 15:00:58 »
Joo ei oo aito beast hinnan kiroissa, että en kyl oikein näe kiinalaisten kloonausoperaation tukemisessa järkeä.
SAB Finland Team pilot
Goblinit: Kraken 580 | Mini Comet | 420 Sport | Kraken 700 | 770 sport
Vbar Control touch

Poissa Slowari

  • Tavallinen torppari
  • ***
  • TreRC
Vs: onko kukaan ostanut sitä MicroBeast plus kloonia?
« Vastaus #4 : 14 Tammikuu, 2020, 17:11:16 »
MicrobeastX PLUS:aan joutuu PRO softan ostaan, että saa rescuen käyttöön. Ainkin mä ostin ja kyllä se on jo ittensä säästänyt takas moneen kertaan.  ;D
Ja taitaa niitä olla myynnissä suoraan pro-versiollakin.
« Viimeksi muokattu: 14 Tammikuu, 2020, 17:14:52 kirjoittanut Slowari »

Poissa kopterimies

  • Aloitteleva torppari
  • *
  • Kopterit on siistejä
Vs: onko kukaan ostanut sitä MicroBeast plus kloonia?
« Vastaus #5 : 18 Tammikuu, 2020, 09:46:47 »
Joo. Kiitos Slowarille että sain sen vastauksen mitä en valmiiksi tiedä. Toi moraali puoli. Se on tiedossa ja se on tossa aika pieni ero aidon välillä. Ja sen kokoinen summa että ei oo siitä kiinni. Mulla ainakin toi on näin että jios mulla ei olis rahasta kiinni koskaan niin tottakai ... Mutta nyt tällainen hyvin henkilökohtainen asia mutta liittyy asiaan. Mun menneisyyteen liittyy sellanen että olin hiton pitkään ollut huume koukussa ja näytti välillä ettei siitä hengissä selviä. Mutta silloin kun päätin lopettaa tajusin että johonkin mun on pakko hurahtaa ja mulle se ei ole mikään postimerkkien keräily. Mutta jotain tarpeeksi mielenkiintoista. Ensimmäiset kolme vuotta meni niin että vihdoinkin onnistuin päämäärässä . Mutta sain liika nimen etuliitteeksi kopteri joka paikassa ja työpaikallakin naurettiin että tulenko kopterilla töihin. Se meni alkuun vähän maaniseksi mutta näin jälkikäteen ajatellen ei se ilman pientä väliaikaista hurahdusta olisi auttanut siihen ongelmaan.
Niin tossa vaiheessahan oli tietty raha asiat aivan sotkussa ja oli hyvä että oli mahdollista edes päästä lentämään kun voi sanoa että hyvin iso rooli oli koptereilla ja niihin uppoutumisella siihen että tänä päivänä ei ole enää ongelmaa eikä kopterit enää hurahdus. Ja raha sotkut jäänyt taakse. Niin tää oli esimerkki siihen että siinä tilanteessa oli pakko lähteä klooneista liikkeelle ja vain haaveilla aidoista. Kyllä se tossa hinta erossa niin on että tänä päivänä mun kuuluu ostaa se aito. Onneksi voin jo nykyisin.   

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
2 Vastauksia
2772 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Toukokuu, 2009, 16:07:46
kirjoittanut tuupola
4 Vastauksia
2053 Lukukerrat
Uusin viesti 16 Lokakuu, 2009, 14:23:34
kirjoittanut Sammy
11 Vastauksia
6461 Lukukerrat
Uusin viesti 07 Helmikuu, 2010, 15:21:01
kirjoittanut Kopteri-eki
0 Vastauksia
1462 Lukukerrat
Uusin viesti 09 Maaliskuu, 2012, 21:12:36
kirjoittanut atgrohn
95 Vastauksia
40921 Lukukerrat
Uusin viesti 27 Helmikuu, 2014, 23:45:10
kirjoittanut Otou