Pääsin kuin pääsinkin taas tähän harrastamisen makuun, stana.
Aamusta kävin kentällä lentämässä muutaman akullisen copterx:llä, myöhemmin duunissa pistin akut lataukseen. Laturi piipittää merkkiääntä ja akku pois laturista, no siinä samassa lipsahti akku puuvillahanskoista, vaistomaisesti koppasin akun ja latausjohto din-liitin edellä pellitettyyn työpöytään, *riks* ja siihen sammu laturi.
En kerennyt tutkia, mut kaipa robben laturissa sulake on sisällä, toivoisin ainakin.
Askareet pulkassa ja ajattelin lähteä vielä tässä iltasella pyörittelemään muutaman akullisen kun sopiva lennokkikenttä on kotimatkalla.
Muutama akullinen looppeja, rolleja, nose-in leijuttelua ja yleistä treeniä. Invented leijuttelua muutamaan otteeseen ja mallikkaastihhan se sujui... Kunnes tuli ajatuskatkos ja laite kaaaameen rollin kautta oikeinpäin. Pelastaminen olisi onnistunut avoimella kentällä, mut alakerransarvijaakon mänty toisessa reunassa kenttää ja sinne se sitten sujahti.
Kentän ja puun välissä on piikkilankaaita joka pitää kiertää muutamalla sadalla metrillä. Juosten tsekkaamaan vahingot ja voin kertoa et ei ollut vaikea paikantaa kopua kun kaikki nupinservot huutaa hoosiannaa.
Nupinservot on täysin tiedottomat, muut sähköt taitaa olla kondiksessa. Varaosat on varastossa, et tässä joku ilta pitäisi sitten askarrella laite nippuun ja uudestaan säätöihin.
On tossa vielä muutama kopteri valmiina odottamassa lentovuoroaan. Nyt kun on näitten temppujen harjoittelu päällänsä niin ei tohtisi 500 rexiä ottaa kentälle ja tuo mini titan e325 on jotenkin "arvokkaampi" kuin nämä kloonit halvoilla sähköillä, et ennen seuraavaa temppuilua pitää saada hk450 tai copterx lentokuntoon.
Kummasti taas kutsuu nuo kylmät oluset tuolla jääkaapissa, taidampa muutaman maistaa tähän patitukseen.