Kirjoittaja Aihe: OTTAA PATTIIN!!!!!  (Luettu 1344591 kertaa)

JCA

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4350 : 12 Tammikuu, 2015, 00:22:52 »
Jep, mie vaan hain sitä jo suurimman hinnan menetyksen paikkaa tyyliin uus kaupasta vai samalla tai pienemmällä rahalla jo ajettu kulkine.
Tossa sun keississä selkeesti skeidaa lentänyt reilusti ilmassa, jos noin niin kuin tuurin kannalta katsoo

"Huonoa tuuria".. shit happens :D
Vantaan kaupunki näköjään huutokauppaa just vähän ajettuja hylättyjä autoja. Siellä olis tommonen Audi A4 ymv..

Kaksi kertaa on pitäny kokeilla tää uuden auton kanssa eläminen, luulen että nyt mie oon oppinu tän opetuksen.
Eli eiköhän se seuraava ole sitten hyvin vahvasti käytetty, jos sillä ei ole miljoonaa mittarissa niin ihan turha mennä edes kattomaan :D
« Viimeksi muokattu: 12 Tammikuu, 2015, 00:25:27 kirjoittanut Johny »

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4351 : 12 Tammikuu, 2015, 02:48:11 »
"Huonoa tuuria".. shit happens :D
Vantaan kaupunki näköjään huutokauppaa just vähän ajettuja hylättyjä autoja. Siellä olis tommonen Audi A4 ymv..

Kaksi kertaa on pitäny kokeilla tää uuden auton kanssa eläminen, luulen että nyt mie oon oppinu tän opetuksen.
Eli eiköhän se seuraava ole sitten hyvin vahvasti käytetty, jos sillä ei ole miljoonaa mittarissa niin ihan turha mennä edes kattomaan :D
juuso vihjas hiljattain että vento vois putkahtaa kohta myyntiin ;)
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

JCA

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4352 : 12 Tammikuu, 2015, 02:50:15 »
Oho, täytyyhän se pitää mukana kopteroinnissa, eräänlainen legenda jo :D

Miksi se niin uutta ja toimivaa autoa on myymässä?

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4353 : 12 Tammikuu, 2015, 06:41:57 »
Jaa a. Mä veikkaan että jää uhkailuksi.
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa virtakuono

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kapteeni Sählä, Vuoden Torppari 2018
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4354 : 12 Tammikuu, 2015, 10:51:01 »
kerpele! Puhelin otti ja sano työsopparin lopullisesti irti. Miks just ny kun ei oo varapuhelinta eikä rahaa ostaa uuttakaan ennenku enskuussa. alakerransarvijaakko.
Kasama Srimok 90N 1kpl, Gaui NX4, Gaui X5, Henseleit TDR, Thunder Tiger Titan X50,
Spektrum DX9 black edition
Please be patient, I'm crashing my helis as fast as i can!

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4355 : 12 Tammikuu, 2015, 20:22:40 »
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/721945/Kioskiin+murtauduttiin+Naantalissa Niin tossa noi asiakarjat tarkoittaa muunmuassa mun passia. Torstaina pitäis olla menossa kovaa kyytiä kohti Germaniaa duuniin  >:( >:(
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

JCA

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4356 : 12 Tammikuu, 2015, 20:50:17 »
No huhhuh.. tosin, miten ne on passin saanu?
Ne on kumminkin aikalukon takana, ainakin täälläpäin.

Poissa Mh

  • Pro torppari
  • ****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4357 : 12 Tammikuu, 2015, 20:53:59 »
Eihän Naantalissa sellaisia ole. Kun ei oo rosvojakaan. :o
Toivottavasti poliisi joustaa jotenkin ja hoitaa sulle vaikka pikapassin.

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4358 : 12 Tammikuu, 2015, 21:10:31 »
Olisin kans kuvitellut et sen verran hyvässä tallessa ettei noinvaan keikata >:(
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa Teemu K

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit ry #46, Kainuun lennokkiseura, SIL
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4359 : 12 Tammikuu, 2015, 21:57:27 »
On aika kurjaaa  :-[
saattaisi tulla kioskille aika paljon  paskaa niskaan jos selviäisi, että esim sinun passi ym tavarat ei ole ollut asianmukaisessa säilytyksessä
2013 DX8, T-rex 600E Pro, Icharger 4010 Duo
2012 Gaui 425, I charger 106b
2011 T-rex 450 pro FBL BeastX, Phoenix 4.0, Spektrum dx6i
2009 Big lama

Poissa Otou

  • Seniori torppari
  • *****
  • #102, Sil
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4360 : 13 Tammikuu, 2015, 10:52:09 »
Juu tosiaan passien olisi PITÄNYT olla kassakaapissa. Näköjään viranomainen osaa olla myös nopea ja joustava halutessaan. Nyt on pari viikkoa voimassa oleva passi kourassa ilman jonottamista ja maksamista.  :) Enää tässä mietityttää jos tota passia käytetään väärin johonkin mistä joudun myöhemmin vaikeuksiin.
SAB Goblin 380--Align Dominator 450--DX9--Phoenix--Accurc--

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4361 : 16 Tammikuu, 2015, 21:49:05 »
Johny. Kuis KIA jakselee?   ::) Turvallisia kilometrejä?

JCA

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4362 : 16 Tammikuu, 2015, 21:52:52 »
Turvallisia ja turvallisia.
Deltan ja Rinta-Joupin vastauksia odotellessa.

Onks muuten normaalia että jarrupolkimen saa painettua pohjaan asti ja se poljin "rutisee".
Niin ja jarrutuntuma vaihtelee.. Vähän niinkö olis ilmaa ( ? )

;D

Poissa Mh

  • Pro torppari
  • ****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4363 : 16 Tammikuu, 2015, 21:58:33 »
No sanotaan et jättäisin auton parkkiin vaikken ymmärrä mitään  ;D

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4364 : 16 Tammikuu, 2015, 22:01:17 »
Turvallisia ja turvallisia.
Deltan ja Rinta-Joupin vastauksia odotellessa.

Onks muuten normaalia että jarrupolkimen saa painettua pohjaan asti ja se poljin "rutisee".
Niin ja jarrutuntuma vaihtelee.. Vähän niinkö olis ilmaa ( ? )

;D
Ööö, toi ominaisuus on ollut aina abseissa, tai ainakin niin kauan ku mä tiedän.Eli sitte ku ei rutise, ni punainen valo todennäköisesti palaa taulussa.Jos poljin menee oikeasti lattiaan, vie huoltoon.

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4365 : 16 Tammikuu, 2015, 22:03:11 »
Miten mä muistelisin, että sulla olisi fiikuksen kanssa ollut myöskin jotain murheita....?

JCA

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4366 : 16 Tammikuu, 2015, 22:50:14 »
Nii en siis meinaa sitä ABS rutinaa kun se yrittää estää renkaiden lukkiutumisen jarruttaessa. Meinaan nyt että välillä kun tuun liikennevaloille niin joutuukin painaa yllättävän syvälle poljinta. Kyllä sieltä jarrut löytyy ja se pysähtyy, mut tuntuma muuttuu. Ja jos oon paikallaan siinä liikennevaloissa auto käynnissä, niin eikai polkimen pitäs mennä pohjaan asti ja siis sillon rutista?
Jarrutehoissa ei siis ole oikeastaan mitään huomattavaa muutosta, välillä joutuu painelee enempi, välillä vähempi, ja tosiaan se rutina. Ei fiikkuksessa tommosta ollu..

Mä oon tosta maininnu kans huollossa, kerran vai kaks, lukee iteasiassa noissa papruissa. Kuulemma jarrut ok. Tarjosivat palojen/kenkien puhistusta, maksullista sellasta :D
Oli Fiikunassakin ABS ja kaikissa muissakin autoissa mitä ajanu vuosien saatossa, tai lähes kaikissa.

Focuksessa oli joo kans ongelmia. Pääosin tosin sähkösiä, eli bluetooth, äänikomennot, aux liitäntä ym. ei toiminu. Sitä resetoitiin ja korjattiin mooooonta kertaa kunnes kyllästyin, rikki ne oli ku luovutinkin auton :D Pari kertaa sinne vaihdettiin se "media moduli", toimi aina hetken kunnes hajos.

Sitte siinä oli ne tuulilasinpyyhkijät, jäi välillä vekslaamaan eestaas eikä lopettanu, kunnes hetken päästä jämähti keskelle lasia paikalleen muutamaksi sekunniksi, kunnes palautu alas.
Moottori prakas siinä ihan alkuvaiheissa, kiihdytettäessä nykäs sillain epämääräsesti, niinkö oli 0.5s kadonnu kaikki pelistä. Siitä tiiän vaan että vaihdettujen osien lista oli PITKÄ, muuta mulla ei kerrottu ja sen jälkeen se toimi.

Poissa Mh

  • Pro torppari
  • ****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4367 : 16 Tammikuu, 2015, 22:58:12 »
No omat kokemukset on ... Ei enää koskaan Fordia , jollei vuosi luku ala alle 70 .. Niin paljon on tullut tapeltua kyseisen merkin kanssa..

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4368 : 16 Tammikuu, 2015, 23:16:50 »
No Ford, never Ford.
Kyllä Johny siellä jarrupolkimessa tapahtuu ihmeellisiä asioita, kun oikein kunnolla polkaisee. Jarruasistentit ja ektroniset  signaalit koittaa hoitaa sun käskyjä jarruttaessa parhaimmalla tavalla. Miksi sä koitat painaa poljinta pohjaan, jos auto on pysähtynyt? Alipaine on varmasti hoitanut hommat, ja anturit on välittänyt käskyt yksikölle, että topissa ollaan. Yksikkö ajattelee, että miksiköhän kuski polkee vielä pedalia...
Vanhan liiton vehkeissä olisi vika ollut vuotavassa pääsylinterissä tai jarrusylintereissä, jos kaikki jarruletkut tai putket, myöskin alipaine, olisivat kunnossa.

JCA

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4369 : 17 Tammikuu, 2015, 01:36:43 »
Enpä tahallaan koita polkea pohjaan, vaan totesin että mitä vittua mulla on poljin melkeen pohjassa tän valoihin hölläämisen jälkeen ja mitä vittua tää menee edelleen pidemmällekkin, eli pohjaan saakka.

Ei ollu tämmöstä 2010 Focuksessa, eikä 2014 Focuksessakaan mikä lähipiiriin ilmaantu. Se vaan ei ole sellanen kun sen pitäis, saa tulla koeponnistaa. Tosin tuntuu ilmenevän monen muuttujan kautta, ei tee tota aina. Kuten ei tehny äsköselläkään reissulla.

Kyl mie tiiän millanen normaali jarrupoljin on. Päässy ajaan kaikenlaista siitä Impalasta Coronaan, jeesuksen aikasesta Golffista ihan tuoreimpaan, vanhasta bemmistä moderniin ja vieläpä noi foordit ;D

En mie alan ammattilainen ole, mut tähän mennessä kun mä olen Deltalle sanonu havainneeni vian niin siellä on ollu enemmän tai vähemmän vikaa, omiani en ole kuvitellut toistaseksi. :)

Mut hei, se selvii sit kun ne jarrut pettääkin joku kerta. Sit jälkiviisaana vois ehkä todeta että ei kerpele, siellä ihan tosissaan oli vikaa.

Ja mitä ajanu markkinoiden uusimpia ja vanhempia dösiä niin juu, on varsin vahvasti tiedossa miltä tuntuu kun ajaminen on vaan pyyntöjä tietokoneille ja se ehkä toteuttaa ne, riippuen vähän tietokoneen mielialasta :)

JCA

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4370 : 17 Tammikuu, 2015, 01:38:24 »
Niin, ja Fordin ottaisin uudestaankin. 140tkm se edellinen kesti ja valehtelematta viimenen vuos myö yritettiin rikkoa sitä ajamalla, ihan tahalteen. Koska huvikseen.

Tuo uusi Focus on pirun jämptin olonen, eikä tota ecobuustia ole ainakaan haukuttu suuremmin, päinvastoin.

Hakisin sen uuden Mondeon ihan millon vaan jos perse kestäis.

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4371 : 17 Tammikuu, 2015, 04:01:02 »
No, mitäs mä koitan neuvoa viisaampaa. Auto huoltoon, ja kerrot niille vaivan. Kyllä ammattimiehet havaitsee vian. Ehjä auto, parempi mieli... ;D

JCA

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4372 : 17 Tammikuu, 2015, 10:27:10 »


No, mitäs mä koitan neuvoa viisaampaa.

Hohhoijaa..

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4373 : 17 Tammikuu, 2015, 10:46:13 »
Nii just. Ensin kysytään, sittenkun yrittää antaa vinkkiä tai jotain, niin lopputulos on sitten tuollainen.

Poissa Pekka

  • Seniori torppari
  • *****
  • TeroS & Tohtori R wannabe
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4374 : 17 Tammikuu, 2015, 11:10:50 »
Johny varmaan tarkoitti ettei pidä itseään sua parempana asiantuntijana...
Goblin 700 Black Thunder / Futaba T8FG / Real Flight 7 / EEKk - Etelä-Espoon Kopteriklubi

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
11 Vastauksia
6630 Lukukerrat
Uusin viesti 16 Helmikuu, 2009, 12:20:03
kirjoittanut Viljo
12 Vastauksia
7029 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Maaliskuu, 2009, 16:57:31
kirjoittanut XciD
29 Vastauksia
15065 Lukukerrat
Uusin viesti 15 Lokakuu, 2011, 10:28:07
kirjoittanut elvis
21 Vastauksia
8749 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Huhtikuu, 2015, 23:19:32
kirjoittanut madog2mad