Kirjoittaja Aihe: OTTAA PATTIIN!!!!!  (Luettu 1344591 kertaa)

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Re: Vs: RE: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3100 : 10 Helmikuu, 2013, 12:35:40 »
Tai sit vaan lasit auki ja johki parkkihalliin sulamaan. Tarkkaa tai ei, toiset tykkää  naarmuista toiset ei.

Ostaa tollasen raadon ku mulla ni ei tartte miettiä. Itse hakkaan jääraapan kulmalla, potkimalla jne jäät pois eikä vois vähempää napata jos tulee joku naarmu :D se on mulle kuljetin jota ei tartte varoa millään tavalla. Harrastevälineet sitte asia erikseen.
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Tucho

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: Re: Vs: RE: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3101 : 10 Helmikuu, 2013, 12:40:25 »
Ostaa tollasen raadon ku mulla ni ei tartte miettiä. Itse hakkaan jääraapan kulmalla, potkimalla jne jäät pois eikä vois vähempää napata jos tulee joku naarmu :D se on mulle kuljetin jota ei tartte varoa millään tavalla. Harrastevälineet sitte asia erikseen.

Son paljolti siitä kiinni mihin panostaa.

Itellä sama ajatus tohtorin kanssa autoista, osin työkaluistakin. Käyttöä varten ne on tehty.

JCA

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3102 : 10 Helmikuu, 2013, 13:00:54 »
No eipä kyllä tule tota Focustakaan ihan kauheasti säälittyä ton harjaamisen osalta.
Naarmuja tulee jos on tullakseen, kuljettimia noi yleensä on. Tosin saaaaattais olla eri meininki jos toi mulle joskus jäis.
Vuoden päästä loppuu leasing sopimus niin ei paljoa kiinnosta onko jotain pintanaarmuja, ei se mulle jää kummiskaan.

Useesti tosin tulee puhistettua vaan ikkunat ja ajan tohon 100 metrin päähän hallille ja paineella/kuumalla vedellä huuhtelen + kuivaan, vaan sillon kun on kiirus johkii niin pakko se on harjalla raapia.
Niin pitkään kun auto on perus kauppakassi ja alle 60 000e niin ei kauheasti ole intressejä alkaa hifistelemään, paitsi jos nyt on tylsää ja tykkää siitä. Itte tykkään välillä puunata. Auto on yleensä aina puhdas ja siisti, mut toi harjaanko vai en, niin harjaan.

Se vaan on fakta kummiski että 45 000e auton arvo laskee vuodessa 25 000e. Sivusta seuranneena tämänkin todistin.
Oma Focus taitaa uutena olla sen 27t€, tai näin ainakin 2013 mallisto, ittellä 2010. Nykyarvo nettiauton mukaan noin 16 000e. Tosin siellä ei ykskään laite ole ajettu niin paljon kun oma, mulla on tossa 82tkm.
Tulipa taas jauhettua vähän asian vierestäkin..

Niijoo ja moottoripyörä on sit ihan eri asia. Siinä ei saa olla yhtään naarmua missään millonkaan mitenkään ikinä. Tosin siitä ei tarttekkaan lumia harjata pois.

Poissa Falconi

  • se irkkihemmo
  • Seniori torppari
  • *****
  • Korsee äpterit
    • Kuvasivut
Vs: Re: Vs: RE: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3103 : 10 Helmikuu, 2013, 13:09:13 »
Son paljolti siitä kiinni mihin panostaa.

Itellä sama ajatus tohtorin kanssa autoista, osin työkaluistakin. Käyttöä varten ne on tehty.

Ei käyttöä tarvitse pelätä, se on miten hyvin niistä välineistä jaksaa huolehtia ja miten niitä käyttää. Mua nyt ärsyttää rasvaiset työkalutkin, joten putsaan nekin aina käytön jälkeen. Kun osa remonteista on jotain missä kädet ei paskaannu ja osa taas sitä vastakohtaa. :) Väkisin tulee kulumisen jälkiä ihan mihin välineeseen tahansa, mutta miksi niitä ehdontahdoin viitti hajoittaa.

Eli juurikin panostuksesta on kysymys. Esim. joku vois hifistelellä koptereita vaikka nekin on lennättämistä varten tehty.

Kuten tässäkin threadissa, osaa ottaan pattiin asiat joista toiset eivät niin välitä ja toistepäin.

Niijoo ja moottoripyörä on sit ihan eri asia. Siinä ei saa olla yhtään naarmua missään millonkaan mitenkään ikinä. Tosin siitä ei tarttekkaan lumia harjata pois.

Kuljetinhan sekin on ja hiton hankala taas tankkinaarmuja välttää jos esim. housut koskettaa sitä. Puunaaminen on kivvaa kun näkee niin selkeesti työnsä tulokset :)
« Viimeksi muokattu: 10 Helmikuu, 2013, 13:11:39 kirjoittanut Falconi »
#kopterit.net@IRCnet
|X5|
Whiskey Tango Foxtrot

Poissa Tucho

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3104 : 10 Helmikuu, 2013, 13:17:51 »
Ottaa pattiin ku ihmisiä potuttaa eri asiat ku mua, koska mä oon kuitenni oikeessa :)

Oikeesti ottaa pattiin rakennuslaiskuus ku on varasto täynnä osaa ja kilkettä muttei yhtään lentävää multia.

Wookongi gps:lläkin oottais tossa laatikossa et jaksais värkätä sille alustan ja asentaa käyttöön...

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Re: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3105 : 10 Helmikuu, 2013, 20:25:20 »
Tänään 6 autoa pelastustiellä ja äsken joku lappeen rantalainen likka roikkuu kontissa, jarrutus hidastusmöykkyyn, meinas tulla konttiin, siitä meinas samalla vauhdilla vetää jalkakäytävältä ohi, huolimatta siinä olevasta jalankulkevasta ihmisestä, pysäytin koneen ja ämmän suu ja kädet kävi, myöhemmin ohittaessa keskari lasissa.

Ei varmaan tajunnut tehneensä muutamia virheitä...
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

JCA

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3106 : 10 Helmikuu, 2013, 21:07:44 »
Samallaisia palikoita näkee kun dösää ajaa. Hidastat suojatien eteen niin takanatuleva vaihtaa kaistaa ja kaahaa suojatien yli. Pahimmillaan jääny 50cm kiinni, ohittaneen auton katolta lensi lumet jarrutuksessa erään mamman ja hänen lastenrattaitten päälle.

Naurattaa välillä manskulla kun ihmiset näyttää centeriä kun en anna dösällä tietä jalankulkijoille,  se on vaan varma että se viereisellä kaistalla tuleva apina ei hidasta/tajua sitä suojatietä joten aiheutan pahinmillaan kuoleman tai vammautumisen.

Apinat liikenteessä.

Ja sit nää aasit jotka kiireellä ohittaa dösän ja tajuaakin että fuck tosta piti kääntyä oikeelle, äkkiä dlsän eteen ja liinat kiinni. Matkustajat ja kuski kiittää. Prkl! Sunnuntai... ketutus alkaa jo, 5 päivää töitä taas edessä. No onneks iltavuoroa ni on suurimmaks osaksi luokkaa 17-04, tyhjiä teitä ajella.

Poissa Tucho

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3107 : 10 Helmikuu, 2013, 21:14:46 »
Ottaa pattiin ne Turkulaiset pussikuskit jotka laittaa sen vilkun tiellepäin vasta kun bussi on jo liikkeellä ja rattiakin on veivattu..

Ja miks aina tuntuu siltä että se bussi lähtee liikkeelle just sillon ku ite oon siinä rinnalla. Koittaa siinä sitte talviliukkailla pysäytellä kun ei oo vilkulla etukäteen ilmootettu aikeista. Piruvie.

Yleensä kyllä annan busseille (ja muillekkin) mieluusti tietä. Mulla ku ei oo koskaan niin kauhia kiirus mihkään, ja jos onkin ni ei se muitten tielläliikkujien vika oo..

Poissa Trnquill

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3108 : 10 Helmikuu, 2013, 21:36:28 »
On kyllä turkulaiset bussikuskit muuttaneet tapojaan oleellisesti muutaman viimevuoden aikana! Nykyään ihan aidosti katsotaan tuleeko joku sieltä takaa ihan kohdalla eikä tungeta kuvaamallasi tavalla kaistalle samalla vasta vilkkuviikseä haroen. Toki bussit yhä pysäkiltä eteen tunkevat (sehän on niiden oikeus ja siten homma rullaa), mutta ei enää niin vaarallisesti kuin aikaisemmin.

Muutamia vuosia sitten oli todella monta vaaratilannetta, kun bussin vilkku ei vielä vilkkunut, kun olin siinä takapuskurin kohdalla, mutta välittömästi sen jälkeen alkoi edessä välähtelemään ja bussi kampeamaan kaistalle. Tuli tehtyä kaikki temput äkkijarrutuksista äkkikaasutuksiin ja kaistanvaihtoihin. Tiedä sitten mitä liikkui jampoilla mielessä, mutta hurjaa touhua se oli. Nyttemmin on onneksi tavat pääsääntöisesti muuttuneet.

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Re: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3109 : 11 Helmikuu, 2013, 05:49:41 »
Voi huoh, sylinteri morjes ja sanoo iloisesti spruits!




Edit:

sama vaikka ottais fiskarssin kolan, yhtä paljon vatuttaa lusikoida tavallisella auralla:
https://www.dropbox.com/sc/au78f4nobboybor/DAT_ShYqkT
« Viimeksi muokattu: 11 Helmikuu, 2013, 06:06:23 kirjoittanut jesi »
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3110 : 11 Helmikuu, 2013, 13:42:44 »
Ite oon aina soittanu ja kertonu lisä ohjeita.
Joskus tullu kans haettua ihan sieltä terminaalista itsestään.

Joskus tuo just ärsyttää, kun et oo koton sillo ku tulee. Pitäs laittaa kuution kokoinen postilaatikko ni voisivat sinne tiputtaa :)

Joo, tulihan se paketti lopulta kun soitin sinne asiakaspalveluun. Mutta mutta...

Lähettivät piru vieköön sen tangollisen version tuosta mini titanista kun olin tilannut FBL-version!  >:(

E: Huh huh, oli sittenkin FBL-versio. Paketin kuvissa onkin näemmä edustettuna molemmat versiot :D
« Viimeksi muokattu: 11 Helmikuu, 2013, 13:56:41 kirjoittanut KL »
SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3111 : 11 Helmikuu, 2013, 14:25:16 »
Kai toi minititan on torstaina sisälennätyksessä testissä?

JCA

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3112 : 11 Helmikuu, 2013, 14:29:17 »
Ottaa pattiin ne Turkulaiset pussikuskit jotka laittaa sen vilkun tiellepäin vasta kun bussi on jo liikkeellä ja rattiakin on veivattu..

Ja miks aina tuntuu siltä että se bussi lähtee liikkeelle just sillon ku ite oon siinä rinnalla. Koittaa siinä sitte talviliukkailla pysäytellä kun ei oo vilkulla etukäteen ilmootettu aikeista. Piruvie.

Yleensä kyllä annan busseille (ja muillekkin) mieluusti tietä. Mulla ku ei oo koskaan niin kauhia kiirus mihkään, ja jos onkin ni ei se muitten tielläliikkujien vika oo..

Itteäkin hatuttaa välillä kun yhtäkkiä vaan pompataan eteen. Toki jo autokoulu opettaja joskus antoi hyvän vinkin että kun sieltä takaa lähestyy niin yleensä näkee että onko dösän ovet auki. Jos ovet just lähtee kiinni niin päästää jo jalan kaasulta. Ja ne ovien valot on kans pimeellä ihan hyvä merkki, jos pysäkillä näky valoa mikä tulee dösän ovien valoista niin ovet on auki, tosin tää ei päde kaikkiin niin ei oikeen hyödytä. Joissain kun ne valot palaa vielä 5 sekuntia ovien sulkeutumisen jälkeenkin. Tosin joissain autoissa toi pakollinen varustus on viallinen eikä toimi, ovijarru. Eli dösää voi ajaa vaikka ovet olis auki. Se on aika nopeeta meininkiä kun napauttaa ovet aukeemaan jo ennenku dösä ees pysähtyy ja hyvä jos kerkee ees pysähtymään ku matkustaja pomppaa ulos ja matka jatkuu. Muistan pentuna kun monesti kotiin tultaessa loikattiin kavereiden kanssa vauhdista ulos ja kuskin ei tarvinu edes pysähtyä ;D Siinä on vaan se, että jos dösä ei pysähdy sinne pysäkille niin sillä ei ole oikeutta tulla sieltä eteen.

Kyllä pitäs dösäkuskeillaki vähän olla silmää siinä että jos takaa tulee täydessä mällissä oleva betoniauto tai kärryllinen hlöauto niin ei nyt ehkä kannata siihen eteen vetästä.
Itte päästän aina ohi jos on autoa sillai lähellä tulossa, mut jos/kun on vilkku päällä ja kaukaakin tuleva auto vaan jatkaa tuloaan eikä edes hidasta niin mie väännän eteen, sit näkee niitä jänskiä paniikkikohtauksia kun auto lähtee vipattamaan eestaas ja torvi soi. Ehkä mää oon kusipää ja ammattikuski ei noin tekis, mutta en mää koko päiväksi jää siihen venttaamaan että antasko joku tietä, varsinkaan näillä aikataulutuksilla. Niin harvalla tuntuu olevan tieto siitä että dösällä on etuajo-oikeus (mikä ei tarkota eteen ajamis oikeutta). Varsinkin mopoautoilijat on vähän sellasia, tosin yhden sellasen kylkeen meinasin jo tossa Tapiolassa jysäyttää ku mopoauto paahto täysiä liikenneympyrään meikän eteen, peilijää alla niin ei dösä pysähtyny, jäi ihan muutamista senteistä kun odotin jo iskua.


Mutta joo, itte kun ajan pikkuautolla ja edessä on dösä pysäkillä niin oletuksena on aina se että kohta se sieltä tulee, annan tilaa. Ellei se juuri pysähtynyt siihen tai ole pysähtymässä. Ei ne montaa sekuntia siinä viihdy kummiskaan, ellei ovet ja anturit kettuile.
Enkä siis puolusta dösäkuskeja, tiiän että tuolla on noita mulukkuja joiden pitäs olla vaan matkustajina ja pysyä kaukana polkuautoa isommista laitteista. Vaan minkäs teet kun ei noilla mitään vaatimuksia tuolla ole, kuha osaat ajaa sitä pakettiautoa pari kilsaa työhaastattelun ajokokeessa. Sillä määki tonne pääsin ;D ;D

Poissa KL

  • Seniori torppari
  • *****
  • #340
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3113 : 11 Helmikuu, 2013, 15:36:09 »
Kai toi minititan on torstaina sisälennätyksessä testissä?

Jaa niin, voisihan se ollakin. Ellen ehdi hajottamaan sitä jo ennen :D
SAB Goblin 500, SAB Goblin 380
Suomen Autorotaatioliitto

Poissa Kuntsari

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3114 : 11 Helmikuu, 2013, 21:59:51 »
Kopteri otti ja lähti lentää... 500m päästä löyty autotieltä pari jalasta poikki ja jottai pientä  >:(

Poissa Iski

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry (Alkuperäinen nro #0013), nyt #0115
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3115 : 12 Helmikuu, 2013, 18:23:32 »
Ottaa päähän kun Honda on täysin lumen peitossa, joka puolelta. Taitaa mennä lapiohommix sittenkin  ??? Kun en oo ajanut sillä vähään aikaan, niin vähän näkyy takapuskurista, minkä värinen kärry on kyseessä. Pyörätkin ovat jo lähes lumen peitossa......

Jesi vois tulla ilmatteeks vetämään mun parkkiksen puhtaax. Auton alla taitaa vielä puhdas asfaltti näkyä.

Tuli toissapäivänä otettua lapio käteen ja "hieman" levitin auton takaa lunta vex. Ei meinannut enää ovikaan aukeamaan, mut sit vaan hanaa ja hyvin läx vex parkkikselta. Oli pakko puhdistaa harjalla myös aluvanteet pois lumesta  ;D Ajoin aidan toiselle puolelle S-Marketin parkkikselle ja laitoin kiekon. No, eilen aamulla tsiigasin ikkunasta, niin oli taas kärry lumen peitossa, mutta etulasissa oli jälki. Viidenkympin "pikavoittohan" sieltä tuli, mut kun olivat auranneet parkkiksen, niin nyt on ok.
Yksityinen parkkifirma kyseessä.
4x Blade mSR (VAIN yksi toimiva) , T-Rex 450SE V2, T-Rex 600ESP ,2x Spektrum DX7, Phoenix
The taciturn men of Finn fir forests (YK-juttu)

Poissa TuukkaJK

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3116 : 12 Helmikuu, 2013, 18:25:28 »

Yksityinen parkkifirma kyseessä.

No eihän noita yksityisten firmojen höpöhöpö laskuja tarvi maksella jos ei välttämättä halua.. :P
- DJI Phantom 3 Professional -
        - SAB Goblin 630 -                     http://www.youtube.com/TuukkaJK
        - SPEKTRUM DX8 -

Poissa Iski

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry (Alkuperäinen nro #0013), nyt #0115
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3117 : 12 Helmikuu, 2013, 19:02:57 »
No eihän noita yksityisten firmojen höpöhöpö laskuja tarvi maksella jos ei välttämättä halua.. :P

Tuosta kun oon lukenut jo niin paljon netistä, et en enää tiedä asian juridista laitaa. Täytyy miettiä ja ottaa yhteyttä taloyhtiön hallituksen puheenjohtajaan, sillä just siinä parkkiksella, meidän taloyhtiöllä on varattuna muutama paikka.
4x Blade mSR (VAIN yksi toimiva) , T-Rex 450SE V2, T-Rex 600ESP ,2x Spektrum DX7, Phoenix
The taciturn men of Finn fir forests (YK-juttu)

Poissa TuukkaJK

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3118 : 12 Helmikuu, 2013, 20:26:33 »
Tuosta kun oon lukenut jo niin paljon netistä, et en enää tiedä asian juridista laitaa. Täytyy miettiä ja ottaa yhteyttä taloyhtiön hallituksen puheenjohtajaan, sillä just siinä parkkiksella, meidän taloyhtiöllä on varattuna muutama paikka.

Sähän et tietenkään itse ole sitä autoa ajanut kyseisenä ajankohtana ja et millään muista kenellä se sattui olemaan lainassa, joten et mitenkään voi olla velvollinen maksamaan sitä laskua.. Jos parkkifirma välttämättä haluaa tietää kuka autolla on silloin ajanut, niin voit toki 200€:n nimellistä korvausta vastaan sen heille selvittää.. ;)
- DJI Phantom 3 Professional -
        - SAB Goblin 630 -                     http://www.youtube.com/TuukkaJK
        - SPEKTRUM DX8 -

Poissa Kuntsari

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3119 : 15 Helmikuu, 2013, 17:39:55 »
Harmittaa, ettei kyseinen kersa sattunu osumaan hexaan jääpallolla eikä kiekolla, oisin mielelläni silittäny päätä ja kertonut, kuinka onnellinen olen... mikä hitto noita pentui vaivaa, ku monen tonnin vehkeet lentää, ni yrittää jääkiekolla ja pallolla heittää alas... Vai onko noilla pennuilla liikaa rahaa?     >:(

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3120 : 15 Helmikuu, 2013, 18:14:49 »
Toisaalta, kannattaako pokalla lentää yleisöön?

Ite koittaisin:
"joo, jos sopii nii tuun kuvaamaan teidän peliä, mut varokaa vähä ja antakaa laitteiden olla"
« Viimeksi muokattu: 15 Helmikuu, 2013, 18:16:57 kirjoittanut jesi »
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

Poissa Kuntsari

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3121 : 15 Helmikuu, 2013, 19:14:43 »
Nii, mullaki yleensä tapana koittaa heittää kivillä kaikkii kameroita ja autoi mis on siniset vilkut katol... kyl siin täytyy jo olla kasvatuksessa vikaa, jos kaikki pitää rikkoa

Poissa Tucho

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3122 : 15 Helmikuu, 2013, 19:26:16 »
Onneks mä oon aina lennättämässä jossain mettässä yksikseni, taidan jatkaa samaa rataa :)

Saako tosta kivittelystä videota, vai oliko vaan stillikamera kyydissä?

Poissa Kuntsari

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3123 : 15 Helmikuu, 2013, 20:29:13 »
pusken jossai vaihees ku kerkiin, oli ihan livekuva käytös plus rec päällä  :)

Poissa jesi

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #3124 : 17 Helmikuu, 2013, 09:45:21 »
Tässä jonkun kuukauden spekuloinu josko laittais kotipolttoisen firmiksen tuohon multimeedioboksiin, äsken aamukahvinkera pomppasin laitteiden ääreen, latasimpa kuvien perusteella omaan laitteeseeni sopivan filun ja tarjosin muistitikulla sitä, ei sanonu juuta eikä jaata.

Sitten läksin sarjanumeroita katsomaan niin selvishän se, juuri minun mallia ei tueta ja se vähäne tuki mitä löyty niin poistaa kaikki online palvelut laitteesta.

Grrrmurr!
Sivun viimeinen laite:
http://wiki.wdlxtv.com/Y_U_NOT_SUPPORT_MY_DEVICE
/ Jere Siirilä
DJI Spark | Eachine QX95 & FrSky Taranis | Cheerson CX-Stars

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
11 Vastauksia
6630 Lukukerrat
Uusin viesti 16 Helmikuu, 2009, 12:20:03
kirjoittanut Viljo
12 Vastauksia
7029 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Maaliskuu, 2009, 16:57:31
kirjoittanut XciD
29 Vastauksia
15065 Lukukerrat
Uusin viesti 15 Lokakuu, 2011, 10:28:07
kirjoittanut elvis
21 Vastauksia
8749 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Huhtikuu, 2015, 23:19:32
kirjoittanut madog2mad