Kirjoittaja Aihe: OTTAA PATTIIN!!!!!  (Luettu 1344585 kertaa)

JCA

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1575 : 26 Lokakuu, 2011, 00:36:07 »
Tarvii yöllä käyä kans repimässä tsadista vähän kiskoa maasta mukaan. Käyä rakentamassa karhu sporalle kiskot rymättylä-naantali-masku välille :D

Taidan painua nukkumaan. Ajoin tänne mamman kämpille, pihalla parkkipaikka oven edessä ja oli heti safka tarjoilu. Aamulla Moccamasteri keittää kahvia. Kelpaa!
Ötyy!

Poissa Spin

  • Pro torppari
  • ****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1576 : 27 Lokakuu, 2011, 10:07:26 »
Tarvii yöllä käyä kans repimässä tsadista vähän kiskoa maasta mukaan. Käyä rakentamassa karhu sporalle kiskot rymättylä-naantali-masku välille :D

Taidan painua nukkumaan. Ajoin tänne mamman kämpille, pihalla parkkipaikka oven edessä ja oli heti safka tarjoilu. Aamulla Moccamasteri keittää kahvia. Kelpaa!
Ötyy!

Vielä kun luopuis omasta asunnosta niin ois enempi harrasterahaakin käytössä ;).
Blade mSRX, 130X, Vortex 250 PR0
Spektrum DX18
PhoenixRC

JCA

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1577 : 27 Lokakuu, 2011, 10:11:16 »
Äl nyt, olen kahtena iltana ajanu Suoraan mutsin kämpille. Mulla on siellä oma nurkkaus :D
Se olis sellaset 770€ + 35€ + sähköt + vakuutukset voittoa joka kuukausi kun muuttas tonne mutsille. Henseleitin verran säästöä joka kuukausi. :D

En silti ole valmis siihen!

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1578 : 27 Lokakuu, 2011, 11:02:50 »
Äl nyt, olen kahtena iltana ajanu Suoraan mutsin kämpille. Mulla on siellä oma nurkkaus :D
Se olis sellaset 770€ + 35€ + sähköt + vakuutukset voittoa joka kuukausi kun muuttas tonne mutsille. Henseleitin verran säästöä joka kuukausi. :D

En silti ole valmis siihen!
Huh huh minkä hintasta asumista! Täällä korvessa morsiammen kanssa asutaan vuokralla 54 neliötä tilaa ja 350€ sisältäen sähkön ja veden.  :D Opiskelija-asuntohan tuo on niin siks noin halpa. Normaalisti jotain 400-600€ väliltä + sähkö ja vesi. Se vaan että palkat täällä päin on kyllä sellasia että minä en ainakaan pystys asumaan 770€/kk vuokralla.

Poissa supaman

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1579 : 27 Lokakuu, 2011, 12:11:32 »
Kerpele!
Ei tullu mun BF3 tänään!!!
Esky Belt cp V2(arkistoitu)
Align T-Rex 450 PRO FBL Align 3G
Aling T-Rex 600 ESP FBL with BeastX
TT Raptor 50T FBL with BeastX
Hitec Aurora 9

JCA

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1580 : 27 Lokakuu, 2011, 12:12:10 »
Onneksi tuo 770€ kumminkin sisältää mulla vedet. Ei tää halpaa ole Espoossa metsässä asua.
Menis stadin puolelle niin sais laittaa vielä ykkösen tohon eteen lisää :D

Löytys noita kait halvempiakin, mutta jotenkin noi uudet asunnot on niin mukavia. Paitsi parkkisten osalta, prkl!

JCA

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1581 : 27 Lokakuu, 2011, 12:13:28 »
Kerpele!
Ei tullu mun BF3 tänään!!!

Kaupoissa hyllyt notkuu noita. Tekis mieli ostaa, huomenna tullee palakkakakakakakaaa....

Poissa supaman

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1582 : 27 Lokakuu, 2011, 12:37:00 »
Kaupoissa hyllyt notkuu noita. Tekis mieli ostaa, huomenna tullee palakkakakakakakaaa....

Notkuu missä notkuu... Ei ainenkaan täällä susirajalla  >:(
Esky Belt cp V2(arkistoitu)
Align T-Rex 450 PRO FBL Align 3G
Aling T-Rex 600 ESP FBL with BeastX
TT Raptor 50T FBL with BeastX
Hitec Aurora 9

JCA

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1583 : 27 Lokakuu, 2011, 12:40:11 »
Justisa tunti sitten kävin Espoon Ison Omenan Sitimarketissa niin siellä ainakin oli noita vaikka kuinka paljon.
Sie tietysti oot ennakkotilannu sen jo vuosi sitten?

Ittiä kyrsii kans kun pari peliä olen joskus ennakkotilannu tyyliin puoli vuotta ennen julkasua, niin sitten ne saakin viikon myöhemmin kun peli julkastaan kaupoissa. Mielestäni aika rankkaa kusetusta? :D

Poissa Lauri P

  • Seniori torppari
  • *****
  • #0174
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1584 : 27 Lokakuu, 2011, 13:15:08 »
steamin kautta ei kuulu mitään tuosta BF3:sta...
Pitääkö aina olla eniten,paras,isoin ja heti???
-Goblin 500-

Poissa Lauri P

  • Seniori torppari
  • *****
  • #0174
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1585 : 27 Lokakuu, 2011, 16:14:40 »
hankala tullitäti vantaalla ku ei kelepuuta edes mun kuittia HK:lta vaan ruinaa vielä paypal tositettaki,vastasin notta mulla semmosta oo,tilanne päällä... ::)
Pitääkö aina olla eniten,paras,isoin ja heti???
-Goblin 500-

Poissa Kehno

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1586 : 27 Lokakuu, 2011, 16:37:06 »
Onneksi tuo 770€ kumminkin sisältää mulla vedet. Ei tää halpaa ole Espoossa metsässä asua.
Menis stadin puolelle niin sais laittaa vielä ykkösen tohon eteen lisää :D

Löytys noita kait halvempiakin, mutta jotenkin noi uudet asunnot on niin mukavia. Paitsi parkkisten osalta, prkl!

Phyh, me asuttiin Munkkiniemessä ihan vaan 880€/kk plus vedet, vakuutukset jne. Auto paikkakin olisi irronnut hallista 114€/kk ja tallista 78€/kk. =) Munkka on kyllä aika kaukana keskustasta missä tuo älyttömyys vaan kasvaa.

Ja kiukutukseen: se BF3 ei saapunu postissa tänään. Kiva ku muut jo pelaa...

Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1587 : 27 Lokakuu, 2011, 16:47:18 »
hankala tullitäti vantaalla ku ei kelepuuta edes mun kuittia HK:lta vaan ruinaa vielä paypal tositettaki,vastasin notta mulla semmosta oo,tilanne päällä... ::)
Turussa omalla kohdalla tuota pidetään normaalina rituaalina.

Paypalin tositteksi kelpaavan voit tulostella paypaliin kirjautumalla ja tulostamalla maksuerittelyn.
Haluavat näitä paypalin lappuja juuri siksi, että noi kiinankaupat julistetaan niin avuliaaksi kun saat ite päättää mitä heidän tositteisiinsa merkitään hinnaksi.
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1588 : 27 Lokakuu, 2011, 16:47:21 »
VETTÄ SATAA. Ei oo moneen viikkoon satanu ja tänään varasin itelleni vihdoin ja viimein aikaa koneen hienosäädölle ja lentelylle niin eiköhän sitten..


Hirveitä nuo teijän vuokrat.  :o Näin köyhää ihan hirvittää. Tuolla 880€/kk maksais jo kovasti omakotitaloaki pois, mutta toki jos elämän tilanne on se että ei varmaa vielä ole niin no can do.

Poissa juza

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1589 : 27 Lokakuu, 2011, 16:53:44 »


Hirveitä nuo teijän vuokrat.  :o Näin köyhää ihan hirvittää. Tuolla 880€/kk maksais jo kovasti omakotitaloaki pois, mutta toki jos elämän tilanne on se että ei varmaa vielä ole niin no can do.

Sitten kun ostaa oman kämpän niin kaksiosta saa maksaa 150-250 000 €. Pitäsköhän vaihtaa tää nykynen omakotitaloon 50km päässä. Ylijäävillä rahoilla saisi vielä E Mersun ;D


Poissa Sammy

  • kumiukko.fi
  • Elävä Legenda
  • *****
  • Kopterit.net #1
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1590 : 27 Lokakuu, 2011, 17:00:34 »
Ylijäävillä rahoilla saisi vielä E Mersun ;D
Tai jonkun paremminnkin varustellun ja mukavankin auton :D
DX7, Phoenix RC ja muutama kopteri   |  FIN5196
[R]    

Poissa Toeh

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kaikki toimii savulla!
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1591 : 27 Lokakuu, 2011, 17:09:41 »
Sitten kun ostaa oman kämpän niin kaksiosta saa maksaa 150-250 000 €. Pitäsköhän vaihtaa tää nykynen omakotitaloon 50km päässä. Ylijäävillä rahoilla saisi vielä E Mersun ;D


Täällä päin tuommonen perus omakotitalo on sen 150-250 000€. On toki kaikki isot kaupat kauempana, mutta lentopaikkoja lähempänä.

Poissa Puhi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1592 : 27 Lokakuu, 2011, 20:30:25 »
Itellä kaksio Kurkimäessä, 50 neliötä, 440,- kuussa autopaikalla... :) Kaupungin kämppä, duuniin kaks kilsaa, eikä mikään kiire ostella omaa...

Edit: Ottaa kyl tavallaan pattiinkin. Paloi kansipaffi talviautosta viikonloppuna. Voi kyllä vielä hissuksiin ajella, hieman painetta syylariin kerää. Samalla musta tuli Tojota miäs, ostin samantein duunikaverilta 94´ vuoden 1,6 Corollan. 200tkm mittarissa, ruosteeton, viaton, kaksilla renkailla, leimaa kevääseen ja siisti. Huimat 200 egee siitä maksoin, ja saman rahan sain toiselta kaverilta, joka osti paffivikaisen Pösön... ;D
Eli hyvät kaupat, mut Toitsu vähän harmittaa merkkinä... ;)
« Viimeksi muokattu: 27 Lokakuu, 2011, 20:38:58 kirjoittanut Puhi »
Monta kopteria, mut Duuni ja Pösöt vieneet kaiken ajan...

JCA

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1593 : 27 Lokakuu, 2011, 22:56:49 »
Munkkahan on ihan metsässä. Siitä ajaa ruuhka-aikana ytimeen melkeen tunnin! :D
Että ei voi niitä hintoja verrata stadin hintoihin.

Poissa Iski

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry (Alkuperäinen nro #0013), nyt #0115
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1594 : 27 Lokakuu, 2011, 23:31:11 »
Munkkahan on ihan metsässä. Siitä ajaa ruuhka-aikana ytimeen melkeen tunnin! :D
Että ei voi niitä hintoja verrata stadin hintoihin.

Onhan tää Hakunilakin ihan metässä, mut ku on oma kämppä ja vähän alle 400€ yhtiövastike. Sekin pitää kaiken ohella yxin maksaa + autolaina vex jne.. jne..  ??? Maksan kyl' ihan turhiakin maksuja......vaikkei tarttis.....
4x Blade mSR (VAIN yksi toimiva) , T-Rex 450SE V2, T-Rex 600ESP ,2x Spektrum DX7, Phoenix
The taciturn men of Finn fir forests (YK-juttu)

Poissa supaman

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1595 : 28 Lokakuu, 2011, 18:24:07 »
Kyllä taas opetteluttaa... T-Rex 600(esp) FBL 2m selkä leijutelusta tonttiin.
Niin paljon osan vaihtoa tiedossa, et ei jaksa luetteloida tähän.  >:(
Esky Belt cp V2(arkistoitu)
Align T-Rex 450 PRO FBL Align 3G
Aling T-Rex 600 ESP FBL with BeastX
TT Raptor 50T FBL with BeastX
Hitec Aurora 9

Poissa jekuusi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1596 : 29 Lokakuu, 2011, 19:27:56 »
HK-500 kahdestakympistä spiraalina tonttiin, kun peräroottorin akseli väsytti itsensä poikki. Prkele- näitä on sattunut kuulemma muillekin. Ei muuta kuin uutta peräkasettia, peräputkea, nupinpäätä ja linkkipalloja uusimaan. Huomenna ei voi kuin levitellä käsiään. Ostaisko jouluksi aidon tiireksin???

Huokaus- oli vaan nyt kaikki niin hyvin ja kopu leijui kuin unelma. Se siitä taas sitten.
Nine Eagles PRO 270 II
Quadframe heavy SIX
Rinkularigi A' Trnquill

Poissa Jerkku

  • Modetorppari
  • *****
  • Rc-Kopterit Ry
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1597 : 29 Lokakuu, 2011, 22:45:42 »
Kohtuullisen hintavasta castlen säätimestä menny BEC ittekseen p*sk*ksi kaapissa, kele ja tana!
Ensin luulin että on beasti tullut tiensä päähän kun servot nyki miten sattuu, mutta syyksi paljastuikin nopari.
Kai se sitten on YGE tai joku, castlea ei taida enää tulla...
Gaui X3 Vbar mini          Futaba 10C
Trex 500 ESP  3G

Poissa jekuusi

  • Pro torppari
  • ****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1598 : 30 Lokakuu, 2011, 16:26:56 »
Mulle taas kävi niin, että HTC:n älypuhelin tilttasi ollessaan pöydällä. Vein puhelimen Elisan huoltoon, joka sanoi, että vika on mun syy eivätkä suostu korjaamaan ilman 400 euron veloitusta. Puhelinta ei ole koskaan tiputettu eikä koskaan naarmutettu ja se on ollut suojattuna silikonikuoren sisällä. Silti siihen on ilmestynyt mikroskoopilla löytynyt särö näyttöön ja tämän takia takuu ei ole voimassa. Olen ihan äimän käkenä!
Nine Eagles PRO 270 II
Quadframe heavy SIX
Rinkularigi A' Trnquill

JCA

  • Vieras
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #1599 : 30 Lokakuu, 2011, 17:01:28 »
Mulle taas kävi niin, että HTC:n älypuhelin tilttasi ollessaan pöydällä. Vein puhelimen Elisan huoltoon, joka sanoi, että vika on mun syy eivätkä suostu korjaamaan ilman 400 euron veloitusta. Puhelinta ei ole koskaan tiputettu eikä koskaan naarmutettu ja se on ollut suojattuna silikonikuoren sisällä. Silti siihen on ilmestynyt mikroskoopilla löytynyt särö näyttöön ja tämän takia takuu ei ole voimassa. Olen ihan äimän käkenä!

"Elisan huoltoon" :)

Mistäs lähtien ko. putiikilla on oma huolto ollut? Kerro mullekkin sijainti niin käyn kans viemässä pari laitetta sinne päivitettäväksi.
Veit sen puhelimen Elisa Shopittiin jossa MYYJÄ katsoi ja totesi osaamisellaan että näyttö on halki, näytöt kun yleensä ei halkea itseksiin niin ainoa järkevä selitys on että se olisi johonkin kulmaan osunut tmv?

Jos laite ei käynyt vielä siellä huollossa niin voit toki vaatia että laite lähetetään sinne HUOLTOON, (SCF Huolto tai Optima Service, kumpi sitte onkaan HTC:llä?). Huoltoon kun laite lähetetään niin menee siinä se postituksen ja huollon hitauden huomioiden about 2-4 viikkoa. Sieltä sitten TEKNIKKO/HUOLTOMIES/AMMATTILAINEN tutkii sillä mikroskoopilla että mistähän se on aiheutunut. Samalla myös tarkistavat että olisikohan laitteen sisällä oleva kosteusindikaattori vaihtanu väriään ja laitteessa kosteusvaurio jonka myötä HTC:N VALTUUTETTU HUOLTO (ei Elisa Shopit) voisi vielä sysätä sen myötä vian asiakkaan (sinun) niskoillesi.

JOS huolto toteaa vaurion omituiseksi ja sellaiseksi että sitä ei olisi pitänyt tapahtua ja käyttäjä ei ole sitä aiheuttanut --> Huolto vaihtaa ruudun veloituksetta.
JOS huolto toteaa sen mekaaniseksi vaurioksi, jonka käyttäjä (yhäkin sinä) on aiheuttanut (tavalla tai toisella) --> Ilmotetaan korjausarvio shopittiin --> shopitti informoi asiakasta ja ottaa suurimmat huudot vastaan --> laite takasi Shopittiin tarkastusmaksun (vajaa 40€) kanssa tai jos asiakas maksaa sen korjauksen niin sitten toki isomman laskun ja ehjä laite.

Otetaan asioista selvää ennenkö aletaan avautumaan.

Ja ei, en ole töissä ko. putiikissa. Mie ajan bussia :)

E: Ja 400€ kuulostaa aika korkealta hinnalta jos tosiaan vika on vain näytössä oleva "mikroskooppinen särö". Ei ne näytön vaihdot toistaseksi ole noin kalliita ollut.
Jos siellä taas on piirilevyllä halkeama niin sitten ymmärrän hinnan kun sellasta ei luotettavasti saa korjattua (tai niin ne on ilmottanu mulle) ja käytännössä sieltä tulee kokonaan uusi laite (tai ainakin sisälmykset, vanhoilla kuorilla).
« Viimeksi muokattu: 30 Lokakuu, 2011, 17:05:48 kirjoittanut Johny »

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
11 Vastauksia
6630 Lukukerrat
Uusin viesti 16 Helmikuu, 2009, 12:20:03
kirjoittanut Viljo
12 Vastauksia
7029 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Maaliskuu, 2009, 16:57:31
kirjoittanut XciD
29 Vastauksia
15065 Lukukerrat
Uusin viesti 15 Lokakuu, 2011, 10:28:07
kirjoittanut elvis
21 Vastauksia
8749 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Huhtikuu, 2015, 23:19:32
kirjoittanut madog2mad