Kirjoittaja Aihe: OTTAA PATTIIN!!!!!  (Luettu 1327973 kertaa)

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4800 : 28 Maaliskuu, 2017, 20:04:02 »
Oisha se yks misä o mosaki pitkittäin, sopii Xion budjettiinki, oliko se kitti ny sen kaks yksikköö... ;D

(Hiton komee se o)

Poissa 338federal

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kerranki lentokuva.
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4801 : 28 Maaliskuu, 2017, 20:16:34 »
Kerralla 880 velos. Siihen j@ni motors pannut niin jo on peli. 1000A max virran menekki. Ehkä enemmän. 60hp ilmassa ja kuuuluuu pröööööö braaaaa crätssssss.
Align T-Rex 700/800E V2 Vbar Neo(Pro rescue). Goblin 700 vbar silverline. Align T-Rex 600/700E Pro Vbar Silverline. Align 450L Dominator vbar Neo(Pro rescue). Align T-Rex 480 Sport DFC Beastx AR7200BX. (Align T-Rex 450 Pro DFC TORPPI). Align T-Rex 150 DFC. Blade mcpxBL. Blade MCPX
Vbar control. Spektrum DX8 phoenix 5,0 accurc

Poissa Speedy

  • Jäsen 2023
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4802 : 01 Toukokuu, 2017, 20:53:06 »
Ajattelinpa palata harrastuksen pariin parin vuoden hiljaiselon jälkeen...

XT60 liittimet ja silikonijohdot olivat loppu, niin laitoin niitä tilaukseen. EU varastot näytti ei oota joten tilasin vajaan kilon paketin suoraan pääpaikasta (otin kerralla vähän reilummin eri kokoja kaapeleita niin saa rakentelut käyntiin). Postikulut hirvitti kun siellä ei ollut enää halvinta china postia valittavana vaan halvin oli joku DHL express joten valitsin sen. Tänään on sitten tullut DHL:ltä jotain tullausrahaa kerjuu tekstiviestejä koko päivän ihan häirinnäksi asti...

Tuleepa liittimille ja kaapeleille hintaa sen verran että tosiaan OTTAA PATTIIN  >:( Etenkin kun ennen on tullut tavaraa suoraan kotiin vaikka tavaran arvo onkin ollut yli 10 kertaa enemmän kuin nyt. Kyllä minä mielelläni alvit tuosta paketista olisin maksanut, mutta kun siihen päälle pitää maksaa tuo DHL:n käsittelymaksu niin se melkein tuplaa tuon paketin hinnan.
Meneepä tuo DHL express minun osaltani boikottiin ja samoin hobbyking kun tarjoaa tälläistä "edullisinta" kuljetusvaihtoehtoa.

Poissa TimoK

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4803 : 01 Toukokuu, 2017, 21:15:10 »
No mikä pakko niitä sitten on sieltä kiinasta asti tilata ja odottaa kaupanpäälle 1 kk?
Niitä saa 2€ posti kuluilla ihan tosta naapuri saarelta. Jos on kiire niin sitten ne on lapasessa viimeistää to, jos tänään tilaa. Se vaan maksaa vähän enemmän.

http://www.fast-lad.co.uk/store/quantum_xt60_connectors_pairs_q-c-0015-p-14798.html
http://www.fast-lad.co.uk/store/quantum_silicone_wire_10awg_black_q-w-0008-p-15787.html
Tämän lisäksi on ihan suomessakin kauppoja, joiste em. kamppeita löytyy
|Logo 690SX|Logo 550SX|VBC|ja pari kiinteä siipistä|

Entiset:
|Goblin BT650|G420 Sport|G 570KSE|380KSE|Mini Protos|Goblin 700|Goblin 380|T-Rex 450L|Gaui NX4|MSH Protos (carbon) R.I.P|MSH Protos (plastic)|Logo 550SX|

Poissa VERTICAL

  • Seniori torppari
  • *****
    • VERTICAL Hobby
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4804 : 02 Toukokuu, 2017, 00:31:55 »
Tuosta seuraavaksi arkipäiväksi kotiin tai nouto espoosta (3 euron postikuluilla priority postina):
https://www.verticalhobby.com/kauppa/xt60-liitinpari-p-2855.html
https://www.verticalhobby.com/kauppa/10-awg-silikonijohto-p-2609.html
Ilmainen toimitus yli 50 € tilauksille!.
Kopterit, Multikopterit, Lennokit, Autot, Tankit. 10 vuotta ammattitaitoista palvelua harrastajilta.

Poissa Murgo

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4805 : 02 Toukokuu, 2017, 05:58:24 »
Minä olen aika paljon Banggoodista tilaillut noita pikkukilkkeitä, kestää sen 2-3 viikkoa mutta tulee normipostilla ilman ylimääräisiä kuluja ja säätöä:

https://www.banggood.com/search/xt60.html

https://www.banggood.com/search/10-awg-silicone.html

Myös Ebaysta löytyy tavaraa edullisesti ja ilman postikuluja.

Hobbykingilta hankin oikeastaan vain LiPoja EU-varastolta kun eivät Kiinasta enää toimita lentorahtimääräysten takia.

Nuo kuriiripalvelut ovat kyllä työssäkäyvälle aivan syvältä, joutuu sopimaan toimituksen työpaikalle ja toivomaan että sattuu olemaan paikalla kun se tulee. Paljon helpompi ainakin minulle hakea illalla postista.

Ja tuo DHL:n tullaus"palvelu" on todellakin törkeää ryöstöä, "voithan sä sen itsekin tullata mutta se maksaa 20€ että lähetämme tullaustiedot sähköpostilla". Itselleni sattui juuri tuollainen "DHL-ylläri" muutama viikko sitten kun tilasin rannekellon brittifirmasta. Luulin että tulisi postilla Englannista mutta luin toimitusehdot hiukan huolimattomasti ja tulikin DHL:llä Singaporesta. 70€ ylimääräistä kulua (ALV+DHL:n "palvelumaksu" 24 euroa muutamasta hiirenklikkauksesta) sekä säätöä todella tönkköjen nettisivujen (osoitteenmutos netissä ei onnistunut, kyseli jotain salasanaa jollaista en ollut mistään saanut, eikä uusi puhelimessa sovittu toimitsuosoite koskaan näkynyt nettiseurannassa, onneksi silti tuli oikeaan paikkaan) ja sinänsä ihan asiallisen puhelinpalvelun kanssa että sain toimituksen töihin. Jonkin aikaa ketutti melko raskaasti.

Postilla kun tulee niin voi itse tullata netissä ilman lisäkuluja jos nyt edes sattuu tulliin jäämään. Noissa ilmaiseksi lähettävissä myyjissä on sekin hyvä puoli että voi joka kilkkeen tilata eri lähetyksenä jolloin arvo jää alle verotusrajan ja jos jotain häviää postissa niin osa edes tulee perille. Tosin ei minulla ole kuin kolme lähetystä varmaan sadasta jäänyt matkalle ja sekä BG että Ebay-myyjä ovat lähettäneet mutisematta uutta perään kun ilmoittaa n. kuukauden kuluttua että eipä ole näkynyt. Ei tietty sovi hätäisille.  :)
« Viimeksi muokattu: 02 Toukokuu, 2017, 06:06:15 kirjoittanut Murgo »

Poissa TimoK

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4806 : 02 Toukokuu, 2017, 17:40:53 »
Asia ei nyt varsinaisesti minulle kuulu, mutta miksi kaikki nippelit pitää tilata kiinasta, että säästää pari euroa?
Pitääkö kaikki suomalaiset alan kaupat yrittää tappaa parin euron takia. Mulle on ainakin tärkeämpää, että tavara on kädessä huomenna tai yli huomenna kuin se, että sen saa jostain egen halvemmalla.
Itse olen aina pyrkinyt ostamaan Suomesta, jos se ei jostain syystä satu onnistumaan, niin sitten edes Euroopasta.
No kukin tyylillään. Ja ei. Yksikään Suomalainen kauppias ei maksa mulle tästä mielipiteestä penniäkään.

|Logo 690SX|Logo 550SX|VBC|ja pari kiinteä siipistä|

Entiset:
|Goblin BT650|G420 Sport|G 570KSE|380KSE|Mini Protos|Goblin 700|Goblin 380|T-Rex 450L|Gaui NX4|MSH Protos (carbon) R.I.P|MSH Protos (plastic)|Logo 550SX|

Poissa TeroS

  • Nörtinpentu - Valiotorppari
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit TreRC
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4807 : 02 Toukokuu, 2017, 17:44:32 »
Asia ei nyt varsinaisesti minulle kuulu, mutta miksi kaikki nippelit pitää tilata kiinasta, että säästää pari euroa?
Pitääkö kaikki suomalaiset alan kaupat yrittää tappaa parin euron takia. Mulle on ainakin tärkeämpää, että tavara on kädessä huomenna tai yli huomenna kuin se, että sen saa jostain egen halvemmalla.
Itse olen aina pyrkinyt ostamaan Suomesta, jos se ei jostain syystä satu onnistumaan, niin sitten edes Euroopasta.
No kukin tyylillään. Ja ei. Yksikään Suomalainen kauppias ei maksa mulle tästä mielipiteestä penniäkään.

Maksaa. Tosta tarjoon sihijuoman kevätleirin paljussa kaikkien suomalaisten kauppiaiden puolesta :)

Poissa mkurtti

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4808 : 02 Toukokuu, 2017, 23:09:51 »
Taannoin tilasin suomalaiseen liikkeeseen 6kpl pikkulaakereita jotka noudan sitten parin päivän päästä. Menin hakemaan niin yllättäen oli jäänyt 3 laakeria paketista pois. Tässä tuli sitten tämä suomalaisten asiakaspalvelu hyvin esiin, myyjä tarjosi et he laittaa minulle ne laakerit kirjekuoressa joka maksaa 7€ lisää ja laakerit noin 4€. Tämän takia itse tilaan kaikki suomen ulkopuolelta.

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4809 : 02 Toukokuu, 2017, 23:35:22 »
Huonoa palvelua mahtuu tähänkin maahan kyllä ja sitä löytää joka alalta. Toisaalta sama pätee hyvään palveluun. Jos aina tilaa kaiken kiinasta niin kohta ei ole vaihtoehtoja kun se suomikauppias ei pärjää ja lopettaa toimintansa. Mukavaa odotella osaa keskellä hyviä säitä ku postipate lähtee kiinasta polkemaan.
Raattio | Stimulaattori | Kepakoita...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Edesmenneet: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | G BlackNitro 700 | TDR II | tulikettu (oli rikki jo kaupassa)
Edelleen haitaksi: MSH miniRoottos | P380 | G SPEED Carbon
http://www.youtube.com/mrtohtorir

Poissa Bnito

  • Pro torppari
  • ****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4810 : 03 Toukokuu, 2017, 09:42:43 »
Suomesta tulee tilattua aina jos on kiire, mutta muuten menee kyllä kiinan ja euroopan puolelle...

Omalla kohdalla homma korreloituu kyllä ihan omiin tuloihin ja kun on muitakin harrastuksia ja menoja kun pelkkä kopterointi niin aina joutuu jossain kohtaan jostain karsimaan/säästämään. Mutta tuo nyt on kunkin henkilökohtainen asia miten tilauksensa tekee ja mistä.

RC autoihin tullut innostuttua tässä vuoden vaihteessa ja sillä puolella oon kyllä ollut yllättynyt että suomesta oikeesti saa samaan hintaan varaosat kuin euroopasta tai kiinasta. Jopa halvemmallakin...Täten suomalaista on ollut helppo suosia.
Protos 380 , Protos Max V2 , Futaba 8FGS, NeXt

Poissa VilleJJR

  • Pro torppari
  • ****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4811 : 03 Toukokuu, 2017, 09:55:32 »
Taannoin tilasin suomalaiseen liikkeeseen 6kpl pikkulaakereita jotka noudan sitten parin päivän päästä. Menin hakemaan niin yllättäen oli jäänyt 3 laakeria paketista pois. Tässä tuli sitten tämä suomalaisten asiakaspalvelu hyvin esiin, myyjä tarjosi et he laittaa minulle ne laakerit kirjekuoressa joka maksaa 7€ lisää ja laakerit noin 4€. Tämän takia itse tilaan kaikki suomen ulkopuolelta.

Miksi kostat yhden Suomalaisen toimijan huonon palvelun kaikille?

"Sain kerran ulkomailta huonoa palvelua joten ostan nykyään kaikki kotimaasta" ?!
Goblin 700 CC VBar, Goblin 570 VBar, Logo 550SX VBar,  MiniProtos VBar

Poissa Mesihukka

  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4812 : 03 Toukokuu, 2017, 10:35:19 »
Jos Sabliniin tarvii jotain niin ei tarvi paljoo miettiä mistä ostaa kun Suomessa palvelu pelaa ja hinnat on samat ku maailmalla. Eikä Kiinasta edes saa osia mun koptereihin, joten aika vähän kiinakaupoissa loppupelissä on harrastukseen liittyviä tuotteita mitä itse tarvisin.
SAB Finland Team pilot
Goblinit: Kraken 580 | Mini Comet | 420 Sport | Kraken 700 | 770 sport
Vbar Control touch

Poissa Eispii

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4813 : 03 Toukokuu, 2017, 11:03:43 »
No eikö tää ny oo aikas simppeli juttu ratkasta,,,.
Kukin tilaa mistä itte parhaakseen näkee,,,eikai siitä sen enempää tarvi vääntää :)
T-REX 450 SE V2,HK 450 GT,Trex 450 sport dfc
Cheerson CX10 / V120D02S / Devo 7
Fly Sky TH-9X,
Turnigy 1/16 Brushless 4WD Racing Buggy

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4814 : 05 Heinäkuu, 2017, 20:01:34 »
V&¤##u noita akkojen kattokruunukotkotuksia!! PE#%"¤E!

Poissa TimoK

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4815 : 05 Heinäkuu, 2017, 20:11:07 »
Siis hä. Onko sun eukko ripustanut sun harrastehuoneeseen kristallikruunun kysymättä sulta ensin lupaa  :o
|Logo 690SX|Logo 550SX|VBC|ja pari kiinteä siipistä|

Entiset:
|Goblin BT650|G420 Sport|G 570KSE|380KSE|Mini Protos|Goblin 700|Goblin 380|T-Rex 450L|Gaui NX4|MSH Protos (carbon) R.I.P|MSH Protos (plastic)|Logo 550SX|

Poissa Dutchman

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4816 : 05 Heinäkuu, 2017, 20:25:06 »
No se nyt vielä puuttuisi! Kopuhuoneessa on loistava valaistus.
Koitat varovasti antaa vinkkiä lampun tulevasta korkeudesta, yms. niin ei. Se on pakko koittaa väkisin vääntää sinne paikalle, että voidaan todeta että ei oo hyvä, siis pistetään joku toinen lamppu tilalle... >:(

Poissa Pekka

  • Seniori torppari
  • *****
  • TeroS & Tohtori R wannabe
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4817 : 09 Heinäkuu, 2017, 20:37:50 »
Kyllä oli surkea esitys tänään Ämmiksellä. Minulla siis. Kai näitä kopuja pitäisi lennättää vähän enemmän, jos haluaa edes nykyisen tason säilyttää. Meinaan alkoi oikein tosissaan ottaa pattiin, sellainen kiukkuitkuinen olo tuli.

Ei kommentteja tähän, kiitos.
Goblin 700 Black Thunder / Futaba T8FG / Real Flight 7 / EEKk - Etelä-Espoon Kopteriklubi

Poissa stromte

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4818 : 23 Elokuu, 2017, 12:16:23 »
Mini Vbar. Meinasin laittaa tulille, tuossa pussisa se odottaa. Täytyy sanoa jotta voi olla vaikeeta saada tuo homma toimimaan, rekisteröidy sinne ja rekisteröidy tänne, varmista olevasi oikea henkilö jne jne. Silti tökkii.
No, pistin koko vehkeen myyntiin, rupes jo niin ottaan kaakkuun tää systeemin työllistäminen.  Siis ihan pe....stä.
Laitan just tilauksen sisään hieman helpommasta laitteesta. Huh ku helpotti kun avautuu asiasta. 

Poissa Mesihukka

  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4819 : 24 Elokuu, 2017, 09:23:12 »
Se rekisteröinti on vähän haista home -homma, mutta kertaluontoinen, ja sen jälkeen kaikki toimii niinkuin muissakin FBL purkeissa. NEO on sit pykälää hankalampi jos ei ole Mikadon radioo. Toisaalta jos on Mikadon radio, niin käytettävyys on ihan huippuluokkaa.
SAB Finland Team pilot
Goblinit: Kraken 580 | Mini Comet | 420 Sport | Kraken 700 | 770 sport
Vbar Control touch

Poissa stromte

  • Opetteleva torppari
  • **
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4820 : 24 Elokuu, 2017, 12:47:12 »
Joo niin kuulin Neosta ja myös radion tuomasta avusta. No ny se on myyty ja paluuta ko merkkiin ei ihan heti ole.

Poissa Wilikki

  • TLR-Tiimipelotti
  • Jäsen 2023
  • *****
  • Espoon Ilmailukenttä, RC-Kopterit Ry #169, SIL
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4821 : 24 Elokuu, 2017, 13:24:38 »
Ihan mielenkiinnosta. Pakko kysyä minkä helpomman gyron olet löytänyt?

Meinasin kirjottaa oman näkemykseni asiasta, mutta jätinmpä kirjottamatta ;D

- #Telakalla SUPER Minipruutus - Mini PRÔTOS - 500 PRÔTOS - HENSELEIT TDR - LOGO 600SE - #Telakalla SAB Fireball -
Romut:  Skyartec Wasp X3V (RIP), Walkera Genius CP v2 Exät: T-Rex 450 Pro  DFC stretch 3GX, Gaui X7 Formula, SAB Goblin G700, SAB Black Thunder 700, Prôtos Evoluzione 770, Prôtos 380

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4822 : 24 Elokuu, 2017, 15:10:17 »
Ihan mielenkiinnosta. Pakko kysyä minkä helpomman gyron olet löytänyt?

Meinasin kirjottaa oman näkemykseni asiasta, mutta jätinmpä kirjottamatta ;D

Beast X plus!
Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

Poissa Mesihukka

  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4823 : 24 Elokuu, 2017, 15:39:32 »
No en mä kyllä sanois sitä valojen metsästämistä helpommaks, pitää olla joku koodivihkoki mukana et pystyy tulkitsee purkkia :D
SAB Finland Team pilot
Goblinit: Kraken 580 | Mini Comet | 420 Sport | Kraken 700 | 770 sport
Vbar Control touch

Poissa Matti Häkkinen

  • Seniori torppari
  • *****
Vs: OTTAA PATTIIN!!!!!
« Vastaus #4824 : 24 Elokuu, 2017, 18:34:45 »
No en mä kyllä sanois sitä valojen metsästämistä helpommaks, pitää olla joku koodivihkoki mukana et pystyy tulkitsee purkkia :D
Minä nyt arvostan aika montaa muuta asiaa kun parametrin asettamista säädön helppoutena.
Kaikista joita olen käyttänyt olen saanut prametrien arvoja muutettua.
Tossa parametrin muuttamisessa Vbar mankka on omaa luokkaansa.
Mutta siinä miten säädöt vaikuttavat kopun käyttäytymiseen on minusta Beast X plus ollut paras noista, joita on käyttänyt.

Trex 700N DFC SK540
Trex 600N DFC SK540
Trex 700N DFC Beast X plus
Trex 470 LP Beast X plus
Goblin 700A Beast X plus; Goblin 700X Beast X plus.

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
11 Vastauksia
6566 Lukukerrat
Uusin viesti 16 Helmikuu, 2009, 12:20:03
kirjoittanut Viljo
12 Vastauksia
6933 Lukukerrat
Uusin viesti 26 Maaliskuu, 2009, 16:57:31
kirjoittanut XciD
29 Vastauksia
14892 Lukukerrat
Uusin viesti 15 Lokakuu, 2011, 10:28:07
kirjoittanut elvis
21 Vastauksia
8660 Lukukerrat
Uusin viesti 19 Huhtikuu, 2015, 23:19:32
kirjoittanut madog2mad