Kirjoittaja Aihe: Dji Sparkista Mavic pro:hon  (Luettu 4072 kertaa)

Poissa MrValdemar

  • Aloitteleva torppari
  • *
Dji Sparkista Mavic pro:hon
« : 06 Joulukuu, 2017, 20:06:42 »
Moro!
Tulipa hankittua Dji Spark ja ihan kiva tuo toimiessaan varmaan olisikin ollut mutta yhden päivän ja useiden nettikeskustelujen perusteella lähtee toimittajalle takasin.
Kovasti oli juttua ohjaimen ja lähemmmin kuvan riittämättömästä kantavuudesta. Alle 100m pääsin jolloin kuva alkoi pätkiä ja Dji go appi kaatuu myös jatkuvasti.

Jos nyt laitan tuon Mavikin niin onko luvassa samankalaisia ongelmia, eikös siinäkin käytetä tuota samaa appia puhelimessa?
Jos kilometriin saatikka kahteen pääsee huonohkoissakin olosuhteissa (puita tms välissä) niin olen tyytyväinen. Suorituuko Mavikki tästä?
Joo tiedän että kopu pitää pitää näköyhteden päässä. mutta noin periaatteessa riittääkö kantavuus?

Kiitos sanoi toivottavasti uusi lajin harrastaja 8)

Poissa Mikka

  • Seniori torppari
  • *****
  • Jäsen nro #99
Vs: Dji Sparkista Mavic pro:hon
« Vastaus #1 : 06 Joulukuu, 2017, 23:03:04 »
Kannattaa liittyä tuonne FB:n puolelle suomen DJI Mavic tai DJI Spark -harrastajat ryhmään. Tätä foorumia tulee harvemmin luettua. Mavic pätki myös yhteyttä jossain tilanteissa koko ajan. Nykyisin lennätän aina puhelin airplane modessa, eikä pätkimistä ole esiintynyt. Sparkia olen käyttänyt OTG-kaapelin kanssa, jolloin on toiminut.
Muutama kopteri, lennokki ja pari rakettia

Poissa MrValdemar

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Dji Sparkista Mavic pro:hon
« Vastaus #2 : 07 Joulukuu, 2017, 06:48:09 »
Kannattaa liittyä tuonne FB:n puolelle suomen DJI Mavic tai DJI Spark -harrastajat ryhmään. Tätä foorumia tulee harvemmin luettua. Mavic pätki myös yhteyttä jossain tilanteissa koko ajan. Nykyisin lennätän aina puhelin airplane modessa, eikä pätkimistä ole esiintynyt. Sparkia olen käyttänyt OTG-kaapelin kanssa, jolloin on toiminut.
Kiitti vinkistä. En ole kokeillut kaapelin kanssa, on vasta tulossa ja Oneplus 3 luurin kanssa kokeillut.

Tarkoitus oli Nexus 7 2013 tabilla käyttää jatkossa, tätäkään en testannut.
Pakkasin jo kamat takas laatikkoon ja aion viedä tänään postiin.
Pitäsköhän koittaa sitten vielä kerran puhelinta lentokone tilassa, ja sitä tablettia kanssa ennen palutusta.
Millaisiin kantamiin olet päässyt sparkilla, uusimmilla päivityksilä tietty?




Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla


Poissa MrValdemar

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Dji Sparkista Mavic pro:hon
« Vastaus #3 : 07 Joulukuu, 2017, 09:44:48 »
Kiitti vinkistä. En ole kokeillut kaapelin kanssa, on vasta tulossa ja Oneplus 3 luurin kanssa kokeillut.

Tarkoitus oli Nexus 7 2013 tabilla käyttää jatkossa, tätäkään en testannut.
Pakkasin jo kamat takas laatikkoon ja aion viedä tänään postiin.
Pitäsköhän koittaa sitten vielä kerran puhelinta lentokone tilassa, ja sitä tablettia kanssa ennen palutusta.
Millaisiin kantamiin olet päässyt sparkilla, uusimmilla päivityksilä tietty?




Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Joo ei sillä enään niin väliä. Mavikki on tulossa jo.
Toivottavasti tälläkin kertaa kalliimpi on parempi..

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla


Poissa mmr10000

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Dji Sparkista Mavic pro:hon
« Vastaus #4 : 28 Tammikuu, 2018, 19:31:30 »
Kannattaa liittyä tuonne FB:n puolelle suomen DJI Mavic tai DJI Spark -harrastajat ryhmään. Tätä foorumia tulee harvemmin luettua. Mavic pätki myös yhteyttä jossain tilanteissa koko ajan. Nykyisin lennätän aina puhelin airplane modessa, eikä pätkimistä ole esiintynyt. Sparkia olen käyttänyt OTG-kaapelin kanssa, jolloin on toiminut.

Moi, onko sulla OTG-kaapelin kanssa ilmiö ettei laskeutumisnapukka puhelimen näytöllä toimi vaan on harmaa?

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
61 Vastauksia
67400 Lukukerrat
Uusin viesti 17 Helmikuu, 2020, 13:44:48
kirjoittanut Melari
22 Vastauksia
12767 Lukukerrat
Uusin viesti 20 Tammikuu, 2018, 16:41:13
kirjoittanut ElbeH
10 Vastauksia
6200 Lukukerrat
Uusin viesti 10 Elokuu, 2017, 23:01:55
kirjoittanut ElbeH
2 Vastauksia
7710 Lukukerrat
Uusin viesti 08 Maaliskuu, 2018, 07:28:30
kirjoittanut Hämis76
0 Vastauksia
2654 Lukukerrat
Uusin viesti 17 Lokakuu, 2018, 22:11:58
kirjoittanut olli salmela