Multikopterit > Asetukset, säädöt ja vinkit

Valtsun FPV quadro

<< < (4/6) > >>

Tohtori R:

--- Lainaus käyttäjältä: rchemmo -  18 Lokakuu, 2012, 11:57:56 ---Pitää vain toivoa, että asiat hoituvat ilman isompaa hässäkkää, mutta ei sitä koskaan tiedä lähes kaikkeen on varauduttava.

--- Lainaus päättyy ---

ostitko verkon välityksellä vai liikkeestä? jos verkosta niin sullahan on palautusoikeus vaikka ei olis syytäkään. sen olen itse oppinut että verkkokaupasta en osta enää noutamalla mitään. kerran ostin tallentavan digiboksin jonka päätin hakea paikan päältä ettei tartte postin heiteltäväksi laittaa kovalevyn sisältävää herkkää laitetta.

no. sehän oli DOA eikä käynnistyny vaikka mitä teki. menin verkkokauppaan vaihtamaan sitä mutta eipä se onnistunutkaan. alkoivat ehdottamaan että laitetaas huoltoon. siis laite jonka olin juuri äsken ostanut ja samana päivänä palannu takasin vaihtamaan kun ei toimi. tossa kohtaa mulla menikin sitte hermot ja lähdin maahantuojan pakeille joka sattui olemaan tossa ihan vieressä. siellä homma hoituikin ihan hyvin ja sain uuden tilalle.

jos olisin ostanut sen sieltä verkkiksestä nettikaupasta olis mulla ollu täys palautusoikeus eikä olis tarttenu arpoa mitään. >:(
tosta on kyllä jo useampi vuosi aikaa mutta kuitenkin.

mop:
Ei tää nyt mitenkään otsikon aiheeseen enää liity, anteeksi, mutta eikös myös se ole posti/nettimyyntiä, että tilaa roinan nettikaupasta ja menee paikanpäältä noutamaan? Verkkiksessä paikan päälläkin kannattaa melkein tehdä tilaus omilla tunnuksilla netin kautta, kun siellä niitä koneitakin on, ja noutopisteen kautta himaan?

rchemmo:
Pikanpäältä oikein kävin hakemassa ja se tässä juuri harmittaakin.

Tohtori R:

--- Lainaus käyttäjältä: mop -  19 Lokakuu, 2012, 10:04:08 ---Ei tää nyt mitenkään otsikon aiheeseen enää liity, anteeksi, mutta eikös myös se ole posti/nettimyyntiä, että tilaa roinan nettikaupasta ja menee paikanpäältä noutamaan? Verkkiksessä paikan päälläkin kannattaa melkein tehdä tilaus omilla tunnuksilla netin kautta, kun siellä niitä koneitakin on, ja noutopisteen kautta himaan?

--- Lainaus päättyy ---

ei ollut ainakaan silloin. koitin sen nimittäin palauttaa siinä kun selvisi että eivät suostu sellasenaan vaihtamaan. olin tilannut netistä mutta valinnu noudon.

sitä en nyt kyllä muista maksoinko kassalla vai kotona :(

mop:
Jotenkin vaan muistelin törmänneeni aiheeseen ennenkin. Ihan loogistahan se on, että etämyynti on etämyyntiä toimitustavasta riippumatta..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta