Kirjoittaja Aihe: East Side Heli Field (talosaarentie)  (Luettu 153537 kertaa)

Poissa TimoK

  • Jäsen 2017
  • *****
Vs: East Side Heli Field (talosaarentie)
« Vastaus #1475 : 06 Toukokuu, 2017, 22:30:53 »
Tai sitten laittaa samaa liimaa kuin esim X5:n tai nx4:n nupissa on tehtaan jäljitä. Ei irtoa ihan vahingossa ::)
|Goblinit 420 & Black Thunder|VBC|

Entiset:
|G 570KSE|380KSE|Mini Protos|Goblin 700|Goblin 380|T-Rex 450L|Gaui NX4|MSH Protos (carbon) R.I.P|MSH Protos (plastic)|Logo 550SX|

Poissa Konna

  • Jäsen 2017
  • *****
  • Do yourself a favor and buy premium electronics!
Vs: East Side Heli Field (talosaarentie)
« Vastaus #1476 : 06 Toukokuu, 2017, 23:26:26 »
Harvassa on ne x3 omistajat joilta ei ois leparin pultti löystynyt, vielä en oo yhtään tavannut :) oisko leparin sisällä sellaista rasvaa ettei lukitteet pidä.
Tule kevät leirillä moikkaamaan. X3:lla kohta tuhat lentoa eikä koskaan ole löystynyt.

Ainoa mistä on lähtenyt oli allu.
Mikado Logo 700 VBar NEO
Mikado Logo 480 XXtreme VBar NEO
Goblin 380 "200km/h edit" VBar NEO
Gaui X3 VBar NEO -- Ja styroksipaali :D
Mikado Vbar Control

Poissa rane78

  • Kolomereespede
  • Modetorppari
  • *****
  • Kopteri on ilmassa aina oikein päin....
Vs: East Side Heli Field (talosaarentie)
« Vastaus #1477 : 07 Toukokuu, 2017, 01:27:08 »
Kuinkas monta lentoa oot ilman torppeja x3:lla? Jos allusta saat lavat lentämään eri suuntiin, niin katsaus vika!
-TRex 700E -TRex 700N X2 -TRex 500ESP (Night Gear) -Roottos500 -G380 -Trex 450L -Hisky HCP100S (magee) -Gaui H200 FBL x2 -Graupner MZ-24 -RF7 -VBar-Spartan Vortex
"Etevä laiskottelu on yhtä tärkeää kuin taitava työnteko."

Poissa Tohtori R

  • 3D spede
  • Yyberfyyrer Torppari
  • *****
  • RC-Kopterit Ry #6
    • "kuidutuksen alkeet!"
Vs: East Side Heli Field (talosaarentie)
« Vastaus #1478 : 07 Toukokuu, 2017, 01:32:47 »
sama se on kuka sen kopterin on valmistanu jos et poista rasvoja akselin kierteistä niin ne lavat lähtee ennemmin tai myöhemmin jos sattuu sille päälle.

Toistaseksi kaikissa kokeilemissani kopterimerkeissä ollu rasvapussissa noi akselit. Se tarkottaa että ne pitää putsata ennenku laittaa kiinni.

Itse olen välillä sortunu pienien kopterien kanssa vaan tukottamaan reilusti lukitetta jollain meisselillä sinne akselin reikään mutta se on oma valinta. En voi suositella mutta on toiminu. isommissa koptereissa kannattaa aina rassata ne kierteet puhtaaksi esim tops puikoilla ja viinalla. asetoni on aika jees.

e. Itseasiassa ainut kone missä itsellä on löystyny ja onneksi huomasin oli X7. en nyt muista oliko kyseessä jonkin sortin unohdus vai mikä mutta lukitetta kuitenkin muistaakseni oli.
« Viimeksi muokattu: 07 Toukokuu, 2017, 01:35:30 kirjoittanut Tohtori R »
8FGs, VBC, RF7...    "Peltojen kuidutukset tunteella ja taidolla jo vuodesta 2010!"
Exät: mCX | mCPX BL | mSR | Align trex 250FBL | 500FBL | 700E FBL | 2*Gaui X7 | SAB G570KSE | G700 | ProtosMAX | tulikettu
Fleet: MSH miniRoottos | P380 | SAB Goblin 380KSE | SPEED Carbon edition. | BlackNitro |
http://www.youtube.com/mrtohtorir  V-Bar, MKS, X-Nova, Kontronik, YS, Optifuel...

Poissa Konna

  • Jäsen 2017
  • *****
  • Do yourself a favor and buy premium electronics!
Vs: East Side Heli Field (talosaarentie)
« Vastaus #1479 : 07 Toukokuu, 2017, 10:10:04 »
Kuinkas monta lentoa oot ilman torppeja x3:lla? Jos allusta saat lavat lentämään eri suuntiin, niin katsaus vika!
Yli sata oli paras torpiton putki X3:lla.

Allusta kerran löystyi ja kerran meni poikki ilmassa.
Noiden jälkeen ei ole tapahtunut kun myin allut pois.
Mikado Logo 700 VBar NEO
Mikado Logo 480 XXtreme VBar NEO
Goblin 380 "200km/h edit" VBar NEO
Gaui X3 VBar NEO -- Ja styroksipaali :D
Mikado Vbar Control

Poissa Iron_man

  • Jäsen 2017
  • *****
Vs: East Side Heli Field (talosaarentie)
« Vastaus #1480 : 07 Toukokuu, 2017, 10:29:17 »
Ite ammennan aina hammastikulla kunnolla lukitetta sinne leparin sisälle, ennenkuin laitan lavanpitimistä läpi ja kiinnitän pultin. Tolleen saa lukitetta sinne reilusti ilman että on vaaraa lukitteen joutumisesta laakereiden väliin. Joskus olen vanupuikkoon suihkuttanut engine degreaseria tms, jolla pyöräyttänyt hieman leparin sisäkierteitä. En kylläkään pienemmissä koptereissa ole koskaan vaivautunut. Tähän asti on kyllä aina lavanpitimet pysyneet kiinni merkistä riippumatta.

Poissa Matti Häkkinen

  • Moderator
  • *****
Vs: East Side Heli Field (talosaarentie)
« Vastaus #1481 : 07 Toukokuu, 2017, 15:55:39 »
Kuinkas monta lentoa oot ilman torppeja x3:lla? Jos allusta saat lavat lentämään eri suuntiin, niin katsaus vika!

Tai vanhan mallisella leparilla painelaakeririkki (jumittaa).
Trex 700N DFC SK540 Trex 600N DFC SK540
Trex 700E DFC SK540
Trex 500L SK540
Trex 450L DFC Beast X plus
Goblin 630 SK 540

Poissa Mesihukka

  • Jäsen 2017
  • *****
Vs: East Side Heli Field (talosaarentie)
« Vastaus #1482 : 07 Toukokuu, 2017, 18:37:24 »
Eipä oo täälläkään X3:n lavat poistunu vielä tangentin suuntaan ja on silläki yli 650 lentoa alla.
Goblin Speed Vbar NEO
Logo 600 SX Vbar NEO
Gaui X-3 Mini Vbar
Vbar control... ja styrsapaali

Poissa Aivoitus

  • Tavallinen torppari
  • ***
Vs: East Side Heli Field (talosaarentie)
« Vastaus #1483 : 16 Toukokuu, 2017, 12:33:37 »
Posti kuskaa varaosia ja fleet on lentokunnossa. Tänäänkin on hyvä päivä torpata, joten akut on laturissa ja iltapäivällä kentälle. 

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
2 Vastauksia
944 Lukukerrat
Uusin viesti 12 Heinäkuu, 2008, 20:41:46
kirjoittanut Juketzu
2 Vastauksia
1065 Lukukerrat
Uusin viesti 03 Lokakuu, 2009, 21:42:50
kirjoittanut Vispilä
11 Vastauksia
2165 Lukukerrat
Uusin viesti 24 Tammikuu, 2010, 16:54:37
kirjoittanut elvis
0 Vastauksia
728 Lukukerrat
Uusin viesti 28 Kesäkuu, 2011, 22:09:28
kirjoittanut JCA
0 Vastauksia
1480 Lukukerrat
Uusin viesti 13 Elokuu, 2014, 10:18:11
kirjoittanut Pekka