Kirjoittaja Aihe: Agusta A109 (450 class) projekti  (Luettu 56696 kertaa)

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: Agusta A109 (450 class) projekti
« Vastaus #75 : 23 Heinäkuu, 2012, 11:57:35 »
Noista landareista on kokemusta. Eli et epäile ollenkaan turhaan. Alussa niitä menee muutamia. On nimittäin otettava todella rauhallisesti alas. Sitten maassa rullaamisesta ei Biisti oikein tykkää, mulla se sai kerran hepulin kun yks pyörä vähän töksähti.

Jeps. Sen verran hempuleilta vaikuttaakin noi halvimmat muovi-mekatsut... Mietintätauko päällä projektissa, että mitä tekee ja miten. Biisti juu oli vähän ihmeissään, kun pääakseli on tuossa rungossa hieman etukenossa ja kopu lähti ilman komentoja rullailemaan...
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: Agusta A109 (450 class) projekti
« Vastaus #76 : 24 Heinäkuu, 2012, 23:24:54 »
Hieman päivitystä. Runko pistetty toistaiseksi 2-lapaiseksi Sport/SEv2 malliksi ihan lentelyä varten, tehdään tuo koppa ensin kuntoon ja katsotaan sitten mekaniikat. :)

Kopan kanssa modailtu seuraavasti:
 - landariaukot piiloon
 - landari mekaniikat muutettu kiinteiksi, liimaa ja lisää liimaa.
 - landarit tehty taakse 450:n landariputkesta vahvistamalla
 - koppa viimeistelty 1. pohjamaalikerrosta varten
 - 1. pohjamaali vedelty kopan pintaan
 - toiseen sivu-ritilään rakennettu magneettiluukku, jotta Beastiin pääsee käsiksi. (Ei tunnu toimivan hyvin tuossa nupin edessä)

Kuvat kertokoon. Maalausmallina on tarkoitus käyttää tätä : http://www.airliners.net/photo/REGA---Swiss/Agusta-A-109K-2/1334912/L/
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: Agusta A109 (450 class) projekti
« Vastaus #77 : 03 Elokuu, 2012, 11:47:54 »
Hieman ollut hiljaiseloa, 450 palasi takaisin "sport" muotoon, jotta saa lentotunteja alle ja sovitettua uuden radion kuvioon mukaan. Kopan kanssa työstelty vähän, lähinnä detaileja lisää koppaan. Kuvia tulee heti kun saan sen esittelykuntoon pohjamaalissaan. Nyt se on iloinen tilkkutäkki... harmaa-vihreä-valkoinen...

Jos tulevana viikonloppuna saisi edes vedeltyä ensimmäiset kerrokset lopullisia maalejakin pintaan, niin olisin tyytyväinen. Vahvat veikkaukset on, että lentokunnossa on vasta joskus pidemmän ajan päästä. Mekaniikka harkinnassa, että hommaako sisään jonkun toisen rungon vai käyttääkö nykyistä 450:stä.

Liikaa tekemistä ja projekteja lentolaitteiden ja muidenkin härveleiden kanssa + päälle vielä uusi työpaikka...
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa pilot4fn

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Nummela Ry, SIL
    • Juhan kopteroinnit
Vs: Agusta A109 (450 class) projekti
« Vastaus #78 : 03 Elokuu, 2012, 12:03:01 »
Hieman ollut hiljaiseloa, 450 palasi takaisin "sport" muotoon, jotta saa lentotunteja alle ja sovitettua uuden radion kuvioon mukaan.
Mikä radio kyseessä?
MSH Mini Prôtos+Mini V-BAR, Concept VR-46, Walkerat: Genius CP, V100D03, V120D02S FPV, Extra 260+DLE30 (omaan käyttöön)
Trex100 -klooni (toimin mekaanikkona tälle)
Futaba T8FGS, Phoenix sim, http://www.helifleet.com/pilot4fn
Entiset: Trex-600NP DFC+CGY750+OS55HZ-H Hyper, 450SE-V2, Walkera 4#3B

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: Agusta A109 (450 class) projekti
« Vastaus #79 : 03 Elokuu, 2012, 12:04:27 »
Mikä radio kyseessä?

Allekirjoituksessa oleva Tgy 9X/er9x.
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa pilot4fn

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC-Nummela Ry, SIL
    • Juhan kopteroinnit
Vs: Agusta A109 (450 class) projekti
« Vastaus #80 : 03 Elokuu, 2012, 12:06:12 »
Allekirjoituksessa oleva Tgy 9X/er9x.
Hmmm. luulin sulla jo olleen sellainen siellä agustassa jo aiemmin, mutta olinpas sittenkin hakoteillä ;) ;D
MSH Mini Prôtos+Mini V-BAR, Concept VR-46, Walkerat: Genius CP, V100D03, V120D02S FPV, Extra 260+DLE30 (omaan käyttöön)
Trex100 -klooni (toimin mekaanikkona tälle)
Futaba T8FGS, Phoenix sim, http://www.helifleet.com/pilot4fn
Entiset: Trex-600NP DFC+CGY750+OS55HZ-H Hyper, 450SE-V2, Walkera 4#3B

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: Agusta A109 (450 class) projekti
« Vastaus #81 : 03 Elokuu, 2012, 12:09:30 »
Hmmm. luulin sulla jo olleen sellainen siellä agustassa jo aiemmin, mutta olinpas sittenkin hakoteillä ;) ;D

Tässä koitettu selvitä shokista joka tuli Futaba (6J) -> Tgy 9X/er9x siirroksesta... ;)
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa Rauska

  • Aloitteleva torppari
  • *
  • Jäsen #253
Vs: Agusta A109 (450 class) projekti
« Vastaus #82 : 03 Elokuu, 2012, 23:18:38 »
Hieman ollut hiljaiseloa, 450 palasi takaisin "sport" muotoon, jotta saa lentotunteja alle ja
Minä laitoin jalaksiin yli 200 grammaa painoja, että saa lentotunteja tulevalla massalla ;-)
Mullahan on valmiiksi maalattu koppa, joten hieman helpommalla pääsen..
Niin, ja kiitti siitä gyrosta, pelaa hyvin  :D
MSH Protos, HK-500, KDS 450, KDS 450+Flymentor, Skyartec V3, Cessna 192, Red Bull 450, ym.

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: Agusta A109 (450 class) projekti
« Vastaus #83 : 05 Elokuu, 2012, 21:54:54 »
Koska kopteristi lukee postilaatikkoon eksyviä markettien ruokamainoksia? No... Kuva kertokoon. Pohjat vedelty, seuraavana on valkoiset osuudet.
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: Agusta A109 (450 class) projekti
« Vastaus #84 : 06 Elokuu, 2012, 22:50:18 »
Valkoiset osat vedelty, kuivumista ododellessa (näköjään toi maali on puolikiiltävää joka kuivuu nopeammin kuin leppiksen akku loppuu...) lennätelty leppistä pihalla - naapurin aidan takaa näkyi kaksi kirkasta pikkupojan silmää ja kuului jokellusta "hienosta leppäkertusta".

No, maalit kuivui ja lisää maskiteippiä päälle... huomenna punaista päälle.

Sen jälkeen se olisi taas teippienrepimissavotta edessä.
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: Agusta A109 (450 class) projekti
« Vastaus #85 : 08 Elokuu, 2012, 17:30:06 »
Kelit salli taas ulkona maalaamisen, joten punaista pintaan ja kirppu lentoreissulle (hyvä tapa ottaa aikaa, että koska maali on about kuivaa - näköjään).

Nyt sitten alkaa pinnan viimeistelyt ja detailien lätkimiset... Seuraavaksi suti käteen ja ikkunakoloihin mustaa... Kuvat kertokoon nykytilanteen.
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: Agusta A109 (450 class) projekti
« Vastaus #86 : 17 Elokuu, 2012, 19:49:12 »
Valotesti:

http://www.youtube.com/watch?v=md0MkOhe1Dk#ws

...ja tämä projekti on myynnissä koptereineen. Siirryn talveksi toisenlaisten lentovärkkien maailmaan ja keväällä on tarkoitus katsastella uutta kopukkaa...
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa JuhoV

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC- Kopterit Ry #278
Vs: Agusta A109 (450 class) projekti
« Vastaus #87 : 18 Elokuu, 2012, 01:03:35 »
Mikäs nyt sai lyömään hanskat tiskiin. Vaikutti vähän siltä että nyt annetaan periksi.

Kyllä on itellä ollut välillä ollut fiilis että nyt helvettiin nämä kaikki, näitä ei ole tarkoittettu meikäläiselle. Toisalta aina taas on tullut fiilis että onhan se per...le ettei muka onnistu. Kun on treenannut niin onnistuu.

Seurailin tätä ketjua ja jos muistan oiken niin aika pienillä yritit eli ei niillä ihan helpoimmilla, entäs jos kokeilist vähän isommalla, ei ole niin kiikkeriä eikä asiat tapahdu ihan niin nopeasti. Toki kun turvetta kohti työntää niin kyllä se sinne myös uppoaa.

Itse olin kyllä erinomaisen tyytyväinen 500 kokoluokkaan eli aloitin gaui hurrigane 425 kopulla. Menihän se mäsäksi, mutta siitä näki että nyt meni ohjaus pieleen ja jos olis osannut, niin olis vielä noussut.

Kokeileppa vielä uudelleen tuollaisella. Ne merkkivehkeet kuitenkin toimii vähän luotettavammin ja hintaeroa ei taida edes olla muualla kuin ostohetkellä. HK:n saa halvemmalla, mutta sen lentokunoon saataminen maksaa enemmän kuin aito trex suoraan.

Mankkaan vaan reilusti mummoasetukset ja kiristetään siitä. Ei ensin täysile kaikkia ja löysään kun lähti käsistä.
Trex 450 pro (Brain)
Gaui X5 (Brain)
Futaba T8FG Super

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: Agusta A109 (450 class) projekti
« Vastaus #88 : 18 Elokuu, 2012, 08:44:26 »
Mikäs nyt sai lyömään hanskat tiskiin. Vaikutti vähän siltä että nyt annetaan periksi...

Ajatus on, että HK/450 osastosta on saatu tarpeeksi ja vietän talven leppis/naza-quad/siivelliset osastolla ja kevään tullen taloon tulee "jotain muuta kuin HK" ja mielellään vitosella alkavalla numerolla. Eli en viskaa lusikkaa tiskiin, pistän vain hetkeksi pöydälle kun otan haarukan hetkeksi käteen. ;)

Mummosäädöillä tässä on mentykin tuon biistin kanssa ja taivahalla. ;)

Mutta eniveis - skaala on myynnissä, osina tai kokonaisena - tarjousta halutuista osista tulemaan niin säädetään hinnat. ;)
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa JuhoV

  • Seniori torppari
  • *****
  • RC- Kopterit Ry #278
Vs: Agusta A109 (450 class) projekti
« Vastaus #89 : 18 Elokuu, 2012, 15:19:10 »
Ajatus on, että HK/450 osastosta on saatu tarpeeksi ja vietän talven leppis/naza-quad/siivelliset osastolla ja kevään tullen taloon tulee "jotain muuta kuin HK" ja mielellään vitosella alkavalla numerolla. Eli en viskaa lusikkaa tiskiin, pistän vain hetkeksi pöydälle kun otan haarukan hetkeksi käteen. ;)

Mummosäädöillä tässä on mentykin tuon biistin kanssa ja taivahalla. ;)

Mutta eniveis - skaala on myynnissä, osina tai kokonaisena - tarjousta halutuista osista tulemaan niin säädetään hinnat. ;)
Jees, hyvä homma. Kyllä se siitä taas iloksi muuttuu vaikka välillä vastustaakin. Kovasti vaan simua ja multikopulla lentelyä niin on ens kesäksi taas uusi fiilis.

Veikkaan että ite en olis päässyt mihinkään jos olisin aloittanut 500-kokoista pienemmällä. En ole niitä kaikkein lahjakkaimpia enkä nopeimpia oppimaan. Kyllä korpesi tuossa pari viikkoa sitten kun molemmat tuli tonttiin peräjälkeen. Ensin 450 ja heti seuraavalla akullisella sitten 500. Siitä meni vielä runko poikki ja oli kyllä todella voittaja fiilis. Kävi jo mielessä että vaihdan nämä radio-ohjattavaan kaivinkoneeseen.
Trex 450 pro (Brain)
Gaui X5 (Brain)
Futaba T8FG Super

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: Agusta A109 (450 class) projekti
« Vastaus #90 : 19 Elokuu, 2012, 10:23:54 »
Kun 450 sarjalaisten kysyntä on niiiiiiiin kauhean kovaa, että ei meinaa keretä vastailemaan...  ::)

...niin tulipa tehtyä sitten koppaan istutus ja mahdollisesti vielä tänään taivaalle otto - jos kelit sallii (sataa!)...
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa LoneWolf

  • Pro torppari
  • ****
Vs: Agusta A109 (450 class) projekti
« Vastaus #91 : 21 Elokuu, 2012, 19:36:41 »
Kun 450 sarjalaisten kysyntä on niiiiiiiin kauhean kovaa, että ei meinaa keretä vastailemaan...  ::)

...niin tulipa tehtyä sitten koppaan istutus ja mahdollisesti vielä tänään taivaalle otto - jos kelit sallii (sataa!)...

Näyttääpä muuten hyvältä kun tuossa kopassa runko istuu etunojassa ja roottori on oikeassa scale-asennossa eikä suorassa niinkuin joissain scale-koptereissa.

Poissa akkuh

  • Jäsen 2023
  • *****
  • Jäsen n:o 43
Vs: Agusta A109 (450 class) projekti
« Vastaus #92 : 21 Elokuu, 2012, 21:38:08 »
Näyttääpä muuten hyvältä kun tuossa kopassa runko istuu etunojassa ja roottori on oikeassa scale-asennossa eikä suorassa niinkuin joissain scale-koptereissa.

Onkohan se ihan noin. Katoppa kuvitellun peräpuomin ja pääakselin kulmaa. Jos se on 90 astetta, niin loppu on tuon nokkapyörän asennosta kiinni.
[T-REX 500 Airwolf-skaalakori, MICROBEAST PLUS], [T-REX 500 UH-1N Marine Rescue, MICROBEAST PLUS],  [T-REX 450 Pro Combo, A-109 skaala nelilapanupilla, Spektrum AR7210BX] [T-REX 250 BEASTX DFC, F3C-fuselage "Tohtorin ex. rääpäle"]
[BLADE mSR] [BLADE mSR MD500] Spektrum  DX7, Phoenix RC.

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: Agusta A109 (450 class) projekti
« Vastaus #93 : 21 Elokuu, 2012, 21:48:37 »
Onkohan se ihan noin. Katoppa kuvitellun peräpuomin ja pääakselin kulmaa. Jos se on 90 astetta, niin loppu on tuon nokkapyörän asennosta kiinni.

On se. Rungon (450) etuosan kiinnityskohtaan on laitettu 1x 2mm levy, takana on 3 tai 4. Kopan malli ja etupää saa silmät heittämään. ;)
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa akkuh

  • Jäsen 2023
  • *****
  • Jäsen n:o 43
Vs: Agusta A109 (450 class) projekti
« Vastaus #94 : 21 Elokuu, 2012, 22:16:16 »
On se. Rungon (450) etuosan kiinnityskohtaan on laitettu 1x 2mm levy, takana on 3 tai 4. Kopan malli ja etupää saa silmät heittämään. ;)

Sullako ei ole siinä peräpuomin (torgue tube) ja pääakselin kulma 90 astetta. Mulla on samanlainen koppa eikä se ole kovin etunojassa. Biistikään ei oikein tykkää voimakkaista etu- eikä muistakaan nojista lentoonlähdössä.
[T-REX 500 Airwolf-skaalakori, MICROBEAST PLUS], [T-REX 500 UH-1N Marine Rescue, MICROBEAST PLUS],  [T-REX 450 Pro Combo, A-109 skaala nelilapanupilla, Spektrum AR7210BX] [T-REX 250 BEASTX DFC, F3C-fuselage "Tohtorin ex. rääpäle"]
[BLADE mSR] [BLADE mSR MD500] Spektrum  DX7, Phoenix RC.

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: Agusta A109 (450 class) projekti
« Vastaus #95 : 21 Elokuu, 2012, 22:19:29 »
Sullako ei ole siinä peräpuomin (torgue tube) ja pääakselin kulma 90 astetta. Mulla on samanlainen koppa eikä se ole kovin etunojassa. Biistikään ei oikein tykkää voimakkaista etu- eikä muistakaan nojista lentoonlähdössä.

Peräputken ja pääakselin kulma on 90' toki, mutta koppa on kallistettuna runkoon nähden niin, että tuo pääakseli on kopan ollessa renkaillaan tuon verran kenollaan. Tuo koppa lähti jo toisen harrastajan käsiin ja jatkojalostettavaksi.
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa speed

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Agusta A109 (450 class) projekti
« Vastaus #96 : 22 Elokuu, 2012, 18:38:59 »
Nonni, posti toi paketin ja odotellaan sateen loppumista  :)



Pitääkös noille valoille olla oma akku? Koitin kytkeä tuohon vastarin batt terminaaliin, mutta ei taida riittää toi bec??
Nykyiset: Hbk3, CopterX 450, Hk450, HK500CMT, Blade mCPx V2
Entiset: 2x Zap 400, T-rex 450, HT Raptor 50

Poissa ssulti

  • Seniori torppari
  • *****
  • Kyllä se vielä kosahtaa, ihan varmasti...
    • Beginner's luck with the flying things
Vs: Agusta A109 (450 class) projekti
« Vastaus #97 : 22 Elokuu, 2012, 18:41:03 »
Nonni, posti toi paketin ja odotellaan sateen loppumista  :)
Pitääkös noille valoille olla oma akku? Koitin kytkeä tuohon vastarin batt terminaaliin, mutta ei taida riittää toi bec??

Hianoa! Ilmeisesti posti EI saanut tallottua pakettia kappaleiksi... Koetin kyllä parhaani mukaan laittaa kirkasta teippiä, että olisi osunut...  ::)

Lamput haluaa 5-6V mitä servoliittimistä tulee ulos. Mielellään 5V BEC ja siitä syöttö, jos ESC ei jaksa syöttää. :)
« Viimeksi muokattu: 22 Elokuu, 2012, 18:45:13 kirjoittanut ssulti »
Spektrum DX8 | Spektrum DX6i | Kyosho Syncro KT-201
Omat: Mistral 2 DLG, ASW17 liidokki, Whipit DLG
Huollettavat: FMS FHX-800 | Dusty Crophopper | Ladybird V2 | TeamC TR04

Poissa speed

  • Aloitteleva torppari
  • *
Vs: Agusta A109 (450 class) projekti
« Vastaus #98 : 22 Elokuu, 2012, 19:07:00 »
Joo, hienosti olit paketoinut  :)

On muuten hieman eri fiilis lennättää tota, aika äkäsesti lähtee kiihtymään jos antaa mennä  :D
Eli toisaalta hidas, mutta aika äkkinäinen joissain kohdin. Ei varmasti aloitteluun helpoin tuollainen kapistus.

Pitänee harkita uusia akkujakin, noi 30c rhinot lämpes hieman normaalia enemmän. Toki ne on nyt suljetussa tilassa...

Videoo ei nyt ole, mutta muutaman kuvan otin maidenflightin jälkeen





Ei tossa päiväkodinpihalla mitään ihmeellistä pystynyt kokeilee, mutta leijuttelua ja jotain etäisesti 8 muistuttavaa "lentelyä"
Nykyiset: Hbk3, CopterX 450, Hk450, HK500CMT, Blade mCPx V2
Entiset: 2x Zap 400, T-rex 450, HT Raptor 50

 

Vastaavat aiheet

  Aihe / Aloittaja Vastauksia Uusin viesti
1 Vastauksia
2746 Lukukerrat
Uusin viesti 17 Tammikuu, 2009, 21:52:33
kirjoittanut another_finn
4 Vastauksia
3813 Lukukerrat
Uusin viesti 30 Heinäkuu, 2010, 22:18:19
kirjoittanut Haikara
0 Vastauksia
2046 Lukukerrat
Uusin viesti 08 Helmikuu, 2015, 16:29:11
kirjoittanut VERTICAL
0 Vastauksia
2172 Lukukerrat
Uusin viesti 08 Helmikuu, 2015, 22:25:20
kirjoittanut VERTICAL
7 Vastauksia
11286 Lukukerrat
Uusin viesti 31 Maaliskuu, 2016, 18:27:29
kirjoittanut VERTICAL